vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Chembuster

See User information
Tjena skirver hära för att jag inte kunnde skirva i chamitrails forumet, gick inte att göra en topic där :(

Men iallfall jag har börjat sätta mig in lite i vad chembuster är för något, och det sägs att denna mannik tar bort chemitarails plus stabiliserar luften som är full med stråling från mobil och sånt,

Har seriiösa planer på att bygga en, före det kan jag inte säga om denna fungerar, men det finns många som har byggt en, och lägger ut sina erfarenheter och resultat på internet, och påstår att det funkar fin fint :)

skickar två länkar om denna, en som du kan läsa vad detta är och en tysk sida som visar lite mera bilder och mallar, så om man är sugen på att testa bygga en är det bara att ta hjälp från dessa sidor, kan även så klart google lite :P

ja ja, få se vad ni har att säga om detta, men jag har seriösa planer på att byggan en, värka inte vara så svårt, och jag har tid för sånt hära. om den fungerar så har sammhället jag lever i bättre himel och luft, om den inte fungera så har jag bara haft ett kul experiment på gång,

länkar:
http://images.google.se/imgres?imgurl ... sv-SE:official_s%26sa%3DN

tyska länken med lite mera bilder:
http://www.gandhi-auftrag.de/cloudbusterbauanleitung.htm

Ps: om någon är bra på tyska kan ni höra av er i detta forum, och om ni är jätte snälla översätta beskrivningen till svenska, för den tyska beskrivningen är 100 gånger bättre tycker jag, och sen är det ju europeiska mått, inte amerikanska som ajg har jätte svårt med. Så om det är någon som kan översätta det viktiga i dokumente, typ, vad man behöver, och hur man sätter ihop den då bygger jag denna grej, för jag har fastnat lite på den amerikansa beskrivningen. Sen så skulle det ju vara lättare för andra svenska att bygga en om det finns en svensk manual :)

Skulle ha gjort en om jag kunnde tyska. Hoppas någon med språkkunskap är villig att ta på sig detta project, kanske till och med kan lägga ut denna manual på denna sida sen

oj detta blev längre än jag trodde opss ha det bra

Posted on: 2006/6/20 9:41
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Chembuster

See User information
lite mera bakrund om chembuster och orgonite:
http://www.orgonite.info/what-is-orgonite.html

Posted on: 2006/6/20 9:52
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Exakt hur skulle du bli av med "mobilstrålning" ?
Om du nu tror att det funkar, hur skulle du märka det ?

Lägg dina pengar på bättre saker, tror inte på all skit du kan snoka upp på internet.

Posted on: 2006/6/20 11:31

See User information
jag har tänk utföra detta som ett litet experiment, och se vad som händer om jag smackar upp en sådana hära. Och vad gäller pengar så blir jag sponsrad till projectet. :P

Posted on: 2006/6/20 12:30

Jag är från Tyskland

See User information
Hallo

Vad exakt vill du ha gjort ?

MVH

Odin

Posted on: 2006/6/20 12:37

Re: Jag är från Tyskland

See User information
tjenare jag ville ha vissa saker i ett dokument översatt. Men jag har redan tagit hand om det själv, och med hjälp från översättar maskiner från internet och lite fantasi.

Så tack för din visande villighet att visa framfötterna till mig att vilja översätta. tack igen. Men som sagt det har ordnat sig nu så det behövs inte. Har börjat beställa grejor, mycket kvar att göra men ska bli kula att se hur den här grejen fungera, om den fungerar alls.

uppdatera senar hur det går om någon är nyfiken om projectet.

Här är en till sida om vad orgonite är. Som sagt detta behöver inte va sant, men jag har tänk att pröva sannings halten i påstådda utalanden orgonite och chembuster lär göra.

http://www.orgonite.info/

Sen blir det inte mer vetenskapligt än att om jag känner skillnad i min till varo, Tex mer positiv och så under en längre tid, plus att jag börjar se olika sort moln fenomen på himlen, eller märker av skillnader i vädret, så är jag nöjd.

Posted on: 2006/6/21 10:17

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper