vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Elenin Den 25 septebmer 2011

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Elenin Den 25 septebmer 2011

See User information
Så kan man också se det, Eller så kan man se det som början på någonting nytt. Man måste fråga sig varför händer detta, varför är det påväg en dwarf star mot jorden just i detta nu. Allting har en mening det måste man komma ihåg. Och ja det kommer nog bli kaos på jorden under en period. Men jag säger som robert gustavsson

After rägnet kommer solsken

Peace

Posted on: 2011/8/22 16:43
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information

Posted on: 2011/8/22 16:52

See User information
Sluta tro på allt om undergången, det e bara för att sprida rädsla och den där gubben vill att man ska köpa del två av hans tal bara en sån sak borde få folk att inse att han e ute efter pengar. Ni som tror på nån stor katastrof tror ni verkligen att NATO och eliten skulle lägga ner så mycket pengar, media propaganda, flera års planering av invasionen mot dessa länder och förstörelse av stater om dom nu visste att jorden skulle gå under ? Man måste ju fråga sig vad ni tänker med, varför skulle dom lägga ner så mycket tid på allt detta om nu världen ska gå under ?

Posted on: 2011/8/22 16:58

See User information
Jag upplever inte att så många tror på det. Jag upplever att de flesta gillar underhållningsformen. Det är ungefär som att titta på skräckfilm. Man vill bli rädd.

Posted on: 2011/8/22 17:08

See User information
Du har rätt ,traumatiserade människor gillar och skrämma sig själva.

Inte så lätt och veta bättre när man inte känner att hjärtat värker.

Posted on: 2011/8/22 18:57
Resized Image

See User information
Även om inte aftonbladet skriver så mycket seriöst så tycker jag att det verkar mysko med alla dessa jordbävningar och nu nånstans i närheten av Washington också. (http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13515390.ab)

Posted on: 2011/8/23 22:23
Kommentera men gärna med respekt och faktagrundade påståenden!

See User information
Jag rotar mycket i och runt 2012. Min slutsats är att det är världshistoriens största och mest påkostade bluff för att driva igenom en världsekonomi, en gemensam världsarme (NATO) och en gemensam världsreligion. Teknologin finns idag för att genomföra både Elenin och jordbävningar.

http://www.redicecreations.com/radio/2011/07/RIR-110726.php

Connectiong the dots, ni vet...

Posted on: 2011/8/24 7:29

See User information
Tror inte det är en bluff men därimot extremt hypat och överdrivet (möjligtvis).

Man vet ju ändå aldrig.

Eller ett ögonblick som kan utnyttjas såsom dom försöker göra med det mesta.

Posted on: 2011/8/24 7:54
Resized Image

See User information
Såg att det fanns en intervju med gubben.. har inte lyssnat på den själv så vet inte vad som sägs..

Min personliga åsikt av den filmen som postades i första inlägget är att han verkar lite väl säker på datum, och allt verkar väldigt skrämmande. Samtidigt som han vill tjäna pengar, verkar lite konstigt om man tror att jorden kommer gå igenom det han påstår (katastrofer till max), då pengar förmodligen är värda noll..

Men tiden får visa, han sätter iaf sitt rykte på spel till max.

Posted on: 2011/8/25 11:53

See User information
Men det här känns väldigt mycket som det som Verner von Braun kallade "asteroid/meteor-hotet" även om Elenin är klassad som någon typ av komet.

Målgruppen är ju ännu inte så stor, men om alla sprider dessa antaganden kan den snart bli det.

Nedan min egna återberättelse av vad von Braun påstås ha sagt, inte en direkt översättning

"Först ska de skrämma oss med ryssarna, sedan terrorister, sedan asteroider och sist elaka utomjordlingar. Ett hot som aldrig försvinner".

http://uncensored.co.nz/2010/06/01/we ... lien-invasion-from-space/

Precis som Zin skriver, tiden får utvisa...

Posted on: 2011/8/25 16:06
" A mind is like a parachute. It doesn't work if it is not open."
Frank Zappa

Anonym
Obama i denver den 27 september, CIA i denver,NSA i denver mm...
http://www.youtube.com/watch?v=YRSGAYWwo9o&feature=feedu

See User information
http://www.youtube.com/watch?v=u3y6rXEtT7g

Damiano länkade en liknande.

Jag tror att hela den här skrämsel-Elenin-Propagandan är missvisande för vad som ska komma.

Min gissning är att den ekonomiska kollapsen kommer den 27 september, och det är därför Obama ska just till Denver den 27 september. Alla känner ju till bunkern under Denver airport. En bunker som nog skyddar bra mot ett uppretad anarkistisk folkmassa som kommer att kräva att någon står till svars.

Det är bara en tidsfråga innan ekonomin kollapsar, och alla håller nog med om att vi aldrig varit så nära kollaps som nu. De större ekonomiska börskrascherna brukar alltid ske under hösten. Grekland har en ohållbar ränta som kommer att försätta dom i KK vilken dag/månad som helst. Och möjligt ta med sig hela euro-samarbetet och kanske även världsekonomin.

En annan tankte är att han bara åker dit den 27 för att inspektera bunkern... och att kraschen kommer den 28 oktober.(Callemans Maya uträkning) Jag tror iallafall inte vårt ekonomiska system klarar oktober ut.

Som sagt bara vilda spekulationer. Men det är iaf mina 50 cent.

Posted on: 2011/9/7 1:17

Anonym
Fast när det är skrämselpropaganda av eliten så brukar den höras, nu är det knäpptyst överallt...

See User information
Del två finns nu att titta på gratis.. :) Tro på det eller inte.. har själv inte sett det ännu..

Posted on: 2011/9/8 20:03

See User information
Rätt skeptisk till den snubben. Nåja, inom några veckor vet vi, om vi lever då

Posted on: 2011/9/8 23:08
“Just look at us. Everything is backwards. Everything is upside-down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information, and religion destroy spirituality"

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper