vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Sanningen fanns att se i James Bond

See User information
Har suttit och gluttat på James Bondfilmerna, sett de flesta nu, och maken till dold symbolik kan man leta efter, namn som SPECTRE (spektrum, ljus) Drake Draco, osv osv, man kan se chackrutiga golv, och gömd symbolik, alla minns vi Octopussy, men i andra filmer finns rymdskepp som ser ut som bläckfiskar!

Ta er tid att ladda hem eller vad ni gör? heheh

Postar nagra skärmdumpar, dar vi kan se Engelskflaggad Koreansk milis, som attackerar Fort Knox, för att ta över (förstöra) guldreserven, de som läst på, vet att England, styrs av bank of England, som äga av Khazaren Rotschild. Ryssar vs Väst, kan vi se drabba samman, och sanningen visar ochså att ryssarna varit emot NWO från start!

Tsaren hindrade NWO under sin tid, under konferensen i Wien, som skulle införa vad vi idag kallar NWO, men hindrades. Tsaren stöttade ochså Amerika, mot engelsmännen, och hindrade därmed, att bankirerna i europa tog över ekonomin på ett tidigt stadium i Usa's historia... Tsaren gjorde detta ensammen pa sin kant och borde vara Vaken.se's hjälte, men få är de som inser vikten av detta.

Kolla layouten på fort Knoxs närområde, Fort Knox är ögat i mitten på pyramiden!

Notera ochså truppernas som vaktar fortet, och har den klassiska pyramiden, fast i rött, blått och gult, vilket i frimuraresammanhang KAN betyda:

Rött= Rödskjöld (Rotschild, Khazar)
Blått= Blått Kors, Himlen, Lodge
Gult= Banker, Guld

Resized Image

Källa Alan Watt http://www.cuttingthroughthematrix.com

Resized Image
Ser nån symboliken?

Resized Image
st george flag rotchild shooting laser gun at fort knox

Resized Image
Serpent Helicopter

Posted on: 2008/8/25 12:01

Edited by JohnC on 2008/8/25 12:18:41
Edited by JohnC on 2008/8/25 12:19:35
Om man upprepade gånger postar osanningar, och inte rättar till dem, eg: ber om ursäkt till vederbörande, skall man bannas!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Sanningen fanns att se i James Bond
Quote:

JohnC skrev:
Har suttit och gluttat på James Bondfilmerna, sett de flesta nu, och maken till dold symbolik kan man leta efter, namn som SPECTRE (spektrum, ljus) Drake Draco, osv osv, man kan se chackrutiga golv, och gömd symbolik, alla minns vi Octopussy, men i andra filmer finns rymdskepp som ser ut som bläckfiskar!

Ta er tid att ladda hem eller vad ni gör? heheh

Postar nagra skärmdumpar, dar vi kan se Engelskflaggad Koreansk milis, som attackerar Fort Knox, för att ta över (förstöra) guldreserven, de som läst på, vet att England, styrs av bank of England, som äga av Khazaren Rotschild. Ryssar vs Väst, kan vi se drabba samman, och sanningen visar ochså att ryssarna varit emot NWO från start!

Tsaren hindrade NWO under sin tid, under konferensen i Wien, som skulle införa vad vi idag kallar NWO, men hindrades. Tsaren stöttade ochså Amerika, mot engelsmännen, och hindrade därmed, att bankirerna i europa tog över ekonomin på ett tidigt stadium i Usa's historia... Tsaren gjorde detta ensammen pa sin kant och borde vara Vaken.se's hjälte, men få är de som inser vikten av detta.

Kolla layouten på fort Knoxs närområde, Fort Knox är ögat i mitten på pyramiden!

Notera ochså truppernas som vaktar fortet, och har den klassiska pyramiden, fast i rött, blått och gult, vilket i frimuraresammanhang KAN betyda:

Rött= Rödskjöld (Rotschild, Khazar)
Blått= Blått Kors, Himlen, Lodge
Gult= Banker, Guld

Resized Image

Källa Alan Watt http://www.cuttingthroughthematrix.com

Ser nån symboliken?

zpännande...

Jag har också postat angående Fleming/Bond:

http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=71575#forumpost71575

och nedåt.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
hade problem med att ladda upp bilderna, den funktionen suger märgen ur benen innan man lyckas, alternativt 486:a som server??

Posted on: 2008/8/25 12:20
Om man upprepade gånger postar osanningar, och inte rättar till dem, eg: ber om ursäkt till vederbörande, skall man bannas!

Anonym
Bond-världen flirtar ofta med det konspiratoriska.. Vem minns inte när Sean Connery springer igenom en studio där de filmar månlandningen i "Diamonds are Forever" från 1971

Skurkarnas mål i bondfilmerna är ju ofta att krossa valutan.

See User information
annan rolig detalj är att den bästa regissören heter Broccoli!!
hehe
Sean Connery ar helt ok, men jag gillar Pierce Brosnan mest av alla, det finns en riktigt usel Bond ochså, men vet inte hans namn..

Posted on: 2008/8/25 12:53

Anonym
George Lazenby... Fast jag tycker han var bättre än Roger Moore.
Tyckte dock att Roger Moore var bra när jag var liten.

Faktum är att både Peter Sellers och David Niven spelat James Bond också... Plus en till kille som var Bond i en TV-serie... har för mig han hette Bruce någonting...

Anonym
Kul är också namnen påkvinnor... hehe... vad var det... miss...

Anonym
Jobbade inte Flemming på mi5 eller 6 innan han började göra filmerna?

See User information
Quote:

ance skrev:

Jo verkligen, och man kan se mycket futuristisk teknik, vi idag har hemma runt soffbordet.

Den teknik som finn idag, kan mindre än 1% av oss ens förstå.....

Posted on: 2008/8/25 16:02

Anonym
Quote:

ance skrev:

Jo, precis som John LeCarre.

Anonym
Fanns det namn som...:

Oddjob, dr No, Goldfinger, Pussy Galore och Xenia Onatop

hehe...

See User information
det är ju paradoxen i bond att dom mitt upp i alla läckra brudar och coola bilar har ett sånt enormt djup/symbolism etc... Kanske det som gör att dom håller så jäkla bra forfarande bl a...

Posted on: 2008/8/26 0:24
"The force combines us, penetrates us and keeps the hole galaxy together" - Obi-Wan Kenobi

See User information
Han har en GRÄSLIG kvinnosyn dock, knullar allt som rör sig saktare än gångfart, och ser allt med kjol, som ett "hål" man fattar att utvecklingen gått långt sedan dessa filmer släpptes, det måste ha varit hemskt att vara kvinna under dessa karla karls tider, ser tamejfan otrev ligt ut, som han går på!!

Posted on: 2008/8/26 9:27

Anonym
Håller med om kvinnosysnen där.

See User information
Resized Image

Kolla in draken, subliminal programmering, för länge länge sedan!

Resized Image
Cia mannen har Ankh symbol på hatten, elitens kanske mest kända egyptiska symbol!

Posted on: 2008/8/26 9:47

Anonym
Vaddå om Bonds kvinnosyn.... what...

Har ni plötsligt blivit pk-sahlinister... hehe...

Kvinnorna utnyttjade James. De gjorde samma saker som honom. De var jämställda Bond.

http://www.salongk.se/article.aspx?articleid=2324&categid=16

Bond, en riktig man. Han byggde säkert sitt eget hus också...

Anonym
hehehehe..................

See User information
Quote:

sebben skrev:

Kvinnorna utnyttjade James. De gjorde samma saker som honom. De var jämställda Bond.

ja just det, ja just det, man ser direkt vilket offer han är, när han efter 2 sekunder planerar att ta fram staken. Tjejen bar ofin nog att ha stora pattar, som tvingar mr james, att få raket stånd!!

kolla in denna, man ser vad han dricker för viner, Khazarviner, ja Rotschildviner, mums mums, råkade se Rotschildvin i en affär här i afrika, men köpte inte, man sponsrar Rotschild vad man än gör annars typ, ändå......

Resized Image

Posted on: 2008/8/27 9:54

Anonym
Quote:

JohnC skrev:
Quote:

sebben skrev:

ja just det, ja just det, man ser direkt vilket offer han är, när han efter 2 sekunder planerar att ta fram staken. Tjejen bar ofin nog att ha stora pattar, som tvingar mr james, att få raket stånd!!

kolla in denna, man ser vad han dricker för viner, Khazarviner, ja Rotschildviner, mums mums, råkade se Rotschildvin i en affär här i afrika, men köpte inte, man sponsrar Rotschild vad man än gör annars typ, ändå......

Resized Image

Du är bara avundsjuk på James Bond - en riktig man.

Kvinnor klagar inte på honom - de saknar riktiga män - som kan uppvakta/uppskatta det kvinnliga.

Du är också avundsjuk på att Rothschild till och med har vinmärke.

Rothschild, en riktig man... - jag menar, reptil.... hehe...

See User information
Quote:

sebben skrev:

Du är bara avundsjuk på James Bond - en riktig man. Jo jo, du skulle veta hur mycket man knullar runt nere i Afrika.... hahahah

Kvinnor klagar inte på honom - de saknar riktiga män - som kan uppvakta/uppskatta det kvinnliga. Ja dom saknar ochså ett riktigt kok stryk, och uppskattar en stark karls brutalitet, hehe Bond delar ut detta, med bra teknik, och fin punch i högerkrokarna...hahaha (obs! detta enbart skoj för förhastade personer obs!)

Du är också avundsjuk på att Rothschild till och med har vinmärke. Nåja, jag har kokat en hel del HB i mina dagar, och gjort både vin och Öl, men jag ängrar detta idag, skulle lika gärna ha sålt heroin, men det gör ju Rotschild fortfarande..... inget att skratta åt dock, eliten sklor sig på vår död....2 st jag känner har dött av Heroin, otaliga av alkohol, och dom är döda på riktigt, och har missat tåget...... eliten köpte väl kristall glas eller nåt annat VIKTIGT de behöver för det futtiga kr de fick in på mina vänners idioti, jag skyller dock inte allt på eliten, de har sig själva att skylla på ochsa.

Jag studerade ochsa Sean Connery i filmerna, och vad jag kan se, är han ett klockrent mindcontrol offer, kolla de skeva gesterna, och den tomma blicken. Jag skall kontakta nån, som kan svara på detta! Vi får se... obs detta är inte utryck som kommer av en snabb passage i han ansiktsutryck, han har dessa i kanske fem sekunder, ser helt sjukt ut, när man ser filmen, jag reagerade direkt, och misstänker mindcontrol, vilket ALLA idagsläget i hollywood är utsatta för!

Nedan en riktig Karl!! LOL

Resized Image
Här spanar han i filmen in en brud, ser helt borta ut, kärringen har arlse som en lagårdsdörr, Bond kåt som ett troll, dock, hehe

Resized Image
Festlig kille?

Resized Image
Va, ser jag ut att vara dum i huvudet?

Posted on: 2008/8/27 11:42

Anonym
Quote:

JohnC skrev:
Quote:

sebben skrev:

Du är bara avundsjuk på James Bond - en riktig man. Jo jo, du skulle veta hur mycket man knullar runt nere i Afrika.... hahahah

Kvinnor klagar inte på honom - de saknar riktiga män - som kan uppvakta/uppskatta det kvinnliga. Ja dom saknar ochså ett riktigt kok stryk, och uppskattar en stark karls brutalitet, hehe Bond delar ut detta, med bra teknik, och fin punch i högerkrokarna...hahaha (obs! detta enbart skoj för förhastade personer obs!)

Du är också avundsjuk på att Rothschild till och med har vinmärke. Nåja, jag har kokat en hel del HB i mina dagar, och gjort både vin och Öl, men jag ängrar detta idag, skulle lika gärna ha sålt heroin, men det gör ju Rotschild fortfarande..... inget att skratta åt dock, eliten sklor sig på vår död....2 st jag känner har dött av Heroin, otaliga av alkohol, och dom är döda på riktigt, och har missat tåget...... eliten köpte väl kristall glas eller nåt annat VIKTIGT de behöver för det futtiga kr de fick in på mina vänners idioti, jag skyller dock inte allt på eliten, de har sig själva att skylla på ochsa.

Jag studerade ochsa Sean Connery i filmerna, och vad jag kan se, är han ett klockrent mindcontrol offer, kolla de skeva gesterna, och den tomma blicken. Jag skall kontakta nån, som kan svara på detta! Vi får se... obs detta är inte utryck som kommer av en snabb passage i han ansiktsutryck, han har dessa i kanske fem sekunder, ser helt sjukt ut, när man ser filmen, jag reagerade direkt, och misstänker mindcontrol, vilket ALLA idagsläget i hollywood är utsatta för!

Nedan en riktig Karl!! LOL

Resized Image
Här spanar han i filmen in en brud, ser helt borta ut, kärringen har arlse som en lagårdsdörr, Bond kåt som ett troll, dock, hehe

Resized Image
Festlig kille?

Resized Image
Va, ser jag ut att vara dum i huvudet?

Å så avundsjuk du är, han fick brudarna... hehe...

Diamonds Are Forever - 1971 -
Sean Connery!

Sean Connery gör en comeback som Bond. Nästan genast i början säger han de magiska orden.
Man ser en tjej som tydligen heter Marie. Hon frågar:
- Who are you?
Bond kommer fram och säger:
- My name is Bond...James Bond.
Marie: - Is there something I can do for you?
Bond: - Yes, as a matter of fact, there is.

Moonraker - 1979 - Roger Moore!

I denna film finns det en rätt så rolig scen.
Bond letar efter Dr. Goodhead. Han ser en kvinna och harklar sig.
Hon kommer fram och Bond säger:
-Good afternoon!
Kvinnan: -Can I help you?
Bond: - Yes, My name is Bond...James Bond.
I'm looking for Dr. Goodhead.
Kvinnan: -You just found her.
Bond med ett förvånat uttryck: -A woman!
Hur kul som helst, eller vad tycker ni?

Daltons första av två Bondfilmer, som faktiskt är rätt så bra.
Bond presenterar sig rätt tidigt i filmen.
Han kommer ner och landar med fallskärm på en båt.
Innan han landar ser man en tjej som pratar i telefon om att det bara finns en massa playboys och tennisproffs där och att det är tråkigt.
Tjejen: - If only I could find a real man!
Då landar Bond på taket på båten och hoppar ner.
Bond: - I need to use your phone. She'll call you back.
Tjejen: - Who are you?
Bond: - Bond..James Bond.
- Exercise control, 007 here. I'll report in an hour!
Tjejen håller upp ett champagneglas och säger:
- Won't you join me?
Bond säger i telefonen: - Better make that two.
Klassiskt!!!!

http://www.agent007.nu/MLbond.htm

KD: How about all the great names for the Bond girls? For the pictures you wrote, did you come up with those?

BF: Sometimes yes, sometimes no. Xenia Onatopp was mine--because I wanted to do a throwback to the old days of Pussy Galore, etc. Although, at the same time, I also wanted it to sound slightly plausible . . . As opposed to the total reject names that we've kidded around about: A henchman named Manuel Hung; a Bond girl named Lucious Bush. And I don't know if it's ever come out, but the original joke name for the Michelle Yeoh character (Wai Lin) in TND was: Mi Lei Hue.

http://www.leisuresuit.net/Webzine/articles/bruce_feirstein.shtml

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper