Vakencorner
|
Tibetanska munkar kan se hur utomjordisk makt räddar världen från att förstöra sig själv år 2012
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Tibetanska munkar kan se genom "remote viewing" se hur utomjordisk makt räddar världen från att förstöra sig själv år 2012 http://nyapolitiken.biz/ar_2012/remote-viewing.html (svensk text)
Det är en gammal artikel från India Daily, December 26, 2004, men den blir mer och mer aktuell ju närmare 2012 som vi kommer: http://www.indiadaily.com/editorial/12-26-04.asp
Posted on: 2009/10/22 17:28
|
|||
|
||||
|
Re: Tibetanska munkar kan se hur utomjordisk makt räddar världen från att förstöra sig själv år 2012
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Varför invänta en katastrof istället för att reformera på stubben? Hade munkarna nåt svar på det?
Posted on: 2009/10/22 17:46
|
|||
|
"Livet e bara en period man går igenom"
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
Re: Tibetanska munkar kan se hur utomjordisk makt räddar världen från att förstöra sig själv år 2012
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Om jag inte har fel.
Alla är inte redo. Vissa får panik och slår bakut. Komihåg matrixen- Folk är så involverade i systemet att dom gör allt dom kan för att skydda den. Därav är varje civilist en potentiel luciferagent genom sin okunskap (Sovande medvetande) Jorden höjer sin vibration nu och himmlakropparna är starkt laddade, senaste åren har det skickats stora mängder energi till oss som vissa kan uppfatta som ett vitt blixtljus som täcker hela himmlen under en bråkdel (När kronan och 3:e ögat är öppet). Nu efter år 2012 komemr folk börja vakna i en snabbare takt än någonsin och dom helande förmågor som folk har nu är ingenting jämfört med vad som ska komma.(Jorden ger oss allt den läser våra minnen sinnen och känslor. Det kan bli en jobbig period för dom som inte hänger med. Andas i Kärlek. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Dom stora flertalet kan inte vakna utan " väckarklockor ".... Av en viss anledning så känner jag en stor Positiv Energi just nu och den bara växer och växer.....
Posted on: 2009/10/22 18:04
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Jajjamen samma känner jag.....
Posted on: 2009/10/22 20:39
|
|||
|
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Jag vill inte förstöra ert positiva lilla party, men hur tusan tänker ni då?
Varför känner inte jag något? På det privata planet är det dock annorlunda med positiva energier, men det globala suger. |
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login