vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Charlie Sheen's Video Message to President Obama! GRYMT!

See User information
http://www.youtube.com/watch?v=ZyKR2-A0KPU

Ni måste se detta!

Youtube censurerar!

Den har varit uppe i fem timmar, den har över 2000 kommentarer och över 1820 rankningar men endast 303 visningar! Den hamnar därför inte på framsidan!

Folk över hela världen väcks upp nu snabbare än någonsin!

Posted on: 2009/9/11 1:36
Anti-Korruptionsbyrån - Blogg om den Nya Världsordningen och Revisionism!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Charlie Sheen's Video Message to President Obama! GRYMT!

See User information
Den borde man köra på medis idag, perfekt summering av problemen kring 9/11

Posted on: 2009/9/11 9:24
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Charlie Sheen var ju tänkt att vara berättare i Loose Change Final Cut. Någon som vet varför det inte blev så?

Posted on: 2009/9/11 17:13
Första regeln för hur man handskas med en fanatiker: Låt bli!

-Michael A Gilbert, Handbok i argumentation

Anonym
Quote:

Philochatus skrev:
Den har varit uppe i fem timmar, den har över 2000 kommentarer och över 1820 rankningar men endast 303 visningar! Den hamnar därför inte på framsidan!
För mig står det 86 625 visningar. Det låter väl rimligt? I detta fall censurerar alltså inte YouTube.

Anonym
Varför skall man bry sig om vad Charlie Sheep, Alex Jones, informationskrig, fängelseplanet har att komma med?

Är Sheen pålitlig? Vilken koppling har t.ex. hans far till 'eliten'?

Är Alex Jones pålitlig?

Är det mer info som behövs? Är det ett informationskrig som skall kämpas/vinnas?

Är det sant att vi befinner oss på en fängelseplanet? Är vi fängslade eller är vi fria? Anta att man ser sig själv som en fånge - hur påverkar detta vårt tänk?

Anonym
Quote:

spektisk skrev:
Är det sant att vi befinner oss på en fängelseplanet? Är vi fängslade eller är vi fria? Anta att man ser sig själv som en fånge - hur påverkar detta vårt tänk?

Det jag kände direkt när jag läste detta var: "Freeman on the land".
Robert Menard och John Harris

Anonym
Quote:

Flowerpower skrev:
Quote:

spektisk skrev:

Det jag kände direkt när jag läste detta var: "Freeman on the land".
Robert Menard och John Harris

Ok. Måste säga att jag inte helt har satt in mig i det här med "Freeman on the land". Än. Freeman har dock fått en placering i malkvarnen och kommer att bearbetas i sinom tid.

See User information
Då spär vi på med lillebror Emilios fejk med Joe Biden..

"As a sign of solidarity with my brother Charlie I have decided to write my own fictional interview with a political leader. I call it “10 Minutes With The Vice President”.

http://www.celebjihad.com/celeb-jihad ... s-with-the-vice-president

Posted on: 2009/9/11 23:10
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..

See User information
Quote:

spektisk skrev:
Varför skall man bry sig om vad Charlie Sheep, Alex Jones, informationskrig, fängelseplanet har att komma med?

Är Alex Jones pålitlig?

Är det mer info som behövs? Är det ett informationskrig som skall kämpas/vinnas?

Är du en idiot eller spelar du?

Allt i videon är väldokumenterat och vad fan spelar det då för roll om Charlie Sheen läser upp det eller Bill Cooper? Jo det ska jag tala om för dig! Om Charlie Sheen läser upp det så nappar folk, och kanske överväger tanken om att 9/11 faktiskt var falsk flagg.

Så vad föreslår du? Vad tycker du vi ska göra istället för att injicera kunskap i världens omedvetna folkmassor? Och säg fan inte att vi måste vända oss inåt! Hur i hela helvete skulle folket då vakna? Om du någon gång anskaffade dig lite kunskap skulle du tydligt och klart se trenden att de omedvetna bara blir mer och mer omedvetna.

Posted on: 2009/9/11 23:19
”Makt är inte ett medel, det är slut. Man etablerar inte en diktatur för att hämma en revolution; man skapar revolutionen för att etablera diktaturen.” - George Orwell

Re: Charlie Sheen\'s Video Message to President Obama! GRYMT!

See User information
Så fursten om de då \"övervägt tanken\", sedan då, eller än sen då?

Posted on: 2009/9/11 23:23

See User information
Väl formulerat Fursten!

Posted on: 2009/9/11 23:44
"Livet e bara en period man går igenom"

See User information
"Så fursten om de då \"övervägt tanken\", sedan då, eller än sen då?"

Spelar du också? Detta bygger upp rörelsemängd av folk som tillslut blir så stor att eliten inte kan kontrollera den. Visualisera en liten snöboll rullandes nedför en snöbacke...

Den som inte förstått att eliten måste gå dit folket går begriper inte världsstrukturen. Detta har eliten förstått och det är därför de styr vad vi vill med falsk propaganda. Av detta är det fullkomligt logiskt att de kommer få stora jävla problem om vi inte låter oss luras av deras propaganda; de kommer få stor jävla problem om vi inte vill gå dit de vill.

Förstår ni nu varför en 'kunskapsinjektion' i det globala medvetandet faktiskt ÄR EN LÖSNING!

Posted on: 2009/9/11 23:54
”Makt är inte ett medel, det är slut. Man etablerar inte en diktatur för att hämma en revolution; man skapar revolutionen för att etablera diktaturen.” - George Orwell

Anonym
Quote:

Fursten skrev:
Quote:

spektisk skrev:

Är Alex Jones pålitlig?

Är du en idiot eller spelar du?

Allt i videon är väldokumenterat och vad fan spelar det då för roll om Charlie Sheen läser upp det eller Bill Cooper? Jo det ska jag tala om för dig! Om Charlie Sheen läser upp det så nappar folk, och kanske överväger tanken om att 9/11 faktiskt var falsk flagg.

Så vad föreslår du? Vad tycker du vi ska göra istället för att injicera kunskap i världens omedvetna folkmassor? Och säg fan inte att vi måste vända oss inåt! Hur i hela helvete skulle folket då vakna? Om du någon gång anskaffade dig lite kunskap skulle du tydligt och klart se trenden att de omedvetna bara blir mer och mer omedvetna.

Hoppas du har en riktigt stor tvål att tvätta munnen med. Om du inte kan behärska dig när du skriver bör du kanske ta en promenad tills det känns bättre, vad vet jag? Du bör åtminstone läsa de berömda forumreglerna.

Några tankar på att gå och lägga dig och sova behöver du iallafall inte ha för det verkar du redan göra, åtminstone i det fallet.

För mig har det stor betydelse vem som gör vad. Om någon med tvivelaktig bakgrund promotar något - oavsett hur dokumenterat det må vara - bör det ringa lite varningsklockor. Vems ärenden springer vem?

Du känner inte mig för fem öre. Därför skall du inte komma och prata om kunskap med mig. För övrigt är många av USA:s medborgare redan smärtsamt medvetna om att 9/11 inte gick till såsom den officiella storyn anger. Mer info om detta behöver därför inte förändra något.

Att vända sig inåt är A och O. Som människa bör man först och främst ta hand om sig själv. Om alla skulle göra det skulle världen se annorlunda ut.

See User information
Quote:
Att vända sig inåt är A och O. Som människa bör man först och främst ta hand om sig själv. Om alla skulle göra det skulle världen se annorlunda ut.

Detta är uppenbart för mig; det är dock också uppenbart för mig att detta inte fungerar så länge inte alla gör så och så länge som andra försöker förslava dig och 99% av världens människor. Säg mig, förstår du detta uppenbara faktum?

Posted on: 2009/9/12 1:50

Re: Charlie Sheen\\\'s Video Message to President Obama! GRYMT!

See User information
Fursten, du har hamnat fel nu, ruta ett ser inte sådan ut, utan 180 grader tvärtom.

Det där du tror om att dumma eliten gör mot stackars oskyldiga offer... är bakvänt tänk.

Fd människor är bakvända - vänder sig mot sin/kosmos sanna natur... det är det som är orsaken, det komaister tror är orsak är verkan av effekten... eller vad man nu ska säga.

Kunskap har inget med det hela att göra.

Vakna.

Inget blir bättre förrän människor bättrar sig själva - sluta veva mot väderkvarnar - lär av den verkliga historien.

Posted on: 2009/9/12 1:57

Re: Charlie Sheen\\\\\\\'s Video Message to President Obama! GRYMT!

See User information

Posted on: 2009/9/12 11:28

Re: Charlie Sheen\\\\\\\'s Video Message to President Obama! GRYMT!

See User information
Den är med nu, längst ned på förstasidan för mest sedda.. http://www.youtube.com/browse?s=mp

Posted on: 2009/9/12 11:56

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper