vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Här har ni framtiden, kärnkraft = Polisstat

See User information
Om inget görs, eg vågenergi, kommer polisstaten som ett brev på posten, med fejkade Alqaida attacker mot kärnanläggningar!
Res er!
http://www.svd.se/opinion/brannpunkt/artikel_1610869.svd

Resized Image

Planera satsning på kärnkraft

Publicerad: 25 augusti 2008, 04.47. Senast ändrad: 25 augusti 2008, 08.06

SVÅRLÖST ENERGIEKVATION. Ska vi minska koldioxidutsläppen med minst 30 procent och i framtiden ha rimlig tillgång på energi måste vi redan idag planera för att bygga ut
kärnkraften. Därför bör pengar för att forska om kärnkraft finnas med i regeringens proposition om energiforskning, anser professorerna Sven Kullander och
Harry Frank, ledamöter i Kungl Vetenskapsakademien.

Posted on: 2008/8/25 12:32
Om man upprepade gånger postar osanningar, och inte rättar till dem, eg: ber om ursäkt till vederbörande, skall man bannas!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Här har ni framtiden, kärnkraft = Polisstat

See User information
Energi samt kommunikation ska vara mer och mer komplicerade enligt eliten.

Agendan:

Makt ifrån folket och de ska kontroleras i alla kontexten, mat, energi, resa, ANDAS (C02)...

Posted on: 2008/8/25 14:44
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Här har ni framtiden, kärnkraft = Polisstat

See User information
Ja som sagt, ni väljer själva, hela vaken har fått chansen att ge igen, men uppslutningen är svag....nar chansen kommer, ar det svåååååårt att hjälpa, men men, jag har sett det förr och kommer se det igen, jag har bevisat en gång för alla, att 97% av massan, varken kan eller vill förstå, eller bidra till nåt gott, ja precis, varför skulle precis just JAG göra nåt åt detta? Det kan ju nån annan göra, tänker man, men 97% av fårskocken tänker på detta sätt, i gruppmeditation.

Har ni otur finns ni inte kvar när allt är över...har ni ens funderat på det, soffsittare?

Nån som vill backa upp, kanske Sveriges enda, och definitivt sista försök att krossa oljemaffian, checka http://wavepartner.eu
jag kvävs sakta dag för dag, eftersom jag inte har nåt stöd allls i min kamp....... och förpestas hårt av er "oro" för framtiden, medans ni inte gör ett smack, som verkligen kostar eliten ett minsta, ni underhåller era illusioner, enbart!

Code Red är det sista ni kommer höra. Fatta vad Code Red kommer betyda, red rouge, georgia, red planet. NWO, men ni kan inte "se"

eg "tänka"

Posted on: 2008/8/25 15:54
Om man upprepade gånger postar osanningar, och inte rättar till dem, eg: ber om ursäkt till vederbörande, skall man bannas!

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper