vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

911 press for truth Dokumentär

See User information
Vågar ZPZ, ZINK, VERKLIGEN, M.FL som konsekvent kallar oss för konspirationsteorier för att vi pekar ut att Pentagon och Vita Huset ljuger säga samma sak i ansiktet på dom efterlevande som ställer samma frågor?

http://www.911pressfortruth.com/

Posted on: 2006/9/9 6:25
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: 911 press for truth Dokumentär

See User information
Ett klipp från filmen kallat "Bush knew" finns på You Tube!
http://www.youtube.com/watch?v=CCjbmImBa6w

And if Bush knew and 911 is a LIHOP then all conspiracytheorists in the world are the heroes of the decade. Civil guardians against fascist warcrimes.

Why am I writing in English?

Posted on: 2006/9/9 6:54
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Quote:

cicero wrote:
Vågar ZPZ, ZINK, VERKLIGEN, M.FL som konsekvent kallar oss för konspirationsteorier för att vi pekar ut att Pentagon och Vita Huset ljuger säga samma sak i ansiktet på dom efterlevande som ställer samma frågor?

Det finns så många efterlevande att vi hittar alla sorters åsikter bland dem så det går nog att rada upp efterlevande med många olika åsikter.

Sedan anser jag numera att om ordet "truth" med i webbadressen eller som motto på webbsida anser jag den inte ha sanningen. Man ska inte behöva tala om att man har sanningen om man verkligen har den.

Bara för att visa vad jag menar.

Någon registerar in ”911sanningen.se” och skriver i början av webbsidan att sanningen ska fram. Sedan läser vi att utomjordingar och UFO stod bakom hela 911.

Det är alltså inte påstående om sanning som ger sanningshalten utan hur man argumenterar för den.

NIST rapporten innehållet inte ordet "truth".

Ta bort alla "truth" och argumentera istället så någon sanning syns.

See User information
Zink <--- Det finns ju en enkel anledning till att NIST inte använder ordet truth, för att det inte är sanningen dom berättar! Dom berättar en påhittad historia..

Posted on: 2006/9/9 12:51
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

See User information
9/11 var MIHOP.

MADE
IT
HAPPEN
ON
PURPOSE.

Og "911 press for truth"?

Pøh. Minner meg om CIA-fake 911truth.org (Inte alle der er CIA-fakes, men ett par av medlemmene er helt klart cointelpro terrorister) sin holdning i mange, mange år: "Oh, there are some unanswered questions".

Yeah.

"Press for truth?".

"Å, kan dere inte være snille og fortelle oss sannheten?"

"Joda, vi gjorde 9/11, vi er massemordere. Det er sannheten."

"Okey, bare lurte".

tihi. Det er inte spesielt mange "ubesvarte spørsmål" igjen nå. Filmer som kommer ut og liksom er "viktige" fordi de "stiller spørsmål" .. som kommer ut NÅ.. er bare tull og tøys.

9/11 var 100% en inside jobb. Avklart for mange, mange år siden. Filmer som kommer ut nå og liksom sier "jada, vi må finne ut sannheten, det er noe galt her" er WHITEWASH CRAP.

PEACE ON EARTH. Vi vet allerede "Who Killed John O'Neill?"

Posted on: 2006/9/10 10:48
Resized Image

See User information
Quote:

cicero wrote:

Jag skulle önska att cicero och andra inte försöker peka ut vissa användare på vaken. Poängen framgår utan att peka finger mot någon.

/Amdin

Posted on: 2006/9/10 11:02
Administratör och grundare av vaken.se

Anonym
Quote:

cicero wrote:

Vågar du säga detta i ansiktet på alla anhöriga till offren på AA 77???
Quote:

cicero wrote:
Någonting är konstigt med passagerarlistan för Flight 77.
Nästan alla på planet hade knytningar till underrättelsetjänsten, militären eller militära industrin. Bland annat flera knutna till militärindustri som sysslar med fjärrstyrda robotar och flygplan.

Det är inte helt otroligt att dessa lever och arbetar med vapenindustriella utvecklingsprojekt åt Pentagon.

http://www.vaken.se/modules/newbb/vie ... php?topic_id=1951&forum=4

Vågar du säga till Mark Binghams mamma, detta som Loose Change påstår om honom och hans samtal?

Quote:
A man claiming to be Mark Bingham called his mother, Alice, who was visiting his sister-in-law. The caller says, "Mom? This is Mark Bingham." When was the last time you called your mother and used your full name? "I just want to tell you that I love you. I'm on a flight from Newark to San Francisco and there are three guys on board and they have taken over the plane and they say they have a bomb. I'm calling you from the Airfone," and then "You believe me, don't you, Mom?"

"Yes Mark, I believe you, who are these guys?"

Then he was interrupted by someone who was speaking in a low-toned male voice, speaking what sounded like English. After 30 seconds of muffled sounds, the caller repeats "I'm calling you with an Airfone."

His mother asks him again, "Who are these guys?"

After another pause he returns and asks again, "You believe me, don't you, Mom?"

There was another pause, and the phone just trailed off.

To date, none of the calls, except for Betty Ong's call to American Airlines, has been released to the public.

But to be honest, none of that matters.

Why? Because none of these calls could have taken place.

För att svara på din fråga, ja jag kan stå för allt jag skrivit här, och skulle inte ha några problem med att säga samma saker till de efterlevande. Jag skulle inte ha några problem med att säga att de konspirationsteorier de gått på är fulla av lögner och missledande påståenden.
För övrigt tror jag inte jag kallat någon skribent här för en konspirationsteori...

Edited by zpz on 2006/9/10 11:53:35

Anonym
Quote:

TeBe wrote:
Zink <--- Det finns ju en enkel anledning till att NIST inte använder ordet truth, för att det inte är sanningen dom berättar! Dom berättar en påhittad historia..

Ska jag tolkade det som om det står "truth" i något dokument vilket som helst så är det sanningen?

See User information

Posted on: 2006/9/10 12:12
- -

Anonym
Quote:

Sådana här svar kallar jag inte svar. Jag bruka säga till mina vänner att när konspirationsteoretiker inte kan svara på min frågar så kan man få en länk till svar.

See User information
Du är själv en konspirationsteoretiker zink, men det verkar du inte ha fattat.

Posted on: 2006/9/10 18:40

"Absolute certainty is a privilege of uneducated minds and fanatics" - CJ Keyser

Anonym
Quote:

seraphim wrote:
Du är själv en konspirationsteoretiker zink, men det verkar du inte ha fattat.

Och jag som trodde jag var en skeptiker. Där ser man.

See User information
Quote:

zink wrote:
Quote:

Sådana här svar kallar jag inte svar. Jag bruka säga till mina vänner att när konspirationsteoretiker inte kan svara på min frågar så kan man få en länk till svar.

Du är väldigt naiv när det gäller att tolka inlägg måste jag säga.
Min länk var inte ett svar till dig utan en länk till en torrent så att
fler kan se filmen.

Om du har sett den får du gärna göra ett utlåtande om den här.

Såg den nyss och jag tycker att den är väldigt talande för just hur
de styrande undviker folket när dom vill ha svar på obekväma
frågor. Alla lögner och undvikande av frågor som spelar stor roll
för de drabbade och resten av världen visar hur ignoranta
politikerna har blivit. Varför det är så funderar jag ganska mycket
på, har dock inget klart svar på detta ännu.

Även medias dribblande med vad som är viktigt och inte tas upp.
Genom att "gömma" eller inte ta upp viktig info så leder man
opinionen åt fel håll (rätt håll för de styrande dock). Inte undra på
att människor inte kan göra en objektiv bedömning av sin
regering eller representanterna för den.

9/11-inblandningen från Pakistan och ISI syns tydligt i denna
dokumentär när det gäller pengarna till Atta, the Moneytrail,
som inte ens den officiella rapporten ville följa för det var inte
relevant.

Hela det stycket som Bob McIlvaine avslutar med att i tårar säga
är talande nog för vad som gäller i vår värld:

Knowledge is power

Jag blev riktigt ledsen när jag hör hans avslutande ord om sin
son. Att sedan människor avfärdar hans genuina uppriktighet
som påhittade och osanna är djupt beklagligt.

Paul Thomsons timeline är imponerande:
http://www.cooperativeresearch.org/project.jsp?project=911_project

Fler intressanta tidslinjer finns dessutom:
http://www.cooperativeresearch.org/

Posted on: 2006/9/10 20:16
- -

See User information
zink du får gärna lufta dina tankar angående mitt
tidigare inlägg.

Posted on: 2006/9/11 15:40
- -

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper