vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »

Israel går till krig?

See User information
"The Israeli military holds its most extensive nationwide drill, signaling its intentions for a possible attack on Iran which they admit can ignite an all-out war in the region.

The nationwide exercise "Turning Point 3" will begin on May 31 and will last five days, Ynetnews reported."

Läs hela på
http://www.presstv.ir/detail.aspx?id=95915§ionid=351020202

Posted on: 2009/5/26 21:00
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Israel går till krig?

See User information
Hela grejen kring zionism, judar och Israel beskrivs väl i denna länk, "Zionism: A Conspiracy Against Jews".

http://www.henrymakow.com/000482.html

Artikeln börjar så här:

"In 1935 the steamer "Tel Aviv" made its maiden voyage from Nazi Germany to Haifa with Hebrew letters on its bow and a Nazi flag fluttering from its mast. The Captain of the Zionist-owned ship was a member of the Nazi Party. A passenger described the spectacle as a "metaphysical absurdity."

Actually it made perfect sense."

Posted on: 2009/6/5 8:18
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Israel går till krig.

Ja det var ju därför man skapade israel.

För att styra plundra och förstöra.

Khazaren Shiksna mupparna , ödlorna slickar sig om munnen.

Medelöstern väntar på att vi i väst ska vakna upp och inse vad våra ledare håller på med och kasta ut dem.

Så obama provar nu att röra runt om i grytan , för folket enas utan regeringen iallafall så man måste vara ute i god tid .

Usa har ingen framtid, EU försöker skapas till att lura medborgarna till ett nytt hitler rike.Men kineserna besitter makten.

Så Usa är bränd. Eu nästa sen har vi kina.

Snart vet hela världen vad det handlar om.

Vi kommer få ett klimat där politiker = Hycklare i folks ögon vilket vi redan fått till stor del.
Ett klimat där folk tapapt förtroende för lagen, vilket vi redan fått till stor del.
Nu saknas bara fattigdomen som kommer rekrytera vissa till att tjäna pengar i afghanistan och där mörda massa oskyldiga efter bryta neutralitetspakt.
Dom fattigaq som stananr kvar kan klubbas till ordning av polismakten .

Blir det uppror kan man använda Polisen,Hemvärnet , och även kalla hem trupperna i afghanistan som superhjärntvättats.

Eller så väntar vi på jorden svämmas över , drar hit några amerikanska hangarfartyg och skjuter av befolkningen (Nostredamus).

Under tiden forsätter vi förgifta folket med tungmetallerna och kontrollera dem med genetiskt manipulerade virusar.

Hmm dom tänker vidrigt dessa.

Affish Där Det står.

Efterlyst 10 av värdens grövsta organiserade brottslingar.
Trynen på makteliten.
Åtalslista.
Slogan typ gör ditt land en tjänst och knäpp en massmördare.

Nåja wanted delen iallafall.

Om dom kan eftrlysa spöken , så bör väl medborgarna kunna efterlysa likväl.

Ska vi börja med en belöningsummor?
Kanske starta en fond för dennes familj som knäpper en maktelitist hahahaha.

Vore väl inte mer än gott.

Folk fängslas dagligen för att dom försöker överleva enligt statens spelregler som skapar osämjan och konflikterna.

Så hur vore det och kanske plocka bort samhällets fästingar ?

För mig låter det mer än logiskt.

Likaså empatitest för masskötsel av djur och empati och lögndetektorprov för alla politiker 1 ggr varje 6 mån.

ÄR DET FÖR MYCKET BEGÄRT?

Piloten måste uppdatera sin licens, Busschaffören får inte köra full.

Ska våra representanter sitta i ett system med våra skattepengar då och styra utan krav ,med tanke på deras ansvar och dess tyngd??

Ärligt talat att folk inte kans se att systemet bygger på en lögn.
Finns det såna kvar?
Jaj ustdet fisgammelmupparna.

Inge fara den generationen är snart borta.
Tycker att dom blåsta mupparna till 50 talister mm som byggt upp denna lögn gott kan ruttna i sina vårdhem, dom förtjänar inte bättre.

Synd bara att så många andra oskyldiga som dessa idiot generationer drababt måste lida.

Så trött på teatern, mår illa.
Ta avstånd avstånd avstånd meditera jag måste.
Världen full av synd och självförnekelser att vi inte ens kan rättfärdiga vår existens.

I slutändan gäller frågan.
Skämms du över att vara människa?
Om inte , har du inget samvete.
Om ja så gör något åt saken.
Aspartam i en läsk eller saft som kanske min mor eller dotter köper ser jag som att någon spottar på min mor eller min dotter och därtill förslava och i längden mörda min avkomma , mina kära , nära osv osv.
Oj så civiliserat, Oj vad smart utveckling,, vad visar detta mig.

Att folk sover är blinda och inte har något värde så länge dom sover.
Och dom som styr dessa?
Inrutade människor, Har komplex, Svaga, Falska, Smutsiga, Blockerade, Anser sig stå över, Lättberäknerliga och man kan lätt förutse deras reaktioner.
Som att titta på en skitig glasruta.

Sedan ser man gammla människor som kunde likabra vara ens föräldrar och även dem har så dålig människokännedom att dom på allvar kan tro att folk som våra politiker och andra är pålitliga.

Fyfan vilken dålig kontakt med hjärtat och indoktrineringen är massiv ,, DET LYSER JU LÖGNARE OM DEM, RÄVAR,HÖKAR,STOFILER,SKÅDESPELARE.HEMLIGHETSMAKERI osv osv.

Slöjan lyfts och ni kommer i kontakt med anden i hjärtat och då ser, se deras reaktioner se hur dom slingrar sig, dom utsrålar lögn, att folk inte kan se detta om dem säger en hel del om folk.

Förändring kommer hjärta och sinne vaknar hoppas jag hos folket.

Största grejen nu vore,, Hur river vi EU?

Anonym
TheAssasin, tänkte bara ge dig en uppmuntrande tumme upp för dina tankar. En svensk sådan är bäst att tillägga.

Tummen upp – som för oss står för ”toppen, bra gjort” är sanslöst ohövligt i länder som Italien, Grekland, Iran, Afghanistan och Nigeria. Kombinerat med en armrörelse betyder det ungefär ”sitt på min penis”.

På Sardinien, där gesten anses vara speciellt stötande, får liftare ofta rådet att inte göra det traditionella liftartecknet med tummen om de inte vill bli påkörda av en arg lastbilschaufför.

Den intresserade kan läsa lite mer om tecken här:
http://www.metro.se/se/article/2006/05/22/07/3537-23/

See User information
sitt på min penis hahaha den va bra, ska göra det till några grekiska bekanta o se vad de säger. :)

Hur river man EU? En bra start är en revolution för att sparka ut kräken i rosenbad, införa folklig republik o en stenhård konstitution för folket?

Är israel(trotts sina nukes) egentligen kapabel till att ta hand om iran?

Posted on: 2009/6/5 22:15
Citat:
har lärt mig från historia att man ska kolla upp saker noggrant..

See User information
Quote:

abbadon skrev:
Är israel(trotts sina nukes) egentligen kapabel till att ta hand om iran?

Mycket bra fråga. Israel och Iran är oskrivna kort. Axelmakterna (US/UK/Frankrike) fruktar nog Iran, faktiskt. Däremot kan man ju fundera över hur en omstörande incidident kan ske internt i Iran - vill man ha en sådan från axelmakternas håll? Nja, jag tror de vill ha ett kostsamt totalt galet dunderkrig, så mycket maximum killing capacity så det går inte att förstå.

Israel är en stora basen, men vad är Egypten och Saudi.A? Kissinger sa någon gång att man kan inte starta krig utan Egypten och inte skapa fred utan Syrien. Kissinger, what a guy. Undrar just om citatet tappat kraft i och med "nya tider"?

Så, ser man till Israel och Iran så pratade i alla fall Kissinger 'back then' om två helt andra nationer.

Posted on: 2009/6/6 21:14

See User information
Enligt zohar så kan judarnas messiah inte komma förrän alla gentiles är utrotade.. om man ska ta det i bakning när det gäller religiöst fanatism.

Posted on: 2009/6/6 22:28
Citat:

Anonym
Går Israel i krig mot iran kan ni räkna med en sak.

Alla länder som stödjer israel kommer få utstå en terrorvåg som heter duga,,, folk har ingen anning om vad dom leker med.

Isåfall är det bara bränna riksdagen på stubben som sponsrat utvecklingen .

Trots allt är våra politiker inte våra och gynnar varken detta land eller folk.

See User information
Terror våg från vilka? CIA?

Samt det enda landet som stödjer israhell är USA, resten ogillar israel.

Skulle USA be israhell fara o flyga så är de ensamma o det vet de.

MEN man får också tänka på israhell är det fjärde största nuke landet i världen och om jag inte har helt fel hotat med att utplåna allt om det skulle komma till de stadiet.

Posted on: 2009/6/7 10:20
Citat:

Anonym
Terrorvåg från Cia, Savak,Mossad osv osv.

Vaddå du vet ju redan att dom bara vill skapa kaos.

Ja Utan Usa är Israel Bara en fläck.

Men det spelar ingen roll för om usa och israel krigar vilket drabbar resten av världen = blir inte Usa och Israel långvarigt.

Tror dessutom inte att Usas befolkning vill ha sämre ekonomi än vad det redan är.

Iran har redan rekryterad 70.000 självmordbombare, jag känner till iran och deras arme mycket väl likaså jag vet hur landet fungerar.

Och sanna mina ord om folket stödjer ett krig i iran här i sverige genom usa eller israel så är torsken kokt.

Det gäller inte bara sverige utan iran skulle slå till mot alla europeiska länder som stödjer dem.

Bättre vore om folket vaknar och kastar frimuraren i havet.

See User information
sorry trodde du menade muslimerna då :)

Posted on: 2009/6/7 11:33
Citat:

See User information
Quote:

abbadon skrev:
Samt det enda landet som stödjer israhell är USA, resten ogillar israel.

Nja, inte riktigt. Sverige gillar Israel. Fråga Birgitta "feminist" Olsson (fp). Västerkanten kritisera Israhell men media är alltid lite snälla mot styggelsen.

Mer eller mindre alla västländer i någon form av union med US/UK är Israel-kompisar och då menar jag inte bara genom tvång. Diggar man NATO så är man med på båten. Exempelvis Norge gillar säkert Israel, i alla fall kring de som styr i politiken.

Posted on: 2009/6/7 21:16

See User information
Att enskilda politiker gillar israel är utan tvekan, då kan man få alla länder till att älska israel om man ska se det så, samt rättfärdiga deras handlande.

Men när man kollar på antalet resolutioner gentemot israel det enda landet som har vetoat är enbart USA. När andra länder röstat emot för att göra något i mellanöstern.

Posted on: 2009/6/8 13:40
Citat:

See User information
Quote:

abbadon skrev:
Att enskilda politiker gillar israel är utan tvekan, då kan man få alla länder till att älska israel om man ska se det så, samt rättfärdiga deras handlande.

Helt korrekt. Det är svårt att ge en rättvis enkel skildring av detta. Vad det gäller veto har du rätt. Men man kan ge stöd åt Israel på flera sätt, ungefär som att "vi tillåter inte bonusar åt direktörerna" men sen ger man dem pengar under border på annat sätt. Det finns alltid olika sätt att ge "stöd". Man ge Israel fördelaktigt utrymme i exempelvis media. Man kan också sopa igen spår som eventuellt har med Mossad-9/11 att göra.

"extrema muslimer som flyger in i WTC? Ja! Logiskt!"
"Mossad, jaja, sääääkert! *skrattar*"

Nåja. Jag har inget konkret att komma med denna gång :)
När jag så kan göra, då gör jag det.

Posted on: 2009/6/8 15:22

Anonym
Säg mig den regering och dom stora bolag som inte skänker sina skattepengar till israel..

Utgår ni verkligen ifrån att era politiker gynnar detta landet??

Ja då har ni verkligen lurtat er själva.

See User information
SKF, Volvo, Atlas Copco. I stort sett alla stora svenska bolag.

Och dom slipper betala skatt på det dom skänker.

Posted on: 2009/6/8 18:33

Anonym
Alla Stora Bolag regeringar banker mm.

Starbucks

VICTORIA’S SECRET and BATH & BODY WORKS:

THE HOME DEPOT

DISNEY

COCA-Cola.

IBM.

AOL/TIME WARNER

ESTEE LAUDER

FOX TELEVISION, FOX ENTERTAINMENT

CBS,CNN Murdoch’s New Corp osv.

NESTLE TE.

TOBLERONE.

OVERSEAS ADVENTURE TRAVEL

KIMBERLY-CLARK: (Huggies, Kotex, Kleenex)

Dom flesta stora hotellkedjor.

RIVER ISLAND clothing chain, ISROTEL and IBROTEL HOTELS in Spain and Portugal, BRITANNIA PACIFIC PROPERTIES

NOKIA

TIMBERLAND

DESERT EAGLE

CATERPILLAR

SHELL.

STATOIL.

TEXACO OIL.

STANDARD OIL COMPANY.

LIDL

COOP

ELECTROLUX.

GM.

General Electric Company.

MCDONALDS.

MITSUBISHI.

NISSAN.

ASK.com

EBAY.

MICROSOFT.

Express

Listan kan göras hur lång som helst praktiskt taget.

Bara Usa ger 5 biljoner till Israel årligen.

Lägg sedan på några biljoner från.

Kanada, Frankrike, Eu,Norge,osv osv.

Inte konstigt att dom har 90% av världens forskare jobbar åt dem.
Mellanösterns största arme.
Ett rymdprogram som får Nasas budget att bleckna och framstå som en lort.

Kom, sedan och säg att våra politiker gynnar vårt land.

Vilket skämt.

Anonym
Lustigt.

När jag körde DC++ Hubben fick jag den hackad av israeliska underättelsetjänsten.

Lyckades spåra dem och anmälde dem till abuse.net.

Nästa dag hade jag Cia backdoor på burken.

Sist jag skrev om generatorn och biltillverkarna fick jag datorn hackad och krashad.

Nu får jag varningar att Adobe acrobat försöker hijacka datorn efter ha skrivigt..

Lol uppenbart att Vaken.se är under uppsikt.

Förmodligen våra telebolag som spionerar på oss mm.

Som tur är har jag inget på burken och sitter inte framför min egen lol hahaha stackars polaren.

Lär nog inte vara någon slump att Vaken.se hackades och krashade efter vi kom fram med vad som hade hänt med estonia mm.

Sidan är superbuggad.

Dom kan få bugga min röv ochså om dom vill.

Det är bara säga till så kan jag skita i munnen på dem ochså om dom vill.

See User information
Assasin, den där listan med företag som sponsrar Israel, går det att få den bekräftad? Det vore i så fall mycket intressant.

Posted on: 2009/6/9 8:09

Anonym
Ja det går nog men lite svårt det blir mycket detektivarbete och snokande.

Man hittar mest om man snokar i bakrunderna till ägarna mm.

Dom vill inte att det ska synas och vad dom sysslar med så dom försöker dölja sina spår så gott det går, därav svårt.

Anonym
Ja ladda upp och visa er Ip adresser.

Tog inte många minuter innan polarens telefon började spöka.

Man är eftertraktad..

Oj så smickrande ,, Tror jag måste kick some ass.

Anonym
Ett litet mess bara till dom som spionerar på oss.

Fega fanskap ,, sluta bugga folket visa er istället så jag kan gräva ut hjärtat ur bröstkorgen på er svin.

Fortsätt så och snoka från avstånd , hamnar någon av er framför mig vrider jag nacken av er innan ni hunnit blinka.

Fega Bastarder.

Anonym

Anonym
Mig kommer ni inte undan.

Ska ni jaga mig.

Vänta bara,, jag får era namn från andarna mina , jag har 1000 åriga guru andar med mig.

Bäst ni sover inom erat lilla salt pentagram era bastarder till spioner..

Sov gott på kvällen kommer jag efter er.

(1) 2 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper