vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 2 (3)

Anonym
Re: Skeptikerns fru
Jag tycker att trråden för tillfället är lite off topic, rättar bara till felet:

Frun till skeptikern:
- Älskling, jag har blivit våldtagen..
- Va! Av vem…?
- Jag vet inte…
- Vadå vet inte..?
- Jag blev drogad…
- Har du varit på sjukhus?
- Ja, men de hittade inga spår av kemikalier i kroppen, de försvann ur kroppen på kort tid och de hittade inga DNA spår heller…
- Men då har det ju aldrig hänt älskling…

Frun till skeptikern:
- Älskling, är det skönt i poolen?
- Mmmm
- Men va fan! Det är ju sperma i poolen! Sitter du å runkar i bubbelpoolen…
- Nä…
- Men va fan, hur skulle det annars flyta upp på ytan med bara dig i poolen?
- Vadå? Behöver väl inte runka för det... Det kanske bara va en liten oskyldig fis älskling? Bevisbördan ligger på dig…

Frun till skeptikern:
- Fan! Har du skitit på dig idag eller?
- Nä
- Men du stinker ju skit gubbe! Dra ner brallorna!
- Mmm, men du kan ändå inte bevisa det…
- A men va fan! DU har ju kallingen full av skit, du har ju visst skitit på dig!
- Ja, men det va igår det, helt irrelevan…

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Jag ska väl inte vara sämre

Frun till 911 truth gubben:

- Du säger att vi har en bil med du har aldrig sett den så hur vet du då att den finns?
- Det beror att de finns röd färg på husknuten.
- Men vi bor i ett rött hus.
- Då beror det på att vi har svart färg på brevlådan
- Men brevlådan har alltid varit svart
- Då beror det på att pengar saknas i min plånbok
- Men vi har just betalt hyran.

- Jag vill veta om du har ätit upp tårtan jag gjort
- Nej det har Bush & Co gjort
- Hur i all världen visste de om att jag gjort en tårta
- År 1999 så gjorde upp hur de skulle hitta den
- Men då var inte tårtan ens påtänkt.
- De har inte Bush & Co brytt sig om

- Jag tror att de läcker in i taket
- Det är helt omöjligt för de är tätt
- Så var kommer vattnet ifrån då
- Det kommer från de vattenledningar vi har under taket.
- Vi har aldrig dragit några vattenledningar där
- Då är det kondens
- Det håller inte för det är för stora mängder
- Det är kondens
- Vill du förklara dig närmare
- Det är kondens

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Quote:

zink skrev:

- Då är det kondens
- Det är kondens
- Det är kondens

Tja, kondes kan mycket riktigt vara en anledning beroende på klimat, och det kan komma i mängder beroende av takets yta som inte framgår i historien...

Jag anser att du var sämre

Anonym
Quote:

Jumalauta skrev:
Quote:

zink skrev:

- Då är det kondens
- Det är kondens
- Det är kondens

Tja, kondes kan mycket riktigt vara en anledning beroende på klimat, och det kan komma i mängder beroende av takets yta som inte framgår i historien...

Ja att du gillar sex och bajs skämt kan jag inte gör något åt.

See User information
Eftersom det dragits in lite humor här så ska jag spä på lite...hehe

Skeptikers fru hade brutit benet så skeptikern frågade vad som hänt...

Frun: Det hände när jag skulle......

Skeptikern: Nä nä nä, jag vill inte veta vad som hände innan...

Frun: Aha, det gick av.

Skeptikern: Då förstår jag.

Posted on: 2008/8/15 7:26
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..

Anonym
Quote:

zink skrev:
Quote:

Jumalauta skrev:
Quote:

zink skrev:

- Då är det kondens
- Det är kondens
- Det är kondens

Ja att du gillar sex och bajs skämt kan jag inte gör något åt.

Mmmm, Men jag hade iaf en poäng...

Anonym
Quote:

Jumalauta skrev:

Nja. Min mening med att upprepa "Det var kondens" var att visa att vid vissa av våra frågor så struntar 911 truth folk i dem utan svarar på något helt annat i stället.

zpz2 frågor om varför WTC 2 fasaden buktar inåt just innan kollapsen är ett bra exempel på det.

Jag väntar också på svar från flera inlägg och för att visa på motsatsen försöker jag istället svara på så mycket jag hinner på vaken.se sympatisörernas inlägg och då händer de inte allt för sällan att de ger upp med kommentaren att de inte går att diskutera med mig.

Det är jag dock van vid sedan flera år efter att ha diskutera med Jehovas Vittnen och mormoner som brukar reagerar på precis samma sätt.

Så alla som letar en sanning som de inte riktigt vet var den finns verka få samma problem. Vaken.se tror att de finns en sanning där ute som ännu inte kommit fram som NWO, Illuminati och Frimurarordens världsherravälde och 911 Inside jobbet. Någon gång i en okänd framtid kommer sanningen att avslöjas men fortfarande väntar Kennedymordet på denna undflyende ”sanning”.

Själv anser jag att denna ”sanning” inte finns och därför orkar de som är anhängare av dem inte med att i långa loppet diskutera med en kritiker som försöker svara på alla deras frågor.

Hade man en verklig ”sanning” eller en mycket sannolik uppfattning av världen skulle inga frågor vara för svåra eller jobbiga att diskutera med vem som helst i samhället.

Anonym
Quote:

zink skrev:
Quote:

Jumalauta skrev:

Nja. Min mening med att upprepa "Det var kondens" var att visa att vid vissa av våra frågor så struntar 911 truth folk i dem utan svarar på något helt annat i stället.

zpz2 frågor om varför WTC 2 fasaden buktar inåt just innan kollapsen är ett bra exempel på det.

Jag väntar också på svar från flera inlägg och för att visa på motsatsen försöker jag istället svara på så mycket jag hinner på vaken.se sympatisörernas inlägg och då händer de inte allt för sällan att de ger upp med kommentaren att de inte går att diskutera med mig.

Det är jag dock van vid sedan flera år efter att ha diskutera med Jehovas Vittnen och mormoner som brukar reagerar på precis samma sätt.

Så alla som letar en sanning som de inte riktigt vet var den finns verka få samma problem. Vaken.se tror att de finns en sanning där ute som ännu inte kommit fram som NWO, Illuminati och Frimurarordens världsherravälde och 911 Inside jobbet. Någon gång i en okänd framtid kommer sanningen att avslöjas men fortfarande väntar Kennedymordet på denna undflyende ”sanning”.

Själv anser jag att denna ”sanning” inte finns och därför orkar de som är anhängare av dem inte med att i långa loppet diskutera med en kritiker som försöker svara på alla deras frågor.

Hade man en verklig ”sanning” eller en mycket sannolik uppfattning av världen skulle inga frågor vara för svåra eller jobbiga att diskutera med vem som helst i samhället.

Skapa en ny tråd så ska jag svara på dina spekulativa frågor ovan... Det där är bara Off topic i denna...

See User information
från "Ask the pilot"

ang. "ett så kallat "Drone aircraft"

http://www.salon.com/tech/col/smith/2 ... skthepilot186/index1.html

The telltale turbine

Other Pentagon pictures show mutilated landing gear rims, and what looks to be the shattered turbine or compressor disk from a jet engine. That disk, say the skeptics, is of too small a diameter to be from the engine of a 757, but is the proper diameter to be from a cruise missile or unmanned Global Hawk drone.

Reality: Untrue on both counts. Experts say the disk is too large to have belonged to a cruise missile or Global Hawk. And in a modern turbofan engine, the turbine and compressor sections consist of multiple stages, using disks of varying diameter. Analysis by Aerospaceweb.org suggests the disk in the photo belonged to the intermediate compressor stage of the same model of Rolls-Royce engine that powered American 77.

Posted on: 2008/8/19 21:39

« 1 2 (3)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper