Vakencorner

Re: Behöver era Tips och råd!
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
Herregud, det låter ju fruktansvärt!
Att du säger att han myttar om sin elöverkänslighet tycker jag är helt fel. Klart han mår dåligt om ingen tror på honom. Nu är jag inte helt insatt i diskussionen, men jag VET att el och strålningskänslighet ÄR bevisat och den där "gubben" kan mycket väl ha haft rätt. För din bror verkar inte må bra och jag skulle aldrig skicka in honom i en miljö som ett sjukhus med mobiler, el, röntgen och många andra avancerade maskiner. Symptomen låter nästan som ALS. Men det antar jag ni testat. Det kan inte vara så att han är metallallergisk? Har han någon gammal amalgamlagning, titanspikar i höften eller något annat som skulle trigga hans allergi. Symptomen du nämner är nämligen mycket lika. Om inte annat, så försök kom i kontakt med fler personer som jobbar för elöverkänslighet och försök på en second opinion på honom.
Posted on: 2015/4/27 19:32
|
|||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
Prova med kolloidalt silver från Ion Silver, finns att beställa från t.ex. Bodystore. Det har hjälpt mig med massa olika tänkbara åkommor. Skulle inte förvåna mig om det även hjälper mot elallergi. Kostar ca: 200 kronor.
Jag brukar ha silvret under tungan några minuter innan jag sväljer det. typ, en matsked 4-5 gånger under en dag. Jag vet ingen, eller har inte läst om någon som provat silver och säger att det inte fungerar. Om det fungerar mot el-allergi låter jag vara osagt, men så här skriver VD:n för Ion silver: "Nya rön pekar även på att vissa elallergiker får en fantastiskt god effekt på sin elallergi med kolloidalt silver. Det är möjligt att elallergi till stor del orsakas av patogena mikroorganismer. Den systemiska infektionen sätter ner immunförsvaret så mycket att kroppen får svårt att värja sig för till och med elektromagnetiska variationer i miljön." http://www.2000taletsvetenskap.nu/tidning/03nr2/03-2art1.htm
Posted on: 2015/4/30 22:30
|
|||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
Annars kan du prova mer mer basisk kost, men skulle gissa på att kolloidalt silver fixar det.
Posted on: 2015/4/30 22:31
|
|||
|
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login