vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2)

Re: AA77 Pentagon

See User information
Quote:

Twoofer skrev:
Det mesta av planet hittades i marken, alltså var inte det mesta av planet synligt ovanför marken. Det tycker jag låter rätt logiskt.

hur kan man hitta ett plan i marken? är det logiskt? vet du vad logik är?

Posted on: 2008/8/24 17:37
“Emancipate yourselves from mental slavery. None but ourselves can free our minds...”

Bob Marley
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:

nazgul4 skrev:
Quote:

Twoofer skrev:
Det mesta av planet hittades i marken, alltså var inte det mesta av planet synligt ovanför marken. Det tycker jag låter rätt logiskt.

hur kan man hitta ett plan i marken? är det logiskt? vet du vad logik är?

Sa jag att man hittade ett plan i marken? Nej.

Posted on: 2008/8/24 19:09
/
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Jo det skrev du faktiskt.
Och kollar man på dom där vrakbilderna så ser det verkligen inte ut som om ett plan kraschat där utom mer som om någon placerat ut lite grejer för att det ska se riktigt ut. Den där runda grejen t.ex, som troligtvis ska vara en del av turbinen, ser exakt likadan ut som den på en bild du publicerade från Pentagon.

Det har varit två flygkrascher alldeles nyligen och från båda har det visats bilder i teve och tidningar, det är svårt att missa det. När man tittar på dessa bilder från shanksville och andra bilder och filmer som publicerats på Flight 93's tänkta kraschplats och jämför de med dessa två andra krascher så är de så olika så det är helt makalöst.
Det går helt enkelt inte att tro att samma sak har inträffat på dessa platser. På två av dem syns tydligt att här har ett flygplan kraschat, med vrakdelar ÖVERALLT i ett hundratals meter stort område.
I shanksville är det ett hål i marken med knappt några fragment av ett flygplan synliga. Det enda man sett är lösa bilder på enstaka delar som om man pusslar ihop som knappast skulle räcka till ett litet hobbyflygplan.
Och att man hittar ett körkort helt oskadat och bandanan från en av "kaparna" är ju rätt praktiskt. Var är liken då? Borde inte dessa personer rimligtvis har haft dessa saker på sig?

Posted on: 2008/8/25 0:35
"Now I have become death, the destroyer of worlds"

See User information
Quote:

Twoofer skrev:

Sa jag att man hittade ett plan i marken? Nej.

ne ok, du sa att det mesta av planet hittades under marken... alltså minst 50%, och det tycker du låter logiskt?

Och var är isf resten av planet?

Posted on: 2008/8/25 17:46
“Emancipate yourselves from mental slavery. None but ourselves can free our minds...”

Bob Marley

See User information
Somebody knew that bombs had been planted to simulate a crashing airliner....I wonder where those 84 missing Pentagon Surveillance Tapes are? I'm pretty sure there are surveillance cameras in every hallway of the Pentagon as well.
I wonder what they show in the days and hours leading up to 9/11?????

http://www.dailymotion.com/video/x6yu ... plosion-a-linterieur_news

Posted on: 2008/10/5 22:05
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..

See User information
Hela denna tråd har i stort sett varit off-topic. Min fråga var ju vad som hände med plan och passagerare.

Men om vi koncentrerar oss till en fråga, vad hände med de passagerare som fanns på AA77 och UA93?

Posted on: 2008/10/6 6:58
"Det är bara fusk om man åker fast."

- Al Bundy

See User information
Quote:

Onslow skrev:
Hela denna tråd har i stort sett varit off-topic. Min fråga var ju vad som hände med plan och passagerare.

Men om vi koncentrerar oss till en fråga, vad hände med de passagerare som fanns på AA77 och UA93?

Den frågan besvaras lämpligast av personer inom den Amerikanska administrationen.

Posted on: 2008/10/6 7:02

See User information
Quote:

gaston skrev:
Quote:

Onslow skrev:

Den frågan besvaras lämpligast av personer inom den Amerikanska administrationen.

Men dåså, då har vi ju redan svaret på vad som hänt! Vaken.se kan lägga ner avdelningen 9/11 och hänvisa till den amerikanska administrationen.

Posted on: 2008/10/6 8:00

- Al Bundy

See User information
Quote:

Onslow skrev:
Quote:

gaston skrev:
Quote:

Onslow skrev:

Men dåså, då har vi ju redan svaret på vad som hänt! Vaken.se kan lägga ner avdelningen 9/11 och hänvisa till den amerikanska administrationen.

Inte riktigt, det handlar lite om graden av naivitet och viljan att skydda en del kriminella element vars uppsåt mer och mer har visat sig i handlingar efter 9/11...men man kan ju bortse från allt som skett både före och efter för att underlätta för sig om man saknar möjligheten att genomskåda lögnare, vilka jag personligen anser vara det fegaste kräken i mannaminne.

Posted on: 2008/10/6 8:24

See User information
Gaston, vad tror du själv hände med passagerarna på planen?

Posted on: 2008/10/6 8:32

- Al Bundy

See User information
Quote:

Onslow skrev:

Dom har gått till de sälla jaktmarkerna.

Posted on: 2008/10/6 8:35

Anonym
Quote:

gaston skrev:
Quote:

Onslow skrev:

Hur då, var då och vem gjorde det?

Visst gissar du nu så de sjunger för du har väl inte skuggan av ens ett ryckte som underlag.

Ett hel plans passagerare skjuts. Ingen som gör det får dåligt samvete och inga anhöriga börjar undra.

Det är ungefär som att vi kan ta en buss i Sverige köra den in i skogen skjuta alla passagerare och ingen kommer att varken att märka eller undra vad vi har gjort trots att en hel buss med passagerare har försvunnit.

See User information
Quote:

zink skrev:
Quote:

gaston skrev:
Quote:

Onslow skrev:

Hur då, var då och vem gjorde det?

Visst gissar du nu så de sjunger för du har väl inte skuggan av ens ett ryckte som underlag.

Ett hel plans passagerare skjuts. Ingen som gör det får dåligt samvete och inga anhöriga börjar undra.

Det är ungefär som att vi kan ta en buss i Sverige köra den in i skogen skjuta alla passagerare och ingen kommer att varken att märka eller undra vad vi har gjort trots att en hel buss med passagerare har försvunnit.

Skulle jag berätta det så skulle det bevisa att jag var inblandad...

Posted on: 2008/10/6 14:29

Anonym
Quote:

gaston skrev:

Oväntat svar. Jag trodde du skull inse att man inte kan trolla bort radarövervakade plan för alla plan kan följas oberoende om transpondern är på eller inte. Att alla dessa trafikövervakare inte sagt ett knyst om ett bortrollat plan hur förklarar du det på ett trovärdig och icke konspiratoriskt sätt.

Sedan finner jag alltid den kommentar oerhört märklig

Hur hantera du trovärdigheten? Om du nu anser att personer i den Amerikanska administrationen ska besvara dina frågor varför tror du inte på vad de redan har sagt. Vad ska hända för att personer i den Amerikanska administrationen ska bli trovärdiga?

See User information
Quote:

zink skrev:
Quote:

gaston skrev:

Oväntat svar. Jag trodde du skull inse att man inte kan trolla bort radarövervakade plan för alla plan kan följas oberoende om transpondern är på eller inte. Att alla dessa trafikövervakare inte sagt ett knyst om ett bortrollat plan hur förklarar du det på ett trovärdig och icke konspiratoriskt sätt.

Sedan finner jag alltid den kommentar oerhört märklig

Hur hantera du trovärdigheten? Om du nu anser att personer i den Amerikanska administrationen ska besvara dina frågor varför tror du inte på vad de redan har sagt. Vad ska hända för att personer i den Amerikanska administrationen ska bli trovärdiga?

Det enda sättet för dom att bli trovärdiga blir nog i änden på ett rep...( Då menar jag de kriminella element som är inblandade, det finns nog folk där som inte visste ett vitten)

Posted on: 2008/10/6 20:04

See User information
Detta borde ju egentligen vara en av de största frågorna.

Om AA77 inte krashade i Pentagon, och om UA93 inte heller krashade så är ju den första fråga man ställer sig, vad hände med planen och dess passagerare? Det är ju den viktigaste frågan. Om det sen var en missil som krashade i Pentagon är av mindre betydelse.

Varför bortser man från den frågan?

Posted on: 2008/10/7 7:31

- Al Bundy

See User information
The Lost Flight -- Who Knew What and When About Flight AA77 On 9/11?

http://video.google.com/videoplay?docid=7140292755378838617&hl=en

The video compares the two main versions of what was known about Flight AA77 on 9/11 before it allegedly crashed into the Pentagon. The versions are (1) that there was prior awareness for up to about one hour before the crash about the flight at least with the military and the FAA and in the Presidential Emergency Operations Center, and (2) that the FAA lost the flight for 36 minutes and did not inform the military or anyone else about it until four minutes before the crash. Three important statements by former Transportation Secreatry Norman Mineta are shown in support of the first version. However, the viewer is encouraged to make her/his own conclusions. The material is mainly from the 9/11 Commission's video archives and other public sources and its use constitutes an instance of "fair use" of this material.

Posted on: 2008/10/7 8:19

Anonym
Quote:

gaston skrev:

Det enda sättet för dom att bli trovärdiga blir nog i änden på ett rep...( Då menar jag de kriminella element som är inblandade, det finns nog folk där som inte visste ett vitten)

Vilket otroligt svar.

Då tar jag det igen.

Du har påstått att den Amerikanska administrationen sitter inne med uppgifter som ska stödja din uppfattning.

Hur ska du kunna tro på dem vad än de säger?

Är de bara om de berättar en historia som är exakt efter din uppfattning om Flight 77 som de blir trovärdiga?

See User information
Quote:

zink skrev:
Quote:

gaston skrev:

Vilket otroligt svar.

Då tar jag det igen.

Du har påstått att den Amerikanska administrationen sitter inne med uppgifter som ska stödja din uppfattning.

Hur ska du kunna tro på dem vad än de säger?

Är de bara om de berättar en historia som är exakt efter din uppfattning om Flight 77 som de blir trovärdiga?

Bevis som inte kan knuffas omkull skulle övertyga mig, inget annat.

Att dom har bevis som stöder min uppfattning om att AA77 aldrig träffade pentagon är jag övertygad om att någon eller några sitter inne med.

Posted on: 2008/10/7 10:02

See User information
Korrupta saker har en benägenhet att agera korrupt. Den amerikanska administrationen är tyvärr inget undantag från denna fakta. Så länge de är korrupta så får du bara korrupta svar vilket bevisas ganska tydligt i filmen Gaston nyss länkade till. Se den, den förklarar ganska tydligt vad som är helt åt helvete med den officiella rapporten och varför den inte på något sett kan påstås vilja ge en korrekt bild av 911.

Eller gör som vanligt, stoppa ner huvudet i sanden igen och blunda för sådant som bevisar att ni håller på fel häst.

Posted on: 2008/10/7 10:11
I don't need no PhD, Cause I'm 10 times smarter than you ever be"

Fahrenheit451

See User information
Quote:

gaston skrev:

Hur skulle sådana bevis se ut?

Posted on: 2008/10/7 10:13

- Al Bundy

See User information
Quote:

Onslow skrev:
Quote:

gaston skrev:

Det ser man när de framförs....

Posted on: 2008/10/7 10:36

Anonym
Quote:

Quote:

Quote:

gaston skrev:

Bra då framför jag ett bevis för vi se var dina konstiga svar är värda.

Bilder på Flight 77 vrakdelar:

http://www.rense.com/general32/phot.htm

Om du går emot detta vilket jag antar att du gör så ta och var konkret i ditt svar.

Ounderbyggda svar som att fotona är tagna på annan plats eller fejkade undanber jag mig om det inte finns bevis till påståendena.

See User information
Quote:

zink skrev:
Quote:

Quote:

Quote:

gaston skrev:

Bra då framför jag ett bevis för vi se var dina konstiga svar är värda.

Bilder på Flight 77 vrakdelar:

http://www.rense.com/general32/phot.htm

Om du går emot detta vilket jag antar att du gör så ta och var konkret i ditt svar.

Ounderbyggda svar som att fotona är tagna på annan plats eller fejkade undanber jag mig om det inte finns bevis till påståendena.

" but it is far from clear whether the configuration is a match."
"The following photo taken on 9/13 or 9/14 gives a unique view of the hole from the inside, unfortunately after most of the debris was hauled away"
"The large circular piece in the middle appears to be the diffusor section of the compressor, though this is not known for certain."
"Another photo of this hanging sheet of aluminum shows a round circular metal part which does not appear to be normal building debris"
" It is unclear whether this is a piece of the plane."
"Because of the destructive fire that raged inside the building, most photos show only charred heaps of scrap."

Posted on: 2008/10/7 21:46
Bruna skjortor och hakkors tillhör 40-talet. Dagens nazister har slips och kavaj...
http://www.peakoil.com/
http://technocracy.org/

« 1 (2)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper