vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

NWO automatiken!

See User information
Här i Sverige så tar en ny order plats, utan att någon gör något. Jag har under 8 års tid varit involverad och i kontakt med myndigheter! När jag började ställa frågor om rättigheter och grundlag så fann jag snabbt ett växande problem. Efter ett tag blev det en grej att fråga om det, lika förvånad varje gång blev jag, och är ännu i dag!

Varje instans har koll på vilka regler och lagar som kan styra Dig, men dom har inte koll på Dina rättigheter, och för många så är det också så att den som kräver rätten, inte vet om den.

Jag har frågat försäkringskassan, chefen för skola, poliser, socialtjänst, förvaltningschef, jurister, rektorer, psykologer mm mm, kan du nämna en punkt av dom 30 i FN:ns allmänna förklaring om dom mänskliga rättigheterna, svar - Nej!

Nästa fråga, vet du vad som står i grundlagen, svar - Nej!

Ingen har på 8 år kunnat svara på någon utav mina frågor.

Effekt!

Rätten, grundlagen och lagen är en balansgång, men om inte de 2 första finns där så finns ingen slutgiltig riktig balans. Som att blanda grogg endast på mjölk och vatten, det blir blött i halsen och på tungan, men det händer ingenting!

Jag skrev då ut dokument på dokument och tog med mig vid varje möte, märkte då att intresset för dessa rättigheter och grundlagen väckte NOLL intresse, man ville inte titta på dom, man ville inte diskutera dom, man ville inte ha något med dom att göra.

Större delen av alla konflikter som uppstår mellan medborgare och systemet grundar sig i att systemet självt inte vet vad det står på, vad dess mening är, och vad den har för grundtanke etc.

Nonchalans på hög nivå!

Efter 8 år så tänker jag så här, jag har tagit upp det så många gånger, skall vi ta och titta på rättigheterna kanske, eller se vad det står på regeringens hemsida, eller kanske skall vi se hur ditt uppdrag egentligen ser ut, NOLL intresse!

Mycket utav NWO grundar i ovetskap, ointresse och nonchalans, ifrån bägge sidor, för om jag vänder på det så vet gemeneman ungefär lika mycket som "dom", har heller inget intresse, vill heller inte diskutera det!

Skall man kräva nåt, så skall man veta om vad det är!

Må gott!

Posted on: 2010/2/13 15:43
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: NWO automatiken!

See User information
Så är det ju tyvärr.

Men det är också styrt från ett top-down perspektiv många gånger. T.ex försäkringskassan skyllde på regeringen angående hetsjakten mot sjuka och arbetslösa. De gör sina förpliktelser och agerar blint ifrån dem.

Posted on: 2010/2/13 18:30
Att vakna handlar inte bara att se Att vakna handlar inte bara om att se igenom rökridåerna - utan även att att vakna spirituellt och andligt, att lära sig älska och ge och respektera alla människor.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper