vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Ekonomi, varning, historik, historia!

See User information
A wave one km high will demolish everything in it's path!

Om man kollar OMX index på di.se och backar tillbaka några år så ser man en våg som byggdes upp, som sen föll, efter det kommer ett försök till att stärka ekonomi, men nu är det på väg ner igen!

Jag har kommit i kontakt med varningar om en våg flera gånger, som skulle förstöra allt i sin väg, men den säger inte vad den skall förstöra.

En ny era på väg, ett nytt sätt, "a new beginning", en ny tidsålder!
Symboliskt sett så smällde det till i tornen 2001, World Trade Center, det var dom 2 pelare som höll upp världsekonomin, som nu håller på att falla. (Jag tror dock att den skall normaliseras ner till en nivå, där ingen penningväxling sker).

Penningväxlandet är det som stället till det, köp/sälj av valuta och guld etc. Man vrider ur pengar utan att förändra något, börsen fungerar också så att vissa kan dammsuga upp stora summor pengar, man suger på så vis ur pengar genom att man förstår sig på rörelsemänstret etc.

Jag tror så här!
Vi går in i en ny tid, som leder till ett annorlunda livssätt här på jorden, det är inte längre pengarna som skall styra och hålla upp våra liv, det är något annat, och med tanke på att det är vattenbäraren som regerar nu, (vatten=medvetande), så kan jag inte få det till något annat än att de som har lärt sig nåt under dessa år har bättre möjlighet framöver!

Dom som inte har varken pengar eller kunskap får det svårt, om ingen hjälper dom förståss, men det är som sagt systemet som varit där och stöttat hela tiden, om det stannar kvar eller inte vet jag inte, det är dock en bra ide att ha ett hjälpsystem, det ser samtidigt ut som så att detta system hela tiden blir korrupt, på grund av att det blir för komplext gång på gång.

Enligt mina studier så har man försökt flera gånger om, senaste systemet föll i och med att Egypten föll, spåren efter hög teknologi är många.

Vågen är den ekonomiska bubblan som byggt sig stark på i stort sett ingenting, och den kommer att slå sönder allt i sin väg, allt onödigt.

Pelarna föll, pelarna som stod för en ekonomisk trygghet, och nu kommer nåt annat, medvetna val, skiftet tar sin egentliga skepnad från och med 2012 och framåt...

Får det inte till mycket annat om jag kollar på det jag studerat i flera år, vad jag egentligen tycker och vet själv e inte mycket, bryr mig inte om att sia om framtiden, det som händer det händer, jag kan bara förändra framtiden precis här, just nu, i morgon är en annan dag, och då får jag ta hand om framtiden då, i dag är i dag, o morgondagen formar jag nu, inte i morgon, ingen ide att tänka på den då, endast hålla siktet uppe, vart jag vill någonstans.

2012 och "co creative conscious choice" låter som en god ide, ett liv och samhälle byggt på något annat än pengar låter ännu bättre!

Vågen som nämnts gång på gång tror jag inte har att göra med vatten, i alla fall inte vatten i den form som vi alla tänker på i första hand, istället medvetande!

Må gott!

Posted on: 2010/2/14 6:39
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper