vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Vakenträff för tjejer!

See User information
Hejsan!

Jag vill veta om det finns några vakna tjejer på detta forum som har lust att träffas och diskutera meningsfulla saker tillsammans? Jag hade tänkt att hålla träffen i min tipi i skogen, med lite levande brasa och knytis.

Skriv till mig om du är intresserad av att dyka upp eller skriv ändå, jag är nyfiken att veta om det finns några vakna tjejer därute. angel@vaken.se

Vänliga Hälsningar

Angel

Posted on: 2008/4/9 9:26
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Vakenträff för tjejer!

See User information
Vilket lovvärt intiativ

Posted on: 2008/4/9 20:34
"At lux vera quae inluminat omnem hominem venientem in mundum"

http://www.youtube.com/watch?v=ooGBMFShUVo
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Heh heh... jag får känslan av spök-campningarna när man var barn och var på kollo... När man smög ut mitt i natten och "spökade" för tjejerna

See User information
Grym idé...

behövs mer tjejer...mer feminin energi....balans

Ska nämna detta för min tjej.

Posted on: 2008/4/9 20:53

See User information
Ni är välkommna till alla träff som alla andra!

Jag tycker att de kvinnor som har varit på de möten jag har deltagits i hade det rätt mysigt och bra.

Undrar lite varför det finns ett behov att dela upp i en grupp efter könen?

Kolla lite på aktivism delan av forummet, ni kanske vill vara med?

Vi är rätt ofarliga, och välkommna förressten, du verkar vara NY här...

Posted on: 2008/4/10 8:41
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."

Anonym
Jag håller med The Lorax, men jag kan ändå förstå tjejerna... Om man generaliserar lite och tänker tillbaka var det tjejerna som var duktiga och satt och räckte upp handen i skolan, medans vi killar gjorde oss hörda hela tiden.
Jag var på ett föredrag nyligen där det var likadant... När en tjej ville säga nåt var det precis som om ingen lyssnade.

See User information
Kanske vill dom träffa andra tjejer för att umgås? Eller är det helt omöjligt och en konspiration mot dig kanske?

Posted on: 2008/4/12 8:03
Administratör och grundare av vaken.se

Anonym
Är det micro som håller i det ?

See User information
Quote:

angel skrev:
Jag hade tänkt att hålla träffen i min tipi i skogen, med lite levande brasa och knytis.

Quote:

maggot skrev:
Är det micro som håller i det ?

Jag hoppas att tjejjerna är bättre på att samsas än vissa killar här. Män som vanligtvis är könet som är bäst på att umgås i större grupper.

Maggot du kan bättre det vet jag! =)

Posted on: 2008/4/13 1:00

See User information
Många snubbar som hänger på detta forum verkar inte kunna mkt annat än att tramsa och göra bort sig själva ideligen...
Märks tydligt i denna tråd, sorgligt att se.

Posted on: 2008/4/13 1:39
"The force combines us, penetrates us and keeps the hole galaxy together" - Obi-Wan Kenobi

See User information
jag är på en tjejträff ute i skogen.
skulle vara trevligt men samtidigt givande.
visserligen känner jag mig inte undanskuffad eller överröstad av nå killar men det skulle va intressant och höra vart samtalen leder... (vill inte generalisera så. jag disskuterar gärna med grabbarna)...Om det blir ett evigt ältande av det korrupta babylonska samhället vi lever i eller om vi faktiskt kommer fram till några lösningar och insikter.
Det är bara att sätta upp datum fram åt augusti.

Finns det fler tjejer som är intresserade????
Hör av er!!!!

Posted on: 2008/6/23 21:03

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper