vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Det bästa sättet att nå fram på!
Hallå!

För några år sen så var det som gjorde att jag vaknade upp till hur stor den världsliga konspirationen är en speciell bild.

Jag har jobbat i finansbranschen rätt länge så jag visste att politiker är fulla av skit och det vi lärt oss på ekonomprogrammen inte stämmer, och jag älskar historia så jag surfade runt på internet efter ledtrådar.

Plötsligt ser jag en stor byggnad i new york falla rakt ner i en kontrollerad sprängning. Min tunga rullar ut som röda mattan och jag bara sitter där och gapar..Sen börjar jag skrika av ilska!

För att komma till saken, det som fick bägaren att rinna över för mig var en bild av WTC7 som föll, så

VARFÖR INTE VISA FALLET FRÅN EN PROJEKTOR på t.ex plattan?

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Det bästa sättet att nå fram på!

See User information
Jo det skulle vara kul att visa film loose change eller liknande under en dag där det finns folk. Undrar om det ör oki??

Folk måste se...

Posted on: 2009/11/7 13:02
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Men greensparrow, varför måste folk det?

Folk kanske måste gå igenom all programmering, såsom Dominique måste gå i skolan... folk måste ingenting - man behöver inte lägga sig i och bry sig på det sättet, låt folk va ifred... hehe...

Posted on: 2009/11/7 13:07

See User information
Brainwash enklaste och snabbaste motåtgärd är samma mynt som dom kör, upprepa tills en sanning uppstår.

Freedom to People!

Banka! Banka!, Banka! Tills dom säger -ja ja 9/11 var inside job!

Man får inte ge upp för det blir en sanning till slut....

Sanningsmaffian he he .....

Posted on: 2009/11/7 13:31

See User information
Men vad är "vinsten", och för vem...

Finns det tid till sådant...?

Hammare hammare...

Posted on: 2009/11/7 13:37

See User information
Ne det är ju klart, om man står i duschen i en Fema Camp så vet jag att det är inte för att det ska lukta gott.

Det man inte vet mår man inte dåligt av =)

Jo det finns tid till sånt allt beror på vilken kraft som ligger bakom
just nu finns ingen räddare/ledare för sanningen i Sverige.

Problemet är att man måste våga stå för sanningen men det kan vara svårt när inte äns vaken vågar ha sitt forum öppet under TV sändningen säkert miss på flera hundra nya medlemmar. Kanske tusentals nya anhängare.

Det många glömmer är att vi är en enda individ man kan inte gömma sortera ut och leka att man är nån annan, man måste våga visa sig.

Alex Jones har slagit stort i hela Världen just för att han vågar stå för det han är. Det är ett utsatt läge jag har inte sätt att varken Vaken eller Piratpartiet är tillräckligt starka. Piratpartiet velar fram och tillbaka försöker anpassa sig till nått som man inte är. Det krävs mycket hårt arbete men det är inte omöjligt...

Posted on: 2009/11/7 14:45

See User information
Bra idé

Posted on: 2009/11/7 14:50

See User information
Min analys är solklar och jag skulle kunna med hjälp och angagerade kunna nå ut...

Först måste en samlingspunkt från alla grupper anordnas och det är en egen mediekanal likvärdig Alex Jones fast på svenska där kan nu alla grupper träffas från Vaken , Piratpartiet, etc etc och börja på en riktig mediekanal. Kanalen får inte tillhöra nån av grupperna måste vara neutral så att rätta nyheterna når ut utan intresse från nån av grupperna....

Minst 10st strateger som lägger upp en plan för att nå ut till massan och självklart måste man köra samma metoder som eliten gör annars är tiden för knapp....

Det finns jätte duktiga skribenter men dom syns för dåligt...

Målet är att nå en nivå där människor vågar säga det dom anser vara rätt och sant, var den nivån ligger kan vara svårt men tror att nånstans mellan 1-2miljoner användare, för att få en vändning.

Nu säger folk vad dom tror är sant för att hålla med andra och inte vågar stå för egna ord...

Posted on: 2009/11/7 15:12

See User information
Greensparrow skrev:

Ne det är ju klart, om man står i duschen i en Fema Camp så vet jag att det är inte för att det ska lukta gott.

Det man inte vet mår man inte dåligt av =)

Jo det finns tid till sånt allt beror på vilken kraft som ligger bakom
just nu finns ingen räddare/ledare för sanningen i Sverige.

Problemet är att man måste våga stå för sanningen men det kan vara svårt när inte äns vaken vågar ha sitt forum öppet under TV sändningen säkert miss på flera hundra nya medlemmar. Kanske tusentals nya anhängare.

Det många glömmer är att vi är en enda individ man kan inte gömma sortera ut och leka att man är nån annan, man måste våga visa sig.

Alex Jones har slagit stort i hela Världen just för att han vågar stå för det han är. Det är ett utsatt läge jag har inte sätt att varken Vaken eller Piratpartiet är tillräckligt starka. Piratpartiet velar fram och tillbaka försöker anpassa sig till nått som man inte är. Det krävs mycket hårt arbete men det är inte omöjligt...

---------

Du säger något om"problemet är...".

Men jag ser inte att du alls snuddat vid "problemet".

Du talar om "anhängare"... - anhängare till vad.

Vad sjuttan har sanningsrörelsen, eller tex A Jones överhuvudtaget något att göra med att ge folk ett bättre läge inför framtiden?

Dessa som vill idka att sprida sig själva under täckmantel av att "det är bra att sprida info...", vi "måste" väcka" andra... - har ingen koppling till vad som kommer att ske, det sker ändå, oavsett hur komapromotare spridit saker som dyngspridare (sorry).

Dessa personer kunde lika gärna varit med under Bolsjevismen, eller något annat, för att dra med andra in i en "rörelse", som falskt sades vara tillför att störta "de dumma andra"och skapa en "bättre värld". Det finns Ingenting inom sanningsrörelsen som bär något inom sig som "löser" några "problem", då de inte alls insett var problemen ligger - de är helt enkelt osanna, och drivs att fånga andra till samma krok, det är kriminellt och tragiskt.

Posted on: 2009/11/7 17:37

See User information
Jo det kan ju oxå va en sida, men om man tror att det är på ett sätt och genom information visar det sig att det inte är på det sättet, kan ju en individ ändra sin uppfattning och genom den erfarenheten personen får, kan den personen välja vilken väg som känns mera sann och tillförlitlig och vid ett val rösta.

Har man inget att jämföra med kan man ju inte ta ett beslut att ha en sida att välja ifrån är ju varken demokratisk utvecklande och fördummande för individen... Sen om det är rätt eller fel återstår att se.

Har man inget val har man inget att välja på.

Självklart kan individer bli splittrade när man har för många val =)

Klassiker Henry Ford "du kan välja vilken färg du vill, bara den är svart"

Men självklart kommer många grupper aldrig nås då deras värld ser annorlunda ut än andras....

Revolution idag är inte som den var förr idag räcker det med att säga Nej Tack och gör tillräckligt många det så faller hela skiten ihop och sunt förnuft tar form .....

Idag är alla hopkopplade datorer ett enda stort medvetande det är därför dom är så skitnödiga och vill stänga ner internet, det är det största hotet mot elitens existens det är vårt medvetande som blir levande genom datorerna och det räcker med att säga Nej Tack!"Fantastiskt" Effektivaste vapnet har vi inom oss.

Förr gjorde man:

Resized Image

Idag gör vi:

Resized Image

Oavsett så är en ny historisk tid ankommande ingen vet vart det bär.

Posted on: 2009/11/7 18:23

See User information
"Men självklart kommer många grupper aldrig nås då deras värld ser annorlunda ut än andras...."

----

Vad ska de där "andra", grupperna... nås av?

Du skrev ju själv vad Ford sa... - du vet att det spelar ingen roll vilken karamell man tar ur korgen, bå, grön, röd eller svart... - det är en fint från ens egen dålighet, de gamla krafterna, old age, som gömmer sig bakom "new age"- vakna vet att det är inte det det handlar om, sanningsrörelsen/komaismen, däremot, har inte insett vad "problemet" är, utan pular i samma korg.

Posted on: 2009/11/7 18:29

See User information
Så här ligger det till, en ny politisk form tar form oavsett, många försöker att staka ut vägen för den nya formen, men att tvinga till en ny form är orimligt, formen skapar sig själv, av oss människor. så visst har du rätt. Men vi hjälplösa tror oss kunna påverka riktningen för vad som skall komma, egentligen kan ingen säga vad som hända och paniken får oss mindre vetande att använda våran reptilhjärna till att försöka ändra på den hotande situationen så som vi uppfattar den.

Är du nöjd nu

Posted on: 2009/11/7 18:55

See User information
hehe... nöjd och nöjd... Jag tror kanske inte att "många" försöker staka ut, och det... - sådant är redan bestämt från "ovan".

Posted on: 2009/11/7 20:27

Anonym
såg att du hade en bild på franska revolutionen.. som var skapad av precis de organisationer vi slåss emot.. dont you know?

du bör läsa pawns in the game av w. guy carr.. även om han blir utsvävande ibland är det världens bästa historiebok tycker jag.

Anonym
såg att du hade en bild på franska revolutionen.. som var skapad av precis de organisationer vi slåss emot.. dont you know?

du bör läsa pawns in the game av w. guy carr.. även om han blir utsvävande ibland är det världens bästa historiebok tycker jag.

See User information
Det är fin väg vi är på väg emot, inom 1 max 2-år är det här forumet stängt om inte än förändring sker bye bye....

Pest eller Kolera - Pest eller Kolera - Pest eller Kolera KOLERA!

Posted on: 2009/11/7 21:19

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper