vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Killtown: Why Use Real Planes?

See User information
http://www.youtube.com/watch?v=wpkqomUc7Xs&translated=1

The military talked about using TV fakery since 1995. Digitally altering live TV broadcasts has been feasible since 1998. Since 2000, the media has been warning the public about the news and military using TV fakery.

Posted on: 2010/5/27 18:37
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Killtown: Why Use Real Planes?

See User information
Herregud.. och nu pratar du om no planes.. seriöst vad har hänt med dig? har du gått och blivit helt lurad av propaganda?.

Jag debunkar denna dyngan här: inlägg #23 http://webcache.googleusercontent.com ... &cd=1&hl=sv&ct=clnk&gl=se

Posted on: 2010/5/27 18:45
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
det där debunkar inte ett skit.
en missil som drämmer rikt in i andra tornet kommer naturligtvis ge effekter på andra sidan.

Anonym
med det sagt, inte sagt att jag inte tror att det var några plan ...men möjligheten finns.

See User information
Lilla patrik1975, du har inte ett enda bevis på att en missil träffa WTC, så varför ens påstå något såndat löjligt? du bara tappar din trovärdighet. man måste kunna tänka för att förstå mitt inlägg, självklart bevisar det inget om man inte vill att det ska göra det.

Mitt inlägg bevisar att no plane teorin är total BS. bomber på insidan hade gjort så att stålet pekade ut istället pekar det in för ett flygplan flög in i byggnaden. FBI/CIA gick inte upp på taket på byggnad fem och la delar till flygplanet där. om du hade studerat frågan i fem minuter hade du sett vilken BS det är. men du kan såklart tro på det du tycker är mest spännande om du vill....

Posted on: 2010/5/27 20:25

See User information
Quote:

TreeOfLiberty skrev:
Herregud.. och nu pratar du om no planes.. seriöst vad har hänt med dig? har du gått och blivit helt lurad av propaganda?.

Jag debunkar denna dyngan här: inlägg #23 http://webcache.googleusercontent.com ... &cd=1&hl=sv&ct=clnk&gl=se

Jag lägga upp lite info jag tycker är intressant att dela...med An open mind.

Vi vet egentligen VAd har hänt. Tycker man ska vara öppet, Vaken handlar om det förresten. Börjar bli TRÖTT på dina konstanta fåniga personliga attacker, du, effekto vad? Verkar som...

Om du inte slutar med detta får du en banning.

Are you game? Förstår du? [Svar nej jag förstår inte, tycker inte en admin ska posta BS om no planes och att alla är agenter, hur ser det ut?....]

Att jag lägga upp information har inget att hur mina tänker är, fast märker att det finns människor som har det svårt att vara open minded här.

So fucking what? Jag vill diskutera viktiga saker tycker jag, och mina ider är min business, samt mina värderingar och jag har rätt till de.

Däremot har flera kommit med bara emotionella svar kring Alex Jones etc, även att jag är inte EMOT mannen, jag IFRÅGASÄTTA.

Detta är frisk tycker jag.

Posted on: 2010/5/27 22:11

Edited by TreeOfLiberty on 2010/5/27 22:30:48
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."

See User information
Quote:

patrik1975 skrev:
med det sagt, inte sagt att jag inte tror att det var några plan ...men möjligheten finns.

Precis lite intressant iaf

Posted on: 2010/5/27 22:12
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.

See User information
Har svarat i inlägg #6.

Jätte intressant med lögner och BS videos som mentalt skadade personer ligger bakom. Vad ska du falla för här näst?. Detta ger vaken jätte mycket trovärdighet samtidigt som man kan läsa att de som pratar om NWO är hemliga agneter... det måste se ut som att vi är riktiga foliehattar och backstabbers för folk som kommer hit för första gången och läser.

Posted on: 2010/5/27 22:32

Edited by TreeOfLiberty on 2010/5/27 22:51:58

Varning: Bråkstake och Snick Snackare
Varning: Bråkstake och Snick Snackare

See User information
Så alla som såg flygplan har drömt? Klart det var flygplan! En missill går inte rakt igenom en byggnad, utan exploderar där den får kontakt.

Men det kanske var en svärm flygande ståltermiter? Ungefär lika trovärdigt som missill.

Nog för att jag är över tygad om att det var flygplan som fölg in i husen, men egentligen fattar jag inte vad det spelar för roll? Det som spelar roll är vilka som gjort detta dåd. Men det är klart att pratar man om att det var missiller blir man utskrattad när man ska försöka bevisa sin sak.

Posted on: 2010/5/27 22:46

See User information
Jag postade detta för att det var intressant. Vem vet?

De har lite poänger...

Posted on: 2010/5/28 0:20
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.

See User information
Poänger, ja. Om nu det hela var planlagt kan man ju titta lite förutsättningslöst på hur man skulle planlägga det hela. Om man genomför en sådan här sak gäller det ju att ha maximal utdelning, inte sant? Vare sig man är terrorist eller ledare för en false-flag-operation?

ELLER EN KOMBINATION AV BÅDA TVÅ!

TV-Sändningarna började inom några minuter efter olyckan. Jag tror att det dröjde 17 minuter bara, så visades svensk TV bilder på den första träffen. Bilderna som visades måste ha tagits från en hög och lämpligt placerad punkt. Frihetsgudinnan?? Den ligger ju snett emot på lagom avstånd.

Om den första träffen var false-flag utförd med antingen ett fjärrstyrt plan eller en missil eller om så vore med någon form av illusion, och kamerorna igång, kunde det vara signalen till de dårar man höll i beredskap ombord i plan nummer två.

"VI ÄR IGÅNG! SE BARA! KÖR!!!"

Och så flög dom in i den andra skrapan... nyrakade och efter att ha bett till "Den Fruktansvärde Hämnaren", "Älsklingen" mm. Men naturligtvis omsorgsfullt fuckade i rumpan av de som var ännu mer ondskefulla än de själva. Så går det nämligen om man ber med lyftad stjärt, vad trodde ni?

Nere på marken stod folk och såg det hela, hela stan fylldes av brak och dån och rök och damm och små små partiklar och flagor av brinnande hus och folk hoppade mot döden från flera hundra meters höjd...

Och några slog ihop klackarna och hoppade och dansade av lycka!

Och ett närmast medeltida mörker sänkte sig över hela Väst och idag är fruktan en del av vardagen, alla vet väl vad en terrorist är. Eller vet vi det????

Vad som vore intressant är att få klarhet i om de vrakdelar (förvånansvärt få) som hittades från planen kommer från två olika plan eller ett enda, då kunde man iallafall avfärda eller bekräfta tesen om vad som träffade tornen.

Posted on: 2010/5/28 4:57
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)

See User information
Jo vrakdelarna finns tror jag.

Det kanske var en kombination eller är de no planes folk helt fel.

Jag tycker att med Global Hawk kunde man LÄTT använder flygplan och träffa ett mål.

Att förstöra WTC var lönsamt, skulle har kostat 6 billioner USA Dollar att demolera den, massor med problem i de husen för ägaren.

Som måste fixas.

Fast Silversten köpte leasen ändå (med en rejäl försäkring mot terrordåder). vad vet jag? Kanske standard policy med Manhattan byggnader?

Visst var det attentat 93 också.... men sen dess fanns det super duper security.

Fråga Marvin Bush som hade koll på detta.

Oops de försvann lite innan den elfte... lite "underhåll" där i tornen ett par veckor.

Men lönsamt för Silversten och Rockefeller gänget på många sätt.

Den officiella utredningar hade budget av 600 000 dollars bara.... whoops

Posted on: 2010/6/2 13:25
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.

Anonym
Spelar inte så stor roll eftersom planen ensamma kan inte ha raserat wtc, särskilt inte med en tredjedel av massa är helt enkelt "borta", jag skulle tippa på 2 st 150 kT vätebomber 800 meter under husen

See User information
Ja många tror att en sådan stålkonstruktion skulle ramla ihop av sin egen tyngd i freefall speed...
http://www.youtube.com/watch?v=aZS5a7je5Vs&feature=related
2. http://www.youtube.com/watch?v=Fm7B1vvkXnQ&feature=related

Posted on: 2010/6/2 21:09
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper