vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Autistisk pojke ska betala 700 000 kr

See User information
Autistisk pojke ska betala 700 000 kr
MALMÖ.

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,1060999,00.html

Föräldrarna hävdar sonens autism orsakats av vaccinationer.
De stämde Trygg-Hansa på flera miljoner, men förlorade.
Nu krävs pojken på drygt 700 000 kronor i rättegångskostnader.
Föräldrarna har i åratal kämpat för att få ut ersättning på den försäkring de tecknade när pojken föddes.
– Vi vill inte uttala oss innan vi har haft ett samtal med vår advokat, sa pojkens mamma till Aftonbladet.
Pojken fick vid två års ålder diagnosen infantil autism.
Tvisten handlar om huruvida hans sjukdom är medfödd eller orsakades när han vid 18 månaders ålder, i tät följd, vaccinerades mot difteri, stelkramp och polio.
Både pojkens föräldrar och Trygg-Hansa kallade experter till rättegången.
Malmö tingsrätt anser att föräldrasidans experter ”haft väsentligt mindre erfarenhet och/eller kompetens”.

Mmmmmmmm...Yeah right..........

Posted on: 2007/5/4 17:59
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Autistisk pojke ska betala 700 000 kr
De magiska 18 månaderna, jag tycker vi borde ge zink en dos av nyttiga vacciner fast han vet bättre och jobbar åt Försvarsmaktens psykologiska krigföringsavdelning.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Fy fan säger jag,
finns vetenskapliga bevis
negligerade
finns dokumentation
negligerade

Ser ut som en pröjsad historia
och okunnighet,
ledband för HEL-VETE

say no more

Posted on: 2007/5/4 18:51

Anonym
Jag tycker man borde köra sprutorna i dem som förespråkar skiten och några i Zink eftersom han alltid tror på vad fan som helst.

See User information
Quote:

Tomten wrote:
De magiska 18 månaderna, jag tycker vi borde ge zink en dos av nyttiga vacciner fast han vet bättre och jobbar åt Försvarsmaktens psykologiska krigföringsavdelning.

Skadan är nog redan skedd...du vet, förmågan att se samband är fullständigt borta...

Posted on: 2007/5/4 18:54

Anonym
Zink din pajas, kan du inte visa oss hur du tar 16 vacciner rakt i armen som alla PsyOps horor skulle (inte) göra?

Anonym
Är inte alla dom där sjukdomarna man tar vaccin mot till och med utrotade?

Anonym
Självfallet, de vill ha en ursäkt att injecera kvicksiler så din 18 månader unge blir lika skadad som Zink eller får autism på sin 18 månaders levnads dag, ta reda på the shit själva. Det är inte så att ni måste vandra till en tibetansk grotta 6000 mil här ifrån utan det är bara att göra en google search. Idioter.

See User information
Jag undrar vem som företrädde familjen. Om de hade haft Viera Scheibner så kunde det haft möjlighet att gå vägen.

http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=43065#forumpost43065

Hon har anknytning till Sverige genom sid make (som dog). Hon är den som ofta är med vid sådana rättegångar - "lärare till läkarnas lärare" i Australien. Jag vet vem som tog henne till Sverige då hon höll föreläsning här, om det är någon som vill "jobba" vidare med detta...

Posted on: 2007/5/4 19:00
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

Anonym
Svenska domstolar = Bilderberger, man har ju för fan inte ens jury medlemmar utan de är utsedda byråkrater: Hur många injektioner har ni fått, jävla muppar.

Anonym
Vad jag förstår så handlar det om Familjen Allan Rees, som bor i Tygelsjö utanför Malmö.

Han har vad jag vet haft hjälp av bl a Vera Schreibner , men det har tydligen inte hjälpt.

Förbannade Illuminati - Land man lever i.....

ILLUMINATI VÄRLD.

Ovanpå Byggnaden i GÖTET där Försäkringsbolaget Zurisch har sitt kontor så är det en Jävla Pyramid på taket. Detta Försäkringsbolag är med och mörkar Vaccinationsskador där Familjer som drabbats får skriva på Tystnadsplikt och får en Symbolisk ersättning.

V¨åra Läkare är ena Jävla Illuminati-Horor.

Vaccinationer kan orsaka Autism !!! Punkt slut.

Fan vad FÖRBANNAD jag blir !!!!

See User information
Injektioner?????
Kan man undra Tomten
Du fan right on the needle

Posted on: 2007/5/4 21:35

Anonym
Vacciner är ju skitbra, de säljs ju av illuminati. Vi behöver köra åtminstående 26 st upp i Zinks röv för hans eget bästa.

See User information
Quote:

A73 wrote:
Vad jag förstår så handlar det om Familjen Allan Rees, som bor i Tygelsjö utanför Malmö.

Han har vad jag vet haft hjälp av bl a Vera Schreibner , men det har tydligen inte hjälpt.

Förbannade Illuminati - Land man lever i.....

ILLUMINATI VÄRLD.

Ovanpå Byggnaden i GÖTET där Försäkringsbolaget Zurisch har sitt kontor så är det en Jävla Pyramid på taket. Detta Försäkringsbolag är med och mörkar Vaccinationsskador där Familjer som drabbats får skriva på Tystnadsplikt och får en Symbolisk ersättning.

V¨åra Läkare är ena Jävla Illuminati-Horor.

Vaccinationer kan orsaka Autism !!! Punkt slut.

Fan vad FÖRBANNAD jag blir !!!!

Jaha det var Allan. Jag tänkte det kunde vara det. Han var med och översatte en del av Vieras föredrag till svenska som jag var på, då hon var här.

Det står om honom i högerkolumnen i filen vaccination.htm här:
http://esnips.com/web/dokum

Han har ju jobbat (jobbar?) på SVT, en del kanske känner igen namnet. Surt...

Posted on: 2007/5/4 22:18
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

Anonym
Pajaser och idioter, det är bara att säga NEJ och om nödvändingt mordhota vissa personer. *duh*

Anonym
Gissa när man kan köra kvicksilver vacciner i mina två döttrar, det kan man göra efter en större massaker fast ni är billiga shits som kommer aldrig att göra ett enda shit och sedan gnäller ni att era ungar är idioter (eller autistiska) och eftersom ni är billiga svenska horor så kan ni väl för fan sova i det.

See User information
Som en vis man sa: "Världen är inte rättvis"!

Jag inte förstå hur en värld kan vara varken rättvis eller orättvis men jag förmodar att han menade att "människor inte är rättvisa"!

Fel igen! Människor har all chans och vilja i världen att vara goda och rättvisa.

Det är det ekonomiska och känslomässiga "fängelsesystemet" som får oss att agera "ont och orättvist"!

Låt oss ändra på det och börja med att sända alla goda tankar och energier till den drabbade familjen!

Posted on: 2007/5/5 6:57

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper