vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



Anonym
kommer revolutionen?
#1
Jag undrar om folk någonsin kommer vakna upp o se vad som händer.. eller kommer vi vandra mot vår undergång rakt in i NWOs o illuminaternas klor...?

Vad säger ni,, Kommer revolutionen?

Kommer folk gå man ur huse o storma alla frimurarkontor runt om i världen o ta tillbaks sin frihet?

Eller kommer vi fortsätta byta vår frihet mot falsk trygghet..

Med tanke på den dagsläget så verkar NWOs agenda bara gå snabbare o snabbare o få igenom..


Det e mörka tider framöver...









 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: kommer revolutionen?
#2

Vad vi håller på med är en informationsrevolution.
Så revolutionen är i full gång men går långsamt då det är svårt att sprida den till alla " avtrubbade " som hellre tittar på dokusåpor, spelar InternetPoker eller liknande.

Folk lever under en falsk trygghet och har inte fattat att detta system håller på att falla ihop, som planerat ( Illuminati ).

Lilla Sverige ingår nu i Den VärldsArme som håller på att byggas upp. S k " Fredsbevarande styrkor ". Två Svenskar fick nyligen sätta livet till i Afganistan.

Vi har ännu tid på oss men tiden är knapp. Den ekonomiska krashen kommer snart och arbetslösheten kommer att öka kraftigt. Då kommer man ha lätt att rekrytera " kanonmat " till detta Världsarmebygge som kommer att ingå i byggandet av Världsregeringen.

Det är mycket möjligt att vi redan i år kommer att se ett nytt stort terrorattentat som kommer att påverka opinioner i den riktning som Illuminati önskar. 18 Mars kan vara ett viktigt datum att hålla ögonen på.

NÄSTA IRAN. Och sen har vi nästa Globala storkrig.

Säkerligen innan 2012.


Det är ochså möjligt att det finns krafter som kan sätta stopp för dessa Galenpannor.




 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: kommer revolutionen?
#3
Världsutvecklingen följer den urgamla agendan lika exakt som en Rolex klocka. Den Hegelianska dialektiken används flitigt av "eliten" för att skapa det kaos i världen som krävs för att folket tillslut skall stå med utsträkta armar och skrika efter ordning!! Det globala kontrollsamhället är snart ett faktum.





 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: kommer revolutionen?
#4
det är ett korrektum balbasan..
nazi propaganda har fungerat bra på den vita rasen visar historien hoppas folk ifrågasätter denna massiva propaganda bomb som pågår just nu för dom där satans plastkorten..

den dagen dom drar ur femhundringarna ur omlopp så tror jag
det är en bra början till slutet för den här pyramiden..
eller om GM går i Konkurs..

det är min syn på saken, så vi har ett par år till ..


 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: kommer revolutionen?
#5
Nä efekto,...jag tror bestämt att du fixerar dig lite förmycket på "nazism" och "nazister". Det är inte det det handlar om. Det är inte nazism som är ett hot utan de som låg bakom både nazismen och kommunismen. Det är samma krafter och samma "herrefolk" som än idag håller i trådarna.

Belse

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: kommer revolutionen?
#6
Personligen så tror jag att inom 5 år så kommer världen stå inför en enrom ekonomisk kollaps.. Det moderna vardagliga liv vi lever kommer att omkullkastas på ett ögonblick,, (Glöm pensionsfonden) mycket beroende på en minskad tillgång på olja,,

Detta svarta guld är det som får våra dagliga liv att gå ihop, Våra jobb, vår föda, vår hälsa, Allt detta har varit möjligt tack vare det svarta guldet,

När det väl börjar sina, så kommer vårt samhälle, så som vi känner till det att trasas sönder.

Det kommer börja med lokala strömavbrott och lokal oljebrist,, det kommer sluta med stora oljekrig, masssvält, pandemier osv,
Om 50 år kommer vi vakna upp till en mad max kuliss..


Bunkra upp med popcorn,, denna film vill ni (eller kan ni) inte missa,,



 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: kommer revolutionen?
#7
Vad som kommer att hända och händer nu, är inte en revolution, utan en evolution.

Och personligen tror inte jag på dessa ekonomiska kollapser och Mad Max världar. Illuminatis främsta kontrollmedel är ekonomi. Kraschar ekonomin blir det anarki, och det innebär minskad kontroll över människor. Så jag ser inte negativt på framtiden och jag oroar mig inte speciellt för krascher. Illuminati kan inte tjäna något på det.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: kommer revolutionen?
#8
Hmm, ja, jag är fixerad vid den pågånde "nazipropagandan" som idag utspelar sig iaf i sthlm, vet inte hur det är med göteborg..
Men här är det propaganda krig för plastkort för annars rånas det för mkt..

Nazisterna/Rasisterna/Nationalisterna är för mig samma förvirrade flugor runt skiten, så jag hänger inte upp mig på Nassar belbsan..

Jag såg två st filmer igår, en heter " The Weather Underground" som handlar om ett gäng som sprängde amerikanska regerings byggnader under vietnam konflikten i samband med andra revolutionära aktioner...

den andra handlade om Nazismen i sverige under 30-40 talet..
Och den var märkbart inflytelse rik här under den tiden med öppet parti osv, industriella direkt kontakter osv..
Så vi ska nog inte fnysa åt den så här lätt här uppe.
Illuiminati vet att Nazi propaganda funkar alldeles utmärkt på den ariska rasen som är mkt mer lätt programerad än tex svarta som vägrar än idag bli del av den västerländska civilisationen..

Så "snappa" ur din Zionistiska mardröm och försök och väck dina ariska brödrer innan dom börjar flockas runt nazismen/Nationaldemokraterna nu igen..


 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: kommer revolutionen?
#9
efekto, du skrev...

Quote:
Så "snappa" ur din Zionistiska mardröm och försök och väck dina ariska brödrer innan dom börjar flockas runt nazismen/Nationaldemokraterna nu igen..


Vilken zionistiska mardröm? Vilka "ariska bröder"? Vadå nazismen/nationaldemokraterna IGEN?

Förklara!

hahaha...ja herregud,...vad skall man säga!? Försök "snappa" ur din etnotrip och försök att vara mindre paranoid så du inte blir ännu mera rasist och zionist.


 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: kommer revolutionen?
#10
Hej!

Alla människor med lån kan komma att drabbas, då dom kan få svårt att betala tillbaka. Om dom inte har andra tillgångar t.ex guld/silver..

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: kommer revolutionen?
#11
Lite tankar o lite svar...

# Revolutionen är på G, inget snack om saken... Först skall infon ut, sen skall den behandlas samtidigt som alla berörda ryker (korrupta) ... Det enda vi behöver göra är att välja sida och det har väl flertalet redan gjort. Ser det som steg 1... Steg 2 är lite knepigare, mer o mer kommer man in på evolutionsbiten, och att man måste förbereda sig ordentligt.

# Jag har ett antal intevjuer som jag skall försöka pillra upp, infon som presenteras där talar om samma sak jag just nämnde, och med tanke på det kommer jag ihåg vad jag tidigare sagt, för ett år sen o lite till. Det kommer att bli tufft för dom tuffa inom en snar framtid.

# Som jag ser det så kommer systemet att äta upp sig självt och vi kan ännu inte göra så mycket åt utvecklingen, mer än att sprida infon så väl det går... Tänk på följande, vi har inte mycket att säga till om nu, men rusa framåt i tiden lite o se vem som kommer att föra talan framöver, systemet eller dom som studerat det??? Med detta följer också den spirituella biten som mer och mer tar över.... För att komma tillbaka till att förbereda sig... Vi har mycket att lära in, igen...

Som flertalet har snackat om på senare tiden, denna galax skall "tunas" in till resten av universum, och när detta händer sker det saker.... Samma sak gäller oss människor, vi skall rensa DNA:t och öppnas upp etc....

Återkommer....

Hare....



 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: kommer revolutionen?
#12


See User information
Revolutionen har blivit inställd...
Revolution är (försök till) större , väpnad organiserad omstörtning av det bestående samhället, ofta enligt någon teoretiskt grundad modell.
Cee, du skriver att flertalet redan väl har valt sida... vad menar du. Flertalet... majoritet. Du skriver även att flertalet ha snackat om att galaxen skall "tunas" in... men det är väl bara några som gjort - inte de flesta (majoritet/flertalet).
Du skriver även att den spirituella biten tar över mer och mer. Spirituell är att uttrycka sig kvickt och elegant. Du menar andligt förstår jag.
Jag tror som du att det blir tufft för dom tuffa framöver. Men det kan bli tufft för fler... att studera konspiratörerna gör inte vägen lättare, tror jag. Vi måste själva se till att vi inte konspirerar mot vår sanna natur, vad vi när oss av mm. Som den nya profetian och många andra talar om - ta näringen från "de höga bergen". De som tar näringen från... "the books of numbers"=den gamla födan, science de gamla sätten, materialism och ateism, gamla kriterier. Ska man till det nya kosmos, då måste man följa det nya kosmos kriterie. Man får studera profetiorna och förstå, det är inte så svårt. Det är en annan sak än att tillbringa livet med att titta på konspiratörer, istället för sig själv, och går vägen.

Posted on: 2006/1/14 11:37
Jag kom
Jag såg
Jag vände åter...
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: kommer revolutionen?
#13
Hmm...

Kronblom skrev: Cee, du skrivet att flertalet redan väl har valt sida... vad menar du. Flertalet... majoritet.
# Flertalet = många... Om man tittar sig omkring så råder missnöje angående politik etc.

Du skriver även att flertalet ha snackat om att galaxen skall "tunas" in... men det är väl bara några som gjort - inte de flesta (majoritet/flertalet).
# Jag lyssnar på många, då blir det flertalet :) ... Fler och fler börjar titta närmare på denna info också... Den är också relevant, min mening... Betydelsen mycke viktig kan man också säga...

Du skriver även att den spirituella biten tar över mer och mer. Spirituell är att uttrycka sig kvickt och elegant. Du menar andligt förstår jag.
# Spirituellt för mig är inte att uttrycka sig kvickt och elegant...
Intunad med omgivning och universum samt öppen för allt vad andlighet heter osv stämmer bättre tycker jag... Eller rakt av oprogrammerad...

Hmm, jag ser många skriva om att man skall titta på sig själv, stämmer, som steg 1 enligt mig... Därefter behöver vi väl börja samarbeta för att få ett slut på galenskaperna. Samarbetar vi som människor så går det inte att manipulera o lura oss....

O så vidare..

Synd är att, så fort man börjar skapa något o samarbeta så klassas det som en sekt... väldigt vanligt nu för tiden... Målet med övningen är ofta lika, fred ...

Hare...





 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: kommer revolutionen?
#14
allt är gäng och grupperingar runt omkring oss, allt från polisen och Mc-gänget (som engentligen spelar för samma lag, staten men ändå mot varann, lagen)

sen så har vi hjälp organisationer som oxå följer pyramid strukturen med olika rang osv. Jag tycker vi borde fokuser på att aveckla pyramid strukturen och därefter kalla oss för ett icke pyramidstrukturerat gäng, alt grupp..

det kan vara en bra början att avstå pyramiden på alla sätt..




 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: kommer revolutionen?
#15


See User information
Hmm... det är väl också så att det är ett visst antal som skivit inlägg, säg 100. Flertalet innebär då minst 51. Så flertalet har då heller inte valt sida, det finns ett bestämt antal människor, eller medlemmar på vaken, flertalet innebär även där de flesta/minst hälften.
Spirituell är att uttrycka sig kvickt och elegant. Vårt spirituell är något helt annat än det engelska spirituell.

Det är bara hubbägaren som talar om sekt, det kan vara för att skydda sig själv, hur skulle det bli med hubben om människor verkligen vaknade... då försvinner vitsen med att titta på dokumentärer och tro på att problemen är därute, så då kan det bli så att det "slås" mot "vägen som visar sig", det får som inte vara sant... så då tar man till släggan och ord som sekt osv.

Ett kriterie för sekt är bland annat att man brutit sig loss från något större.

Så då i vår tid, "sluttid", då är allt dåligt på sätt och vis, vi alla har brutit oss ut ur, bildligt talat, från vårt sanna jag, vår sanna natur/ursprungliga natur. Så allt därute är då sekt... då det lämnat sin sanna natur. Det är det profetior och tex Maya talar om. Calleman och Ian Lungold för in det till New Age istället, det är tråkigt - det är om sådant som ordet sekt kan användas... I vår tid är allt upp och ned på och bakvänt - vi behöver vända på det...

Posted on: 2006/1/14 13:25
Jag kom
Jag såg
Jag vände åter...
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: kommer revolutionen?
#16
Flertalet o inte, jag snackar inte bara om members på vaken, skit samma...

Revolution, kommer den eller inte, intressan ämne, så låt oss snacka om den istället för att kasta skit på varandra och märka ord....

För det första, skall en revolution genomföras så får vi ta och acceptera varandra till att börja med, samt dra en ordentlig koll ner i det undermedvetna, och acceptera allt som finns där o gå vidare.
Allt skall filtreras med hjälp av sunt furnuft och etik istället för program och "beliefesystems".

Aggera...
Till att börja med så skulle man kanske kunna skicka namnlistor till media och regeringen och meddela sitt missnöje, skulle vara ett bra drag för att skynda på processen... Jag hör många klaga och som vanligt, - vad skall man göra åt det???.... Problemet löst.... Välj sida och meddela ditt missnöje! ... Lokalt så är det bara att gå runt som en liten "love bomb" och sprida positiva energier... Se till att ge ut det Du vill ha tillbaka....

osv...

Morrn folks...

Hare gott....







 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: kommer revolutionen?
#17


See User information
Cee, om jag gör något som kan jag göra bättre/korrektare och någon påpekar det, då skulle jag inte säga att den personen kastade skit på mig. Att göra så vore att vilja flytta fokus till en annan, så gör inte en vaken community - jag blir nästan lite besviken... att du som normalt inte kastar skit, till synes på sätt och vis gjorde det, men det var kanske inte avsikten, du missförstod nog. Jag håller på en hel del med texter, jag är lite engagerad i språkförfallet också. Jag vet att språknämnden anser att särskrivning är det stora problemet i vårt språk. Vi kan se att det är utbrett på forumet, att det inte skrivs som det sägs, hittar på nu, förenings regler.

De sista åren har problemet med att skriva flertal/ett flertal fel brett ut sig. Man ser till och med det ofta är fel i kvällspressen. Det kan tex. stå "ett flertal länder i Europa-rådet har föreslagit..." då Europa-rådet har ett bestämt antal länder så skulle det innebära att över hälften av länderna hade föreslagit det, men det var kanske fem länder. Så det vilseleder. Vet inte om skribenter tycker det är "snyggt" att skriva "ett flertal", även om det kan vara rätt - istället för flera, de fyller ju på med ett ord extra också... Han var och köpte ett flertal böcker i bokaffären, kanske fel... om bokaffären har 2763 böcker... På radion: Vi har fått ett flertal mailönskningar om att spela samma låt... kanske det hade fått 40 mail och två ville höra samma låt - det var inte flertalet.

Vi får slå vakt om språket, eftersom det förfaller så kan vi tänka att det är "så De önskar" men vi står emot. Ett språk är som en ryggrad. Det är vår kultur och vårt arv. Tidens dålighet vill slå sönder det, manipulera och ljuga om vår historia och vårt arv - för att ödelägga vår framtid. Det är inte bara detta "lilla" med att ord klipps itu. Det är på sätt och vis en spegling av att vi blivit robotiserade, lite döda, lite som ettor och nollor, ord blivt till "Bytes". Jag hör av mig till dummedia om deras femtekolonnverksamhet.

Posted on: 2006/1/15 10:49
Jag kom
Jag såg
Jag vände åter...
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: kommer revolutionen?
#18


See User information
Tjena Kronblom och alla andra.

Har inte följt hela tråden, utan bara ditt senaste inlägg som jag vill kommentera.

Jag tycker du tar upp en väldigt viktig sak som inte direkt debatteras på vaken, nämligen det svenska språk- och kulturförfallet.

Detta sker inte av en tillfällighet utan är avsiktligt planerad.

Jag som 2:a gen. invandrare hade kanske extra svårt att vakna upp ur den politiskt korrekta "dimman".

För det ÄR väldigt politiskt OKORREKT att tala om detta, vilket gör att "vaken" snarare fortfarande tyvärr "sover" ang. dessa saker.

Jag skall utveckla detta i detalj, men är på väg ut, återkommer.

mvh eureka

Posted on: 2006/1/15 12:21
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: kommer revolutionen?
#19
LOL..
kul å se hur folk helt och hållet skiter i tråden..

Om jag får säga mitt om det svenska "frimurar" språket där man bla så fint utvecklat ett ord som Jah-Buh-lon till i dag Jävulen är ju inte mkt å hänga i julgranen..

Är det verkligen viktigt att ta upp det här med grammatik och felstavningar i en tråd som handlar om Revolution??

dte känns inte särskilt seriöst, mera som överdriven programering om ni frågar mig..

och det är inte meningen att kasta skit !!

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: kommer revolutionen?
#20


See User information
Hej

Jag tycker nog inte att det är fråga om "hur det känns", utan hur det är. Tror nog alla förstår att det handlar inte om "ytan", hur det ser ut... jag skrev lite om vikten. Skriv gärna om hur du ser på det, varför det inte är viktigt, eller...

Jag tycker det är viktigt, genom det som jag tror ligger bakom att det skrivs som det gör - det är en återspegling av något som är "lågnivå" och mänskligt strul och förvirring, och det går inte med in i framtiden. Ord och det man vill förmedla går in på ett helt annat sätt om texten uttrycker "vakenhet, inga sidoskott, bibetydelser, påhängda personliga saker" osv."

Naturligtvis vill jag inte kritisera, smågrammatiska saker, det spelar väl ingen större roll, här i forumet, men jag ser ju det i lite vidare perspektiv. Någon som är med?

Ser att du har särskrivit "frimurar" språket

Posted on: 2006/1/15 19:08
Jag kom
Jag såg
Jag vände åter...
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: kommer revolutionen?
#21


See User information
Häj på er!

D här mä språket har massa mä kontroll att göra!! tex. en vänn som börjat studera har fått som läxa att använda sej av så mycket kompliserade ord som möjligt för att kunna beblanda sej mä överklassen å dä får han bättre betyg av å blir uppmuntrad till att ingå i en grupp som tydligen betyder mycket mer än alla andra!?.
Det låter helt sjukt i minna öron(hjärntvätteri) rent ut av .

sen kultur .. ja då är det väll bättre att stava som man pratar(mä dealekt) ??

sen till sist .. hur kommer det sej att 2personer ifrån helt olika kulturer å platser på jorden kan umgås å förstå xakt vad dom pratar om när båda har bedövat hjärnan med lösningsmedel(etanol)?

nåja ni vet vad ja menar

hmm fick bli Edit här å bara säga sorry ja blev uppslukad av läsandet å glömde vad tråden handla om .. men men d får stå kvar här så länge

Posted on: 2006/1/16 0:07
"We don't receive wisdom, we must discover it for ourselves after a journey that no one can take for us or spare us."-Marcel Proust

Youngevity Associate
http://ygy-90-for-life.webnode.se/
http://naturligtvis.my90forlife.com/ http://tinyurl.com/Y...
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: kommer revolutionen?
#22


See User information
Tjabba, grabbar och tjejjer om det nu råkar vara någon i näheten... jag tjatar ju om "KulturRevolutions-året, 2006" jag önskar att det vore just detta som man kan då tänka sig - jag har en massa "urklipp" - Grejjer jag har läst som jag vill ha kvar de stoppar jag i en låda - kanske det kan komma tillanvändning någon gång och nu har jag tänkt att "klämma" ner en grej som jag spart - för att ni skall kunna läsa det, också...
GT - tror jag någongång under början, på 90-talet i förra århundradet (f-n, vad mäktigt det lät!) Nåja...

****************************************************
Överskriften på artikeln löd: Ministern anar ny kulturrevolt... Bengt Göranson trodde den skulle komma redan då på 90-talet - kanske den gjorde det på sätt och vis - jag skulle kunna säga det i alla fall ingen stor jävel men i vilket fall som helst - det hände i alla fall en massa viktiga grejer - han säger i artikel så här:
- Som samhället - och politiken - ser ut idag anar jag en kultur revolution på 90-talet.
Det säger utbildningsministern Bengt Göransson till DN (alltså, inte GT!) i ewn intervju om politikens roll occh villkor.
DE östdiktaturernas undergång ses nu av västsidan som en bekräftelse på att väst är den bästa av världar:
- Vill det sig illa leder en sådan syn tilluppblåst självgodhet, sägerGöransson.
Man kan fundera över att kulturarbearna och konstnärerna spelar en så stor roll i händelserna i östeuropa. Jag har en intuiativ känsla av att det kommer en sorts revolution även i väst, en kulturens revolution som liknar den vi hade 1968.
Västeuropas politiska kris kan inte längre lösas genom att politikerna skapar fler beslutstillfällen, anser B. Göransson
F-N, forts. DEL A sidan 8 - Jävlans vad f-n är det någonstans då?
Nåja - Ni hajar?!

Inte för att jag litar och gillar dessa sk. "socialdemokrater" - Men, även dessa varelser - kan "känna" grejer ibland - Så visst f-n, kommer det hända grejjer!!! Tack, Göransson!

samt: plus. (Grymmlingen)

Posted on: 2006/1/16 2:03
"Många kommer att tro sig falla" - Många kommer att tvingas resa sig"

Inre Frid - Yttre Fred - Sann Frihet!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
42 user(s) are online (42 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 42

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS