vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Aktivism 2.0

See User information
Detta är ett projekt jag jobbar med som kommit igång stort inom 1år

Liten bakgrund

Jag har i retrospekt ägnat hela mitt liv till att förstå hur samhället fungerar. Jag har sett det mesta och har familj som suttit i riksdagen och som försökt ändra världen. Jag har alltid haft kärlek och alltid haft ångest att jag genom mina handlingar ska skada andra. Detta har lett mig in på väg där jag nu står och ser hur världen brister överallt och få kan enas om hur vi löser det.

Jag har mött "motstånd" i form av att jag är new age, att jag är galen, att jag är "på fel spår" att jag är *valfritt negativt ord*.

Ändå har mitt mål alltid varit världsfred, precis som de som pratat illa om mig, bara att de inte ser saker på samma sätt som mig, och dömt mig därefter. Det jag alltid har gjort är att acceptera den fria viljan, och för att lyckas måste vi hedra varandras fria viljor.

Aktivism 2.0
Dagens generella aktivism

Hela världen styrs av pengar, och enda anledningen att vi inte har aktivism 24/7 i stor skala är för att vi är fast i systemet som slavar som ska arbeta för vårt uppehåll. Detta betyder att de som vi krigar emot - de som förslavar oss - har ett övertag eftersom vi måste ha pengar för att leva.

Utan pengar så har vi inte råd med aktivism eller vårt uppehälle. (det är detta aktivism 2.0 ska lösa)

Så detta är vad jag insåg tidigt, vi behöver bli rika för att stoppa korruptionen. Annars har vi inte tid att kämpa och blir fast i ett ekorrhjul i samhället som är konstruerat så att vi inte ska ha tid att slå oss fria.

Har ni tänkt på att alla samhällen som kan leva fritt och för sig själva inte gillas av det moderna samhället.. Det är som om de som finner frihet blir ett hot för att de bevisar att det faktiskt går.

Aktivism 2.0 och vad det innebär

Jag har under 1års tid surfat runt på Internet och utbytt erfarenheter med olika sorters människor inom olika områden. Jag har pratat med många personer som jag sökt hjälp oss, t.ex. Marc Emery (innan han åkte fast) och även Suburban Noize records - men förgäves. Fast jag har lärt mig otroligt mycket och utan de försöken hade jag aldrig stått där jag är idag.

Detta problem som världen står inför är så komplicerat att alla som har en väg att gå måste avsluta den. Vi måste finna vår plats och göra det som vi ifrån hjärtat kan göra. Min väg är att skapa ett företag och organisation som genom att tjäna miljarder med pengar återanvänder dessa till att sprida sanning och fakta som leder till frihet av sinnet och ens medvetande. Vi kan dela delar av våra väger och tillsammans sträva emot målet som är total frihet för alla. Vi kan bara uppnå det genom samarbete och förståelse, därför måste vi acceptera varandras fria viljor.

Det största problemet vi har - som aktivister - är att vi inte har råd att arbeta som det. Företaget och organisationen jag skapar (tillsammans med andra) kommer ägna sig åt att ge folk pengar så de kan leva drägligt och ha råd med mat, samtidigt som de ägnar sin tid till att sprida sanning och fakta om hur vi kan leva och hur vi lever. Detta så vi får en lösning snart, och inte ett värre totalitärt samhälle.

Jag har träffat folk inom alla områden i samhället, och känner mig som en central nätverks hub som ser samhället ur ett flertal infallsvinklar. Vi kan inte ändra samhället genom de medel som skapat de problem vi står inför, det är en sak som är säker.

Jag är emot ett system av pengar, jag är emot ett system av regler och lagar, men jag är realist och ser vad som finns och vad människan står. Jag förstår att i princip vi alla lever i en hypnos eller har nyligen vaknat upp ur den, för att bara finna att verkligheten blir alldeles för svår att definera i många fall. Detta gör att många faller tillbaks och finner trygghet i sin hypnos.

Även om jag är väldigt radikal och utanför normen för hur man ska tänka, så har jag intellekt nog att finna mig i hur verkligheten ser ut för majoriteten av befolkningen. Det är därifrån jag arbetar för att dessa vanliga människor ska kunna vakna upp och ledas ifrån fårahedern som har ett elakt öde åt sin flock.

Vi aktivister kan inte väcka folk på samma sätt som vi vaknat, vi kan bara visa de att det finns andra vägar. Vilket är det som vi gör och vi har gjort bra de senaste åren! Så en stor eloge till alla som berättat sanningen för minst 1 person och som synts på stan med infoblad och liknade! Du har hjälpt till att förändra världen till det bättre!!

Aktivism 2.0 och Illuminati/NWO/Företags Världen

De som styr världen idag är de som styr PENGARNA. De som styr pengarna är företagen som äger världen. En sak som gör att de som styr världen kan fortsätta styra den är för att de vet hur pengar fungerar, och att pengar manipulerar folks sinnen.

Kolla på alla hip-hoppare som sjunger om pengar, de (Fat Joe t.ex.) som sjunger att "If you ain't talkin bout money, you aint sayin' nothin'", gör inget annat än att bevisa vilken makt pengar har över ens tankar.

Pengar i dagens samhälle är ett system som gör att ju mer pengar du har - ju fattigare gör du någon annan. Detta gjorde att när jag insåg att om jag blev miljardär så skulle jag bidra till misären och insåg att endast genom att ackumulera pengar som återanvänds i ett gott syfte kan jag åstadkomma en förändring till det bättre.

Alternativet jag hade till att inte tjäna pengar var att leva i ett system som alla andra - jobba, äta, sova och planera saker när jag är ledig. Idag så lever jag, andas jag och är friheten och kärleken. Jag vägrar låta samhället gå emot det sämre, och FRA-lagen bevisade för oss att makthavarna skiter i oss. Så vi kan skita i deras sätt att styra oss.

Det Illuminati/NWO och företagsvärlden gör är att INVESTERA i varandra och hjälpa varandra växa och bli stora. Detta är vad Aktivism 2.0 kommer göra, investera i varandra och ackumulera pengar inom alla områden, inom alla genres, så vi kan influera människan nerifrån och upp i detta hierarkiska samhälle. Det kommer fungera som ett företags kongomerat som anställer människor på ett sätt så vi på gräsrotsnivå kommer underminera korruptionen i samhället så vi får fred i slutändan och en planet i harmoni.

Endast ifrån gräsrötterna kan vi göra ändring, och vaken.se är ett stort steg i rätt riktning. Men framtiden har mer att bjuda på.

Vad kan du göra för Aktivism 2.0

Det du gör idag är vad du ska fortsätta med. Aktivism 2.0 har ett mål, och det är att anställa folk så de kan ändra samhället. Vi behöver ändra det på alla plan inom alla områden, musik (pop, rock, hip-hop, ballader osv), filmer (action, dokuemntär, skräck osv), tv-serier (online på nätet och alla genres), i våra ghetton, i våra rikemansområden, på våra skolor, i våra företag, på våra stormarknader, och ute på landet, bland våra bönder och bland våra lokala politiker, ja som sagt överallt.

Aktivism 2.0 är ute att samarbeta med alla människor och Aktivsm 2.0 kommer inte heta aktivsm 2.0 utan kommer i en förklädnad av ett rent företag som tillsynes är ett med systemet. Fast detta endast för att det är enda sättet vi kan organsiera oss och leva fritt utanför samhället trots att vi hör till det genom ett företag. Dessutom tror jag få människor vill investera i ett företag de inte förstå grunden till, och företaget kommer finnas i massor av "ansikten" utåt som skulle kunna vara en Invar Kamprad eller en Donald Trump. Men innaför lever och andas aktvismen för ett samhälle byggt på kärlek.

Det Aktivism 2.0 kommer leva på är investerare som har pengar över, tillgångar som man bygger upp (inkomster i form av t.ex. fastigheter som exempel).. Ett slogan: "Investera för världens frigörelse".

Detta jag pratar om är "The New World Order" fast omvänt. Allting görs i det öppna och allting sköts av, med och för folket. Även Aktivism 2.0 som gömmer sig bakom olika ansikten syns, eftersom varför ska man dölja att man söker fred? Problemet är att man kan inte närma sig en "vanlig" affärsman eller person med massor av konspirationsteorier, det gäller att se världen ur deras ögon.

Idag och med detta inlägg så har jag planterat ett frö, ett frö som säger att vi kommer lyckas! Mer information väntar, men tills dess, fråga dig själv följande:

* Vad kan jag göra för att hjälpa till?

Känner du godhjärtade folk som har pengar över? Känner du rika människor som påstår de vet någon om samhället? Dessa personer kan hjälpa till att utveckla delar av Aktivism 2.0 i en snar framtid, så ta hand om dina kontakter.

Har du idéer eller tankar om hur man kan skapa inkomster och organisera en folkrörelse som vill nå fred? Skriv ner de och dela med dig! Allting är en bra idé tills motsatsen är bevisad. Det du måste komma ihåg är att ifrån historien så har många bra idéer till en början var sedda som dåliga och meningslösa, så det gäller att aldrig ge upp när man eftersträvar sitt mål, och mitt mål är världsfred om det så innebär min död.

Får du en känsla att skicka mig ett PM, gör det! Jag har två planerade möten framöver med en "ekonmisk expert" och en person inom företagsvärlden.. Efter detta kommer Aktivsm 2.0 närma sig början på slutet - som är världsfred. The masterplan is unrolling, peace is coming.

- Seilon, som önskar alla en trevlig helg med lyckad aktivism emot FRA-lagen.

Posted on: 2008/6/27 10:45
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Aktivism 2.0
Inte för att jag vet hur detta skall fungera men i ren text låter det intressant, kanske lite väl optimistiskt med miljarder i inkomst. Får se vad detta utvecklas till. Man kan alltid hoppas på att all infokrig för folkets fördel kommer vinna i slutändan, vilket det lutar åt att det kommer göra.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper