vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Miljonlotteriets HighFive

See User information
Ja, lotterier har ju alltid varit ett förrädiskt påhitt för att lura av folket pengar, men detta är väl ändå något i hästväg! Snackar vi blatant Illuminati-propaganda här eller vad?!? Visserligen ett stort tekniskt framsteg, att den är i 3D menar jag, men är det en slump att det är just en pyramid, eller vad tror ni?

http://www.youtube.com/watch?v=080pQ-3MPyk

http://www.mynewsdesk.com/se/pressroo ... -foersta-lott-i-3d-824481

[img]https://www.miljonlotteriet.se/Home/Lasvart/Vara%20Produkter/~/media/Lasvart/Produkter/lasvart_hbild_highfive.ashx?mw=320[/img]

Posted on: 2013/2/22 20:53
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Miljonlotteriets HighFive

See User information
Hexagonalt mönster....pentagram....pyramider...trianglar....herre gud !

Posted on: 2013/2/22 22:50
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Det lär finnas nåt elektriskt fenomen över toppen på den stora pyramiden. Siemens var uppe på toppen och uppmätte ett fält för många år sedan vid ett besök.

För några år sedan satt jag i ett plan som skulle passera Kairo och eftersom jag hade fönsterplats hoppades jag givetvis att jag skulle få se pyramiderna. Jag satt och funderade över detta när jag plötsligt blev klarvaken och liksom hoppade till och skyndade mig att titta ner...

Javisst, vi passerade just pyramiderna!!!

På något sätt känner jag mig påverkad, men det borde ju röra de andra i planet också, förhoppningsvis till det bättre men man vet ju aldrig.

Posted on: 2013/2/23 10:12
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)

See User information
Jag ska berätta en liten hemlighet...

Plocka fram VALFRI dvd ur bokhyllan, och det finns där. Inte bara i en scen här och där, snarare i varenda. Ibland är det uppenbart enkelt som i exemplet ovan. Men när du lärt dig tyda ser du det precis överallt.
Ett gömt språk skulle man kunna kalla det.

Funkar nästan lika bra på ICA. Gå i valfri gång, blunda, sträck ut handen till höger och plocka närmaste vara. Titta runt ett par varv på paketet och om du har förmågan att SE så hittar du det.

Och jag önskar att jag skojade.

Svaret på ämnet borde vara ganska självklart.

Posted on: 2013/2/25 21:00

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper