vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



Saudis Climategate
#1


See User information
Tänk jag hörde att Climategate handlade om lösryckta meningar tagna ur sitt sammanhang, då kan man bevisa vad som helst.

Hackarnas jobb hyllas av Saudi som förnekar klimatproblem, vill sälja sin olja dyrt och kan ha betalat Hackarna mfl, likväl som de betalat stora belopp för att bygga Moskeer och sprida förskönande PR om Wahabitisk Islamism över världen. Dom kanske bjudit asylsökande muslimer på resa hitåt också?

Posted on: 2009/12/6 7:57
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Saudis Climategate
#2
Quote:

Undervisaren skrev:
Tänk jag hörde att Climategate handlade om lösryckta meningar tagna ur sitt sammanhang, då kan man bevisa vad som helst.

Istället för att du hörde kan du söka i mailen själv: http://www.eastangliaemails.com

Quote:
Hackarnas jobb hyllas av Saudi som förnekar klimatproblem, vill sälja sin olja dyrt och kan ha betalat Hackarna mfl, likväl som de betalat stora belopp för att bygga Moskeer och sprida förskönande PR om Wahabitisk Islamism över världen. Dom kanske bjudit asylsökande muslimer på resa hitåt också?

Enligt Tim Ball (Intervju på Red Ice Creations: http://www.redicecreations.com/radio/2009/12dec/RIR-091201.php ) är hackerhistorien en påhittad historia för att förlöjliga och misskreditera vad det står i dessa mail.

Saudiarabien kontrollerar inte priset på olja. Tror du verkligen att dom skulle vilja sänka oljepriset från 147 dollar fatet ner till 32 dollar på mindre än ett år? Nej, byggnationen i öknen går inte längre ihop för att deras skulder är svårtbetalda nu.

Jag vet att det är gamla vanliga Undervisaren som själv skapar rasism genom inlägg på detta vis vilket är till för att SKAPA rasism och hat. Att hata någon för att dom har en annan DNA-struktur är kortfattat idioti.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Saudis Climategate
#3


See User information
Varför är man rasist om man ifågasätter massinvandring? mångkultur är inte bra för Sverige.

Posted on: 2009/12/7 0:06
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Saudis Climategate
#4


See User information
Oavsett om hackarna betalats av Saudi eller inte har väl inte Saudi skrivit de mailen?

Om du har några intressanta teorier/källor för hur Climate Gate och byggen av moskéer hänger ihop så berätta gärna / Vic

Posted on: 2009/12/7 0:20
...det är bara döda fiskar som flyter med strömmen...
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Saudis Climategate
#5


See User information
Quote:

VicMolina skrev:
Oavsett om hackarna betalats av Saudi eller inte har väl inte Saudi skrivit de mailen?

Om du har några intressanta teorier/källor för hur Climate Gate och byggen av moskéer hänger ihop så berätta gärna / Vic


Om det finns 2 som skrivit fel på expertsidan finns det tusentals på den andra som bör undersökas mer, då det är känt att många fått betalt för att vilseleda, det har gått ut erbjudanden om att skriva så och få bra betalt. Otroligt om man vill riskera klimatet, det är inget att leka med.

Dessa 2 är tydligen inte mutade, bara övertygade så de kan ha gått för långt, sådant händer i alla kretsar men de är bara en liten del i alla anna bevisning om klimatproblemen och gör ingen större skillnad tyvärr.

Klimatförnekarna Saudi letar efter allt de kan för att vilseleda. De kan behöva ett nytt ställe att bo på, för i Saudi lär det bli för hett med tiden och de vill inte sluta sälja olja, då kan islamismen i flera länder här vara bra för dem att flytta till.

Är det bara problem i muslimska länder då bara sådana åker hit?

Då är det islam det är fel på eller något annat bakom att så många vill överta vårt land.

Posted on: 2009/12/7 0:50
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Saudis Climategate
#6


See User information
alltså: saudi mutar folk på båda sidor för att de vill paja debatten, är klimatförnekare officiellt men vet ändå att det är sant och då saudi blir för varmt pga detta så flyttar de till de delar av världen där de byggt moskéer, typ?

Posted on: 2009/12/7 1:00
...det är bara döda fiskar som flyter med strömmen...
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Saudis Climategate
#7
Helt jävla seriöst?

"Dom kanske bjudit asylsökande muslimer på resa hitåt också?"


"Klimatförnekarna Saudi letar efter allt de kan för att vilseleda. De kan behöva ett nytt ställe att bo på, för i Saudi lär det bli för hett med tiden och de vill inte sluta sälja olja, då kan islamismen i flera länder här vara bra för dem att flytta till.

Är det bara problem i muslimska länder då bara sådana åker hit?

Då är det islam det är fel på eller något annat bakom att så många vill överta vårt land"


Föddes du igår eller är du seriös nu ? hur fan hamnade du på "vaken" för den delen också? Har en länk till dig; http://www.svenskarnasparti.se/

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Saudis Climategate
#8


See User information
Quote:

Anonym skrev:
Quote:

Undervisaren skrev:
Tänk jag hörde att Climategate handlade om lösryckta meningar tagna ur sitt sammanhang, då kan man bevisa vad som helst.

Istället för att du hörde kan du söka i mailen själv: http://www.eastangliaemails.com

Quote:
Hackarnas jobb hyllas av Saudi som förnekar klimatproblem, vill sälja sin olja dyrt och kan ha betalat Hackarna mfl, likväl som de betalat stora belopp för att bygga Moskeer och sprida förskönande PR om Wahabitisk Islamism över världen. Dom kanske bjudit asylsökande muslimer på resa hitåt också?

Enligt Tim Ball (Intervju på Red Ice Creations: http://www.redicecreations.com/radio/2009/12dec/RIR-091201.php ) är hackerhistorien en påhittad historia för att förlöjliga och misskreditera vad det står i dessa mail.

Saudiarabien kontrollerar inte priset på olja. Tror du verkligen att dom skulle vilja sänka oljepriset från 147 dollar fatet ner till 32 dollar på mindre än ett år? Nej, byggnationen i öknen går inte längre ihop för att deras skulder är svårtbetalda nu.

Jag vet att det är gamla vanliga Undervisaren som själv skapar rasism genom inlägg på detta vis vilket är till för att SKAPA rasism och hat. Att hata någon för att dom har en annan DNA-struktur är kortfattat idioti.

Asylmissbrukare är ingen ny ras, påstår du det är du rasist.

Posted on: 2009/12/8 4:14
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Saudis Climategate
#9


See User information
Quote:

VicMolina skrev:
alltså: saudi mutar folk på båda sidor för att de vill paja debatten, är klimatförnekare officiellt men vet ändå att det är sant och då saudi blir för varmt pga detta så flyttar de till de delar av världen där de byggt moskéer, typ?

Du får dra egna slutsatser av att Saudi bygger moskeer här etc. ser du inget samband mellan något?

Posted on: 2009/12/8 4:17
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Saudis Climategate
#10


See User information
Quote:

Prodigal skrev:
Helt jävla seriöst?

"Dom kanske bjudit asylsökande muslimer på resa hitåt också?"


"Klimatförnekarna Saudi letar efter allt de kan för att vilseleda. De kan behöva ett nytt ställe att bo på, för i Saudi lär det bli för hett med tiden och de vill inte sluta sälja olja, då kan islamismen i flera länder här vara bra för dem att flytta till.

Är det bara problem i muslimska länder då bara sådana åker hit?

Då är det islam det är fel på eller något annat bakom att så många vill överta vårt land"


Föddes du igår eller är du seriös nu ? hur fan hamnade du på "vaken" för den delen också? Har en länk till dig; http://www.svenskarnasparti.se/


Försök att svara istället för att larva dig, jag har arbetat med klimat och migrationer i tiotals år och det har knappast med gamla NSF att göra. Vill du bara ha enfald här?


09-11-25 du är nynas här

Posted on: 2009/12/8 4:21
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Saudis Climategate
#11
Jag skiter fullständigt i vad du jobbat med i tiotals år ellee hundratals år för du verkar vara lika jävla retarderad för det och det här citatet räcker för att förstå vad fan du är för slags människa; "Dom kanske bjudit asylsökande muslimer på resa hitåt också?" Du hör inte hemma här, du hör som sagt hemma på något nazi forum där du kan få komplimanger för ditt "arbete och avslöjanden".

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Saudis Climategate
#12


See User information
helt efterblivet resonemang undervisaren.
Så din poäng me ditt inlägg är vadå? att global upvärmning är sant?

Posted on: 2009/12/8 10:02
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Saudis Climategate
#13


See User information
apocalypse varför är "mångkultur är inte bra för Sverige"??

Posted on: 2009/12/8 10:12
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Saudis Climategate
#14


See User information
edit: jag tog bort mitt inlägg då det inte var i god ton eller enligt forumets riktlinjer. Jag är beviset på att sex inlägg om dagen kanske är bra /Vic

Posted on: 2009/12/8 10:57

Edited by VicMolina on 2009/12/8 23:01:49
...det är bara döda fiskar som flyter med strömmen...
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Saudis Climategate
#15


See User information
Quote:

Prodigal skrev:
Jag skiter fullständigt i vad du jobbat med i tiotals år ellee hundratals år för du verkar vara lika jävla retarderad för det och det här citatet räcker för att förstå vad fan du är för slags människa; "Dom kanske bjudit asylsökande muslimer på resa hitåt också?" Du hör inte hemma här, du hör som sagt hemma på något nazi forum där du kan få komplimanger för ditt "arbete och avslöjanden".

Du kanske är musse själv men problemet är islamismen som även du bör veta fast du verkar väldigt ung. Så du menar att alla är nazister som undrar hur flyktingar har råd att åka hela långa vägen ända hit, förbi en massa andra säkra asylställen?

Då finns det väldigt många nassar inom alla stora partier, när 70% av folket vill ha minskad invandring. Själv är jag närmast ett regeringsparti.

Om du försöker med fakta istället för naiva personangrepp kommer du längre.

Om man är vaken bör man skriva om islamismen och att det finns god invandring mm.

NSF som har bytt namn är judehatare om jag minns rätt, jag gillar judar för det mesta.

F.ö. blir det ingen debatt med likasinnade, det blir enfald. Jag är vaken och söker fakta.

Posted on: 2009/12/9 7:38
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Saudis Climategate
#16


See User information
Quote:

0_range skrev:
helt efterblivet resonemang undervisaren.
Så din poäng me ditt inlägg är vadå? att global upvärmning är sant?

Kopplingen är långtgående men mer sannolik än mkt annat här, jag bara redovisar fakta, vad som är sant tål att fundera på. Jag vet ingen som önskat få hit muslimer, men vi är många som gillar migrationer. Är man vaken måste man vara kreativ och inte hänga på alla gamla nojatrender.

Posted on: 2009/12/9 7:49
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Saudis Climategate
#17


See User information
Quote:

Anonym skrev:
Quote:

Undervisaren skrev:
Tänk jag hörde att Climategate handlade om lösryckta meningar tagna ur sitt sammanhang, då kan man bevisa vad som helst.

Istället för att du hörde kan du söka i mailen själv: http://www.eastangliaemails.com

Quote:
Hackarnas jobb hyllas av Saudi som förnekar klimatproblem, vill sälja sin olja dyrt och kan ha betalat Hackarna mfl, likväl som de betalat stora belopp för att bygga Moskeer och sprida förskönande PR om Wahabitisk Islamism över världen. Dom kanske bjudit asylsökande muslimer på resa hitåt också?

Enligt Tim Ball (Intervju på Red Ice Creations: http://www.redicecreations.com/radio/2009/12dec/RIR-091201.php ) är hackerhistorien en påhittad historia för att förlöjliga och misskreditera vad det står i dessa mail.

Saudiarabien kontrollerar inte priset på olja. Tror du verkligen att dom skulle vilja sänka oljepriset från 147 dollar fatet ner till 32 dollar på mindre än ett år? Nej, byggnationen i öknen går inte längre ihop för att deras skulder är svårtbetalda nu.

Jag vet att det är gamla vanliga Undervisaren som själv skapar rasism genom inlägg på detta vis vilket är till för att SKAPA rasism och hat. Att hata någon för att dom har en annan DNA-struktur är kortfattat idioti.

Jag låter andra sköta sökjobbet.
Så Tim menar att jag har rätt.
Vad har oljepriset med saken att göra?
Araber är av samma ras som mig har jag för mig, men islamister hatar judar, bögar och alla otrogna etc.

Posted on: 2009/12/9 8:12
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Saudis Climategate
#18
Du är så jävla dum och obildad man kan bli undervisaren, och att Micro låter såna som dig ens uttala sig på forumet på det här sättet visar vilken jävla idiot han också är. Den här jävla hemsidan/forumet är ett jävla skämt nu och jag förstår varför den blir så smutskastad nu för tiden och hoppas det fortsätter så då en åsna som micro (sorry man du är egentligen cool men din snällhet har blivit en dum svaghet, skaffa pungkulor för fan) låter sånt här pågå på forumet. Jag hade lite hopp för "vaken" men det är ett rent jävla skämt nu, undervisaren, seilon, shermjyl, novax mfl jävla idioter som låst in sig på sina jävla ideologier och överflödar forumet med ert jävla bullshit och VÄGRAR sätta er i andras situationer eller ens läsa vad andra har att säga. Ge mig 30 min med er så ska jag banka in lite vett i skallen på er jävla internet-einsteins, visa er att våld ibland löser saker så ni kanske kan komma tillbaks till verkligheten. Jag är fan klar på den här skitsidan och ber om ursäkt till dom flesta andra då ni verkar vara hur bra personer som helst men ni förtjänar ett seriöst forum med mogna och vuxna personer där folk som dessa ska bli bannade direkt.


Ett svar på en utav dina retarderade frågor undervisaren; X, 35år, muslim, har levt ett bra liv, jobbat, skaffat familj etc och lagt undan en liten besparning. Hoppsan så är landet i krig helt plötsligt pga antingen olja, makt, opium eller någon annan idiot anledningen dragen utav västvärlden. Hans enda besparning ger han för att sitta allt från 1 till 8 veckor i antingen en container eller på en båt där man ibland får lika lite mat som judarna under WW2 för att komma till Europa och försöka starta upp sitt liv igen fastän halva familjen blivit slaktad. Tror du dom här jävla personerna är rika och att det är därför "mussarna" så lätt tar sig hit kan du fan inte vara äldre än 12. Om du nu är så jävla vaken så ska du väl ta en titt på vilka som sitter och stöttar istället för att sätta emot länderna som bombarderar, för vårt jävla horland är ett utav dom. SKulle vi göra något åt detta skulle inte stackarna behöva fly från sina familjer, länder, traditioner och religioner. Inte fan ska dom behöva börja dansa runt granen och klä sig som svenskar för att vi och dom flesta andra i västvärlden är ett utav problemen till varför dom inta kan få vara ifred i sina hemländer. Du är definitionen av en horunge undervisaren. Allt för mig, till alla rara här: FRIDENS !

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Saudis Climategate
#19


See User information
"Saudis Climategate"
Tragiskt nog så har Undervisaren försökt att dölja det rasistiska med att välja en rubrik X samtidigt som hans argument Y är helt off-topic.
Försöker dölja den lilla rasisten i sig?

"...likväl som de betalat stora belopp för att bygga Moskeer och sprida förskönande PR om Wahabitisk Islamism över världen"
Jag har bott i Saudiarabien och känner till detta;
Det är proppfullt med moskér där, och alla nya som byggs finanseras av befolkningen, inte av staten.
Jag vill att du visar mig några källor som visar att Saudiarabien, som stat, sprider PR om Wahabism. Ännu bättre om du skulle kunna visa att de använder dessa pengar som investering i det.

"Dom kanske bjudit asylsökande muslimer på resa hitåt också?"
Behöver jag ens kommentera idiotin i denna mening?

"... Jag har arbetat med klimat och migrationer i tiotals år och det har knappast med gamla NSF att göra..."
Vad hade du för slags arbete? Klassifera dig.


"men islamister hatar judar, bögar och alla otrogna etc"
För det första så är "Islamister" ett ord fabrikerat i NWO-fabriken. Ganska laddat ord som vilseleder folk och kombinerar extremism, Islam och Muslimer i en och samma mening.
Sen så borde du väl klaga på kristendomen lika mycket som du klagar på "Islamisterna"? Kristendomen hatar dessa också?
Gå klaga på Frimurarna som försöker ta över världen.
All sorts extremism är dåligt.

Sen så behöver det inte sägas så mycket mer, Prodigal har sagt det som behöver sägas.

Posted on: 2010/1/8 2:15
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Saudis Climategate
#20


See User information
En religiös människa kommunicerar inte med omvärlden utan med sig själv så det spelar ingen som helst roll vad vi tycker eller tror om deras bevekelsegrunder att göra ditten eller datten.

En religion är ett system som mac eller pc. Man kan köra dom var för sig men inte samtidigt. En ras säger inget om vilket tankesystem personen har. Såklart är det oundvikligt med en konflikt mellan systemen. Och förändringar sker genom katastrofer, inte genom logik eller upplysning.

Exempel finns från datavärlden men också från exempelvis läsk.

Under hela första hälften av 1900-talet var Coca-Cola helt dominerande i USA. Europeerna drack andra saker men i Tyskland fick ett företag som hette Fanta kontrakt på att leverera till de tyska arméerna. Coca-Cola hade nämligen ett sådant i USA, alla amerikanska soldater garanterades drycken var i världen de än skulle kämpa. Och tyskarna fick Fanta (Fantasie-Getränke). Ja vi vet alla hur det gick: Coca-Cola vann kriget - och inkorporerade Fanta! Kanske står vi alla en dag med rumpan i vädret inför den Allsmäktige...

Posted on: 2010/1/8 9:39
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Saudis Climategate
#21
Vänta nu Asgeir. Fanta skapades under andra världskriget av coca-colas dotterföretag i Tyskland. De fick nämligen inte producera coca-cola under kriget. Så fanta ÄR coca-colas dryck redan från början.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
27 user(s) are online (27 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 27

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS