vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Sammanfatting av Cosmic explorers

See User information
Denna information riktar sig till de som läst/sett något av David Icke och är intresserade av att höra om ”reptilagendan” från en annan källa.

Som med all information gäller det att förhålla sig till den och bestämma sig för vad som är viktigt och sant för en själv.

För några år sedan läste jag två böcker av Courtney Brown. Han använde Remote Viewing för att få fram fakta om utomjordiska varelsers aktivitet på jorden. Av olika omständigheter har jag inte tänkt så mycket på detta under de senaste åren. I alla fall inte tills nyligen då jag började sätta mig in i David Ickes arbete. Jag tänkte sammanfatta här vad Courtney kom fram till i sina böcker.
Vad gäller Remote Viewing så kan jag säga att det funkar på verifierbara mål. Jag har provat själv och sett andra göra det. Resultatet kan vara av varierande kvalitet. Regelbunden träning förbättrar resultatet.

Greys (gråingar)
Efter att ha förstört sin hemplanets förmåga att husera liv så började de manipulera sina gener för att styra sitt öde som ras. De tog bort förmågan att känna negativa känslor för att de var rädda att upprepa sitt misstag på sin hemplanet. I och med detta tog de även bort förmågan att känna positiva känslor och blev så att säga känslomässigt neutrala. De utvecklade ett kollektivt medvetande och kom fram till att som helhet sträva efter andlig utveckling. De söker att uppleva och förstå "gud". De kände dock att de kommit in i en återvändsgränd då känslor är nödvändiga på den andliga resan. Efter att ha fått lov av den "Galaktiska federationen" och gjort överenskommelser med själar innan de fötts till kroppar på jorden så har de experimenterat med mänskligt DNA för att skapa en ny ras. En blandning av de själva och människa.

Marsianer
Marsianerna levde på Mars för några miljoner år sedan och var inte så högt utvecklade. När en nära passerande komet eller liknande hotade marsianernas existens pga att atmosfären försvann hjälpte gråingarna dem att resa framåt i tiden till "vår tid". Efter tidsresan byggde de skydd under marken på mars och även underjordiska baser här på jorden. Marsianerna väntar på att öppet ta kontakt med människor på jorden när vi är redo.

Reptilerna
De reptiler som verkar här på jorden är en liten del av en större grupp reptiler. Den stora gruppen är inte fientlig som helhet och vet inte hur de ska hantera utbrytargruppen på jorden. Reptilerna vill vara ensamma härskare över jorden och är därför i krig med gråingarna. Detta krig utspelar sig mestadels bortom den fysiska dimensionen i det Courtney kallar för subspace.
Från ett galaktiskt/subspace perspektiv betraktas jorden som en oerhört värdefull planet pga den stora mängd DNA som finns här. Reptilerna har sin egen agenda med det mänskliga DNA:t och struntar i moraliska frågor. Bla. har de skapat reptil/människo -hybrider.
Deras känslor domineras av rädsla, aggressivitet och auktoritet. Exakt vad de är rädda för kommer Courtney inte fram till. Något med att de inte vill erkänna en del av sig själva. (Kanske kärleken och kontakten med helheten).

http://en.wikipedia.org/wiki/Remote_viewing

Posted on: 2006/3/15 12:56
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper