vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 2 3 (4)

Re: Filmat jetplan utan en strimma bakom

See User information
Skål på den Gaston!

Posted on: 2008/7/18 22:26
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information

Posted on: 2008/7/18 22:31
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Quote:

gaston skrev:
Har du inte lärt dig någonting zink....................Jag skulle kunna säga detta på ett annat sätt, men......
Det handlar ine längre om vad eller vilka som flög i i dom där tornen.....hela farsen har visat sig handla om fundamentala grundläggande rättigheter.....9/11 filmen är slut....nu handlar det om det du och jag/vi vill behålla det vi är vana vid......

Så chemtrails det struntar vi i för det handlar det inte om utan nu ska vi diskutera grundläggande rättigheter när argument för chemtrails tog slut.

Det är så jag tolkar ditt svar.

Har du eller någon annan på detta forum råkat ut för att hamna i kläm med grundläggande rättigheter?

Ibland är de som problemen finns på avstånd för de på detta forum för man målar upp en hotfull värld med chemtrails, Illuminati, Frimurarordens världsherravälde och New World Order men när man undrar om just du har råkat ut för detta så har ingen gjort det.

Det beror på att detta inte finns så man kan ju inte råka ut för det och det är ju heller ingen på detta forum som har det.

Anonym
Quote:

zink skrev:
Quote:

gaston skrev:
Har du inte lärt dig någonting zink....................Jag skulle kunna säga detta på ett annat sätt, men......
Det handlar ine längre om vad eller vilka som flög i i dom där tornen.....hela farsen har visat sig handla om fundamentala grundläggande rättigheter.....9/11 filmen är slut....nu handlar det om det du och jag/vi vill behålla det vi är vana vid......

Så chemtrails det struntar vi i för det handlar det inte om utan nu ska vi diskutera grundläggande rättigheter när argument för chemtrails tog slut.

Det är så jag tolkar ditt svar.

Har du eller någon annan på detta forum råkat ut för att hamna i kläm med grundläggande rättigheter?

Ibland är de som problemen finns på avstånd för de på detta forum för man målar upp en hotfull värld med chemtrails, Illuminati, Frimurarordens världsherravälde och New World Order men när man undrar om just du har råkat ut för detta så har ingen gjort det.

Det beror på att detta inte finns så man kan ju inte råka ut för det och det är ju heller ingen på detta forum som har det.

Jag fick åtnjuta grundläggande ofrihet genom att tas in till "deras" programmeringsinstitut" skolan, från jag var sex år. Nu för tiden räcker inte det, genusprogrammering och annat gör att "de" suger tag i barnen tidigare nu, genom dagis och förskola.

När de grundläggande rättigheterna mest innebär att sprida massa lögner och sciencereligion så behöver man kanske inte tala om "grundläggande friheter". Vem är tex fri som berövas att fostras av sina föräldrar, att vara med sin mamma när man växer upp, om dagarna - modern ska ju också vara på fabriken - hon har fåtts att tror att hon är diskriminerad och ofri annars.

Anonym
Quote:

sebben skrev:

Jag fick åtnjuta grundläggande ofrihet genom att tas in till "deras" programmeringsinstitut" skolan, från jag var sex år. Nu för tiden räcker inte det, genusprogrammering och annat gör att "de" suger tag i barnen tidigare nu, genom dagis och förskola.

När de grundläggande rättigheterna mest innebär att sprida massa lögner och sciencereligion så behöver man kanske inte tala om "grundläggande friheter". Vem är tex fri som berövas att fostras av sina föräldrar, att vara med sin mamma när man växer upp, om dagarna - modern ska ju också vara på fabriken - hon har fåtts att tror att hon är diskriminerad och ofri annars.

Att inte gilla skolan godkänns inte för det gjorde inte jag heller men inte kom jag fram till din slutsats för det.

Anonym
Quote:

zink skrev:
Quote:

sebben skrev:

Att inte gilla skolan godkänns inte för det gjorde inte jag heller men inte kom jag fram till din slutsats för det.

Du missförstod min slutsats. Poängen är inte om man gillade skolan eller inte. Jag hade inget emot skolan när jag gick där.

See User information
Quote:

zink skrev:
Quote:

Wowbagger skrev:
Zink: Man kommer ingenvart med att diskutera med dig. Du drar förhastade slutsatser som du tror grundar sig på logik, men du är inte ens i närheten... Du förtjänar en zinkadus!

Till skillnad från dig så anser jag det INTE vara besvärligt att diskutera med dig. När vi diskuterar chemtrails så är ett minikrav att de som tror på det ska ta fram något av substans som stödjer deras uppfattning och inte som hitintills gissa och hoppas satt någon annan ska fylla i detaljerna. Det jag läst på webben om analyser till chemtrails är så otroligt dåligt gjorda att de har inget som helst värde och så längde det är på det viset är chemtrails en ren tro likvärdig med all annan religiös tro.

Det som idag är känt att flygplan släpper ut är framförallt silverjodid för att skapa regn och gödsling och bekämpningsmedel över åkrar. En liten del är också från vetenskapliga försök.

Att du och andra ofta ändrar min signatur är ett intressant fenomen. Själv ändrar jag inte på er signaturer för jag tycker de är ett så barnligt sätt att framföra kritik. Är de så att de flesta på detta forum misslyckades i skolan och har tråkiga och dåliga jobb där social kompetens inte utvecklas?

På andra forum kan hårda diskussioner finnas utan att de tar sig sådana uttryck som på detta forum.

Jag har inte orkat läsa hela tråden, men ja måste hålla med zink här. Finns det ingen som värkligen sätter sig in i hur teknik osv funkar innan dom uttalar sig eller försöker diskutera?

Så som jag fattat det så ska HAARP användas för att störa jordens magnetfält, men om det äns är möjligt ska ja inte uttala mig eftersom teknik på den nivån är långt över alla på detta forumet, och troligen 99% av jordens befolkning.

Och det är inte så lätt så man bara kan spruta ut lite metaler på måfå eller blanda ner lite aluminium i vattnet så förvandlas alla till levande radiomottagare, nej, det är noga med resonans och många andra faktorer för att nått sånt skulle funka.

Tex kasnke Kalle bara driker mjölk och läsk medans Nisse bara driker vatten ur kranen och Lisa driker ur sin egen brunn, det blir då omöjligt att få alla tre att resonera till samma frikvenser eftersom alla tre får i sig olika mängder av vad det nu skulle finnas i vattnet.
Läg då till deras personliga frikvenser och allt annat som kan spela in så blir ekvationen i princip omöjlig.

Och om någon går ut och mäter och får vissa värden av olika metaler så kan man ju inte direkt dra slutsatsen att det kommer från cemitrails, först lär man ju kolla vilka värden det i vanliga fall finns i marken i samma område, vilka variationer det finns inom området, skillnad vid olika väder och årstider, skillnad mot andra områden, om regnets PH är samma nu som för 1, 5, 10 och 15 år sedan osv för om PHt har sjunkt eller stigit så löser det kasnke upp mer av olika ämnen som tidigare varit bundna i berggrunden osv.. Sen när man har koll på alla dessa olika faktorer så kan man börja folja luftströmmarna för att se vilka cemitrails som borde landat i området man mäter på.

Så ska man disuktera med zink eller någon annan inom områden som detta så måste man ha lite kött på benen och lite hårda bevis som tål att granskas, inte bara flummiga sifror utan referens eller något man läst.
Gå och köp lite mätutrustning eller bygg en kopia på nått av teslas system och håll på tills man får reultat som går att återskapa eller tills man hittar tydliga mönster så vipps så kommer ingen kunna säga att det bara är flumm eller löjliga konspirations teorier.

Posted on: 2008/7/26 21:02
Ju mer man vet, Ju mer vet man att man inte vet och den som tror han/hon vet allt, vet egentligen ingenting.

Anonym
Hurra äntligen en analys av contrials:

http://contrailscience.com/chemical-analysis-of-contrails/

Inget som analyserats var över några existerande gränsvärden.

Läs igenom artikeln för de visar var det analyserade ämnena verkligen kommer ifrån.

Anonym
Så du har hittat ett äpple när alla andra pratar om päron. Är du störd eller?

« 1 2 3 (4)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper