vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Påminnelse - idag firas Fluortantens dag!

See User information
"I dag firas Fluortantens Dag. Flera hundratusen Stockholmare väntas återigen få träffa Fluortanten!

I morgonrusningen, på arbetsplatser eller vid lunchtid mitt på Sergels Torg.

Fluortantens Dag firas idag den 1 september. Fluortanterna ska finnas på ett 30-tal platser i morgonrusningen för att ge goda tandhälsoråd till resenärerna och på eftermiddagen ska de besöka ett 30-tal arbetsplatser för att bland annat erbjuda fluorsköljning."

Läs mer på: http://www.newsdesk.se/pressroom/folk ... s-fluortantens-dag-314478

Posted on: 2009/9/1 6:52
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Påminnelse - idag firas Fluortantens dag!

See User information
På tisdagen firades fluortantens dag i Stockholm, med munskölj, sång och tuggummin.

http://www.dn.se/webbtv/nyheter/fluor ... battre-munhygien-1.943119

Posted on: 2009/9/1 17:42
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Så jävla GULLIGT då! ;)

Posted on: 2009/9/1 19:48

Anonym
GUD!

Och dom gör det också!!!!

Var ser man detta om inte i Sverige (Ok, vi har inte tvångsvaccinering, som i Maryland, USA... ännu. Men vi behöver inte flouridera vårt vatten, det här viset a ĺa Ronald McDonald är fan så mycket mer lyckat!)

Jag är helt övertygad om att elitens plan, om än de misslyckas med sin nya världsordning, att eliminera det stora flertalet av populasen kommer att lyckas.
Lätt låter det sig göras också.

De som är i periferin och har vaknat lite lätt, låt vara gått med i en nyttig idiotrörelse som miljörörelsen eller vad det nu kan vara (de är många, åt vänster, höger, framåt och mittemellan) är de som behöver riktas in på med information. De kan vakna, kanske.

Andra... nej, jag tror det är kört, faktiskt, för deras del. Jag märker det på vissa Svennemänniskor, det går bara inte in.

See User information
"Andra... nej, jag tror det är kört, faktiskt, för deras del. Jag märker det på vissa Svennemänniskor, det går bara inte in."

Jag håller med, det verkar tvärkört att väcka vissa. Programmeringen sitter i för hårt.

BTW. OM TANDKRÄM:
Om ni söker en bra fluorfri tandkräm så använder jag Kingfisher mint, smakar som riktig tandkräm (tycker lavera och örtekram smakar krita) och ger bra smak i munnen.Barnen gillar Lavera hallon/jordgubb. Den enda dom accepterat, bra ingredienser och smak.

Posted on: 2009/9/3 13:33

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper