vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Killed in africa Johnc back in town alive(SWEDEN)

See User information
Hallo everybody, im back in Sweden, i feel well, i have recivered from serious illness, and i want help loading my torrent about wave energy regarding peswikipage here
http://peswiki.com/index.php/Article:WaveReaper_and_Stefan_Nystrom

hoppas ni förstår behovet av engelskja, ni kan svara vilket som, tack på förhand, messa privat er mail så jag kan skicka originalfilen, och om jag sedan kan få hjälp med peswikisidan så vi kan uppdatera den, så man hittar rätt fil!!

tack alla för allt ert stöd, ni som satsade pengar i wavepartner till o2gruppen, maila mig privat fort som satan, så jag får ordna till en lista.

Håll denna kokande tills alla sett detta, tackar, och kärlek till er alla som tänkte på mig när jag dog tre fyra gånger om nere i afrika, en dag, skall jag be min kompis skriva ner min berättelse, har käkat starka mediciner nyligen, men kommer tillbaka till 110% kapacitet, det känner jag, bara fråga om vila och rätt mindset.

Posted on: 2008/10/18 21:18
Om man upprepade gånger postar osanningar, och inte rättar till dem, eg: ber om ursäkt till vederbörande, skall man bannas!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Killed in africa Johnc back in town alive(SWEDEN)

See User information
Läste litet på wikin. Någon hade kopplat johnc till en person som bodde i Australien, om det inte stämmer kanske det borde tas bort om folk som är intresserade av wavereaper och o2gruppen läser wikin...

Posted on: 2008/10/18 21:30
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:

jin83 skrev:
Läste litet på wikin. Någon hade kopplat johnc till en person som bodde i Australien, om det inte stämmer kanske det borde tas bort om folk som är intresserade av wacereaper och o2gruppen läser wikin...

låt det vara du, jag är den person (stefan Nyström som efterfrågas, fast inte från australien haha)

kan du hjälpa till att ladda upp torrenten?

Posted on: 2008/10/18 21:35
Om man upprepade gånger postar osanningar, och inte rättar till dem, eg: ber om ursäkt till vederbörande, skall man bannas!

See User information
Hej Stefan!

Visst kan hjälpa till att seeda litet då och då, har 10Mbit i uppkoppling men det skickar bara i runt 1Mbit tror jag. Skickade ett par mail till massmedia angående vad som hände dig i Afrika, en journalist från aftonbladet svarade och nämnde att du befann dig på sjukhus.

Om du kan skicka filmen så skulle det vara intressant att se den.

http://www.skickafilen.se/ funkar okej
Annars kan man skicka filer upp till 200MB gratis på www.rapidshare.com

Eller skicka filen via msn eller liknande. Om du redan har en .torrent-fil så kan jag ladda upp den på piratebay. Annars har vaken ett eget piratebay-konto.

Ha det bra!

Posted on: 2008/10/18 21:42

See User information
nej det är en fil jag vill göra torrent av, en wordfil, som omnämns på vikipiki, men som inte funkar, jag vill göra en riktig man kan söka på och få funka. Tack för all hjälp, med allt och allt stöd, snacka med reportern, han får gärna ett reportage om han vill tappade hans mail i kaoset som följde min helvetestripp i afrika jag hade på slutet, idag vart det dock klart att jag äker igen till samma land, i januari.

Jag har kommit på att göra sånt här är ett psykologiskt bungy jump.

hahahaha

ps jag har förändrats totalt känner jag, jag har kanske inte riktigt blivit mig själv, men har blivit uppgraderad de sista dagarna med 20% per dag......

ps filen är 400 kb
du kan se all info i filen på technology pages!!
http://wavepartner.eu

Posted on: 2008/10/18 21:47

Edited by JohnC on 2008/10/18 22:37:29

See User information
jag behöver nån som fixar det så man kan uppdatera wikipiki sidan med rätt fil liksom

från fil till seedad, har glömt allt hur man gör fattar noll fick aldrig till det...i afrika

Posted on: 2008/10/18 21:52

See User information
Skapade en torrent med Vuze 3.1.1.0

Lade också upp den på piratebay. Men men, försökte lade ned filen själv men funkar inte.

Någon som har något tips eller som kan lägga upp den?

http://torrents.thepiratebay.org/4453 ... _with.4453769.TPB.torrent

Posted on: 2008/10/18 23:41

Anonym
Jag kan snickra upp en torrent. maila mig filerna till xerox1@hotmail.com

See User information
ladda upp alal texter på scribd.com

Posted on: 2008/10/19 5:30

See User information
Svt visade ett reportage om några forskare vid Uppsala Universitet.

Det var vågenergi i a f,det går inte att se just nu men senare i dag.

Nu på 07.00 sändnigen visades inslaget.Du får kolla upp det!

Denna var en (cyl/kolv)typ med en liten flöte upp till ,där var inte linor som var fästa på land .Du bör se den.

Posted on: 2008/10/21 5:38

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper