vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »


Quantum Healing Hypnosis Therapy
#1


See User information
Jag har blivit intresserad av hypnos efter att jag lyssnat på Dolores Cannons som håller på med Quantum Healing Hypnosis Therapy. Då hon genom att få kontakt med en "universal mind" genom patienters undermedvetna i djup hypnos..

Enligt henne så kan man få hjälp av "universal mind" för att bota sjukdommar och diverse problem hos sina patienter..

Och nu reser hon runt och lär ut Quantum Healing Hypnosis Therapy och i Ryssland ska läkarna enligt henne vara väldigt intresserade och i Sverige är antagligen ingen läkare intresserad av sånnt som inte har fysiska och vetenskapliga bevis att stödja sig på vilket inte hypnos kan..


Jag sökte hur som helst på hypnos bara för att försöka få en inblick i hur hypnos fungerar. Och det var faktist ganska länge sen jag skratta så tårarna flyger ur ögonen..

Klart jag delar med mig av det jag hittat men dock inte mer än en länk till Dolores hemsida till att börja med och sen videoklippen jag grävde fram ur WWW.. Kram

http://www.dolorescannon.com/





















Dela gärna med er vad ni vet, .. Kram igen

Posted on: 2012/11/30 1:16
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Quantum Healing Hypnosis Therapy
#2


See User information
Dolores kan helt enkelt kalla på "universal mind" för att heala sina patienter genom deras undermedvetna som är som en portal till höra dimensioner .. typ..

Hon säger att hon lär ut hur man kallar på "universal mind" för att kunna heala i hypnos.. Fruktansvärt intressant.






Posted on: 2012/11/30 2:13
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Quantum Healing Hypnosis Therapy
#3


See User information
Tusentalsårliga "tree of life" börjar där...

"Universe is mind, and all lingers in it is of that mind"

Vissa kallar det Gud, andra Allah, osv... Same stuff!
Bara människans skalle som skiljer på saker...

Quote:

The wall between man and god, is the mind.


Drömmer du om nätterna? Så vem drömmde dig? What is above, so below... Bibeln beskriver det som "Fadern, sonen och den heliga anden"...

Däremot bär du ett ego(frö, som kanske gror eller inte), vilket behöver "återfödas"... Ge bort ditt 10e (Hjärnnyttjandet)... Har aldrig handlat om cash!

Kasta ditt nät åt (Öster)höger/Halva/Icke analytiska/hjärtat...

You'll get the pic...


What you are made of, you can only be as... I denna holografiska universe... Det kommer en tid, då du bildar Din egen...


Posted on: 2012/11/30 2:33

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Quantum Healing Hypnosis Therapy
#4


See User information
Ja tiden verkar vara på ingång..

Skulle vara intresant att höra din syn på 21 December för du kanske vet att Dolores har nån fest i London där nån typ av conciousness kntrakt ska skrivas mellan människor men jag tolkar det som att det bär av till 5e dimensionen som Dolores har fått berättat för henne..

Dock blir jag förvirrad när Dolores själva pratar om att skriva under nån överenskommelse på papper 21 Deecember..

Får hoppas hon menar det mer spirituellt än fysiskt..

Posted on: 2012/11/30 2:44
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Quantum Healing Hypnosis Therapy
#5


See User information
Quote:

anvendernamn skrev:
Ja tiden verkar vara på ingång..

Skulle vara intresant att höra din syn på 21 December för du kanske vet att Dolores har nån fest i London där nån typ av conciousness kntrakt ska skrivas mellan människor men jag tolkar det som att det bär av till 5e dimensionen som Dolores har fått berättat för henne..

Dock blir jag förvirrad när Dolores själva pratar om att skriva under nån överenskommelse på papper 21 Deecember..

Får hoppas hon menar det mer spirituellt än fysiskt..


Dolores e fin, men hon vandrar sin egna väg och gör det bästa hon kan av det, för dig!
"Spirituellt" verkar ha en föruppfattning, borde kanske säga om det spirituella inte fanns, kunde det fysiska inte existera.

Vi kan börja på;

Tillbaka till'Gå',
"Vad är du, i tomrummet bakom ögonen?"
Denna fråga misstänker jag du inte får ett svar på, men det kommer, om du vill...

Denna svär som inte någon undervisar dig i, specielt ingen få med eget syfte... För egen vinning? Ännu en foliehatt?
Skulle nog säga, det är allt du vill... Varför du valde att födas till en början nu i denna tid...

Det sista vi "vet" så mycket "om"s? Kolla upp det, inget hänger samman om du verkligen kikar på vad "dom" förtäljer till dig... Du kan enbart finna detta "inom" dig...

Och "JA", är nog djupare an den djupaste grav...

I fred!


Posted on: 2012/11/30 2:59

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Quantum Healing Hypnosis Therapy
#6


See User information
Aah jo, det är sannt..

Detta blir underbart, sen ska vi reda ut om vi vart polare i tidigare liv och sånnt där också för vi ska tydligen haft mängder med liv ju så det blir otroligt intressant att se..

Om det nu blir så att vi får dom nya egenskaperna och förmågorna som dom beskrev i ett videoklipp jag hittaa..

Typ telepati och kunna flyga runt i tiden och uppleva minnen och se framtiden och massa räknade dom upp i en lång lista som medier fått fram på nått sätt..

Jag vet inte men klart det går att lyssna på allt..

Posted on: 2012/11/30 3:09
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Quantum Healing Hypnosis Therapy
#7


See User information

Allt e möjligt, oavsätt...

Däremot tillgår ingen, om "den" inte känner sig själv... Detta rä en rak och svår fråga...

Kort och gott, behöver det ett steg tillbaka, och stå bakom den som ser... Lite som ett "vittne"... >Men nu e jag väl före utgår jag...

Du e mer fantastisk än du "tror", skallen står som vanligt i vägen...

I fred och <3! (Är allt vi vill)

Posted on: 2012/11/30 3:16

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Quantum Healing Hypnosis Therapy
#8


See User information
Nån som vill be healad genom Quantum Healing Hypnosis Therapy?
Om jag lär mig Dolores teknik med mitt nyfunna inttresse för hypnos..

Posted on: 2012/11/30 14:56
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Quantum Healing Hypnosis Therapy
#9


See User information


Jag ska inte hypnotisera ochh och spela in en film när ni tror att ni är en apa med loppor i rumpan..

Absolut inte och jag förstår inte ens hur ni kan tro nått sånnt hahahaha närå...

Klart man måste kunna lita på den som hypnotiserar hahahah antar jag-..

Posted on: 2012/11/30 22:33
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Quantum Healing Hypnosis Therapy
#10


See User information
Har känt till Dolores Cannon sedan förra året! Har ett klipp till dig ifall du inte redan sett den, väldigt bra! :D

http://www.youtube.com/watch?v=RxbMZYl6WYk

Den som du postade "important information" är hennes föreläsning om hennes bok "Convoluted Universe, book four"

Det som sägs i detta klipp är också väldigt intressant... Om du vill förstå vad han säger så har jag lyssnat och skrivit av allt han säger i ett dokument :P Kan skicka den till dig om du vill ^^
http://www.youtube.com/watch?v=4xAR3iTrj0Y

Posted on: 2012/11/30 23:22
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Quantum Healing Hypnosis Therapy
#11


See User information
@ Elaher

Kan tjabbla så mycket dynga...


Så du är "Den"... PM i "gen" svar, jag drömde om så många år sen... Om detta... Nån, allt detta är inom...

Posted on: 2012/12/1 0:03

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Quantum Healing Hypnosis Therapy
#12


See User information
MEn varför ska jag vara född i ateist-Sverige för, jag skulle vilja ha ett litet gäng svenskar som testar det här med att lära sig kvantum healing terapi hypnos..

Enligt Dolores kan man bota vad som helst och även psykologiska problem som uppstått i tidigare liv..

Så det skulle minst sagt vara intressant att lära sig på 3 veckor och sen testa..

Funkar det så lär man ut det i Sverige..


Sverige var ett spirituellt land och vi har aldrig velat kriga och brytt oss om varandra... Men nu vet jag inte riktigt vem som är svensk längre , ska man ha synliga bevis på allt så kan man slänga ut ganska mycket vetenskap rakt ut genom fösntret för saker som hypnos och energier , medvetanden och livet går inte att diskutera om man ska ha fysiska bevis för allt innan man kan diskutera saker..


Det skulle minst sagt vara ganska kul att kunna placera en sjuk sak i nåns huvud som dom sen tror är verklighet tills jag knäpper med fingrarna,..

Men ser man lite längre så tror jag det blir en anslutning till andra dimensioner om vi lär oss Dolores sätt att hypnotisera..


Jag ska testa iaf. det får bära eller brista, skulle dock vara kul om vi kunde vara ett gäng kanske träna på nån vi känner först och lära oss och sen håller vi kontakt genom deras sida där dom utvecklar det här..

Det skänker riktigt goda skratt när en hypnotisör hypnotiserar någoon man känner också så det är fatist en väldigt positiv sak om man kunde hypnotisera.. på så många olika sätt..

Och bara att förstå hur man gör det tycker jag skulle va intressant..

Kolla:




Posted on: 2012/12/1 0:55
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Quantum Healing Hypnosis Therapy
#13


See User information
@ Avatar

Va? Fattar inte

Posted on: 2012/12/1 1:49
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Quantum Healing Hypnosis Therapy
#14


See User information
Quote:

Elaher skrev:
@ Avatar

Va? Fattar inte


Här i ligger din"que", know thy self!

bara din väg, stor som liten, kommer du se förbi allt gällande religioner, politik, pengar osv...


Jobbigast att se inåt och vara självärlig/orädd...
(inga lätta bitar, då du behöver bli kvitt allt själviskt)


Detta Jag är bara en åskådare... Utan dom, aggression osv...




Resan gör du hur lång du än känner e det du e behörig...


@ anvendernamn Vet du ens vem som talar? Detta får oftast folk stumma, det är en fråga (Utom gängse tanken).


Här e saken: Giva utom begär...

Posted on: 2012/12/1 2:26

Edited by Avatar on 2012/12/1 2:41:42
Edited by Avatar on 2012/12/1 3:09:37

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Quantum Healing Hypnosis Therapy
#15


See User information
Nu hittade jag nyckelord för att förstå hypnos i det här videoklippet:




Han säger i slutet att förslaget om djup sömn kommer avslutas när jag knäpper med fingrarna..



Men det här videoklippet var bara för roligt så tårarna spruta tammefan ur ögonen och om ett skratt förlänger livet så tror jag mitt liv blev nästan eviigt av att se det här klilppet hahahaha helt galet..




Posted on: 2012/12/1 4:58
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Quantum Healing Hypnosis Therapy
#16


See User information
Ooh wow nu skratta jag så tårarna sprutar igen gott folk..

Här är en kille som är hypnotiserad att tro att han inte kan öppna ögonen.. Och när han fattar att han blivit hypnotiserad och filmad..

PRICELESS!!!



Posted on: 2012/12/1 6:07
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Quantum Healing Hypnosis Therapy
#17


See User information
OMG OMG, fan att man inte fick se slutet då hhahahah




Posted on: 2012/12/1 6:12
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Quantum Healing Hypnosis Therapy
#18


See User information



Posted on: 2012/12/1 6:22
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Quantum Healing Hypnosis Therapy
#19


See User information
OMG jag fick just en uppenbarelse att dessa hypnotiserade människor visar oss en del av oss själva, för dom är inte medvetande och dom gerförslag till det undermedvetna som vi alla har inom oss..

Och när jag tänkte på det och kollade på klippet kunde jag tammefan inte sluta skratta men jag gjorde det nu för att kunna skriva men jag känner att jag kommer fortsäätta skratta nått fruktansvärt åt vårat undermedvetna genom att se på hypnos..

Vi lär ju känna vårat undermedvetna av det här.. Man kan föreslå vad som helst och det undermedvetna ställer upp , som en blåögd svensk inom alla människor som bara är ren snällhet..

Och lite galenhet hahaha som hypnos bevisar.. En del av nånting inom oss..


ganska mäktigt

Posted on: 2012/12/1 6:28
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Quantum Healing Hypnosis Therapy
#20


See User information
Nån som vågar sig på en gissing på vad som styr kroppen under hypnos?

Posted on: 2012/12/2 4:08
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Quantum Healing Hypnosis Therapy
#21


See User information



Posted on: 2012/12/3 3:42
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Quantum Healing Hypnosis Therapy
#22


See User information
Man får människor att genomgå dödsupplevelsen under hypnos, då ställs själen brevid kroppen..

Sen är portalen öppen till din högre dimension som välkomnar dig..

Där kan man fråga om healing..


Hur galet enkelt är det att prova , snälla en frivillig , kan jag få testa på nån för att fixa nått problem fysiskt eller psykiskt?

Kram

Posted on: 2012/12/3 3:50
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Quantum Healing Hypnosis Therapy
#23


See User information
Det finns många saker man kan testa, själv-hypnos är en av dom saker jag rek jag varmt. Dick Sutphen är en av dom bättre hypnotisörerna enligt min uppfattning. Han säljer en past life regression session som är en av dom djupaste jag någonsin testat och kommit i kontakt med, vilket jag rek alla att göra, det är inte bara intressant, det är nyttigt också.

Vill man labba mer så kan man, många säger dock att när man går för djupt så blir det obehagligt, jag tycker istället att det är där det intressanta börjar.

Det finns en mening med allt, och en av mina hypnosresor ställde till det för mig tillfälligt, men det var tydligen meningen som allt annat. Jag använde en hypnos nergång, man får hjälp att sjunka väldigt djupt ner, om jag inte missminner mig så var det just den där past life regression som jag nämnde ovan.

Den räknar inte bara ner ifrån 20, man får hjälp med en lång berättelse om vad man gör, och den går inte bara i 20 steg neråt, jag tror det var 20 x 4 eller 5, tar en bra stund att åka neråt, 45 min till en timme.

När jag var väldigt djupt ner så fortsatte jag själv, jag sökte mig neråt neråt och neråt, till slut kom jag till en avgrund, Ej i negativ bemärkelse, det tog bara stopp. Jag stod i ett rum med väggar, men dom syntes inte, ljuset kom uppifrån, i mitten av rummet som var väldigt mörkt så föll ljuset på en ring som var av sten, det såg ut som en brunn ingefär. Nere i den så syntes ingenting, jag uppfattade det som att det var o-utforskat område, utan att tänka nåt speciellt så hoppade jag ner i detta hål och började falla, ganska sakta, och jag försökte se nåt men jag såg bara hålet ovanför bli mindre och mindre, allt var bäck svart. Jag väntade på att något skulle dyka upp eller att jag skulle få känna nåt stopp eller liknande men inte.

Här börjar minnet svika lite, jag kommer ihåg att jag avbröt hypnosen genom att räkna från 0 - 10, sedan säger man till sig själv, and now I'm wide awake.

Detta var 2004 eller 2005, straxt efter min resa med attunements, en annan historia.

På senare tid (i år) så satt jag och berättade om denna upplevelse samtidigt som jag rek just själv-hypnos, jag berättade i detalj hur jag gjorde och hur jag gick till väga samt vad jag uppfattade, helt plötsligt så såg jag mig själv falla fortfarande och då slog det mig, "fuck", jag tog mig inte upp till hålet igen och vidare uppåt, jag vaknade bara till genom att räkna och sedan säga wide awake.

Precis när jag såg mig falla så slog det mig att jag behöver fånga mig själv, så jag gjorde som man gör i en del dator-spel, jag slängde iväg en "grappling hook" upp till hålet, drog mig sedan snabbt uppåt och vips, jag kände att botten av mig själv återfann sig i min kropp, jag rördes fysiskt av detta, han som satt o kolla såg det också, nyfiken med stora ögon.

Efter detta datum så fick jag en hel del insikter, större delen av dom handlade om mig själv på jupast möjliga plan. Stöttor för att återbygga mitt riktiga jag, så som jag var innan jag blev programerad av samhället som barn.

Visst skulle jag vilja rek att göra just så som jag gjorde, men dock aldrig om man känner sig lite vilsen eller har lätt för att få psykos eller bli nipprig för småsaker. Jag var inte alls stark själv precis, men jag känner mig själv väl så det gick bra ändå. Jag har också tränat mycket med/på hypnos.

Om man skulle pillra till det och göra något liknande, prova först med en dag, sedan en vecka eller nåt, gissar lite, testa gärna, men på egen risk!

Själv tycker jag så här, det blir inte roligare än så med hypnos!

Må väl!

Posted on: 2012/12/3 4:22
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Quantum Healing Hypnosis Therapy
#24


See User information
självhypnos?

som att låta ditt undermedvetna styra och leka med din kropp lite.. Det undermedvetna verkar vara en spillivink som gillar att leka och lyda och defenetivt skratta utan att ställa så mycket frågor om det är rätt eller logiskt..

Jag tror jag helldre skulle leta på svampar och sen försökt kartlägga nånting om det går, eller kanske försöka kontakta sitt högre själv på nått sätt..

Jag tror svampar kan bli som att gå in i det undermedvetna med diitt medvetande under trans ungefär.. eller i andra dimensioner av dig själv ..


Intreessant hur som helst, jag ska försöka mig på Kvantum healing terapi hypnos dock för jag vill verkligen kunna heala och åka runt och lära ut det också medans man hjälper människor med äkta healing från en högre del av patientens egna person.. Där oändligt med kunskap och healingkraft existerar..

Dolores prata också om att det undermedvetna är som ett barn ungefär..

Därför jag tror folk i hypnos kontrolleras av sitt undermedvetna men för att kunna kontakta dom högre medvetandet av sig själv så måste man göra så patienten går igenom dödsprocessen som ställer din själ mitt brevid kroppen direkt..

Sen kan man kalla på den högre sig på nått vis som jag vill lära mig för att kunna hjälpa andra, vilken gåva det skulle vara att få kunskap att kunna heala vad som helst på vem som helst i princip..


Berätta gärna mer ..
Kram

Posted on: 2012/12/3 6:25
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




(1) 2 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
28 user(s) are online (28 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 28

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS