vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Youtube kanal om svenska Illuminati ute nu...
Hej!

Jag har en youtube-kanal som berör allt från de svenska frimurarnas arkitektur till dolda budskap i den svenska musiken (analys utav musikvideos).

Här kan du även hitta en mer gruldigare analys utav skadorna i WTC 1 (lobbyn)

Ni som är intresserade kan gärna ta en titt på kanalen, här är ett smakprov,

http://www.youtube.com/watch?v=2d9MCctFdSY

eller gå in på...

http://www.youtube.com/user/dancingcherokeewolf

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Youtube kanal om svenska Illuminati ute nu...

See User information
8 min in i klippet, Mona markerar med att vidröra näsan innan hon svarar, dom flesta vet vad det betyder! När det är så tydligt så uppfattar jag det som, förhindrad att svara!

Posted on: 2010/6/25 21:42
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Quote:

iwarrior skrev:
8 min in i klippet, Mona markerar med att vidröra näsan innan hon svarar, dom flesta vet vad det betyder! När det är så tydligt så uppfattar jag det som, förhindrad att svara!
Såna där tecken på lögner är ganska förlegat. Det kan också betyda hon finner det obehagligt eller provocerande att säga något. Finns massor av anledningar.

See User information
Bra initiativ! Har tidigare gått igenom massor med material som handlar om internationella Illuminati och frimurarrörelsen, men aldrig hittat något om Sverige tidigare. Kan väl säga att det blev en smärre chock när jag kollade på serien om frimurarna och tempelriddarnas historia i Sverige...

http://www.youtube.com/watch?v=T6Vm7h2JY8M&feature=related

Måste säga att jag skäms över att ha levt så länge i detta landet utan att ha förstått det som fanns runtomkring mig. Jag anser mig vara allmänbildad, historiskt kunnig/intresserad etc etc, men detta får mig att tappa hakan!

Bättre att vakna sent än att inta vakna alls antar jag.

Har tidigare öppet varit kritisk till frimureriet och sagt att de också ligger bakom planerna på den kommande världsdiktaturen, den ekonomiska kollapsen och antagligen också alla ufos som står redo i olika hangarer runt om i världen. Planen är ju avslöjad av andra, men man funderar ju lite på om de svenska frimurarna uppskattar att man sprider allt vidare till fler människor :)

Posted on: 2010/7/6 2:41

See User information
Svensk Illuminati-musik.

En del i de klippet var SKÄMMIGT! och knappast Illuminati-styrt.
De gör bara bort sanningsrörelsen, försök ha en seriösare hållning eller håll till dig fakta enbart.

Posted on: 2010/7/7 21:25
Att vakna handlar inte bara att se Att vakna handlar inte bara om att se igenom rökridåerna - utan även att att vakna spirituellt och andligt, att lära sig älska och ge och respektera alla människor.

Anonym
Keep up the good work dcwolf!

Mvh

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper