vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Infiltrerar USA Sverige?

See User information
Vet inte hur detta är sanning eller inte men en vän till mig berättade om en chattstund över nätet med en person. Han var amerikan och bodde i Sverige som arbetade för den amerikanska militären. Han hade tjänstgjort i Irak men hade nu blivit placerad just i Sverige för att lära sig svenska. Han berättade om att det var många inom militären som var placerade här, yngre män runt 25-30 års ålder för att arbeta och lära sig språket. Han berättade att USA och Sverige hade mycket nära band, men att det svenska folket inte var speciellt medvetna om detta. Sanningen är ju att svensk vapenindustri ägs i stor grad av USA, vilket kan göra det enkelt för utvalda personer att från t.ex. amerikansk militär att vå visum och arbeten. Min undran är just varför de blir placerade här för att lära sig svenska? Kanske någon form av spionverksamhet eller att de placerar ut personer som är lojala USA osv för framtida intressen? Vad jag förstod så hade han själv inte valt att komma hit, utan just den amerikanska flottan.

Posted on: 2008/8/14 8:10
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Infiltrerar USA Sverige?
Jag har skrivit om detta tidigare.
En anledning är att sverige tar emot många invandrare.
USA placerar många i tyskland, england och frankrike också, då de tar emot fler invandrare än sverige.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Det var inte direkt flyktingar jag talar om utan att amerikansk militär placerar militärer här i Sverige för att lära sig svenska. Den personen talade med var född i Turkiet men levde i USA och varit militär i Irak, men jobbar nu i Sverige.

Posted on: 2008/8/14 11:13

See User information
Quote:

Pennan skrev:
Vet inte hur detta är sanning eller inte men en vän till mig berättade om en chattstund över nätet med en person. Han var amerikan och bodde i Sverige som arbetade för den amerikanska militären. Han hade tjänstgjort i Irak men hade nu blivit placerad just i Sverige för att lära sig svenska. Han berättade om att det var många inom militären som var placerade här, yngre män runt 25-30 års ålder för att arbeta och lära sig språket. Han berättade att USA och Sverige hade mycket nära band, men att det svenska folket inte var speciellt medvetna om detta. Sanningen är ju att svensk vapenindustri ägs i stor grad av USA, vilket kan göra det enkelt för utvalda personer att från t.ex. amerikansk militär att vå visum och arbeten. Min undran är just varför de blir placerade här för att lära sig svenska? Kanske någon form av spionverksamhet eller att de placerar ut personer som är lojala USA osv för framtida intressen? Vad jag förstod så hade han själv inte valt att komma hit, utan just den amerikanska flottan.

Visst har Sverige samarbetat med USA! Speciellt under kalla kriget. Och det var mkt hysh hysh minst sagt.

USA skulle beskydda Sverige om Ryssen skulle komma, finns dom som tror att USA hade/har kärnvapen på vissa hemliga platser i Sverige och tom baser här helt utan folkets kännedom.

Så vem vet hur mkt vi samarbetar i dag.. Kanske mer än vad man tror.

Ägs Sveriges vapenindustri dels av USA ? hurdå ?

Posted on: 2008/8/14 18:52

See User information
I Tyskland under andra varldskriget utvecklades ett Vapen:

WORLD VIEW WARFARE Fritt oversatt Varldsbildkrig
Usa tog hand om all forskining inklusive forskarna, under CIA projektet, med stod av Vatikanen, PROJECT PAPERCLIP.

Rubbet skickades till Usa och fortsatte somom det bara har regnat lite.

Man dopte om detta projekt.
Gissa vad?

Psykologisk krigsforing.

Precis som Vaderkontroll uppfanns for lange sedan har man gjort detta sen det uppfanns, nar det galler vader sedan 70 talet, och naturligtvisw samma angaende massmind control, psykologisk krigsforing.

De flesta hajar inte det eftersom media ljuger.

Nar usa skallin och SLAKTA far i ett land, berattar media, "tva veckor innan kriget startar, borjar det "psykologiska kriget" Ja nar det galler det kriget ja, men varldsbildskriget har pagatt sedan det uppfanns, fors mest i Tv och tidningar.

Lycka till med denna kunskap!

Kanske leder till attjust du, slutar titta pa vad andra forstar namnet pa. dumburken.

Man fattar inte att namnet ar sant sa lange man tittar pa den, vad man ar just da, kan man se i ordsen namnen bestar av.

Om detta ar ny kunskap beror detta troligast pa att du tittar pa xxxburken.

Skyll inte pa mig, detta ar sant, bade det forsdta och det andra!

Posted on: 2008/8/14 19:31
Om man upprepade gånger postar osanningar, och inte rättar till dem, eg: ber om ursäkt till vederbörande, skall man bannas!

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper