vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
svt repeterar '5frame pentagon' från 911 idag
Har sett att SVT har börjat repetera den "film" som pentagon släppte under 911 som visar 5 frames av den såkallade "crashen" i pentagon.

Den här gången så meddelar svt detta som en nyhet.
Inslaget e kanske ca 30sek.

"idag så släppte CIA bilder på det plan som den 11e september crashade in i pentagon och dödade xxxx människoliv"
Åsså visar dom de 5 frames.

Dom försöker programmera befolkningen igen med falsk fakta.

Patetiskt

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: svt repeterar '5frame pentagon' från 911 idag
jag tror dom driver med oss medvetet..

man kan ju inte kabla ut samma bilder med lite olika kvalitet och påstå att det är nya bilder...

desperat eller komiskt?

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Jo, det är filmer från åtminstone två olika kameror som släppts nu.

http://www.cnn.com/2006/US/05/16/pentagon.video/index.html

Du kan se en av filmerna där, betydligt fler än 5 frames.

See User information
jo det har du rätt i men bilderna är fortfarande lika värderlösa för att bevisa att där va en boing.

på den första finns en noskon som är för spetsig för en boing, på nästa en stor ljus blixt som döljer allt på bilden och sen ett par sycken på en explotion och massa rök...

Posted on: 2006/5/17 7:37

See User information
På 50 och 60 talet lärde sig barnen att kritiskt granska information. Idag så sväljer man allt bara det kommer från TV eller en bonniertidning.

SVT, m.fl. är offer under en välplanerad presskampanj. Vilka PR byråer är underleverantörer till Pentagons ombud i Sverige.

Missa inte at rösta på aftonbladet.se: Är det ett plan på bilderna? 40% har svarat NEJ!

Posted on: 2006/5/17 18:03

See User information
Quote:

matsism skrev:
På 50 och 60 talet lärde sig barnen att kritiskt granska information. Idag så sväljer man allt bara det kommer från TV eller en bonniertidning.

SVT, m.fl. är offer under en välplanerad presskampanj. Vilka PR byråer är underleverantörer till Pentagons ombud i Sverige.

Missa inte at rösta på aftonbladet.se: Är det ett plan på bilderna? 40% har svarat NEJ!

bara 28% ser ett plan :)

Posted on: 2006/5/17 18:39

Anonym
Ärligt talat, de här e så dåligt så jag vet inte vad!!!
Ska det fortsätta så här så sticker jag till en annan planet. Jag lämnar dock kvar spelet memory, med tanke på att jag mailat dessa 5 bilder till Svensk media vid ett flertal tillfällen. Som jag skrev i en annan tråd osså :) ...

Antingen e nått på G, eller också testar dom hur bra flouret o aspartamen o hans mormor har funkat.... Bra förmodligen eftersom ingen höjt rösten än... Bedårande kul o se hur intelligent media arbetar dock! :) Ruskigt bra journalister, bra jobb! :) ...

Hare...

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper