vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
UFO-frågan avgjord nu anser jag....

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: UFO-frågan avgjord nu anser jag....

See User information
Quote:

jo den dokum är bra...nasa svarade med att det skulle vara is partiklar från deras egen farkost ..men det är inte så trovärdigt precis och i dokum "Evidence The Case For NASA UFOs " så visar man också att den analysen inte funkar..

här kan se bra tips på fler bra ufo/alien dokumentärer http://www.documentaries.se/forum/viewtopic.php?t=56
http://www.documentaries.se/ufo/

Posted on: 2006/5/19 20:05
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Jaime Maussan - UFO Conference 2005
och
The Disclosure Project
är nog de 2 dokumentärer som slår högst om man vill ha övertygelse

Posted on: 2006/5/19 20:08

See User information
yes... det blir spännande o se vad som händer denna sommar i Mexico..
Det där har ju enligt Maussan o co eskalerat.

Posted on: 2006/5/19 20:11
Global demokrati och ekonomisk rättvisa med reglerad marknad för ekologiskt hållbar utveckling och fred tror jag kan vara något.

See User information
ja.. i mexiko händer det mycket...

tips: här kan man hålla koll på alla sädes cirklar som skapas i år http://www.cropcircleconnector.com/2006/2006.html

tips:ufo konferanser och träffar år 2006
THE SOLSTICE EARTH MYSTERIES CAMP 2006 http://www.enigmatv.com/solstice2006.php

Glastonbury Symposium 2006 - Investigating Crop Circles & Signs of our times http://www.glastonburysymposium.co.uk/index.htm

Extraterrestrial Civilizations & World Peace Conference
June 9-11, 2006. Kona, Hawaii http://www.exopoliticsinstitute.org/conference.htm

Posted on: 2006/5/19 20:19

Anonym
Ja vi kommer inom snar framtid att få träffa våra galaktiska grannar. Det kan inte ske tidigare, på grund av karantänen. Dom kan inte komma in hit, o vi kan inte komma ut dit., ännu!...

Stämmer också precis som Ian Lungold sa, vad skall vi ut o göra där nu, o va skall dom tro om dom kom hit, om vi står o slåss med varandra på grund av att vi hejjar på olika fotbolls-lag, som ett ex...
Vi får nog snygga till oss lite först :) ...

Hare...

Anonym
Saken är väl den att "de" redan har varit här, och att orsaken till att "vi" är här, är att de deporterat oss hit till planeten som används som "fängelse" och "arbetsläger". Vi kommer inte här ifrån pga gravitationen och "Vanallen bältet". Vi som andligt deporterats hit till de fysiska kroppar vi använder på planeten, är ena stygga djävlar som inte passar in i det samhälle vi en gång tillhörde, så de sände oss hit, till avstjälpningsplatsen Tellus.
Ettablissemanget, "systemet" är den fängelseledning som skall hålla koll på slavarna så att alla arbetar (slavar), och följer "systemet", och så att inte uppror inträffar. De korrupta styrande på planeten (fängelseledningen) har fått denna uppgift av "dem".

Nu är det kokta fläsket stekt...

Professor Psilo

See User information
Varför är det alltit så dålig bildkvallite när man har filmat ufos? På en del bilder ser det ut som att det filmas under vatten, på 5-10.000 meters djup. Tyvärr har jag svårt för att ta till mig denna dokumentär. När nasa normalt släpper bilder på rymdstationer mm, så brukar de vara knivskarpa.
Visst tror jag på liv ute i rymden, men det krävs starkare bevis för att jag ska bli helt övertygad. typ, se, träffa, tala och känna på dom själv. En dokumentär med filmsnuttar från nasa är för mig knappast trovärdig.
Trvlig helg allihopa.

Posted on: 2006/5/20 11:10

See User information
Quote:

NoMoreWar skrev:
Varför är det alltit så dålig bildkvallite när man har filmat ufos? På en del bilder ser det ut som att det filmas under vatten, på 5-10.000 meters djup. Tyvärr har jag svårt för att ta till mig denna dokumentär. När nasa normalt släpper bilder på rymdstationer mm, så brukar de vara knivskarpa.
Visst tror jag på liv ute i rymden, men det krävs starkare bevis för att jag ska bli helt övertygad. typ, se, träffa, tala och känna på dom själv. En dokumentär med filmsnuttar från nasa är för mig knappast trovärdig.
Trvlig helg allihopa.

här kan du kolla på bilder på ufo http://www.ufoevidence.org/photographs/photohome.asp
eller så kolla in Jaime Maussan - UFO Conference 2005 där är där väldigt bra video

Posted on: 2006/5/20 11:51

See User information
Jag vill inta verka anti eller så. Men det är ganska lätt att fejka bilder idag. Schysta foton helt klart, men för mig inte övertygande. Tro mig, jag vill själv se ett ufo, precis lika mycket som du. Hoppas den dagen kommer, men fram tills dess blir det nog svårt att övertyga mig.
Å andra sidan så är jag inte helt övertygad om historien. Från apa till människa heller.
Ha det

Posted on: 2006/5/20 13:32

See User information
Quote:

NoMoreWar skrev:
Jag vill inta verka anti eller så. Men det är ganska lätt att fejka bilder idag. Schysta foton helt klart, men för mig inte övertygande. Tro mig, jag vill själv se ett ufo, precis lika mycket som du. Hoppas den dagen kommer, men fram tills dess blir det nog svårt att övertyga mig.
Å andra sidan så är jag inte helt övertygad om historien. Från apa till människa heller.
Ha det

Jag har sett över 100 ufo dokumentärer än så länge...jag skulle inte vilja se ett ufo eller aliens en kväll i min trädgård..fast det beror också på vilken alien ras det är kanske..

ja.. det är inte mycket som stämmer..

Posted on: 2006/5/20 14:11

Anonym
Hungrige Olle,...om du vill se en alien så kan du bara gå och se dig i spegeln... :D

Vad hände egentligen,...neandertalmänniskan trängdes bort av cro-magnon.

......"och gudasönerna sågo att jordens döttrar voro vackra och togo till hustrur och befruktade dem"...eller nåt liknande kan man läsa i skriften.
Jojo,...visst är det kanske så att dagens människa härstammar från en korsning mellan neandertal och alien.

Psilo

Anonym
word..

är det någon här inne som känner sig som en bidragande del av den ekologiska strukturen..?

Anonym
jo det är ju irriterande att många ufo-filmer idag i dv-tider är tagna med vad som ser ut att vara ett mcgyver-bygge men
just denna film är ju inspelad mellan 1970 och 1980 vad jag förstod och då var väl allt dels analogt och skickades det dessutom över nån slags rymdlänk till houston så försämrade
det väl kvaliteten ytterligare + att minst en kopia sannorlikt har tagits när filmen läckte ut från NASA...

angående manipulation av filmen, jag tror inte det i det här fallet... den känns äkta + att jag själv har sett sådana ljusprylar åka omkring stjärnklara nätter ett par gånger + att jag träffat på någon form av entitet under ett DMT-rus men de är inte aliens... vi är inte ensamna hur som helst.

alla berättelser om möten med andra varelser jag hittils har hört i mitt liv betyder mer än någonting annat, man vill ju gärna SE vad andra personer har sett, men vissa berättelser är för genuina för att förnekas och vad har man att tjäna på att riskera att utmåla sig själv för byfåne genom att erkänna att det kom hem några små grå varelser och hade trekant med en uppe i ett rymdskepp?

någon stackars sate med traumatiska bardomsminnen gör det säkert för uppmärksamheten men hallå...;)

Anonym
DMT?

Anonym
Världens starkaste hallucinogena substans och en naturlig del av din kroppskemi. Utsöndras i rätt stora mängder i din hjärna när du föds och när du dör samt i mindre mängder under natten när du sover, egentligen under hela dygnet, men då i väldigt små doser.

Effekten av att röka DMT är ungefär som att gå från normal till peak-effect motsvarande 1000microgram LSD på 45 sekunder och sedan knycklas ens universum ihop till en liten boll och vänds ut och in och sen är man inte på samma ställe längre. Efter 5-10 minuter i den "vanliga" världen kommer man tillbaka och har landat helt efter en timme, i DMT-världen kan de 5-10 minuterna vara allt från 5-10 minuter till ett par oändligheter.

DMT är huvudingrediensen i ayahuascha, en dryck tillkokad främst av shamaner i sydamerika, dmt används då tillsammans med en annan växt som hindrar magsyrorna att bryta ned DMT och det blir aktivt oralt. Resan varar då 4-5 timmar och är inte lika knasgalen som när man röker DMT.

Enligt shamanerna är de entiteter man träffar på "our ancestor spirits". Jag är nog benägen att hålla med, de känns inte riktigt "alien"..

Anonym
coolt.. hur gjorde du för att koka till den soppan då?
vet att det finnas att få tag på nätet men sen.. :)

Anonym
DMT var ett extrakt jag köpte...

DMT är relativt enkelt att extrahera själv, växter med hög
DMT-halt växer i princip över hela svea...

Du kan relativt enkelt och helt lagligt beställa ingredienserna på nätet. dock ber jag dig läsa www.deoxy.org/dmt.htm (eller .html, minns inte, mitt jobb har blockat den domänen).

Ayahuascha har jag ännu inte provat, det är visserligen tillgängligt
hela tiden här i holland, bara att handla ingredienser och koka ihop, dock har jag lite för stor respekt för ayahuasca och DMT
för att bara ta det, det är inte som en lapp syra man kan peta i sig och spatsera omkring DMT är inte någonting man bara tar...
det är en interdimensionell super-hiss och bör respekteras för vad det är....jag vill ta det med en shaman /guide närvarande, Santo Daime church här i Amsterdam har ayahuascaharitualer med jämna mellanrum och har rätt att använda ayahuascha som sakrament enligt någon grundlag.

Anonym
Tror ni det här bara är skräp på linsen ,eller?

Orbs

/ fr3D

See User information
http://www.ufoartwork.com/

kolla kolumnen till vänster: UFO artwork A.D. och UFO artwork B.C.

Posted on: 2006/7/20 2:29
The answer to 1984 is 1776

newworldsheep.com

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper