vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Seilon

See User information
Hejsan

Jag har varit på detta forum ett litet tag, och hoppas vi kan komma överens om våra olikheter och se varandra som människor och jämnlika.

Min syn på världen är att vi alla är en, så jag älskar alla och utgår därifrån.

Många kan bli irriterade över mina synpunkter eller tankar, men det är inte min mening och jag önskar att orden inte hade så många betydelser.

När jag började skriva på detta forum så hade jag inte funnit mig själv fullt ut. Nu har jag det och därför skriver jag en presentation.

Anledningen att jag hänger här är för att vi som mänsklighet står inför något som man kan säga vi har väntat på, det är dags att bli fria ifrån "slaveriet" där vi bråkar om vem som kan ha mest och vem som kan mest. Samhället kommer ändras drastiskt inom en kort period och allting kommer bli bättre än vad vi kunnat tänka oss! Men vi kommer ingenstans utan handling, vilket jag ägnat senaste 1.5åren med att utveckla projekt som jag hoppas bidrar till ett bättre samhälle.

Men sidor som denna och alla ni som sprider fakta och vaket material till människor är alla bidragande faktorer som leder till en bättre värld! Så en eloge till alla som gör tanke till handling! Eller som kommer med idéer som andra gör till handling!

Jag önskar alla all lycka med sina val och sina drömmar, men glöm aldrig att acceptera dina medmänniskor! Behandla andra så som du vill bli behandlad!

Annars som privatperson är jag glad, kreativ, kärleksfull, lat men jag skulle vilja säga latsmart :). Många kreativa idéer kommer ifrån lata personer som tar sig tid att utveckla något för att senare kunna njuta, och det är väl det jag gör. Lägger min kärleksfulla energi på att stoppa "Illuminati" från att förslava oss mer så jag i slutändan kan chilla och njuta av livet i frihet - så som det är menat!

Det finns två distinkta mänskliga beteenden - lathet och rädsla. Jag är orädd men jag är lite lat :).

Om någon ogillar det jag skriver så skicka gärna ett PM, då jag hittills i mitt liv har kunnat relatera till alla. Jag kan relatera till det mesta och är intresserad av det mesta! Så om du blir irriterad, skicka ett PM och så ska du se att jag är på din sida :)

Även om du vill säga något positivt så får du gärna göra det!

Peace & Kärlek!

- seilon

Jag passar även på att tacka för mig, då jag nu lämnar vaken för att fortsätta mitt liv på andra ställen. Jag kommer sannolikt kika förbi igen, om det blir som seilon, som en gäst eller som ett nytt nick vet jag inte, men världen är påväg att bli en otroligt underbar plats att leva på, och det finns många på detta forum som kommer finna den platsen - så våra vägar kommer väldigt sannolikt att korsas igen.

Mycket kärlek!
Peace!
- seilon

Posted on: 2008/7/22 17:39

Edited by emil322 on 2008/8/2 12:57:47
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper