vaken

Vakencorner

Botten   Föregående ämne   Nästa Ämne  Registrera dig för att posta

Galactic Federation Of Light SaLuSa

Registrerade sig:
2012-07-05 15:55
Från här
Jag tappade tammefan hakan av det här videoklippet..

Dom prata först om satan och att han kommer bluffa alla och avrätta nån osv, osv..
MEn sen börja dom prata om NESARA (The National Economic Security and Reformation Act) och sen hörde jag nånting om att alla skulle vara miljonärer om alla pengar delades upp jämnt mellan alla människor..

Visst, jag ska kolla vidare nu, men ge gärna eran åsikt..

Och vad är detta för "rymdgäng" som gjort klippet eller är det en jordbo som gjort troor ni?

Syfte?

Kram

Postat den: 2012-12-13 07:49

Re: Galactic Federation Of Light SaLuSa

Registrerade sig:
Från här
Abyssina, vad tror du?

SKulle vara fruktansvärt intressant att höra din åsikt på just detta klipp..

Jag kan dock inte placera in Dolores Cannon eller Declaration of Counsiousness som nån sorts antichrist som vill sprida ett hälsosamt sätt att både tänka och äta..

Kärlek är den enda vägen har alltid ekat från många frihetskämpar så klart man attraheras mer mot kärlekshållet alltid i jämförelse med allt det där dom beskriver i videoklippet, det är ju helt galet om man inte ser några problem med att plantera in ett chip i armen för att bli av med alla skulder och få 1 miljon i veckopeng, av satan..

Visst jag kan förstå att Sverigedemokraterna och politiker redan sålt sin själ och antgaligen har 3 chip installerade av satan personligen hahahah närå nu skojjar jag baa med er..

Intressant hur som helst men det är väl ganska onödiigt att ens tänka på eftersom det existerar bilder med människor som åker till annan dimension tillåmed i videon utifrån bibeln.. Man får nog satsa på att vara nån av dom som drar till annan dimension ändå precis innan satan dyker upp..

Jag vet inte riktigt vad ni religiösa tänker i dessa "dommedagstider" är det krig som gäller för er eller?

KRam

Postat den: 2012-12-13 09:17

Registrerade sig:
2012-10-25 22:02
Från Sverige
Computerror aka Anvandarnamn, iMe :

uppgifter till dem som vill ringa och lösa problemlösning med honom, han delade ut sin adress och nummer, då han gillar att prata så mycket och älskar besök.

Nightmaster, det där gör du inte om en gång till. Då blir det blockering av dig.

//Admin_TeBe

Postat den: 2012-12-13 11:39

Redigerat av TeBe den 2012-12-13 21:25:12
Redigerat av TeBe den 2012-12-13 21:26:21

Registrerade sig:
2006-12-20 12:17

NightMaster!Det är inte OK...att göra så.Sluta att spama och kalla dig för VAKEN o skit i Magnus.Admin???Action.

Postat den: 2012-12-13 16:30

Registrerade sig:
2012-10-25 22:02
Från Sverige
Sale Ok.

Läste genom reglerna och stod ingenstas att man inte fick publicera personuppgifter på dem som spammar sönder forumet så som Magnus gör.

Postat den: 2012-12-13 18:18
Sometimes I also see what others do not see, because of them may be dazzled by the bright lights they are surrounded by. Here I am to also protect you against those who concealed themselves among the light where the intentions are of the dark.

Registrerade sig:
2012-10-29 07:54
Från Larsboda
De enda som spammar forumet är du och anvendarnamn.

Vi andra försöker uppmana er att sluta och ditt aroganta besserwisser-sätt har retat upp åtminstone mig.

Postat den: 2012-12-13 19:44

Registrerade sig:
Från här
iMe: Vi andra försöker uppmana er att sluta och ditt aroganta besserwisser-sätt har retat upp åtminstone mig.

Först skriver du er och sen ditt?

Du får gärna dela med dig av dina åsikter om du tycker folk ska använda forumet mindre och på vilket sätt dom ska använda det..

Visst jag har fortfarande mina åsikter på att folk som spammar och inte är llvarliga borde tas bort men nightmaster verkar arbeta på Vaken så han har fritt utrymme att skriva att folk inte ska skriva mer, och du med iMe..

Men är det bara jag som säger tvärtom, att skriv era åsikter mer snälla och sluta snacka om att folk ska skriva mindre åsikter och banna dom som fjantar direkt när dom börjar fjanta så kan vi alla leva lyckliga i evigheter framöver..

KRam gott folk

Postat den: 2012-12-13 19:57

Registrerade sig:
2012-10-29 07:54
Från Larsboda
Så du anser alltså jag spammar forumet? Du som bara måste skriva någonting i varenda tråd?

Såna som du och NightMaster gör forumet trögnavigerat, eftersom man på senaste inlägg bara kan läsa ert trams.

Du skriver kanske 5% som har något av värde för andra, resten är bara tangentbordsorgier. NightMaster däremot skriver 0%.

Postat den: 2012-12-13 20:06

Registrerade sig:
2011-05-04 20:07
anvendernamn
    Vad jag tror om videon?
      Kom med vettiga inlägg, du har lyckats sänka
      intelligensnivå i detta forum genom att klottra överallt.

Postat den: 2012-12-13 21:20

Registrerade sig:
Från här
ok förlåt, men det skulle vara intressant att höra bara i utbildnings-syfte..
Hur tänker en religiös människa om denna "teori" som filmklippet visar och religionernas perspektiv på satan och vad satan kommer göra osv osv..

För det jag alltid förstått det är att religiösa människor egentligen inte tror på gud för det är bara gammla sägner och historier ändåså och evolutionsteorin och pengar är verklighet.. Sen läser man bibel utan att förstå, man lyssnar på präst som inte förstår..

Så man tror in i det sista att pengar är det enda som spelar roll, gud och satan existerar egentligen inte för det är bara gammla sägner och historier, evolutionteorin är förklaring på allt egentligen..

Och så förstår ni inte att både evolutionsteorin som förklaringen på allt och religioner som ignorerar budskapet med deras egen religion, är skapade av satan för att testa människor och deras hjärtan, hur länge accepterar folket slaveriet i samhället och krigen, in i det sista säger vissa att inga lögner existerar och ingen korruption..

Wow , nu är det faktist världens mest spännande och dramafyllda film som nånsin utspelats i våra liv här, helt otroligt och såklart förstår jag att vissa av oss haft nån över oss som tänkt på oss..

Så vi inte står där och inte tror på nånting för att en politiker tjänade på att jag inte hade åsikter hhahaha

Där igen, yttrandefriheten måste begränsas lite säger du nu Abyssina.. Det kanske är normalt för dig jag vet inte..

Underbar tid att leva hur som helst, tråkigt att alla verkar så arga på just mig för att jag känner mig lycklig över denna högspännande dramafil som vi kallar livet..

Helt otroligt och ni borde veta vem den bästa regisören är vid det här laget, eller det är väl kanske bara foliehattsprat .. trots att vetenskapen redan bevisat vad gud är och vad själen är och vad kvantfysik är och vad energier i luften är..

Åååh nej sluta nu, vi vill faktist blunda ett tag till och tro att ekoonomin håller och arbeten komemr tillbakka och politiker blir godhjärtade människor trots att det är ett system som inte främjar godhjärtade människor i toppen..

Allt är positivt hur som helst och det är tråkigt att alla tolkar detta som nått sorts hot att i princip alla sanningar kommer på en gång.. men jag har sökt sanningar i åratal nu så allt har sin förklaring nu..

KRam

Postat den: 2012-12-13 21:33

Registrerade sig:
2006-02-08 00:28
Religion har INGET med New-Age att göra.. Vitt skilda saker!!

New-Age är sponsrat och startat av NWO, fast det vet du väl redan anvendernamn?

Postat den: 2012-12-13 21:44

/Benjamin Franklin

Registrerade sig:
Från här
Jag trodde också newage var några galna grupper med ungdommar som är emot droger och sen möts dom på konstiga konsärer där man hoppar runt och slår varandra medans nån står och skriker fula ord..

Men det var bara baserat på nån dokumentär om new age som jag såg.. SÅ jag had einte så mycket insikt men jag kan förstå vad dom menar efter lite mer insikt..

Dom är inget gäng ungdommar som hoppar i ring och slår varandra eller NWO.. Utan spirituella människor som förstår vikten av fred och hur man själv måste agera för att det ska vara en hållbar värl underfär, och jag kan förstå att det kommer klösas och rivas från er svenskar mot nått sånnt..

Bevis för att alllt och alla är en del av det eller den som skapat allt i universum eller den elelr det som allt komemr ifrån från början.. Det består vi av till 99,9% energier med atomer som snurrar jättesnabbt runt energin..

Men jag ska inte tråka ner er svenskar med tjafs om sanningar och new age / NWO / ät nyttigt, bry dig om natur, ensa bort alla rädslor osv osv..

Jag tolkar det som kärlek att dela med sig av sån kunskap till mig som är intresserad, och jag vet att enda sanningen är kärlek och era rädslor är intränade i många år, men inte verkliga trots allt..

Men detta vet du nog allt om iMe såå jag behöver inte ens förklara att NWO försöker få ig att må bra helt plötligt och vill att du ska äta nyttigt och rensa alla rädslor i kroppen, för ditt eget bästa..

Ujujujuj dom där onda NWO-newagearna är tammefan helt galna, och folk uppfattar det som kärlek att dom lär folk att tänka på ett positivt sätt och ger äkta verkty för att kunna göra det också..

Som religioner borde ha gjort ungefär, men som många klarar ändå , dock gjorde jag inte det , eller såg det så pass klart som nu..

MEn detta vet ni nog bättre om vad jag vet än vad jag själv vet, jag kan förstå att ni nästan vet allt och därför skriver ni det ni gör..

Kram

Postat den: 2012-12-13 22:01

Registrerade sig:
2006-02-08 00:28
Alltså, jag har svårt att tro att kärlek kan rädda denna planet eller dess innevånare, en individ med en klarsynt världsbild är det som kommer att rädda allt, inget prat om kärlek, tänka positivt eller liknande New-Age filosofier..

Postat den: 2012-12-13 22:13

/Benjamin Franklin

Registrerade sig:
Från här
Jo du kommer bli erbjuden att rensa alla skulder och bli miljonär, om du sätter in ett chip i handen.. Detta är redan i startgroparna så visst kommer det en individ som är klarsynt och ger dig lösningen på alla problem..

Klart du inte behöver tänka på dig själv, du är ju inte skyldig och du gör aldrig fel eller förstör natur eller stödjer krig genom passiviitet eller dåliga energier som i många fall leder till krig om för många använder dom..

ja ja visst, vänta på din individ du..

KRam

Postat den: 2012-12-13 22:21

Registrerade sig:
Från här

Postat den: 2012-12-14 01:21

Registrera dig för att posta

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper