vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

AGNIHOTRA CERMONIN - ett försvar mot negativa krafter del 2

See User information
Jag kör vidare på detta, del 3 kommer senare.

Del 2

De är kända som mobiltelefontorn, det är vad de som byggde dem vill att du ska tro. Några av tornen har legitima funktioner, men det är en minoritet. Det finns folk som faktiskt kan se energier, och de säger mig att energin som kommer från tornen är svart och repulsiv.
Det är en negativ livs energi helt enkelt.

Tornen får sin kraft genom en generator. Någon gång hittar man ett som inte har någon naturlig kraftkälla. Titta närmare, försök hitta kablarna som kommer underifrån och går upp i tornen. De tornen har sin kraftkälla från underjorden, ursprunget kärnkraft eller en närliggande bas. När du hittat ett sådant torn vet du att du har mer än ett problem.

För er som inte känner till underjordiska baser eller dess existens, sök på Phil Scheider.
Han var med och byggde fler av dem och dödades senare av ”The men in Black”.

Den svarta energin som kommer från dessa torn bär en frekvens, eller en grupp av frekvenser, beroende på vad operatörerna vill åstadkomma. Nästan vilken som helst svart agenda kan operera och förstärkas genom dessa torn. ”Mind control” är en av funktionerna. Det finns mängder av torn i både stora och mindre städer som drabbar alla som lever eller passerar där.
Effekten från tornen är att hålla människan i en sorts mental koma, där man kommer att acceptera och inte protestera mot regeringens påhitt, spelar ingen roll hur negativt eller destruktivt, eller hur mycket man begränsar friheten.

Detta är bara början. Dessa frekvenser producerar mental koma i människan och en nivå av acceptans som gör den manipulerade massan mottagbar för ännu mer suggestioner.
Några torn har rörliga paneler och kan vridas, fokuseras mot ett bestämt mål. Med rätt frekvens kan man producera symptom liknande vilken sjukdom man vill, i vilken del av staden som helst. Folk blir sjuka och kontrollerade Doktorer kliver in och diagnostiserar det som vilken skrämmande farsot som helst. Karantän och undantagstillstånd följer, och allmän vaccination tillämpas. Vaccinationen bär farsot/sjukdom i sig själv, för att inte tala om microchipsen.

Med vilje, kan man orsaka upplopp. Med vilje kan man öka hjärtattacker eller andra kroppsliga fel. Med vilje kan man få dig att göra idiotiska saker, som att rösta på George Bush.

Är det någon som funderat på varför det inte förekommer några demonstrationer längre, mot krig och annat? Några är det ju, men inte som på 60talet. Då fanns inga kontrolltorn. Idag har vi torn som förstärks av sublima meddelanden från televisionen. Meddelanden som förstärks av fluoridmassakern i hjärnan. Flourid sägs förebygga dentalhälsa, men den raserar den mentala hälsan, ett gift således, som inte har någon dental funktion överhuvudtaget.

Den mentala och psykiska hälsan har fördärvats av allt som nämnts ovan.
Nu kommer sprayplanen med sin last av barium, aluminium och mykoplasma.
Aerosol/chemtrails sprids i luft och vatten, elektronerna dansar dödens dans, och folk står i kö vid sjukstugorna. De som inte gör det köper och äter ipren/Treo eller något annat som inte fungerar mot detta, sen bygger vi receptorer i hjärnan för mer sublim manipulation.
Dessa operationer förstärks av varandra.

Till syvende och sist sitter makthavarna med en totalt viljelös population som ses mer som resurs eller som en flock får. Då är det dags att tunna ut flocken, selektiv utrensning så att säga. På engelska heter det ”the culling of the population” mer än en president har pratat om delar av befolkning som ”useless eaters” på senare tid.

Fortsättning följer.

Posted on: 2007/5/26 9:31
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: AGNIHOTRA CERMONIN - ett försvar mot negativa krafter del 2

See User information
Hakade upp mig på det sista stycket där du skriver, (översatt):

"Till syvende och sist sitter makthavarna med en totalt viljelös population som ses mer som resurs eller som en flock får. Då är det dags att tunna ut flocken, selektiv utrensning så att säga. På engelska heter det ”the culling of the population” mer än en president har pratat om delar av befolkning som ”useless eaters” på senare tid."

Det är väl det som redan hänt i Sverige då socialdemo(n)kraterna styrt innan. Att man skall "fånga" upp människor och få dom i fällan genom att använda ekonomin som verktyg. Vi har ju i Sverige gynnat de människor med få förutsättningar och drivkraft att leva på bidrag, både ekonomiskt och socialt. Så de kan avla fram ännu mer barn utan att varken ta ansvar eller uppfostra i en humanitär uppfostran, där barnet begränsningar blir ännu mindre, så vi skapar oreda.

Sedan kommer ju tankegångarna av ovanstående översättningar av "monitor"... Vad är syftet bakom att manipulera en hel mänsklighet? Är det så enkelt att ett "gäng" rymdvarelser har oss som ett experiment likt för oss människan kan använda en myrstack eller möss för samma sak?

Eller är det så att vår generation samt ev. nästa generation inte kan hantera den här snabba utveckligen, och därför tror vi det värsta.

Själv är jag 100% övertygad om att det sprutas ut nån skit på himmelen. Det märks även på människor runt om, att man mår inte bra när det har varit aktivitet på himmelen, alla runt om man som inte känner till chemtrails talar ofta om att det börjar bli oroliga för sig själva, då de glömmer och framförallt att allt blir orymtiskt!

Sedan en helt egen tankegång:

Den mediahysterin som råder om klimathotet är för mig = Bullshit!
Det handlar om att övertyga varje människa om att må dåligt samvete. Jag garanterar att inom verkligen snar framtid kommer nåt bilmärke, (öh....USA!!!), presentera en bil som är inte bara miljöanpassad, utan miljövänlig!

Slutord:

Då jag kör bil ifrån Borås till Göteborg 2 gånger om dagen, har jag märkt att en viss typ köper en viss bil... Vi har Volvo V70, SAAB 95, AUDI och BMW. Dom skall alltid om, de skall alltid göra idiotbyten för att tjäna 2 sekunder, men resterande förlorar 30 minuter för att de skall byta fil och så vidare. Berättat detta för många vänner, och de har nu börjat sjävla studera detta beetendé och nu erkänt att detta stämmer + att innan blev stressade av dessa trafikanter, men nu hellre njuter av bilturen genom att iakttaga dessa "idioter".

Så var är världen på väg? Kommer den bli till det bättre? Personligen tror jag faktiskt det. Inte idag eller 5 år kommer det bli bra, men om kanske 15 - 20 år kommer världen bli bra. För då är vår kontakt med andra världar öppna för det. Tänk bara 100 årsedan, då det var ett äventyr att hälsa på grannbyn, 50 årsedan att besöka sina nordiska länder, 25 årsedan att åka till Thailand. Så tror nog att vi behöver minst 10 år till för att få fred på jorden så vi får kontakt med andra världar.

Så alla därute som kämpar med att få sitt budskap hörd - Fortsätt!!!

/Nickeheaad

Posted on: 2007/5/26 21:00
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Jag tackar, men jag bugar inte. har aldrig varit särskildt politisk engagerad överhuvudtaget.

Jag ser politik som något man manipulerar människor med.

Här i Sverige är vi ju väldigt förskonade kan vi tycka men dess värre är vi fortfarande ett psykosocialt experiment som också ger sig till känna genom de attityder som är av negativ art här på forumet, bland annat.

Politik för mig är inget att sträva efter, NWO har skapat båda sidor "OPPOSAMES" håll mig mig utanför politikisk debatt , och kom ner på jorden och se.

ha en kul kväll

Posted on: 2007/5/26 21:57

See User information
Tack för översättningen monitor och jag ser fram emot mer läsning!
Keep it up!

Posted on: 2007/5/26 22:45

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper