vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Jag dementerar att jag ar dod, in i det sista, LOL

See User information
valbehallen, var utan naring somn, ej heller en plats tt sova pa, forutom ett undantag, nar de 27 fangarna var riktigt trotta, da var jag tvungen att halla vakt, viket dom ppskattade mycket, for ovrigt satt jag fastkedjag i vaggen i 3 dygn, med ett ntal olika torty handfangsel...

Mem eftersom det ytterta beviset, ar att man ar dod, far vi kanske vanta pa detta, sag dock idag att olika personer av Lebanesiskt utseende, satt och tog kort pa mig, via sina mobiltelefoner.

Hoppas det gav nat givande for dig, i ovrigt mar jag bra, och har ett stort stod fran mina vanner, ingen namd och ingen glomd, vill bara papeka, att det var sjukt omojligt att ta sig ifran deras agenter, eftersom dom jobbade med 20 mannateam, vilket grotade upp sig som ett torn, for dem, kanner mig lun idag, men vet att nasta retur, troligen, kommer fran nan mindcontrollerad, freak, som inte ens fattar att han lever, under sina uppdra, men som sagt, anden ar redan utanfor eller varfor inte en katt, tex Schrodingers, katt, som ar bade dod och levande i samma nu och vem kan tvinga nan att kopa john blund.....pulvret, han ar en riktig dealer, och langare, den dar John Blund, hehe
for ovrigt gar farten pa illuminater, jag menar Israelerna, oj jag menar Georgierna, nej jag menar Reptilerna, dvs Khazaria, mot resten av planeten, dom kommer givetvis inte att lyckas, detta for ett sjalva konstruktionen pa det som vi kallar universumKhazaria, eller vad det nu skall vara for korrekt namn pa dissa Land ranare, kanske… LOL

kommer kunna anvandas till att sabba hela energi maskinen, som ger allt till de rika, och fangelse, for den som vill elda en tradpinne. Eller dricker insamlat regnvatten, tex som det redan finns i LAG i USA!!

kommer kunna anvandas till att sabba hela energi maskinen, som ger allt till de rika, och fangelse, for den som vill elda en tradpinne. Eller dricker insamlat regnvatten, tex som det redan finns i LAG i USA Vi kommer troligen overteckna, sa sa lange det ger mer an det smakar komer erbjudandet att sta fast, eftersom handekseforloppet har fordrot det hela for manader att komma, men kommer igen det gor jag, hehe

http://rense.com/Datapages/fulfdat.htm

http://www.rense.com/general83/been.htm

sag dina lankar, och tackar for att nan bryr sig, hehe

Men kontentan ar ju givetvis, att de fattar viken teknik jag uppfunnit, och inser att Petro dollarna kommer sina, nar den forsta serien av mina kraftverk kommer att byggas

stor i kaften, ar jag, men jag menar att jag har torrt pa fotterna, jag har sett andra siter, dar de dryftar, vika olika brott jag begott, tex, men vemsomhelst kan andra sig, det tar bara en sekund att besta,mma sig, kanske mer, typ fem,,,,hehe

observera att detta ar ettkollage, av svar, till manga som I vart fall, tanker litegrann pa mig, stort heder till er, jag hoppa slutsaten av detta blir, att fler hoppar pa taget, som berattar sanning, likasom ger upp anonymiteten, den som ar anonym, kan enkelt forsvinna, den enda sak man kan halla sig fast vid, art det kommer bli kant, I stora ordalag!!!

Den som tar detta seriost, komer att ha storre chanser att klara sig i framtida klapp jakter, jag tror med detta att utrensningen har borjat, det sker troligast nattetid att en helikopter, av den helt ljudlosa sorten, sen kommer de in, ikladda alien kostymer, och fangen slocknar av skrack, at allt var over for lange sedan, nu finn ingen som kan ens leta efter sanning, eftersom, du blir uppbrand en AGA brannugn.

ar Im soorry, we have no information about you kommmer svaret vara, i vekligheten kan du vara en labratta i en sista chans att overleva.
Jag skulle nog själv göra mer skada än nytta för sanningsrörelsen om jag försökte mig på en artikel där...[/quote]

Bra initiativ, mn som sagt fruktlost sa lange ingen kan sta for att de ar georgier, och inte Israeler. Att vara oppen med sit nam pa nternet, ar en utveckling jag garna skulle vilja se, Rysarna gillar inte Khazarierna, oron i Georgien (rod jord) dvs socialsistisk

Mark val, att hela debatten, om judehets, forsvinner, om man andrar dras geruppnamn, til Khazaier, detta var nog en val bevarad hemlighet, under alla dessa ar, men som nu kan bli den sista spiken i Kisstan, och roligt som det ar, jobbar de hart, i just KISTA, Stockholm. Jag vet detta eftersom jag sag vilka individer som jobbade pa ett speciellt stalle.

Bra eller daligt spelar ingen roll, alla har funktionen att bidra!l

Mvh Stefan

Posted on: 2008/9/20 20:52

Edited by JohnC on 2008/9/20 21:11:11
Edited by JohnC on 2008/9/20 21:12:35
Om man upprepade gånger postar osanningar, och inte rättar till dem, eg: ber om ursäkt till vederbörande, skall man bannas!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper