Vakencorner
|
Farliga Chemtrails - även över Dalarna
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Publicerad 11 jun 2013 13:33
http://www.dt.se/newspilot/1.5971054- ... mtrails-aven-over-dalarna Farliga Chemtrails - även över Dalarna Relaterat Chemtrails är numera benämningen på en viss typ av kondensstrimmor som kan ses över vissa flygplan. Dessa har förekommit allt mer över våra landskap på sistone. De kan sträcka sig från en horisont till en annan och ligga kvar i timtal innan vindarna löser upp dem till långa plymer. Från särskilda behållare sprayas atmosfären tio kilometer upp med ett skikt av metalljoner, så kallade aerosoler, som sedan sprids ut. På så vis kan man på konstgjord väg bilda moln och dis som påverkar mängden solljus som når jordytan. Kyler ner. Allt görs för att motverka global uppvärmning, eller snarare, för att skapa en försvarsköld, ett skydd mot kosmisk strålning för all känslig elektronik, datakommunikation, radar och övervakningssystem, med mera. Det finns ett stort militärt intresse med detta. Chemtrails är en del som ingår i ett megaprojekt för eventuell framtida elektromagnetisk krigföring, där inte bara vädret, klimatet, kan manipuleras, utan även folkmassor kontrolleras och hållas i schack. Meit Henriksson
Posted on: 2013/6/13 23:38
|
|||
|
||||
|
Re: Farliga Chemtrails - även över Dalarna
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
=(
Det är bara lägga ner forksningen om chemtrails och inse att det redan är för sent för den här planeten, jag var idioten som tog bilder på chemtrails i 10 år för jag trodde det skulle bli rättegång eller rättvisa åtminstånde, och visst blir det rättvisa trots att 90% av befolningen kommer utrotas så är det trots allt folk som inte fattar karma eller chemtrails så se er själva som speciella om ni kan se chemtrails för gemene man är för nerdummad för att ta reda på skillnad mellan contrails och chemtrails och det spelar ingen roll hur länge dom har internet tillgängligt så har dom inga planer på att vakna genom att använda internet och ta reda på sanningar och bevis. 2 sökord på youtube (chemtrails Sverige) och dom hade fått reda på att chemtrails sprayats kraftigt över alla svenska städer och det finns filmbevis sen 10 år tbx. 2 andra sökord (chemtrails contrails) hade givit dom svart på vitt skillnaden mella contrails och chemtrails för det finns mycket filmer online som visar chemtrails brevid contrails och det skulle inte vara möjligt om chemtrailsen var contrails som försvinner efter cirka 30 sekunder. Visst det är sorgligt men jag tror det var ganska kört redan innan vi föddes för man har saboterat planeten ganska rejält på olika sätt och chemtrails är bara end-game. Hade människor blivit sams med varandra runt år 2000 så hade det nog inte varit för sent att börja återstlla planetens natur och skapa hrmoni, men nu är det redan på tok för sent att påverka nånting förutom sig själv. Men visst är det ganska oligt att 2 svenska mainstreamtidningar och 1 politiker hann föra alternativa nyhets-sidor som Vaken.se och flashback.org som valt att inte agera förrättvisa och sanning för tex. alla dom svenska barnen som går och andas in chemtrails dagligen utomhus, för det är självklart att chemtrails skulle tonas ner om folket börja få nys om det. Jag tycker nästan att chemtrailsen upphör dagen efter när jag gått in och "fört ett jävla liv" om chemtrails i forum där sovande svenskar ofta befinner sig och läser, typ som att det finns nån som säger att det är bäst att dom trycker på bromspedalen när det gäller chemtrails för en dag bara för att folk skriver om det just nu och om dom sprayar medans vi skriver om dom så är det självklart fler och fler skulle vakna och börja fråga frågor om vad tex. deras barn är tvingade att andas in. Ät alkalisk mat gott folk då spelar inga chemtrails nån roll för eran kropp rensar ur metaller ur kroppen när ni äter klorofyll/gröna växter, och jag har inga andra lösningar än att lita på vad 13th Sun säger om detta och hur man ska överleva skiten. Välj eran egen väg såklart men det finns inte mycket förslag på hur man ska motarbeta nått man bara kan ta kort på och filma från flera tusentals meters avstånd. Fred sliparn!
Posted on: 2013/6/14 23:17
|
|||
|
Tar en paus från Vaken
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Att filma och fota chemtrails i allmänhet är rätt meningslöst, de finns ju var och varannan dag och beror enligt "experterna" på atmosfärens förutsättningar, men när något som jag skrev om ovan händer så är det en helt annan sak. När kanske 70 plan passerar utan strimma alls, och ett lägger en fet strimma som breder ut sej till ett flera mils brett cirrusmoln som varar i över 8 timmar innan den blandar sen med övriga moln så är det en rätt unik händelse som inte kan bortförklaras med "atmosfärens förutsättningar". Det var säkert inte meningen att detta skulle ske, förmodligen har något missförstånd skett vid tankning eller liknande.
Hörde förresten här om dagen en ljudupptagning från ett möte med amerikanska motsvarigheten till rymd och flygstyrelsen, där dom diskuterade hur spridning av olika aerosoler skulle samarbeta med HAARP för att uppnå önskade resultat, vad som nämndes var bla att aerosolerna fungerade dåligt över 30 000 fot, och vad jag tycker mej har sett, så är flyghöjderna nästan alltid 10 000 fot lägre de dagar himmeln är full av spår, medan klarblå himmel oftast finns då nästan alla plan går på ca 40 000 fot, (de som dessa dagar går på lägre höjd ger förövrigt inga spår heller) Men visst, att fota himmeln och forska i detta är nog rätt meningslöst i de flesta fall, politiker och makthavare lär inte bry sej ett smack, däremot kan man få en efter en att inse att strimmorna inte är som dom ska, till slut är det så många som insett detta att politikerna inte kan förneka det längre.
Posted on: 2013/6/15 22:57
|
|||
|
Never believe anything until it has been officially denied
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Ja föfan jag skrev igår om att det verkar som dom trycker på bromspedalen när det gäller chemtrails när vi skriver om chemtrails i forumen, och idag var det som att dom tröck på gaspedalen istället så hahaha kanske dom läser här och såg vad jag skrev om bromspedaler och vela bara visa att dom skiter fullständigt i vad vi skriver på internet om det största brottet mot mänskligheten genom tiderna.
Som Hitler sa så ju större lögnen är ju lättare köper folk lögnen för ingen kan väl tro att dom skulle ljuga om en sån här stor sak, nääääädå det tror vi inte på för det är omöjligt säger folk hhahahahaaa jahapp säger jag som tagit bilder på dom i 10 år.
Posted on: 2013/6/16 1:02
|
|||
|
Tar en paus från Vaken
|
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login