vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To PostTopic is Locked

(1) 2 »

Rättsövergreppet i Salem (inget OT i denna tråd tack)

See User information
Eftersom förra tråden om polisens rättsvidriga övergrepp i Salem blev flyttad till fightclub pga för mycket OT så startar jag en ny, där vi BARA diskuterar topic.

Vad hände?

Jag var på Salem i år och har förstahandsuppgifter. Jag och mina vänner kom till salem centrum runt 12. Då hadde runt 400 antirasistiska demonstaranter samlats. Vid halv ett fick vi reda på att snuten hade inringat 3-400 andra antirasister på Rönninge station. Dessa fick höra av snuten att dom skulle bli visiterade och sen bli släppta och få ansluta sej till demonstrationen. Men runt halv 2 så gick polisen till angrepp med batongchocker och pepparspray och skulle fösa in alla i ett tomt pendeltåg för att dom ansåg att demonstarnterna skulle ställa till trubbel. Det var runt 20-30 "black-bloc"-anhängare av dom som va på stationen, dom som brukar kravalla, men snuten föste iväg alla urskiljningslöst. Detta är ett grundlagsbrott. Och ledande politiker i salem vill inskränka demonstrationsrätten (alla partier utan vp som för övrigt gjorde en bra analys)

En annan rutten sak snuten gjorde var att ge våran demonstration ett muntligt avtal att få ha en gående demonstaration (innan fick vi tillstånd till att ha en stillastående) Vi han bara gå runt 30meter innan snuten inringade oss och vi blev stillastående. Sen blev snuten mer aggresiv och började sluta ringen runt oss vilket gjorde att folket kände sej instängda och blev aggresiva. Jag och mina kompisar gick där ifrån då och blev nästan gripna av civare (vi hadde inte gjort något olagligt, hadde iofs ingen i demon vid salem c gjort). Nu har verkligen polisstaten visat sitt rätta ansikte!

Och snälla inget OT nu.

Posted on: 2008/12/10 17:52
Fuck you FRA!
Det finns ingen anledning att läsa mitt inlägg. Jag har ingenting att göra med ETA, FARC eller PKK. Jag har aldrig gjort Zakat eller tillverkat en sprängladdning. Så dra åt helvete
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Rättsövergreppet i Salem (inget OT i denna tråd tack)
Det som händer är att trots nationalisters ständiga beklagan om hur de inte får komma till tals är enbart ren taktik. Samhället är uppbyggt på motsättningar och att skapa orättvisor.
Allt för att vi frivilligt ska sortera in oss i tydliga fack så vi lättare kan klassificeras...

De piskar upp stämningen. Salemdemonstrationerna är inte välkomna av invånarna i Salem, men det struntar totalt politikerna i.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
dom använder ju salem för att få bort demonstrationsrätten

Posted on: 2008/12/10 18:18
Fuck you FRA!
Det finns ingen anledning att läsa mitt inlägg. Jag har ingenting att göra med ETA, FARC eller PKK. Jag har aldrig gjort Zakat eller tillverkat en sprängladdning. Så dra åt helvete

See User information
I ett land där kungen kan begå vilka brott han vill och där man inte som vanlig svensk kan äga mark har man inte så många rättigheter, de vill få oss att tro att vi lever i världens bästa land men så många rättigheter eller så många bra saker tycker jag inte att det finns här.

Posted on: 2008/12/10 18:32

Anonym
Därför blir det ju ganska paradoxalt när någon säger de vill bevara det svenska, men ändå är missnöjda med allt... Vi har mycket att lära oss från andra länder (Då menar jag inte USA).

Salemmarschen är ett utomordentligt sätt för politiken att inte låta diskussionen tränga djupare ner än det gamla vanliga ytliga dravlet.

Jag stödjer inte motdemonstrationerna heller, men de kan ändå behövas som motvikt.

Jag förstår inte varför man måste vistas i det extrema hela tiden.

See User information
Quote:

c0mputerr0r skrev:
Därför blir det ju ganska paradoxalt när någon säger de vill bevara det svenska, men ändå är missnöjda med allt... Vi har mycket att lära oss från andra länder (Då menar jag inte USA).

Salemmarschen är ett utomordentligt sätt för politiken att inte låta diskussionen tränga djupare ner än det gamla vanliga ytliga dravlet.

Jag stödjer inte motdemonstrationerna heller, men de kan ändå behövas som motvikt.

Jag förstår inte varför man måste vistas i det extrema hela tiden.

"Det kan behövas en Motvikt"

Du resonerar som zink, som anser sig vara en "skeptiker" FAST han bara rapar upp MS-mediernas propaganda.

Herre Gud!

Hela etablisemangspressen har ju exakt samma smygmarxistiska tankar och resonemang som dig.

De tycker ju precis som du, genom att de på olika sätt skönmålar vänsterextremisternas manifestationer.

Halva presskåren består ju av föräldrar till dessa låtsasrevolutionärer!

Salemmanisfestationerna kommer bara att växa och växa ju mer elitmedierna och dess hantlangare i bl.a Syndikalisterna fortsätter att mörka och negligera det växande svenskfientliga våldet.

Precis som sker över hela europa där nationaliströrelserna växer i takt med massinvandringens accelererande och mångkulturens väntade och förutbestämda misslyckande.

Angående polisvåldet så är det väl inget nytt att snuten älskar sådana här sammandrabbningar. Det är ju det de vill ha.

Men det roliga med syndikalisterna är att när de vid olika tillfällen kommit till t.ex ND- manisfestationer där de på olika vis försöker förstöra och terrorisera deras mötren, DÅ duger Polisen. Då brukar de gömma sig bakom "Facsistsnuten" och bakom de stå och kasta sten, ågg och skrika pch skräna.

Jag har varit med många ggr. på olika ND, SD-möten, Föredrag bl.a med Laroucherörelsen och andra tillfällen där Syndikalister och andra vänsterdrägg kommit dit enkom för att förstöra, terrorisera och på annat sätt med våldsmetoder förstöra fredliga Föreläsningar och tillståndsgivna fredliga möten.

Syndikalisterna är betalda av staten för att hota, tysta och terrorisera Nationalister och Konspirationsmedvetna rörelser som t.ex Larouchrörelsen. Att dessutom SUF kryllar av AFA-terrorister säger ju allt.

Jag läste en artikel i Syndikalisternas husorgan, Arbeteran för att antal år sedan där de skriver om hur de vill använda Massinvandringen som ett sätt att förstöra och destabiliserna det "Kapitalistiska systemet" innifrån.

Synd att jag inte sparade den, för den säger allt om att dessa statens lilla betalda låtsasopposition är ett verktyg för Illuminatiagendan som innebär att undergräva den västerländska civilisationen genom att förstöra och splitrra Familjen, Folket och Nationen medels, ständigt promotande av Hedonistiska idéer som radikalfeminism, anti-kristliga propaganda, Federalistiska idëer och andra liknande degenererande tankegods.

Det är bara att läsa deras husorgan, Arbetaren så kommer Ni se att dessa idéer ständigt mals nummer efter nummer, år efter år.

Posted on: 2008/12/11 20:17

See User information
Kan administratörerna flytta bennys inlägg till den redan förstörda tråden tack?

Posted on: 2008/12/11 20:40
Fuck you FRA!

Anonym
Quote:

InBlood_I_Trust skrev:
Kan administratörerna flytta bennys inlägg till den redan förstörda tråden tack?

sluta tramsa!

See User information
DEMONstrera inte!Läs en gång till om du/ni inte hajar.

Posted on: 2008/12/11 22:37

Anonym
Förlåt om jag går off topic, men hörrni alla admins och andra som kritiserar mig... Är det konstigt man blir provocerad?

Personangreppen haglar och Bennybear har lyckats förstöra denna tråd också. Helt enligt sitt uppdrag tjänar han sin agenda genom att förstöra all kritik mot nationalism.

Är det så nationalister vill världen ska se ut? Att man inte har rätt att ha sin åsikt?

En gång för alla... Jag är varken kommunist eller marxist.
Jag tycker VÅLD är fel. vare sig det är riktat mot invandrare, svenskar, djur och tillochmed oresonliga idioter som Bennybear!

See User information
Titta dig i spegeln o käre generalhycklare.

Jag är inte första usern som du hamnar i käbbel med,

Du spyr ur dig en massa otrevligheter till höger å vänster, slingrar dig och hånar andra, och så förvånas du av att du får mothugg.

Märkligt?!

"Helt enligt sitt uppdrag tjänar han sin agenda genom att förstöra all kritik mot nationalism.

Är det så nationalister vill världen ska se ut? Att man inte har rätt att ha sin åsikt?"

Det finns hur många andra som helst med liknande PK åsikter som dig i detta ämnet.

Jag är väl den ende uttalade nationalisten på detta forum.'

Och så har du mage att utmåla den som är i underläge med 1 mot 99 för att förbjufda andra och ha åsikter.

Ditt sinne för propoptioner och din verklighetsanalys är som vanligt helt makalöst.

Posted on: 2008/12/11 23:34

Anonym
Jajaja... Dig, Maggot och Malmoesoldier är väl de jag inte kommit överens med. Malmoesoldier kallar förresten mig för nazist. Det tycker jag är lite lustigt i sammanhanget.
Läs trådarna med Malmoesoldier så får du se vilken skara du tillhör.

Jag förstår inte varför det är så provocerande att vilja leva i en värld som inte är uppbyggd på hat, våld och förtryck.

Släpp din rädsla för det som är främmande. Sluta göda ditt ego genom att enbart umgås med spegelbilder av dig själv.

Sluta välj sida i konflikterna, var emot konflikterna istället.

See User information
Quote:

c0mputerr0r skrev:
Förlåt om jag går off topic, men hörrni alla admins och andra som kritiserar mig... Är det konstigt man blir provocerad?

Personangreppen haglar och Bennybear har lyckats förstöra denna tråd också. Helt enligt sitt uppdrag tjänar han sin agenda genom att förstöra all kritik mot nationalism.

Är det så nationalister vill världen ska se ut? Att man inte har rätt att ha sin åsikt?

En gång för alla... Jag är varken kommunist eller marxist.
Jag tycker VÅLD är fel. vare sig det är riktat mot invandrare, svenskar, djur och tillochmed oresonliga idioter som Bennybear!

Ni fucka till tråden bägge två, ta det till Fight Club och respektera ideen med tråden.

Varför är det så svårt för att hålla er till ämnet och önskan?

Jag tror att det handlar om att både Benny och Computer kan var osäkra på sig själva, och tappa kontroll så fort det kommer något som inte speglar deras vaderingar. ; )

Take it to the Fight Club, I'll fight you both haha!

Posted on: 2008/12/12 0:31
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."

See User information
Quote:

c0mputerr0r skrev:
Jajaja... Dig, Maggot och Malmoesoldier är väl de jag inte kommit överens med. Malmoesoldier kallar förresten mig för nazist. Det tycker jag är lite lustigt i sammanhanget.
Läs trådarna med Malmoesoldier så får du se vilken skara du tillhör.

Jag förstår inte varför det är så provocerande att vilja leva i en värld som inte är uppbyggd på hat, våld och förtryck.

Släpp din rädsla för det som är främmande. Sluta göda ditt ego genom att enbart umgås med spegelbilder av dig själv.

Sluta välj sida i konflikterna, var emot konflikterna istället.

Du vet inte vad du snackar om sm vanligt.

Jag umgås med flera invandrare. Jag är absolut inte rädd för det främmande. Jag vill bara inte att Sverige och den västliga världen skall gå under i misär, rotlöshet, konflikter och annat destruktivt som det kommer att göra om internationalisterna och Globalisteliten får som de vill och om deras jävulusiska agenda fullföljs som den håller på att göra.

Posted on: 2008/12/12 0:44

Anonym
Quote:

bennybear skrev:
Du vet inte vad du snackar om sm vanligt.

Jag umgås med flera invandrare. Jag är absolut inte rädd för det främmande. Jag vill bara inte att Sverige och den västliga världen skall gå under i misär, rotlöshet, konflikter och annat destruktivt som det kommer att göra om internationalisterna och Globalisteliten får som de vill och om deras jävulusiska agenda fullföljs som den håller på att göra.
Jättebra Bennybear, men vad är det då du klagar på?

Förstår du inte att konflikten är precis som eliten vill ha det?

Du säger jag inte vet vad jag snackar om, men du HAR valt sida i konflikten. Tror du jag tycker det är ok att Daniel Wretström mördades?

Vilken respekt du visar dina utländska vänner när du i själva verket inte ens vill de ska vara i detta landet.
Eller är det det gamla vanliga "Invandrare är kass, men de jag känner är schyssta"?

Vad jag reagerar på är att du och dina likasinnade endast reagerar på de inom era egna led som faller. Dessa 'fallna hjältar' som själva spridit våld på Sveriges gator.

Nationalistiska led är precis som vilken gängverksamhet som helst där vilsna ungdomar lockas in i en grupptillhörlighet. Inte mycket annorlunda än invandrargängen.

Fast detta tycker du verkar vara bra förebilder för ungdomar?
http://se.youtube.com/watch?v=qp_hg3wsIXY
(Visar bilder från FNG - Fria Nationalister Göteborg)

Mer angående den kvinnosyn och de värderingar nationalister vill komma till rätta med i samhället:
http://svinstian.blogspot.com/2008/09/golare-med-polare.html
(Vissa bilder lämpar sig ej för nationalister under 18 år)

See User information
Sorry är tvungen och dra till med denna.

glenn frey - the heat is on
http://www.youtube.com/watch?v=1-mU-YSk32I

Säga vad man vill om Salem, så är det bara ett krigsplats
så media kan rätfärdiga sin agenda, precis som SD, ND
kan rättfärdiga sin agenda, och sen har vi dom som kallar
sig motståndare, och sen inte fattar att det är precis
samma skit om och om i flera årtionden precis som historien,
allt återuprepar sig konstant, med dagens individer,
vi är programerade att efterhärma det vi lärt oss
av såna händelser, vi efterhärmar det hellat tiden
bara kolla på historien.

För jaggade dom enna rassen sen den andra
och nu ska dom jagga alla som försöker avslöja
och dra av maktslöjan som dom gömer sig bakom
och så har det varit igenom årtusenden fram och
tillbaka som en gävla vaga gungar dom oss mot
varandra,

Dessa människor har haft all tid i världen att studera
våra betende mönster, dom vett exakt villka trådar
dom ska dra i för att spela på våra känslor.

Dom har tillgång till studier varken du eller jag har tillgång till,
Vi bara ligger i vagan o gungar till deras fräkventa
programering.

Våld ja tror många är en lösning för det är det ända
som har pressenterats för oss igenom historien
våld och återmera våld, därför kan vi bara relatera
till att lösa problem med våld.

Hadde vi varit programerade att hålla käft villket
det är på väg att hända, vad ska vi görra då.
skrämsel propagandan är ständigt där varje
dag.

Om att det tjafsas och dras massor med vad som är
och har varit förändrar inget i nuet direkt.

Det är väll där problemet är hos många idag är att
man har så lätt att gå runt och irritera sig på varamdra.

Varför utsäta sig för att ens lägga ner tid på att ordkäfta fram
och tillbaka om man inte kommer överens, det är bara och
lämna det direkt om man märker att det är på väg mot
rundgång tjafs, fär det är precis vad som händer ner 2 parter
inte kan hitta en lösning är att dom börjar käfta utan att märka
så uprepar sig båda 2 parter med samma argument det 1 gång
började med, bara dom formuleras om i andra tolkningar,
men medelandet har samma ursprung som den första ofta.

Bennybear sorry om jag sagt nåt du tagit åt dig.

Jag har respekt för dinna åsikter men så hoppas jag du
har för minna med trots allt så bråkas det om sånna
skit saker dom här sakerna hadde väll inte ens bråkats
om med just dessa perssoner om inte internet hadde
funnits.

Jag tycker vi ska försöka vara lite trevligare i språket
med tanke på att vi är så fucking få i sverige på att inse
vad som håller på ske,

Respect

Posted on: 2008/12/12 1:31
förstår ni inte att dom spelar är ett spel, framför eran, tv kväll.

The way some people find fault, you`d think there was a reward.

See User information
Quote:

c0mputerr0r skrev:

Jättebra Bennybear, men vad är det då du klagar på?

Ska jag upprepa nå´t jag skrivit hundra ggr. tidigare?

Massinvandringen är ett av Elitens sätt som används för att bryta ned samhället.

Som en av många beskriver denna Jude syftet med Khazarelitens plan:

http://vaken.se/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=13091&forum=1

Jag har inga problem med att diskuttera an kraftigt minskad invandring med invandrare, Det är de Politiskt korrekta vänsternissarna som är så fulla av Khazarpropaganda som är problemet.

Många invandrare inser själva det ohållbara med den nuvarande massinvandringen.

Jag kommer i håg en debatt som var på SVT för ett par år sen, där Mona Sahlin var i Rosengård och diskuterade med en massa invandrare. De flesta där sade öppet att invandringen måste stoppas, för de ser att det inte finns jobb, bostäderer och annat för de som redan är här och att det bara skapar konflikter och våldsamheter m.m m.m.

J-vlar vad förvånad Spåna-med-Mona blev när hon såg att hemmes "gunstlingar" hade åsikter som gick stick i stäv med vad hon förväntat sig.

En brasilianska berättade för mig för cirka 15 år sedan när hon såg mängden invandrare i Sthlm att "De kommer förstöra erat land om det fortsätter så här", för hon hade sett att sån masinvandring skapat liknande allehanda konflikter och samhällsförstörelse hemma i Brasilien.

Som jag sagt tidigare så finns det självklart en massa våldsverkande nötter ÄVEN bland framförallt Skinheads, som t.om NSF och andra Natonellt sinnade grupper skriver om.

Det jag vänder mig mot som jag skrivit 100-tals ggr. tidigare är Medias och de politisk korrektas enorma hyckleri när de aktivt tystar ned invandringens negativa konsekvenser och framförallt invandrares stora överrepresentation bland våldsbrottsförövare, SAMTIDIGT som de kraftigt överdriver svenskars våld emot invandrare.

Det är ju denna av Eliten styrda anti-nationella politik som GÖR att Nationaliströrelsen växer och att allt fler blir förbannade på hyckleriet och det oförblommerade hatet emot det negligerade svenskfientliga våldet.

Posted on: 2008/12/12 3:25

See User information
Att du länkar till kommunostpropaganda säger en hel del om dig.

Svinstian har även gjort lögnaktiga nidbilder om Juri Lina, så det säger det mesta om denna "källas" trovärdighet.

Posted on: 2008/12/12 3:35

See User information
InBlood_I_Trust har tydligen problem med benny och Computers inlägg, ni skitar i detta, fine, ni får en varning, sluta med detta på tråden, jag vill ta bort detta inlägg som hör inte hemma enligt InBlood_I_Trust, istället för att låsa tråden.

Ni är tråkiga, och egoister, skärp er, ta det till fight club eller får ni en veckas banning.

M

Posted on: 2008/12/12 10:53
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."

Anonym
Quote:

bennybear skrev:
Jag läste en artikel i Syndikalisternas husorgan, Arbeteran för att antal år sedan där de skriver om hur de vill använda Massinvandringen som ett sätt att förstöra och destabiliserna det "Kapitalistiska systemet" innifrån.

Synd att jag inte sparade den, för den säger allt om att dessa statens lilla betalda låtsasopposition är ett verktyg för Illuminatiagendan som innebär att undergräva den västerländska civilisationen genom att förstöra och splitrra Familjen, Folket och Nationen medels, ständigt promotande av Hedonistiska idéer som radikalfeminism, anti-kristliga propaganda, Federalistiska idëer och andra liknande degenererande tankegods.

Det är bara att läsa deras husorgan, Arbetaren så kommer Ni se att dessa idéer ständigt mals nummer efter nummer, år efter år.

Exakt!

Jag läser just detta på medievärlden:

Vänsterpress på offensiv

Efter årsskiftet ger Arbetaren även ut tidningen Zenit som ska bidra med analys och fördjupning. Rebecka Bohlin, chefredaktör på tidningen Arbetaren, säger till nyhetssajten Yelah att Zenit blir ett komplement till Arbetaren.Målet är att de bägge tidningarna ska bli de viktigaste vänstertidningarna i Sverige. Satsningen kommer att innebära nyanställningar.Även ETC förlag kommer att starta nya tidningar under 2009, ETC Stockholm och Efter Arbetet som kommer ut i Skåne.

Usch.

Anonym
I morgon kan vi lugnt höra Sanningen...

Sanningen om polisens agerande i Salem
I Medierna i P1 imorgon berättar journalisten Ülkü Holago vad som verkligen hände på pendeltågsstationen i Rönninge inför Salem-demonstrationen. Dessutom: Intervju med Amy Goodman som fått priset Right Livelihood Award och intervju med Mats Svegfors, tillträdande vd för Sveriges Radio.

___

Kritik mot polisen efter demonstrationerna i Salem

http://www.sr.se/cgi-bin/P1/program/i ... sp?programID=2795&nyheter

P1 lördag kl 11.03, repris söndag kl 18.00, tisdag kl 01.15

Anonym
Det går bra för dig Lorax .. låter som en förälder som skriker åt sina barn utan att dom respekterar dom.

See User information
Quote:

Arthax skrev:
Det går bra för dig Lorax .. låter som en förälder som skriker åt sina barn utan att dom respekterar dom.

Heh, föstår vad du menar... tråkigt med detta behov.

Hoppas på en bra fortsättning med trådet

Posted on: 2008/12/13 1:55
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.

Anonym
Quote:

The Lorax skrev:
InBlood_I_Trust har tydligen problem med benny och Computers inlägg, ni skitar i detta, fine, ni får en varning, sluta med detta på tråden, jag vill ta bort detta inlägg som hör inte hemma enligt InBlood_I_Trust, istället för att låsa tråden.

Ni är tråkiga, och egoister, skärp er, ta det till fight club eller får ni en veckas banning.

M
Det kanske inte märks, men jag ignorerar honom... Så rikta din kritik mot Bennybear istället.

Dessutom DISKUTERAR JAG FORTFARANDE ÄMNET I MINA SENASTE INLÄGG.

(1) 2 »

Register To PostTopic is Locked

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper