vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

David Wilcock på Myth & logic radio - 2012, Wikileaks, China. Obama

See User information
Playlist:

http://www.youtube.com/view_play_list?p=277451B2D31E88A3

Hoppas det smakar lika gott som julskinkan. David Wilcock maler på sådär övertygande som han alltid gör. Nämner att wikileaks Julian är f,d CIA etc. Mycket intressant och trovärdig information levereras, rekommenderas varmt.

Posted on: 2010/12/23 1:14
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: David Wilcock på Myth & logic radio - 2012, Wikileaks, China. Obama

See User information
Peace å tusen tack!

En att reflektera över... Aldrig att vara underställd nån igen... Speciellt AB Bankirer!

Det är enbart vilka gränser vi tror oss leva i... (Som vi varit låsta i vetskapen av).

Håller inte en fana, utan enbart min eget vetande... Var och en har sitt eget hjärta att lyssna till... Vi har alla vårt spel i leken... I teatern...

Oj? Den som kan BEVISA att pengar har ett värde eller att det finns något som heter skuld...

Får en riktigt grym medvetande +!!

Mannen har skapat luft och gjort en betydelse av det...!

Har själv krav på ca 200 K SEK Kronofogden... Nu har jag papper på att Skatteverket gjort avtalsbrott, egenmäktigtförfarande, stöld, brott mot dom mänskliga rättigheterna...

Systemet klarar inte en free man... (Men säg inte det mot en polis eller en vakt... Låt rätten visa vad som är...
)
Var i fred... Ser fram mot AB Sveriges Domstolar...

När dom gjort felen... Vilket dom gör om och om igen...... Låt dom... Dom tror dom gör ett ovetande om vetskap... Tröttar ut en....

SPARA ALLA ESS, låt dom göra jobbet!!!! Stay cool, bli aldrig förbannad, gör skildnad på person och din tacksamhet att du är en människa!

Posted on: 2010/12/23 2:28

Edited by Avatar on 2010/12/23 2:46:03
Edited by Avatar on 2010/12/23 2:47:03
Edited by Avatar on 2010/12/23 2:47:43

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:

Peace å tusen tack!

En att reflektera över... Aldrig att vara underställd nån igen... Speciellt AB Bankirer!

Det är enbart vilka gränser vi tror oss leva i... (Som vi varit låsta i vetskapen av).

Håller inte en fana, utan enbart min eget vetande... Var och en har sitt eget hjärta att lyssna till... Vi har alla vårt spel i leken... I teatern...

Oj? Den som kan BEVISA att pengar har ett värde eller att det finns något som heter skuld...

Får en riktigt grym medvetande +!!

Mannen har skapat luft och gjort en betydelse av det...!

Har själv krav på ca 200 K SEK Kronofogden... Nu har jag papper på att Skatteverket gjort avtalsbrott, egenmäktigtförfarande, stöld, brott mot dom mänskliga rättigheterna...

Systemet klarar inte en free man... (Men säg inte det mot en polis eller en vakt... Låt rätten visa vad som är...
)
Var i fred... Ser fram mot AB Sveriges Domstolar...

När dom gjort felen... Vilket dom gör om och om igen...... Låt dom... Dom tror dom gör ett ovetande om vetskap... Tröttar ut en....

SPARA ALLA ESS, låt dom göra jobbet!!!! Stay cool, bli aldrig förbannad, gör skildnad på person och din tacksamhet att du är en människa!

Words... var det från en underställd.

Posted on: 2010/12/23 10:20

See User information
Har vi alla här på vaken ekonomiska svårigheter?:)

Jag hade det tills i måndags då min mor gick in och betalade min skuld på 38 tusen till banken. Inte ens i närheten av dina 200 k men ändå. Jag slipper räntan och jag betalar såklart tillbaks till morsan istället för banken. Vad hade man gjort utan henne? Man hade turen att själen valde rätt kvinna under befruktningen. Vansinnigt samhälle!

Rainbow body hade jag aldrig hört talas om tidigare. Coooolt!!!

Posted on: 2010/12/23 11:58

See User information
... accesss your higher self... 77 dollar...

Vad säger han, att Kina är the good guys?

Oavsett det, det är mest för trash bin.

Posted on: 2010/12/23 15:51

See User information
Ja.. vad säger han? Har du lyssnat kalinka? En hel del intressant och en hel del du kan hålla dig skeptisk emot..
Detta är ju hans profession, måste ju tjäna pengar du vet, han lever inte bara på "luft".. än;)

Posted on: 2010/12/24 5:57

See User information
Quote:

Don_juan skrev:
Har vi alla här på vaken ekonomiska svårigheter?:)

...

Inte ens i närheten av dina 200 k men ändå.

Tror du läste det fel, det är jag som har ett krav på Fogden...

Posted on: 2010/12/24 10:20

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!

See User information
Quote:

Hampan skrev:
Ja.. vad säger han? Har du lyssnat kalinka? En hel del intressant och en hel del du kan hålla dig skeptisk emot..
Detta är ju hans profession, måste ju tjäna pengar du vet, han lever inte bara på "luft".. än;)

Har lyssnat på det mesta, inte allt.

"ju hans profession..." hehe... ja dessa aliens...

Det ingår inte att leva på luft - det låter som om du hakar tag i new age-aliens utvecklingsord.

De vill bara rädda sig själva, och lurar skjortan (och livet) av de lättlurade new agarna, ljusarbetare (som de kallar sin sjuka verksamhet) och andra kommunister... - så sjukt...

Posted on: 2010/12/24 10:34

See User information
Vet inte vad du är i för "state of mind" Kalinka:) Du verkar vilja sätta etikett lite väl lättvindigt.. Aliens? Vilka är dom? Är du rädd för dem? Jag vet bara att mycket av det han säger "klingar" ganska rätt i mig iaf..
Men jag kan vara lurad;) jag är medveten om det..

Posted on: 2010/12/27 15:32

See User information
Tack för länk.. jag gillar Willcocken.. :)

Sen kan man ju undra om precis allt han säger är sant.. men mycket känns trovärdigt och är i rätt anda tycker jag.. han är positiv till världen och framtiden och vill att folk ska sprida kärlek.. det står jag för.. :)

Posted on: 2010/12/27 16:33

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper