vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



Konspirationsteorier en konspiration?
#1


See User information
Det här med att HAARP skulle kunna styra både vårt stämningsläge och tankesätt, tänk om det är just det de gör nu?

Hur vet vi egentligen att inte själva världskonspirationen i sig inte är en konspiration mot oss för att vilseleda oss ännu längre bort från den ultimata "sanningen"?

Varför tillåter de högsta att så mycket information nu läcker ut om det är så intill döden topphemligt?

Posted on: 2007/9/10 20:37
~Jag vill skaffa mig en god utbildning - därför hoppade jag av skolan~
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Konspirationsteorier en konspiration?
#2
bra fråga..

Det känns som dom jobbar för fullt med att skola oss till deras fiender..

Kriget mot kriget mot kriget.. osv du borde förstå.
till och med här inne så uppmuntrar admin att läsa "the art of war" som ex..


jag försöker ge konspirasionen så lite energi som möjligt nuför tiden.

glöm nu inte att hat oxå är en energi, dvs att även hat innehåller en gnutta positiv energi..



 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Konspirationsteorier en konspiration?
#3


See User information
Sånnt där kan man ju aldrig veta, precis som att man aldrig kan veta om "allt är förutbestämmt"
Men det jag läst om HAARP värkar det mer vara i militärt syfte snarare än "mindcontrol"...
Såsom att det kan ändra vädret i vissa regioner.

Har en jävligt bra bok om det i mitt andra hem, kan namedroppa den då, för den rekomenderar jag skarpt.

Posted on: 2007/9/10 20:54
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Konspirationsteorier en konspiration?
#4


See User information
Alla böcker är välkomna, bara att "namedroppa" på

Posted on: 2007/9/11 7:52
"Fascism should more appropriately be called Corporatism because it is a merger of state and corporate power."
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Konspirationsteorier en konspiration?
#5
hjärntvätten går djupt ner och jag börjar fråga mig om man verkligen kan vakna? tror ibland att de svar man söker får man.

En del är väldigt övertygade men övertygelse kan ibland betyda att man intalar sig ngt och om man intalar sig ngt så tror man sig veta sanningen om ngt, det är inte alltid sanningen. Här alltså, hjärntvätt. Man kan aldrig vara säker på någonting.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Konspirationsteorier en konspiration?
#6


See User information
HAARP the ultimate weapon of the conspiracy hette den.
Den är skriven av Jerry E. Smith och utgiven av AUP
Isbn är 0-932813-53-4

rekomenderas skarpt till alla er haarp ekorrar där ute.

Posted on: 2007/9/11 19:58
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Konspirationsteorier en konspiration?
#7
Kosnpirationen går djupt precis som du säger Rubens. Kan man verkligen vakna är en bra fråga. Visst kan man, och jag drar ifrån ämnet lite, men kommer tillbaka igen om en stund :) ..

Så här var det för mig, och andra i min omgivning. Först vaknar man upp och tror att man en smart. Sen kommer man på att man vet väldigt lite. Sen pumpar man in mycke info, blir mer vaken, men också mer osäker. Sen vaknar man upp ytterligare när man breddar infoflödet o tar med shamanism, healing, qvantfysik o annat. Sen tror man att man är skarp igen, o så fortsätter det!

Automatiskt så ser man igenom mer och mer saker, fler och fler statliga instanser, fler o fler tankesätt o program etc. Tror man att man vaknat upp bara för att man läst alla trådar på vaken så e man enligt mig ute o cyklar på hal is, me bananskal dessutom. De skall nog mer till än så för att återställa fordonet till orginalskick.

När man nu går o jobbar mde detta, avprogramerar sig, så kommer man nog inte hela vägen fram,... om man inte knäpper av allt skit som vi är bombarderade av, såsom 3g o haarp o hans mormor.

Skulle va kul och få reda på lite mer om haarpan, och dess motsvarighet i Sverige. Sen om de e konspirerat upp till kragen så är det väl med det som allt annat, yrt!

Hare...

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Konspirationsteorier en konspiration?
#8


See User information
Läste något på ickans sida om et haarp i sverige, men jag tror det visade sig vara vanliga radio/tv antenner.

Posted on: 2007/9/11 20:50
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
47 user(s) are online (47 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 47

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS