Vakencorner
|
Re: Kungen
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Quote:
Han är statschef, isåfall. folk valda - vad är det? dataretentions lagen FRA lagen Vad är det som inte händer? Vakna.
Posted on: 2008/6/20 17:29
|
|||
|
"The humanitarian in theory is the terrorist in action."
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Fattar inte ditt inlägg.
Posted on: 2008/6/20 18:35
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Quote:
hmmm, men du kan tydligen läsa. Intressant fenomen. http://cache.gettyimages.com/xc/33085 ... 9767D3DA8EC7C5022FB410D56 Nu då: http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=61822#forumpost61822 http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=61850#forumpost61850 ![]() Trevlig Midsommar. ![]()
Posted on: 2008/6/20 20:15
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Posted on: 2008/6/20 21:37
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
jag fattar fortfarande inte vad det är du försöker få sagt. Är det min särstavning du hakade upp dig på? Eller försöker du få något vettigt sagt?
Kom med något produktivt nästa gång eller håll käften.
Posted on: 2008/6/21 7:25
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Quote:
Du ska ta det lite lugnt och och börja fatta, ok? Utgår man från fel saker då är allt som kommer ut ovettigt och oproduktivt. Oborstade fjun, vaccinerade och allt, har ofta inte förmåga att förstå så mycket.
Posted on: 2008/6/21 7:57
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Vad fan e ditt problem??? Om du nu är så upplyst varför inte sprida din kunskap till oss oborstade fjun?
Jag ställde en enkel fråga, och du börjar kasta skit och påstå massa saker om mig. Jag fattar verkligen inte varför du gör det. Du kanske bör läsa reglerna för forumet. För en respektfull diskussion. Man skriver inte nedlåtande och undvik bedömningar av andra i forumet. btw Världen är lite mer komplicerad än diverse amatör videos du ser på youtube. Dom visar bara en liten del var av mycket spekulation. Upphovsmännen till dom där filmerna saknar ofta tillräcklig kunskap för att kunna dra det slutsatser dom drar.
Posted on: 2008/6/21 8:54
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
strunta i novax, han blev bara retad i duschen efter gympan som liten.
Hursom helst tror jag inte kungen har sa mycket att saga till om ang *politik* i dagens lage. Han ar mest en blablodig reptil som sitter i sitt slott
Posted on: 2008/6/21 9:13
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Hehe, men alltså hur funkar sverige egentligen? Finns det något sätt att avsetta en sittande regering? Bara rikstadagen som kan göra det?
Posted on: 2008/6/21 9:15
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Quote:
Om man inte fattar detta, så finns det ju andra forum, som flashback, eller man kan bli AFA-aktivist, eller något. Jag har redan här ovan gett länkar, det var repost, så det är inte upp till mig att vakna. Citat: "Om du nu är så upplyst varför inte sprida din kunskap till oss oborstade fjun? Jag har spridit... i tusentals inlägg, novax/drklot/kronblom + + ![]() Så är det upp till var och en vad man vill bedöma, ned- eller upplåta. Jag har inte kastat skit på dig. Det gör du kanske på dig själv. Vet inte varför du skriver "...diverse amatör videos du ser på youtube..." Som "jag" ser då alltså? Brukar jag se på det? Vad är amatör videos? Talar du så? Ge upp alienfaktorn innan det är för sent. Vakna. ![]()
Posted on: 2008/6/21 9:19
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Vad e det för piller du käkar? Jag vill också ha dom!
Posted on: 2008/6/21 9:25
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
PS.Emil tar en stor poäng nu. Mannen står för hjärtat - det blödiga - det svaga - det känsliga. Kvinnan står för könsorganen - det råa - det raffiga - det okänsliga. Ju mer kvinnan exponerar sig ju mer hjärta - manlighet - vill hon åt. Förstår hon inte att hon skall hämta denna balans inom sig så sker ofta en ledning ur råheten via underlivsproblem. Om en man inte förstår att hämta kvinnligheten i sig själv, blir han till ett offer för sin överdrivna sexualitet. En sexatlet - ett offer - har uppstått. Ett evigt kämpande för att hålla sig borta ifrån sin möjliga impotens har iscensatts.Livet är ett flöde, inte en kamp. annaste skrev:Vad är frihet, hur blir man fri? Svar:Sex med sig själv/par är frihet:)
Posted on: 2008/6/21 11:45
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Enligt en Amerikansk forskare så blir mannen mer och mer "snurrig i huvudet" ju mer samlag han "presterar". Denna försvagning utnyttjas ju förstås av den mottagande partnern. Hur skall kvinnan annars få makt över mannen? Hur skall hon kunna gidrra med mannen om hon inte kan använda sitt könsorgan? Jag har spridit... i tusentals inlägg, novax/drklot/kronblom + + Så är det upp till var och en vad man vill bedöma, ned- eller upplåta. Kan man se vilken identitet man har, är detta ingen identitet. Att vara sin egen identitet är att ha den. Kan den beskrivas är det inte identiten. Men för hjärnann är illusionen viktigare än verkligen. Därför hyllas hjärnan. Knasig!? Så var det gjort
Posted on: 2008/6/21 18:21
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login