vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

ditt tidigare liv

See User information
Tagen från Forumet Fragbite

"Hittade en rätt intressant grej på ett annat forum, tänkte dela med mig av den. Det är en ljudfil där en tränad terapeut guidar dig (eller ditt undermedvetna) tillbaka till ett möjligt tidigare liv.

Tanka den nedre ljudfilen, den övre sades inte vara lika bra.

De som inte förstår engelska utan att behöva anstränga sig jättemycket ska inte göra sig besvär, han pladdrar på engelska i 45 minuter. Gör detta utan störningsfaktorer och koncentrera er så kanske ni får uppleva något roligt denna tisdagkväll! ))

Edit: nya länkar -

http://rapidshare.de/files/6333286/finkelstein.mp3.html

http://rapidshare.de/files/6333877/regression.mp3.html

regression är bättre."

provade lite igår å fick nästan lite panik en bit in så vart tvungen att sluta...

Posted on: 2006/12/26 14:21
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: ditt tidigare liv

See User information
Jag kommer ihåg några saker från tidigare liv.

Det är inte så himla svårt om man har rätt metod.

Jag ska göra mycket mer - det har min flickvän och hon kommer ihåg otroligt mycket. Jag känner runt 50 personer som också kommer ihåg tidigare liv minst lika bra som hon, och jag har träffat många fler.

Posted on: 2007/1/10 10:36
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
vakennu <-- Vilken metod använder du ?

Posted on: 2007/1/10 10:41
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

See User information
Dianetik!

Posted on: 2007/1/23 16:23

Anonym
Länkarna funkar inte! Är det nån som har en annan länk?

/ fr3D

Anonym
Ja, nu är jag jätteintresserad här.

Någon som sparade mp3:orna och kan lägga upp dem på någon server? Jag har utrymme iaf någonstans.

Vill ha!

Anonym
vakennu: Hur mycket stämmer denna introduktion av dianetik
överrens med din kunskap och uppfattning om det?

http://sv.wikipedia.org/wiki/Dianetik

Anonym
Jag tror jag har hittat nåt som kan vara interessant.

http://www.lihden.com/Past_Life_regression.mp3

/ fr3D

See User information
hehe...

1. Skapa er ett Liv...
2. Hur att få ett kommande liv...? 2012 och det...

Det skulle jag vara orolig för, om jag vore "någon annan..."

Posted on: 2007/1/24 8:55
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

"...set me free in my own lifetime."

See User information
Så, en berättelse om reinkarnation, och några rader om att komma ur det.

Av en kvinna i Kina

"...set me free in my own lifetime."

My Experience Studying Supernormal Capabilities in China

By Zhengyi

During 1987 and 1989, I was conducting research on martial arts and Qigong at the Research Institute of Ethnological Physical Education in Shanxi University. Because of the need for further investigations on some of the research projects, I formed a joint research team with Beijing College of Traditional Chinese Medicine and Beijing Traditional Chinese Medical Hospital. Later on, they introduced me to the Chinese Institute of Human Physiology. This institute was in the process of forming a "Research Center on Human Physiology." They invited me to be a research associate at the center, carrying out classifications and investigations on people who were thought to possess supernormal capabilities. Through such activities I had opportunities to come into contact with such people.

In the summer of 1988, I met a 10 year old girl at the center. Her surname was Liu, and she was from Jinzhou City in Liaoning Province. She could see many things that were not visible to ordinary people, such as accurately describing the type of disease within a human body. She could even see the organs and structures inside a human body. She could tell precisely what took place inside a human cell.

Back in her hometown, her extrasensory ability got the attention of other people. Someone wrote to Mr. Qian Xuesen ("The Father of Chinese Rockets and Missiles" and a graduate of Caltech). Mr. Qian was a leading advocate promoting research on human physiology. He invited this little girl to Beijing so that further research could be conducted. We brought her with us to hospitals and homes of some special patients to verify her clairvoyant ability, as well as uncover the true conditions of the patients.

Mr. Fu was a famous scholar at the Ethnic Culture Research Institute. He was in his senior years and had been under long term care at the Xiehe Hospital for ascites. After observing the old man lying under blankets, the little girl said : he had fluid in the abdomen due to the hepatic cell problem, but there had no cancer cells. That proved to be identical to the hospital report. There were many cases similar to this one. Another example was her diagnosis of Mr. Tao, the Secretary of Mechanical Department. After seeing him, she said his lumber spinal cord had changed color. Again, this fully agreed with the hospital's report.

I asked her how she could see cells inside a human body. She said that she could see them after she first magnified human organs. I chatted with her like kids talk to each other. She started to unveil to me many interesting things. When she was a baby being breast fed by her mom, she saw her mom's heart beat and lung respiration through expanding and contracting with each breath. She tried to touch them with her little hands, but could never reach them. She played with ants. She wanted to find out if ants also had a heart. She magnified an ant to the size of a camel. Then she could see through its body to look at the heart. It turned out that ants also have a heart that beats just like that of a human being. Ants also have blood vessels and other organs, such as liver, stomach and etc. She tried to take a ride on an ant by magnifying it to the size of a dog. She fell down when she tried to do that. In reality the ant did not change size, even though she magnified it with her eyes. I asked her, "Why didn't you tell your family members that you possessed such an ability?" She said, "I thought everybody could see those things just like I did. They just didn't talk about it. Neither did I." She also told me about the nine reincarnations of her mom by mentioning what kind of human or animals she took in her previous lives. She could even tell how her mom and dad had formed their predestined relationship. She was very certain that some people were animals in their previous lives, some were humans, and everyone had their reincarnations. There were also beings from realms high above. She could view and determine the previous identities of many people.

I was truly amazed and felt her story to be very significant. But how could we verify and validate her stories to be true? I made note of the three people who were mentioned by her that were animals in their previous lives: A was a tiger, B was a lion, and C was a peacock. A year after I worked with the little girl, by chance I met another person with a similar supernormal capability. Ms. Man worked in the military; she had very strong extrasensory power and could see some unusual things. I used the double- blinded method to make a test. I found the three people previously mentioned by the little girl and let Ms. Man observe them. She indicated: A was a tiger, B was a lion, and C was a big bird, similar to a Chinese phoenix (a mythical bird similar to a peacock). I did many such double blind tests. This technique could indeed prove the theory of reincarnation.

What surprised me more in my test were the particular views about reincarnation. It was a very unusual story about a young woman, who had lost both hands when she was a child. Yet, she was very diligent. With great stamina she learned how to write Chinese calligraphy with her feet. She became a very famous, albeit a highly unusual calligrapher. I first asked another psychic person, Mr. Zhang from the Beijing Traditional Chinese Medical Hospital, to go visit her. His statement was that she was a very vicious animal in her previous life. She injured and killed many people and other lives. She reincarnated into a human, but she had to lose her hands. Ms. Man also made nearly identical observations under the double blind test. Later on, after a fairly long period of time I met Mr. Chen, who had strong extrasensory power and worked at the TV station in the city of Guangzhou. After mentioning this young woman and showing him her picture, he told a more complete story about her. He said, this extraordinary calligrapher had a pair of pure white hands upon birth, but she lost both of them. This was because she was very malicious in her previous life and committed numerous sins with her two hands. Later on, I found out from this extraordinary female calligrapher that she was born with two hands white as pure jade. When she was two years old, she went to play with bigger kids along the railroad tracks. When the train came, the elder kids were frightened and ran away but she fell down along the tracks. She held on to the rail using her little hands without letting go. Tragedy took place and she lost both of her hands. We were deeply saddened and cried for her tragic experience. When human beings could be savaged out of all the pain and agony? From this point on, I made up my mind to seek for a way that would set man free from all anguish and torment.

Afterwards, I read some Buddhist scriptures that talked something about reincarnation, predestined relationship. Yet, trying to find the Buddha Fa [law and principle] offering salvation during my lifetime was more difficult than flying up into the sky.

In the summer of 1996, I read 'Zhuan Falun'. I finally found the Buddha Fa– Falun Dafa that could set me free in my own lifetime. Cultivate in Dafa with a crystal clear mind, cultivate ourselves by following the cosmic characteristic of "Truthfulness, Benevolence, Forbearance," elevate our Xinxing (virtue) to higher level, endure hardship to rid our karma, transform the black substance – "Karma" to white substance – "De." Through cultivation practice, continuously raise our level, finally reaching the state of consummation with total release. This is the most precious treasure that has been sought by generations after generations of people. Due to the deterioration of traditional cultivation approaches, further worsened by the mix-up of human ideology with so called science and atheism, human thought had become stubborn and cunning. In order to offer salvation to mankind today, Falun Dafa is the most direct and straightforward cultivation method; it emphasizes human virtues. Only through a cultivation way like Falun Dafa could a man cultivate himself to consummation.

At the present, some evil influences in Mainland China and old, degenerated beings are persecuting Dafa. Their final outcome will be very dire and inevitable. This is precisely because a person's own incarnation is the ultimate manifestation of the Law of the Cosmos: reward for goodness and retribution for sin.

I wish more people could cultivate in Dafa, never to commit bad deeds but do good deeds, and never, ever commit acts that undermine Dafa and transgress the Law of the Cosmos.

May 10, 2001

Posted on: 2007/1/24 10:20

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Re: "...set me free in my own lifetime."

See User information
jag har den ena av mp3 filerna.

ska kolla om ja kan hitta nån stnans å lägga ut dom eller så kan ja skicka dom över msn..

Posted on: 2007/1/26 22:31

Anonym
mm när man frågar dom otroende .
Tror du på döden ?
Får man oftast ett nej.
Varför frågar man.
Svar: för att man inte vet vad som händer efter döden det bara svartnar liksom.
Ok Tror du på livet?
Svar = Ja
Varför?
Minns du vad som hände innan du föddes.?

Folk är mestadels rädda av okunkap och lever i självförnekelse hur ska man kunna neka döden när den är en del av livet.?

Det bara svartnar liksom säger dom.
Men vad dom inte inser är att allt är energi. Och att ingenting och tomhet inte är samma sak där tomheten är där för att fyllas ut.

Reinkarnation är ett faktum ,energi ändrar bara form,
En enkel jämförelse är att man kan jämföra universum med en tv skärm där ytan på skärmen motsvarar univerums elektro magnetiska entropi -- och själen samvetet och auran som en magnet som lämnar spåren eller en del av sig kvar på skärmen..

Edited by TheAssasin on 2007/1/26 23:26:34
Edited by TheAssasin on 2007/1/26 23:27:12

See User information
Mini!
Jag skulle vilja ha den där ljudfilen via msn om det går. Fattar bara inte hur jag ska nå dig då jag tycker den här sidan har ändrats sen jag var här sist

Posted on: 2007/1/26 23:29

See User information
Quote:

Greena wrote:
Mini!
Jag skulle vilja ha den där ljudfilen via msn om det går. Fattar bara inte hur jag ska nå dig då jag tycker den här sidan har ändrats sen jag var här sist

Ja visst ändras det, det är nu i Levengood-anda - inget är som förut. Varsågod och skölj.

En låt till vattnet:

http://www.esnips.com/doc/fd15c93a-b9 ... rs-Fugelstad---Ingenting-Är-Längre-Som-Förut

Posted on: 2007/1/26 23:51

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Anonym
till vilken nytta är denna information egentligen..???

även om du minns ditt förra liv, kan det inte vara nyttigare att koncentrera sig på det nuvarande livet..?

Anonym
Tidigare liv lägger grunden det är den bas känslan som medvetandet sinnet hjärtat bygger vidare på.

Det är som en barnvagn där hantaget är tidigare liv medvetande och känsla.

Utan handtag ingen känsla karma medvetandet och liv .
Den rullar ner i ett dike och går sönder.
GameOver.

Anonym
Quote:
även om du minns ditt förra liv, kan det inte vara nyttigare att koncentrera sig på det nuvarande livet..?

Jag önskar inte går in på detaljer i ett internetforum, men låt mig säga att jag vet - helt iskallt - att det som man har gjort eller råkat ut för i tidigare liv kan påverka detta livet som man lever.
Det går dessutom att bryta...

See User information
Quote:

Greena wrote:
Mini!

du kan adda mig på nicke_dirtbike@msn.com

Posted on: 2007/1/27 15:15

See User information
Quote:

void wrote:
vakennu: Hur mycket stämmer denna introduktion av dianetik
överrens med din kunskap och uppfattning om det?

http://sv.wikipedia.org/wiki/Dianetik

Inte så bra. Man kan lätt få tag på Dianetikboken eller "Dianetics: Evolution of a science" vilket är lite lättare att förstå än dianetikboken.

Posted on: 2007/1/30 12:26

Anonym
Hämntat från Dalai Lama.
Det första steget i strävan efter lycka är att lära sig.
Vi måste först lära oss hur negativa känslor och handlingar är skadligt för oss och hur positiva känslor hjälper oss. Vi måste inse att dessa negativa känslor inte bara är dåliga och skadliga för individen själv utan också för samhället och hela världen.

Dom ända grundläggande fysiska behov vi behöver är mat, kläder och husrum.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Egna ord
Alla problem idag är från början en negativ tanke. Jag kallar problem för symtom. Men vad kallar dom flesta en alkolist, drogmissbrukare, deprimerad, etc jo det blir ju ett problem i det system vi lever i. Vilket vissar att systemet inte funkar för männskan. Det inser dom flesta, men tycker att dom kan vara en del i systemet med gott samvete. Hur är det möjligt, det är ju bara att se sig omkring. Vi kan göra en väldigt lång lista på allt negativt i vår omvärld och ändå få en axel ryckning som komentar.

??? sov gott

Anonym
Quote:
The Assasin:
Tidigare liv lägger grunden det är den bas känslan som medvetandet sinnet hjärtat bygger vidare på. Det är som en barnvagn där hantaget är tidigare liv medvetande och känsla. Utan handtag ingen känsla karma medvetandet och liv. Den rullar ner i ett dike och går sönder. GameOver.

Det där är helt klockrent! Bra skrivet!

Anonym
Sånt här ganska spännande, jag har en känsla av att ha varit ett jagat djur i en djungel, i mitt förra liv. Människor jagade mig för skinnets skull. Bara en stark känsla jag har och hoppas inte bli djur igen om man nu skulle återvända efter detta liv. Låter lite flummigt kanske, men har lite svårt att tro, att vårt medvetande och själ dör, utan att det är mer som en energi av något slag.

See User information
Ja, vi dör inte. Vi har inga fysiska delar, eller ens energi. Men vi har förmågan att skapa saker och kommunicera dem med varandra.

Posted on: 2007/3/21 10:10

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper