vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 3 »


Anonym
Mijailović dödade Anna Lindh -hörde röster?
#1
Om jag inte minns fel så sa väl Mijailović i rättegången att "röster" sa åt honom att döda Anna Lindh?

med insikten om vad HAARP egentligen är och är kapabelt till, är det egentligen inte en så tokig tanke.
HAARP-teknologi är högst kapabel att få någon att höra "röster"...

Funderingar kring detta?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Mijailović dödade Anna Lindh -hörde röster?
#2
Du har snöat in på HAARP. Forska lite om vad det vanliga GSM- och 3G-nätet är kapabelt till.
HAARP är till för att störa jordens frekvenser och är väldigt grovt. 3G näten kan målsökas att träffa precis den de vill ska träffas.
Jag tror dock bara att Mijailo Mijailović sagt att han hörde röster för att inte komma i fängelse, utan till rättspsyk.
Däremot så tror jag att Mijailović sammanfördes med sitt offer just pga hans hat och våldsamma förmåga kunde få honom att utföra detta dåd. Många mord på högt uppsatta går till så att de har en våldsam ensam kandidat till att utföra våldsdåd. Dessa mördarkandidater är helt inringade och hjärntvättas till att känna hat mot antingen ett specifikt tilltänkt offer eller en grupp där ett specifikt offer senare kan utrönas ifrån.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mijailović dödade Anna Lindh -hörde röster?
#3


See User information
I dom flesta fall är det det som är mest logiskt rätt, ibland måste även vi vakna använda den delen av hjärnan och inte grotta ner oss i det konspiratoriska som får oss att se ut som avtrubbade galningar i andras ögon.

I detta fall så är det ganska uppenbart att killen inte har alla kossor i hagen.

Gottar man sig i hans psykologiska profil så beror det nog mycket på hans uppväxt, umgängeskrets och leverne och därigenom har han fått sin psykiska ohälsa.

Om man drar paralleller till andra politikermord så som Palme eller JFK, så hamnar Anna Lindh mordet på minus sidan på min konspirationstermometer i alla fall.

Men det är ju möjligt att jag har fel... :)

//rbe

Posted on: 2009/12/22 14:00
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Mijailović dödade Anna Lindh -hörde röster?
#4
Killen hade nog med kossor i hagen för att veta hur han skulle hugga så hon dog dagen efter - den 11 september.
Han siktade in sig ganska lågt på torso och var inte alls uppe i trakterna kring hjärtat, utan siktade in sig på buken och levern.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Mijailović dödade Anna Lindh -hörde röster?
#5
jag har inte sökt så mycket på just mind control, men har oundvikligen stött på haarp i sammanhanget, och möjligen är 3G minst lika avancerat på den punkten. Jag pratar inte om frekvenser eller vågor som får oss i ett visst sinnestillstånd, utan verkligen "röster". som att lyssna på ett band. elektromagnetiska vågor som haarp producerar är kapabelt till just detta. Kanske även 3G.
Dock är jag övertygad om att haarp kan detaljstyras med precis samma precision som exempelvis 3G. Att tro att den inte är så "exakt" är bara dumt. Dom kan helt säkerligen rikta energin precis vart dom vill, med vilken detaljnivå som helst. I annat fall skulle haarp knappt vara användbart annat än till storskaligare dåd såsom väderförändringar och jordbävningar. Haarp är kapabelt till betydligt mer än så.

av nyfikenhet undrar jag vart dina tankar kring fenomenet i Norge går? som jag ser det finns det bara 2 tänkbara orsaker till fenomenet.

1. UFO eller "äkta" övernaturlighet
2. Man-made. Haarp / Blue beam.

För mig känns alternativ 2 som det mest logiska. Speciellt med tanke på haarp-stationen belägen inte långt därifrån.

Kom igen nu, stäng inte in dig i dina egna "sanningar". Var lite open-minded.

Okej, låt oss för en sekund spekulera kring att han mördade Anna Lindh efter att ha hört röster (trots att du snarare tror att en gubbe i svart kostym sagt åt honom att göra det?) ...3G nät eller haarp... hursom, jag tycker att det är lite märkligt att inte fler spekulerat kring dett.
Googlande ger knappt några resultat. Han sa ju trots allt detta i rättegången. Men alla verkar insnöade på att han bara svamlar 6 ljuger när han berättar att han hört röster...

Min samlade uppfattning är att det ligger någonting i det. Röster...

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mijailović dödade Anna Lindh -hörde röster?
#6


See User information
Om man nu ska utföra en sån operation bör man ju plocka upp offren där psykisk ohälsa finns?

Annars kan ju en konspiration uppstå... "Dagismamman hör röster"


Posted on: 2009/12/22 14:05
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mijailović dödade Anna Lindh -hörde röster?
#7


See User information

Posted on: 2009/12/22 14:06
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Mijailović dödade Anna Lindh -hörde röster?
#8
Ska jag vara helt ärlig tror jag att fenomenet över Norge var test av en holografisk projektor.

Släpp HAARP när det gäller mindcontrol, då den är earth control.
Du verkar dessutom fortfarande tro att HAARP hör till Project Blue Beam.

Dessutom, som jag redan sagt, är HAARP så grovt och om det skulle vara någon mind control med röster osv skulle ju andra i samma område uppleva dessa röster eller andra fenomen.

iwarrior: Mijailo Mijailović gick inte på SSRI, men det är sant att dessa droger används för mind control.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Mijailović dödade Anna Lindh -hörde röster?
#9
Både Anna Lindh och Palme är två konspirationer på svensk mark som borde ägnas mer uppmärksamhet åt.
Att Mijailović snubblade in på NK & "råkade" se Anna Lindh och därefter högg ner henne är ju bara för befängt. Christer Pettersson all over again.
Klart som faan att något större ligger bakom.
Oinsatt politiskt just vid den tidpunkten, då jag bodde utomlands då, men jag kan garantera att Anna Lindh pysslade med saker omkring den tidpunkten som retade upp gubbarna i toppen.
Enda sättet att få någon att utföra en sådan sak utan att behöva döda honom efteråt (oswald exempelvis) är att förklara honom sinnesjuk. Jag menar, vem faan tror på nån som säger att han "hör röster"? :D
Skulle vilja se en intervju med Mijailović....

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Mijailović dödade Anna Lindh -hörde röster?
#10
Jag har redan beskrivit hur Mijailović styrts. Han visste Anna Lindh var på NK och har sökt igenom butiken i sin jakt på henne.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Mijailović dödade Anna Lindh -hörde röster?
#11
okej :) ...lossar haarp & blue beam från varandra ett tag... :D ...holografisk projektor... någon info eller bevis på existens av en sådan?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Mijailović dödade Anna Lindh -hörde röster?
#12
holografisk projektorer kan man ibland se vid entrén till klubbar. De finns. Detta var dock ett test med en större.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Mijailović dödade Anna Lindh -hörde röster?
#13
Quote:

computerror skrev:
Jag har redan beskrivit hur Mijailović styrts. Han visste Anna Lindh var på NK och har sökt igenom butiken i sin jakt på henne.


nej det har du inte.

du skrev:
"Däremot så tror jag att Mijailović sammanfördes med sitt offer just pga hans hat och våldsamma förmåga kunde få honom att utföra detta dåd. Många mord på högt uppsatta går till så att de har en våldsam ensam kandidat till att utföra våldsdåd. Dessa mördarkandidater är helt inringade och hjärntvättas till att känna hat mot antingen ett specifikt tilltänkt offer eller en grupp där ett specifikt offer senare kan utrönas ifrån."

Utveckla hur det gått till rent praktiskt tack. ;)

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mijailović dödade Anna Lindh -hörde röster?
#14


See User information
Quote:

computerror skrev:
Killen hade nog med kossor i hagen för att veta hur han skulle hugga så hon dog dagen efter - den 11 september.
Han siktade in sig ganska lågt på torso och var inte alls uppe i trakterna kring hjärtat, utan siktade in sig på buken och levern.


Vad det gäller själva sticket så tror jag personligen att det handlar minst lika mycket om anatomin hos förövaren.

Att ha en kniv gömd sker enklast bakom sin egna arm eller i fickan på en munkjacka (det var det han hade på sig om jag inte minns fel). Ett snabbt utdelat stick från den positionen relaterar i stick mot området lever tarm och mage.

För att nå hals eller hjärta måste man antingen sticka kniven väldigt högt mot huvudet med risk för att offret hinner värja sig eller att man hugger kniven i ett revben.

Sen kan det säkerligen vara en september 11 tribute styrt av Black suits via HAARP, blue beam eller 3G strålning.

Men man bör nog beakta det logiska också, människan är inte av natur ond eller förvirrad, problemet är bara att så många blir det.

//rbe

Posted on: 2009/12/22 14:21
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Mijailović dödade Anna Lindh -hörde röster?
#15
Vill bara påminna alla om det betydligt hemskare mordet på en femårig flicka på en förskola i Arvika samma dag Anna Lindh avled. Mördaren här sa att han inspirerats av Anna Lindh-mordet.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Mijailović dödade Anna Lindh -hörde röster?
#16
Quote:

patrik1975 skrev:
Utveckla hur det gått till rent praktiskt tack. ;)
Jag tycker jag redan gjort det.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mijailović dödade Anna Lindh -hörde röster?
#17


See User information
Quote:

computerror skrev:
Vill bara påminna alla om det betydligt hemskare mordet på en femårig flicka på en förskola i Arvika samma dag Anna Lindh avled. Mördaren här sa att han inspirerats av Anna Lindh-mordet.


Mmm, verkligen tragiskt!

Mördare som inte ens vågar stå för sina avsikter utan indirekt "skyller" dådet på en annan.

Det bevisar ytterligare hur fega och små dessa mördare är var än dom är på maktens pyramid.

Ursäkterna är dom samma: Skylla på andra (röster, terrorister, osv)

//rbe

Posted on: 2009/12/22 14:29
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Mijailović dödade Anna Lindh -hörde röster?
#18

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mijailović dödade Anna Lindh -hörde röster?
#19


See User information
ÄNTLIGEN!!!! Ännu en gång tackar jag för att jag upptäckte Vakna! I flera år försökte jag förstå omständigheterna kring mordet på Anna Lindh men stötte som vanligt pannan mot folks fullständiga oförmåga att se kritiskt på något som helst. Jag är inte lika duktig som de flesta andra att hitta bra grejer på Youtube. Men! Namnet! Hur fan kan nån heta Mihailo Mihailovic?? Det vore som om en svensk hette Karl XII Karl-den-XIII-son! Hur kan timingen bortförklaras? Liksom vid Palmemordet var förhandlingar med anknytning till Mellanöstern nära förestående! (Yassir Arafat hade väntat på Palme i Båstad (källa: Dagen) i hemlighet med Sten Andersson på plats i Åstorp (källa: TV2). För att inte tala om timingen! Att man är så säker på att mordvapnet är det rätta kanske kan förklaras - eller har man lärt sig av Palmemordet och låtit detta bli frågan som INTE skulle peka på ett samband? Och hur kan killen utlämnas för att avtjäna sitt straff till ett hemland som vid tidspunkten knappt var internationellt erkänt av alla Europas stater? Precis som vid Palmemordet tog man en annan kille först som man sedan släppte.
Jag har givetvis en egen teori. Och den ansluter till det vanliga när en politiker utsatts för ett attentat. Precis som den officiella förklaringen också följer sina mallar... man föreställs ta sig för pannan och utbrista "kan man tänka sig"... vad blir nästa mord i Sverige vi skall bli jätteförvånade över?

Posted on: 2009/12/22 15:32

Edited by Asgeir on 2009/12/22 15:48:40
Edited by Asgeir on 2009/12/22 15:50:56
Edited by Asgeir on 2009/12/22 16:09:06
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Mijailović dödade Anna Lindh -hörde röster?
#20
Mijailović har inte utlämnats eftersom Serbien inte har livstidsstraff. Han sitter på Tidaholmsanstalten har jag för mig. Däremot har han avsagt sig sitt svenska medborgarskap.

http://www.dn.se/nyheter/sverige/mijailovic-overklagar-1.452562

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mijailović dödade Anna Lindh -hörde röster?
#21


See User information
Tidaholm? Hmm? Där brukar det väl mest sitta hembrännare (kände en). Men mordvapnet då? Man använde sig av kniv. Men mördaren valde en papperskniv man kan köpa överallt. Men dom är INTE ägnade att sticka med. Riktiga hemliga agenter har dolkar av hårdplast som inte syns på röntgen om man passerar t.ex en flygplats metalldetektor. Och dom är specialgjorda för att sticka med. Och så den jävla tröjan där det stod "Just do it" på. För bra för att vara sant, tycker jag...

Posted on: 2009/12/22 15:57
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Mijailović dödade Anna Lindh -hörde röster?
#22
Det stod inte "Just do it" på tröjan. Han hade en Nike-tröja på sig och även om "Just do it" var Nike's slogan för tiden stod det inte på tröjan...
Resized Image


Däremot stod det på kepsen. Anna Lindh-mordet kanske var sponsrat av Nike?


Tidaholm har ju anstaltsklassificering B tillsammans med Norrtälje. Klass A har Hall och Kumla.
Så Tidaholm är ett ganska stängt fängelse jag tvivlar på att hembrännare sitter på i huvudsak


Här är förresten politiken.biz samlingssida om Anna Lindh-mordet: http://politiken.biz/samlingssida_anna_lindh.htm


Edited by computerror on 2009/12/22 16:16:56
Edited by computerror on 2009/12/22 16:21:58
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mijailović dödade Anna Lindh -hörde röster?
#23


See User information
Där ser man reklamens makt. Men det cirkulerade visst bilder av den förste killen de tog i förvar också?
Det som är bra med Vakna är att man har ett bollplank och snabbt kan bli av med gnagande tvivel och slipper få för sig en massa. Men jag är inte helt nöjd med min magkänsla av mordet på Anna Lindh ändå... politiken.biz var en verklig höjdare. Att så mycket höggradigt konspirativt inträffar i vårt lilla land är egentligen rätt otroligt, det hade räckt till ett helt USA. Våra grannländer kanske är lite avundsjuka? Undras hur stor del av befolkningen i Sverige som sysslar med underrättelsetjänst i någon form. Eftersom det skikt som bedriver verksamheten begränsar sig till i huvudsak tjänstemän med högre utbildning måste andelen potentiella agenter vara mycket hög inom gruppen statstjänstemän, kommunalpolitiker och militär. Den operativa avdelningarna måste inrymmas i andra befolkningsgrupper typ psykfall och "småkriminella".
Det går i vilket fall som helst otäckt lätt "att lägga locket på" i Sverige. Mediasituationen tycks ju vara under kontroll. Vad vi behöver är en excentrisk men oegennyttig multimiljardär med intresse för politik som har lite hårda nypor. Själva har vi inte en chans. Jag tror att jag får en idé...

Posted on: 2009/12/22 16:17

Edited by Asgeir on 2009/12/22 16:43:52
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Mijailović dödade Anna Lindh -hörde röster?
#24
Läs mer på http://politiken.biz/samlingssida_anna_lindh.htm


Exempelvis detta finns att läsa där på http://politiken.biz/komplott.htm

Varuhuset NK var en noggrant genomtänkt och idealisk plats för knivmordet, där förmodligen 4-5 personer samarbetade vid mordet.

Gärningsmännen var av allt att döma professionella yrkesmördare/yrkesmilitärer från utlandet, med gedigen militärutbildning bakom sig. Detta utmärks av att operationen gick så kvickt och smärtfritt
att inte ens vakterna på NK hängde med...

Att ingen i Sverige ännu efter mer än en vecka har kunnat identifiera NK-mannen, en av mördarens kumpaner, styrker ytterligare antagandet att gärningsmännnen var hitskickade från utlandet för uppdraget.


De bar alla på munkjacka och keps, utom en, nämligen han som hade rollen att låtsas ta upp jakten på mördaren när han skulle ner igen från plan 1 till entreplanet. NK-mannen stod uppe på plan 2 innan mordet och spejade och rapporterade om läget kring vakter och dylikt.

Mördaren var personen som jagade Anna Lindh uppför i rulltrappan från entreplanet till plan 1 och sedan attackerade henne vid butiken Filippa K, vilket många av vittnena vittnade om, bl.a. huvudvittnet Hanna Sundberg och dessutom Anna Lindhs väninna, Eva Franchell, som uppgav detta i sitt första förhör direkt efter attacken (nu hemligstämplat?).

Mördaren valde kniven som mordvapen, eftersom den drar till sig mindre uppmärksamhet och eftersom den anses vara slagkraftigare mot kvinnor, då kvinnor generellt har svårare att freda sig.


Mordet var perfekt planerat och platsen var hyfsat väl vald, strax ovanför en rulltrappa på plan 1, där inga människor ännu hade hunnit iaktta mördaren innan han attackerade utrikesminister Anna Lindh.

Bottenplanet har fler flyktvägar, men där skulle det å andra sidan väcka mer uppmärksamhet - och ge snabbare respons från vaktnissar som behöver pejl på entredörrarna.

Nu kunde knivmannen växla miljö snabbt efter sin insats genom att retirera via rulltrappan. För att minimera risken att någon på plan 1 skulle ta upp jakten på mördaren, så hade man sett till att en av kumpanerna skulle låtsas ta upp jakten på mördaren, vilket han gjorde från plan 1 ner till entreplanet via rulltrappan, där de båda sedan saktade ner på farten lite grann för att inte väcka onödig uppståndelse på entreplanet.

De andra gärningsmännen hade bara till uppgift att, ifall någon försökte att handgripligen stoppa mördaren, ingripa och frita denne. Nu behövdes tydligen inte detta, och de slapp genom sitt diskreta handlande att bli misstänkliggjorda.


Ett mord där mördaren använder kniven som vapen, och har 3-4 medbrottslingar, har större utsikter att lyckas inne i ett varuhus jämfört med utomhus. Man kan direkt ta sig ut på gatan till en folksamling som inte vet vad som hänt och där försvinna in i den.

Personer som rör sig på gatan vet inte vad som har hänt och lägger troligen ingen vidare notis om en man som springer från varuhuset, medan de andra avviker från varuhuset utan att ha dragit till sig någon uppmärksamhet.

Om vi ponerar att SÄPO var inblandat i det hela (hemska tanke; vilket ändå misstänks vara fallet med Palmemordet), så kunde de mycket väl ha avlyssnat Annas telefon och på så sätt fått reda på att hon och hennes arbetskamrat skulle till NK direkt från Utrikesdepartementet.

Gärningsmännen hade då kanske någon timme på sig att rekognoscera läget i NK och kolla var vakterna stod utposterade och bestämma flyktvägar.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




(1) 2 3 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
50 user(s) are online (50 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 50

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS