vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Ett andra 9/11?

See User information
Mike Ruppert skriver, i sitt senaste blogginlägg, att innebörden av att George W Bush har deklarerat att Barack Obamas presidentinstallation nästa vecka är en “State of Emergency” är en varning om att något “stort” är på gång. I sådana situationer gäller NSSE (National Special Security Events). Under den elfte september gjorde NSSE att all kommunikation, kommandon och kontroll förmedlades till Secret Service (även från militären). Som Ruppert påpekar så var Cheney ansvarig för Secret Service den elfte september och kommer enligt Mike säkerligen hålla i trådarna även denna gång.

Tänker nu på Colin Powells yttrade om att en kris som “We Don’t Even Know About Right Now” skulle uppstå den 21 till 22 januari. Dessutom ekar Joe Bidens uttalande om att “Amerikas fiender” skulle testa Obama med en internationell kris om han skulle vinna högt i korridorerna.

Är det USA:s andra 9/11 som är i görningen?

Från min blogg:
http://jacobnordangard.wordpress.com/ ... 1/15/nagot-stort-pa-gang/

Posted on: 2009/1/15 10:03
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Ett andra 9/11?

See User information
Med tanke på att USA redan är "kidnappat" så far mina tankar till Berlin för att få med Europeérna i matchen.

http://se.youtube.com/watch?v=tFBKV0zVXSE

Leonard Cohen - First We Take Manhattan

They sentenced me to twenty years of boredom
For trying to change the system from within
I'm coming now, I'm coming to reward them
First we take Manhattan, then we take Berlin
I'm guided by a signal in the heavens
I'm guided by this birthmark on my skin
I'm guided by the beauty of our weapons

I'd really like to live beside you, baby
I love your body and your spirit and your clothes
But you see that line there moving through the station?
I told you, I told you, told you, I was one of those

Ah you loved me as a loser, but now you're worried that I just might win
You know the way to stop me, but you don't have the discipline
How many nights I prayed for this, to let my work begin

I don't like your fashion business mister
And I don't like these drugs that keep you thin
I don't like what happened to my sister

I'd really like to live beside you, baby ...

And I thank you for those items that you sent me
The monkey and the plywood violin
I practiced every night, now I'm ready

I am guided

Ah remember me, I used to live for music
Remember me, I brought your groceries in
Well it's Father's Day and everybody's wounded

Posted on: 2009/1/15 11:18
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Det låter inte helt orimligt. 9/11 är ju samma som larmnumret i USA 911. I Europa har 112 som larmnummer och om man skriver 21 januari så får man ju 1-21 - dvs samma siffror som i vårt larmnummer.

Men kom ihåg att det var solmaximum 2001 och det dröjer till 2012 innan det är nästa maximum. Jag tror inte det kommer att hända något speciellt nu under januari 2009 - men vad vet jag....?

Posted on: 2009/1/15 13:24

See User information
http://se.youtube.com/watch?v=SLFyMHHbkmM

Kanske kan vara intressant... (intressanta börjar vid 7:00)

Posted on: 2009/1/27 21:50

See User information
Sätter en rubel på Berlin...sedan Capstone Paris....vi kommer att ångra att vi byggde Öresundsbron....

Posted on: 2009/1/27 23:05

See User information
Tycker den här 'nyheten i SVT-text är intressant.

135 SVT Text Fredag 13 feb 2009
UTRIKES Publicerad 12 februari

200.000 vapen hamnade hos talibanerna

Över 200.000 vapen från Nato och USA
som skulle gå till Afghanistans armé
har på grund av bristande kontroll
hamnat hos talibaner. Det uppger den
amerikanska revisionsmyndigheten GAO.

Enligt GAO handlar det om 87.000
amerikanska vapen och 135.000 vapen
från Nato. Bland vapnen finns t.ex.
automatkarbiner och granatkastare.

Enligt inspektörer från GAO, som
besökt Afghanistan i jakt på vapnen,
så har militären varken registrerat
vapnens serienummer eller inventerat
lagren på rätt sätt. Risken för för-
svinnanden och stölder är därför stor.

Posted on: 2009/2/13 8:19

See User information
Therold, dom där vapnen har hamnat där av en slump, en ren tillfällighet, du vet världen är full av såna där tillfälligheter så nu måste bara USA ( Obama's Change/Hope ) dit och rensa upp lite..
Inget att oroa sig för, några hundratusen oskyldiga liv kommer bara att spillas..

Posted on: 2009/2/13 13:59
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

See User information

Jag skulle tro att capstone Paris redan har satts genom bomberna som hittades den 16:e december 2008 i Paris. Det var fem stycken om jag minns rätt. Enligt en video på Youtube "The 2012 NWO Agenda 6/9" så symboliserar Madrid, London, Berlin och Rom basen på pyramiden. Paris symboliserar toppen (capstone)och laddningarna här detonerade inte.

Vi får väl se vad som händer, men jag hade nog hållit mig borta från Berlin och Rom.

Posted on: 2009/2/13 15:26

See User information
Quote:

teide skrev:

Jag skulle tro att capstone Paris redan har satts genom bomberna som hittades den 16:e december 2008 i Paris. Det var fem stycken om jag minns rätt. Enligt en video på Youtube "The 2012 NWO Agenda 6/9" så symboliserar Madrid, London, Berlin och Rom basen på pyramiden. Paris symboliserar toppen (capstone)och laddningarna här detonerade inte.

Vi får väl se vad som händer, men jag hade nog hållit mig borta från Berlin och Rom.

Jepp Berlin är en lågoddsare nu....EU är ett konkursbo som saknar råvaror och har en glupsk befolkning.....så tipset ligger på Berlin....

Posted on: 2009/2/13 16:21

See User information
Angående de vapen som hamnat hos bl.a. Talibanerna (om det nu stämmer) så figurerar olika tänk bland vanligt folk. De flesta reagerar inte ens när de läser nyheten på text-TV (se mitt senaste inlägg). Däremot finns alltid, även hos folk som är skärpta, möjligheten att säga att någon i kedjan trollat bort vapen och någon har tjänat pengar. Det låter helt ok på sätt och vis men så mycket vapen, nja - det är oerhört märkligt att vapenexport kan fungera på det här ekonomiskt förödande sättet, eller så är det inte ekonomi det handlar om.

Generellt får man ofta svaret: "det har med pengar att göra, inget annat". Är vi programmerade att tänka så? Pengar är papperslappar, i alla fall delvis, som kan köpa grejer. Men har man redan alla pengar och de är endast som markörer på en spelplan, vad har då konstigheter som det är med vapnena med pengar att göra?

Jag är skitless på pengarsnacket, precis som det är the ultimate goal. Bortom det då? Ja, lögner... men går det inte att förstå något som är värt mer eller är värre än bara pengar?

Money money money, is the funny, in the rich man's world.

Nej, Henry Kissinger skiter i pengar. Han vill "kela" med guvernör Arnold och ha honom som kung av världen. Kära Kissinger ser hellre att han får bränna upp spädbarn åt Molok och bli smekt av någon annan kåt Bohemian-bög. Klart som fan pengar är Kissinger's grej om man är totalt dum i huvudet.

Ursäkta språkbruket. Men ett språkbruk är nog inte så farligt jämfört med en helgalen NWO-rörelse.

Posted on: 2009/2/13 22:20

Anonym
Word!

Exakt,,, Pengar är bara ett verktyg... Så som politiker. Politiker pressenterar kostnader som får dina känslor att svalla och protestera, alt rösta och tycka det är bra... Keeps you in place...

Verkligheten är mer grotesk än så...

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper