vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 3 4 »

Anonym
Vad flög in i Pentagon?
Efter ha fått det ena diffusa svaret efter det andra så undrar jag nu.

Vad flög in i Pentagon?

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Vad flög in i Pentagon?
en zinkelin och som ätit en maggot det blev ett hål på 5 meter

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
En stor löspenisattrapp som flög in på längden och inte som vid WTC 1 och WTC 2 där de måste ha flugit in på tvären.

Det är den enda förklaringen till att samma löspenisattrapper kunde implodera twin towers och göra ett minimalt hål i Pentagon.

See User information
Quote:

zink wrote:

Vad flög in i Pentagon?

En gaskammare på 3X4 m. fylld med 18 000 judar.

Posted on: 2007/5/30 14:12

Anonym
Mot pentagon

Resized Image

Anonym
Quote:

En gaskammare på 3X4 m. fylld med 18 000 judar.

Där har vi det, de magiska gaskamrarna med trädörrar. Fast kan man få folk och tro på det att den flög in i Pentagon då kan man väl anta att det är mer sannolikt med David Ickes ödle teori.

Anonym
Finns det ingen på detta forum som ge ett vettig svar eller är det så illa som det ser ut att det helt enkelt inte finns några vettiga svar från dem som stödjer detta forums värderingar.

Anonym
Quote:

zink wrote:
Finns det ingen på detta forum som ge ett vettig svar eller är det så illa som det ser ut att det helt enkelt inte finns några vettiga svar från dem som stödjer detta forums värderingar.

De flesta här söker sanningen du innehar den oftast så du kan väl berätta vad som flög in och varför det inte sköts ner

See User information
Quote:

zink wrote:

Vad flög in i Pentagon?

Du har startat flera EXAKT likadana trådar innan , LÄS DÄR.

Posted on: 2007/5/30 14:39

Anonym
Även du förtjänar ett pris för ordbajsande och skitsnack

varsegod Zink

Resized Image

Anonym
KNAPPAST EN JÄVLA JUMBOJET MEN DU ÄR SÅ JÄVLA HJÄRNSKADAD SÅ DU BEGRIPER INTE ENS ELEMENTÄR LOGIK

See User information
Quote:

zink wrote:

Du är satanisternas lilla knähund, zink!

Du är en försvarare för i princip allt dessa satanister står för. Bl.a deras vansinniga och inhumana banksystem, deras absurda "krig emot terrorismen" vars terrorism de själva skapat och finasierat från början och som skapar ännu mer grogrund för storkrig, deras sataniska frimureri och dess medel och mål, NWO, medicinindustrin och Vaccinationer som skapar allehanda moderna sjukdomar. m.m m.m.

Inom en snar framtid, zink så kommer du antagligen att gråta bittra tårar och ångra att du NÅGONSIN försvarat dessa frimurarsatanistiska nätverk samt dess förlängda arm, den moderna vetanskapen som fört mänskligheten till den avgrund hon nu står inför.

Genom att hela tiden ställa dig på lögnens sida skapar du dig ett enormt dåligt karma inför dina nästa inkarnationer.

Är det inget du bryr dig om, eller?

Du kommer att få skörda som du har sått, och det kommer INTE att bli en god skörd. Det kan jag garantera dig.

Posted on: 2007/5/30 14:51

Anonym
Quote:

think4yourself wrote:
Quote:

zink wrote:

Vad flög in i Pentagon?

Du har startat flera EXAKT likadana trådar innan , LÄS DÄR.

I den andra tråden

Svar 1:

Seventeen Techniques for Truth Suppression
(Inget om Flight 77 eller vad man annars anser kraschade i Pentagon)

Svar2:
Vi är inte ensamma....
(Inget om Flight 77 eller vad man annars anser kraschade i Pentagon)

Svar 3:
Dubbelmoral
Vet inte… Kanske demonterad…

Svar 4:
TTime

Motfråga.

Sedan börjar en match mot mig men inga svar på vad som kraschade i Pentagon om man nu inte tror det var Flight 77. Bara en massa argument att det INTE var Flight 77.

Anonym
Till alla i denna tråd

Om ni själva inte vet vad som kraschade i Pentagon kan ni då visa vem som vet det eller har en stabil teori om vad det kunde vara.

Er svada mot mig är bara till mitt eget nöje då det med kraft visar hur att ni inte har en susning om vad som flög in i Pentagon. Någon skulle ha nämnd vad det var men nej ingen verkar veta.

Att ni blir så arga när man frågar en sak om era egna teorier är väldig talade om hur illa det är beställt med ”sanningen” i dem.

Anonym
Enligt psyk-zink så bevisas "det officiella påståendet" igenom att ingen kan visa alla detaljer i någon icke officiellt sanktionerad teori.

Eftersom psyk-zink kan alltid hitta åtminstående en detalj med frågetecken så helt magiskt bevisas hans "officiella påstående" som 100% sant.

Sen spelar det ingen roll hur absurd den än är. Skulle NASA ha påstått sig ha åkt till månen i en varmluftsballong så skulle han inte bara tro på det, han skulle försvara det påståendet med samma förvridna logik.

Ett annat litet trick psyk-zink försöker med om han blir uppkörd i ett hörn och det är helt enkelt att bara sonika påstå att "officiella påståenden" inte alls har samma beviskrav utan snarare inga beviskrav alls och åt helvete med uppenbara absurditeter.

Anonym
Quote:

zink wrote:
Till alla i denna tråd

Om ni själva inte vet vad som kraschade i Pentagon kan ni då visa vem som vet det eller har en stabil teori om vad det kunde vara.

Er svada mot mig är bara till mitt eget nöje då det med kraft visar hur att ni inte har en susning om vad som flög in i Pentagon. Någon skulle ha nämnd vad det var men nej ingen verkar veta.

Att ni blir så arga när man frågar en sak om era egna teorier är väldig talade om hur illa det är beställt med ”sanningen” i dem.

Jag kan vet inte vad månen är gjord av men jag kan heller inte bevisa att den inte är gjord av ost

See User information
Ja det är tragisk....zinken kan få vilken vettvilling som helst att verka fullständigt normal.......lite synd på en så trevlig pojk..

Posted on: 2007/5/30 16:14
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..

Anonym
Vad av detta kraschade in i Pentagon?

1. En okänd missil?
2. En Global Hawk?
3. Ett plan av en Boeing 757s storlek men inte Flight 77?
4. Ett fjärrstyrt Flight 77?
5. Flight 77 styrt av kapare?

1-4 förekommer som förslag på "truth" sidor vilket verkat vara helt okänt för de i denna tråd och 5 är den officiella linjen vilket verkar vara den enda förklaringen som de på detta forum känner till.

See User information
Quote:

zink wrote:

1. En okänd missil?
2. En Global Hawk?

1-4 förekommer som förslag på "truth" sidor vilket verkat vara helt okänt för de i denna tråd och 5 är den officiella linjen vilket verkar vara den enda förklaringen som de på detta forum känner till.
Var det inte ett fyrverkerilager där då???....ja ett sådant där som du påpekade att det skulle funnits i WTC.......

Posted on: 2007/5/30 17:01
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..

Anonym
Quote:

gaston wrote:
Quote:

zink wrote:

1. En okänd missil?
2. En Global Hawk?

Var det inte ett fyrverkerilager där då???....ja ett sådant där som du påpekade att det skulle funnits i WTC.......

Nu börjar jag undra hur det är ställt med uppfattningsförmågan. Jag skrev vilket du kan kolla att varken jag eller någon annan vet om det fanns fyrverkeri i WTC vilket då du påstår är lika med att jag har sagt att de fanns fyrverkeri i WTC.

Dessutom undviker du med att ta in fyrverkeri den fråga jag har ställt men som varken du eller någon annan verkar kunna svara på.

Vad anser de alternativa teorierna kraschade i Pentagon?

Om detta nu är så svårt att svara på så anser jag att de alternativa teorierna INTE längre har ett svar på den fråga och då är den officiella förklaringen att de var Flight 77 mycket mer trovärdig än någon av de alternativa teoriernas 4 helt olika förklaringar.

Det problem som de alternativa teorierna har vilket denna tråd på ett tydligt sätt visar är att de inte är stabila utan tvärt om får fler och fler olika förslag ju längre tiden går och fjärmar sig då från att komma till en enhetligt och därmed trovärdig teori och att den officiella förklaringen därför växer sig starkare och starkare.

See User information
Vad tror ni om en husvagn?

Posted on: 2007/5/30 18:55

See User information
Dina dagar är räknade zink!

Tror du verkligen att man kan stödja och ställa sig på Elitsatanisternas sida och försvara deras absurda lögner som matas oss i medierna 24-7, UTAN att det får allvarliga konsekvenser i ditt liv efter detta????

ÄVEN om du inte tror att din själ är odödlig och att du lever vidare, så kommer du i alla fall få flera MYCKET obehagliga insikter efter detta ditt jordeliv är till ända --OM du inte fort som attan inser vad ditt försvarande av Frimurarsatanisternas medialögner kan och KOMMER få för allvarliga konsekvenser för ditt framtida liv.

"Som man sår får man skörda".

Då kommer det vara för sent för dig att ändra dig.

Lägg detta på minnet, kära zink, för din egen skull!!

Posted on: 2007/5/30 19:14

See User information
ett ufo

Posted on: 2007/5/30 21:04

Anonym
Vad tror du själv Zink ?

(1) 2 3 4 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper