vaken

Vakencorner

Botten   Föregående ämne   Nästa Ämne  Registrera dig för att posta

Stöd ett nyfött ungdomsprojekt

Registrerade sig:
2013-12-30 22:32
Från Stockholm
Hej allihoppa!

Jag håller på med ett ungdomsprojekt i en av Stockholms förorter. Projektet är ideellt och syftar till att stödja samhälles ungdomar att ta kontroll över sig själva och kunna befria sig från medias och samhälles kontroll. Ser ni inte att de flesta ungdomar lever livet enligt andras villkor, de har inte fått stöden för att vara sig själva, och våga vara unika. Därför insåg jag att jag måste göra något, jag kände att jag var rätt person, nu har jag börjat mitt projekt och jag söker samarbete med folk som delar med mig följande idéer:

- Att våra ungdomar är tungt kontrollerad av median, staten, samhället mm
- Att någon måste agera för att hjälpa ungdomar med att själva ta kontroll över sig och våga vara den unika de är och såklart inte hjärntvätta de på något sätt.
- Att ett viktigt redskap som kan hjälpa att sätta ungdomar fria är de positiva känslor istället för negativa (kärlek istället för rädsla), samt värdefull kunskap istället för disinformation.
- Att man själv känner en stor empati och ovillkorlig kärlek till alla människor oavsett kultur, religion, ras … och därför vill göra något för vår stackars värld.

Ni som håller med dessa fyra punkter är av stort intresse för mig att samarbeta med så vi bygger ett starkare nätverk för att sprida kärlek och kunskap bland ungdomar och därmed till hela samhället. Samarbetet kan vara allt från idéutbytte till ordning av aktiviteter. Samarbetes partner över hela Sverige är av intresse! Tveka inte att kontakta mig via privat meddelande.

Om något oklart fråga här på forumet så ska jag klargöra det!

Med Vänliga Hälsningar : - )

Postat den: 2014-01-16 22:32

Registrera dig för att posta

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper