vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »


Anonym
Vart Tog Lasersvärdets Ljus vägen?.. del tre..
#1
Är DETTA ditt infokrigande dr Void..?!?!

Bara så du vet så kommer ditt krig snart att visa dig sitt rätta ansikte..

tillbaka till det förbjudna ämnet om lighsabers vara eller icke vara så verkar det som han valt att hoppa tillbaka in i matrixet av rädsla, nu bakom fuhrer och kompani..

där dog många förhoppningar för mänskligheten i mina ögon..

och vad säger vaktmästare void nu då?
är det dags att städa och låsa åsikter nu igen elleR..

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Vart Tog Lasersvärdets Ljus vägen?.. del tre..
#2
Ja, lasersvärdet besatt mycket visdom...och humor.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Vart Tog Lasersvärdets Ljus vägen?.. del tre..
#3


See User information
ord och ord...

Posted on: 2007/11/17 1:10
Särskrivning borde bötfällas

Det är aldrig för sent att ge upp - förrän det är för sent...
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Vart Tog Lasersvärdets Ljus vägen?.. del tre..
#4
Quote:
Efekto / Banned4Life:
där dog många förhoppningar för mänskligheten i mina ögon..


Om någon nu levande själ hade orkat läsa en enda av hans romanlånga inlägg till punkt så kanske de hade kunnat avgöra värdehalten eller tyda innehållet i det han skrev. Jag tyckte mest det var kvasiintelektuellt svammel så jag har svårt att inse hur det kunde tilltala dig. Du är väl mer för raka budskap!

Han borde lärt sig av devisen:

"Less is more" eller "Det enkla är det svåra"!

TJÖTA!

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Vart Tog Lasersvärdets Ljus vägen?.. del tre..
#5
När blir nästa rättegång ?

Skala potatis skala potatis skala potatis (8)

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Vart Tog Lasersvärdets Ljus vägen?.. del tre..
#6
Quote:

kalkonmannen skrev:
Quote:
Efekto / Banned4Life:
där dog många förhoppningar för mänskligheten i mina ögon..


Om någon nu levande själ hade orkat läsa en enda av hans romanlånga inlägg till punkt så kanske de hade kunnat avgöra värdehalten eller tyda innehållet i det han skrev. Jag tyckte mest det var kvasiintelektuellt svammel så jag har svårt att inse hur det kunde tilltala dig. Du är väl mer för raka budskap!

Han borde lärt sig av devisen:

"Less is more" eller "Det enkla är det svåra"!

TJÖTA!





Så du har alltså inte läst ett enda av hans dåvarande inlägg till punkt?

Men ändå kallar du det för svammel?
Är det korrekt uppfattat eller missar jag något?




Varför ge ”romanlånga” inlägg en, kall hand…
När handen själv utövar det, ibland…?

Jag undrar vad som är bra med dina inlägg?
Mest tycker jag att de påminner om min fina,,, men tråkiga, innevägg…

En vägg som varken läser, lyssnar eller förstår andras diskussioner...
Förmodligen bara för att han består av förutfattade illusioner…

Kalkonen har väl inte börjat lägga ägg?
Med hönan vägg i vägg…

Eller Är det med tuppen han har börjat sitt intima lekande
Det förklarar då givetvis detta oförstånd och velande…

Dåligt rim jag gav här…
Fast dåligt rim kanske lär…

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Vart Tog Lasersvärdets Ljus vägen?.. del tre..
#7
Jag fattar inte varför ni om och om igen startar trådar om vart lightsaber är? Vem fan bryr sig? Tävlar ni att vem som kan vara mest skvaller-aktig och posta mest irrelevanta inlägg på vaken?

banned: Gillar du att starta trådar om lightsaber? Vad får du ut av det?

Det är ju bara såååååå meningslöst och internt att det inte duger till att ha på forumet. Vad är attraktionen vid att sitta och tjattra om dittan och datten som aldrig leder till något?

Är du ny användare på vaken så vill man inte läsa om era diskussioner om vad lightsaber är. Det är ju bara klubb för inbördesbeundran. Ingen fattar och det finns inget att lära sig av det ni skriver heller.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Vart Tog Lasersvärdets Ljus vägen?.. del tre..
#8


See User information
Quote:

Jumalauta skrev:
Quote:

kalkonmannen skrev:
Quote:
Efekto / Banned4Life:
där dog många förhoppningar för mänskligheten i mina ögon..


Om någon nu levande själ hade orkat läsa en enda av hans romanlånga inlägg till punkt så kanske de hade kunnat avgöra värdehalten eller tyda innehållet i det han skrev. Jag tyckte mest det var kvasiintelektuellt svammel så jag har svårt att inse hur det kunde tilltala dig. Du är väl mer för raka budskap!

Han borde lärt sig av devisen:

"Less is more" eller "Det enkla är det svåra"!

TJÖTA!





Så du har alltså inte läst ett enda av hans dåvarande inlägg till punkt?

Men ändå kallar du det för svammel?
Är det korrekt uppfattat eller missar jag något?




Varför ge ”romanlånga” inlägg en, kall hand…
När handen själv utövar det, ibland…?

Jag undrar vad som är bra med dina inlägg?
Mest tycker jag att de påminner om min fina,,, men tråkiga, innevägg…

En vägg som varken läser, lyssnar eller förstår andras diskussioner...
Förmodligen bara för att han består av förutfattade illusioner…

Kalkonen har väl inte börjat lägga ägg?
Med hönan vägg i vägg…

Eller Är det med tuppen han har börjat sitt intima lekande
Det förklarar då givetvis detta oförstånd och velande…

Dåligt rim jag gav här…
Fast dåligt rim kanske lär…


Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Ordpoppningsmaskiner får effekten att dränka Sanning...

Apropå Lightsaber, så är inget personligt.

Jag är ingen infokrigare...

Det är väl "det" man krigar mot som fått somliga till att bli krigare, aktivister, våldsverkare... Dom äger "er". Har man man förstått någonting då... det finns inget därute som aktivist-Don Quijotar kan "besegra" - vakna.

På grund av att vi inte "krigar"... inom oss själva och går emot det som som får oss vända vår sanna natur ryggen - och slåss mot väderkvarnar - istället för att fokusera på oss själva - "människa känn dig själv" - så är det som det är "därute"

Det därute är en spegelbild/manifestation av vår egen avvikelse - bara det. Varför då kriga mot det som visar upp vår sjukdom - det är ju det "vakna" här propagerar för...

Bara när man tagit hand om sin egen avvikelse så finns effekten att det därute inte heller kommer att visa upp avvikelse - man kommer att ha sitt liv och omständigheter så att det finns inte där - som vanlig matematik, orsak och verkan - karma. That's it.

De poppar upp en bild i loggan emellanåt med texten:

VAKEN.SE
WE DON'T NEED PRISONS
BECOUSE EARTH
IS BECOMING ONE!


Det där ute är en scen - varför vägrar ni att låtsas som det regnar - är ni helt lost, eller? Det som vi då "krigat ned" i vårt inre, gått emot vår sanna natur (Insider skriver om The Law) det är det som visar sig därute - det är vad "det yttre" handlar om. Det är det mest elementära att inse - det är naturligtvis ett skämt och väldigt ironiskt, att personer som inte ser grundpusselbit nummer 1 kallar sig för "vakna" - och ska ösa ut romaner och länkar som ska vilseleda andra, få dom till att spilla sin väldigt dyrbara och nu knappa tid.

Jag har sagt måååånga gånger kring detta på mååångaolka sätt -nu på slutet har jag postat vad Insider sa - men detskrämmer antagligen sovande och fakeandliga - den slutsatsen måste jag dra.

Jag har många gånger gett länk till vad Insider sa, tex i en av de tidigare Lightsabertrådarna, den låstes... -det känns när det bränns... och klistrat in olika citat - + genom åren sagt det själv... - tex:

...read carefully:

When masses are made to believe something negative, they may create what they did not want, which is how for instance the "NWO" like you people name it, works.

You are believing it is taking shape, so it will take shape...

http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=67793#forumpost67793

De som för ut sådana saker till andras medvetande, hur skall man se på dom... de som får dessa hemskheter att manifesteras "därute?

Om det är svårt att smälta att det finns Sanning - och att man gärna vill slå vakt om att man hela tiden måste söka och söka och söka - då är man lurad av sin egen dumhet, sin skuggsida, karman lurar en.

Fatta någon gång här nu somliga - ser ni inte fisken, eller hittar ni inte era munnar...

Revelations of an Insider
http://www.esnips.com/doc/6fe4e760-07 ... Revelations-of-an-Insider

Maya-Hopi-prophecy
http://www.esnips.com/doc/c2437d77-43 ... 49fc/Maya-Hopi-prophecy-5

Posted on: 2007/11/17 17:58
Särskrivning borde bötfällas

Det är aldrig för sent att ge upp - förrän det är för sent...
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Vart Tog Lasersvärdets Ljus vägen?.. del tre..
#9
You believe people are a sleep, so they will continue to sleep... Wake up.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Vart Tog Lasersvärdets Ljus vägen?.. del tre..
#10
VAKEN.SE
WE DON'T NEED PRISONS
BECOUSE EARTH
IS BECOMING ONE!

Fan, det är ju bara ett klistermärke. vi vill inte skrämmas. Bara få folk att tänka över lite hur "kontrollerad" jorden börjar bli. Tror det där klistermärket bara skrevs med den slogan en enda gång.

Men snart kommer det en massa fler. Vi har lots of nice stuff på G.

Love!

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Vart Tog Lasersvärdets Ljus vägen?.. del tre..
#11
Klistermärket är väl inget farligt, faktum är att vi redan är i "fängelse" och har varit det sedan vi föddes här i fängelset.
Eliten håller nu på med "renoveringsarbete" på fängelset för att göra det än mera fängslande. NWO är endast den nya fängelseledning som tar över rodret över det nya effektivare fängelset.

Människan föds inte fri, utan i fångenskap...

Psilo

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Vart Tog Lasersvärdets Ljus vägen?.. del tre..
#12


See User information
Sådana klister märken skulle jag bara sätta på övervakningskameror.

Posted on: 2007/11/17 18:52
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Vart Tog Lasersvärdets Ljus vägen?.. del tre..
#13
Jaså svampen har vaknat!

Jag o mina allierade var hos dig idag tänkte dra med dig ut och dela flygblad o ta en kaffe

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Vart Tog Lasersvärdets Ljus vägen?.. del tre..
#14


See User information
Sitter du fast under tjocka Berta, Potäten, är det därför du inte kom loss idag heller??

Pröva på att ligga överst nästa gång ( Bara ett tips )

Posted on: 2007/11/17 18:54
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Vart Tog Lasersvärdets Ljus vägen?.. del tre..
#15
Har ni varit hemma hos mig idag?? Ni skulle ju ringa i eftermiddag och kanske gå och fika...?

Har varit ute med mördarhunden, handlat och annat tidigare idag.

Hur gick det med flygbladsutdelningen förresten då?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Vart Tog Lasersvärdets Ljus vägen?.. del tre..
#16
Bennybjörn skrev...Quote:
Sitter du fast under tjocka Berta, Potäten, är det därför du inte kom loss idag heller??



 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Vart Tog Lasersvärdets Ljus vägen?.. del tre..
#17


See User information
Quote:

Jumalauta skrev:
You believe people are a sleep, so they will continue to sleep... Wake up.


Tänk på att tala om vem du svarar på, vilket inlägg, och så - det underlättar och förhindrar mistag, det är även vaket.

Det har infet med "Tro" att göra.

Om du inte förstår att så här inför den sista ödeläggelsen... att det är nästan koma, att fd människor, och männiksor är som längst borta från Sanning och det vi egntligen är, då sover du verkligen.

Vakna.

Posted on: 2007/11/17 19:02
Särskrivning borde bötfällas

Det är aldrig för sent att ge upp - förrän det är för sent...
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Vart Tog Lasersvärdets Ljus vägen?.. del tre..
#18


See User information
Apropå klistermärke - det är en bild som ibalnd, bland andra, poppar upp i loggan, läs bara vad jag skrev.

Det är vad man kastar i folks sinnen som kommer hit.
Det är vad man medverkar till att det skapas.

Utan egen avvikesle bland mänskligheten så skulle det inte finnas sådant som NWO, fattar ni...

Posted on: 2007/11/17 19:08
Särskrivning borde bötfällas

Det är aldrig för sent att ge upp - förrän det är för sent...
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Vart Tog Lasersvärdets Ljus vägen?.. del tre..
#19
Jodå vi ringde på dörren hunden svarade men inte psilo jag ropade även då jag såg att fönstret var på glänt ?

räkningen psilo ????

Det gick snabbt o smidigt vi tröttnade på att ge till folk o satte på bilar istället gick på en 20-30 min sen fika vi ute på hisingen

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Vart Tog Lasersvärdets Ljus vägen?.. del tre..
#20
Jaha, det förklarar varför Fidel var på bettet och skällde och morrade då jag kom hem från affären. Var på Coop och handlade frukost...

Jaja, så kan det gå om inte haspen är på...

Vi ses igen nån annan dag...vi får la dra till vårt stamställe villavillerkulla för en fika framöver här?

Frid

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Vart Tog Lasersvärdets Ljus vägen?.. del tre..
#21
Quote:

DrKlot skrev:
Quote:

Jumalauta skrev:
You believe people are a sleep, so they will continue to sleep... Wake up.


Tänk på att tala om vem du svarar på, vilket inlägg, och så - det underlättar och förhindrar mistag, det är även vaket.

Det har infet med "Tro" att göra.

Om du inte förstår att så här inför den sista ödeläggelsen... att det är nästan koma, att fd människor, och männiksor är som längst borta från Sanning och det vi egntligen är, då sover du verkligen.

Vakna.



Ok, men du förstod tydligen att det var ditt inlägg som jag svarade på...

Men å andra sidan så är det helt obetydligt i kosmos om du fattade det eller inte, det har inget med den viktiga fighten som du hela tiden tar upp... eller hur?

Du har det inte lätt - Vakna
Om du tänker ödeläggelse, så kommer det bli ödeläggelse...
Samma princip som tidigare...

Hur går det med den inre fighten - Förstår du...?

Personligen tycker jag att du endast är motsägelsefull...

Dessutom får du böter för "infet"

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Vart Tog Lasersvärdets Ljus vägen?.. del tre..
#22


See User information
Quote:

Jumalauta skrev:
Quote:

DrKlot skrev:
Quote:

Jumalauta skrev:
You believe people are a sleep, so they will continue to sleep... Wake up.


Tänk på att tala om vem du svarar på, vilket inlägg, och så - det underlättar och förhindrar mistag, det är även vaket.

Det har infet med "Tro" att göra.

Om du inte förstår att så här inför den sista ödeläggelsen... att det är nästan koma, att fd människor, och männiksor är som längst borta från Sanning och det vi egntligen är, då sover du verkligen.

Vakna.



Ok, men du förstod tydligen att det var ditt inlägg som jag svarade på...

Men å andra sidan så är det helt obetydligt i kosmos om du fattade det eller inte, det har inget med den viktiga fighten som du hela tiden tar upp... eller hur?

Du har det inte lätt - Vakna
Om du tänker ödeläggelse, så kommer det bli ödeläggelse...
Samma princip som tidigare...

Hur går det med den inre fighten - Förstår du...?

Personligen tycker jag att du endast är motsägelsefull...

Dessutom får du böter för "infet"


"Personligen tycker jag att du endast är motsägelsefull..."

Du verkar fortfarande inte alls fatta enkla ord, fast jag postar samma saker hela tiden... vakna.

"Ödeläggelse" - det är det som pågår nu... och det accelerarer, det är den tiden - fatta. Fatta även då genom de länkar jag gett - börja fatta det primära - det kan tex inte vara svårt att ha ett hum om... eller fatta genom tex maya-hopi-dokumentet vad sista ödeläggelsen är för ett begrepp, och vilka andra namn som finns/har getts för denna tid.

"...det har inget med den viktiga fighten..."

Vad talar du om?

Jag hade hoppast att tex du skulle inse grundpusselbit nummer ett... att fighten är inom oss - att vi sedan länge fightats mot vår sanna natur >>> att det är därför det är som det är därute.

Missar du fortfarande det - då är helt ur kurs, och det blir bara fel att diskutera med dig - om du alltså inte fattar att det därute är en återspegling av vad vi redan blivit till inom oss själva.

För jag tolkar dina ord som att du tror att den viktiga fighten är mot något därute... men för sjuttan, skämtar du...?

Posted on: 2007/11/17 19:37
Särskrivning borde bötfällas

Det är aldrig för sent att ge upp - förrän det är för sent...
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Vart Tog Lasersvärdets Ljus vägen?.. del tre..
#23
Quote:
Jumalauta:
Jag undrar vad som är bra med dina inlägg?
Mest tycker jag att de påminner om min fina,,, men tråkiga, innevägg…

En vägg som varken läser, lyssnar eller förstår andras diskussioner...
Förmodligen bara för att han består av förutfattade illusioner…

Kalkonen har väl inte börjat lägga ägg?
Med hönan vägg i vägg…

Eller Är det med tuppen han har börjat sitt intima lekande
Det förklarar då givetvis detta oförstånd och velande…

Dåligt rim jag gav här…
Fast dåligt rim kanske lär…


Går du på nåt starkt eller?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Vart Tog Lasersvärdets Ljus vägen?.. del tre..
#24
Quote:

kalkonmannen skrev:
Quote:
Jumalauta:
Jag undrar vad som är bra med dina inlägg?
Mest tycker jag att de påminner om min fina,,, men tråkiga, innevägg…

En vägg som varken läser, lyssnar eller förstår andras diskussioner...
Förmodligen bara för att han består av förutfattade illusioner…

Kalkonen har väl inte börjat lägga ägg?
Med hönan vägg i vägg…

Eller Är det med tuppen han har börjat sitt intima lekande
Det förklarar då givetvis detta oförstånd och velande…

Dåligt rim jag gav här…
Fast dåligt rim kanske lär…


Går du på nåt starkt eller?



Oj, det var länge sen... Blev lite sugen nu när du nämner det...

varför tog du bort det första i mitt inlägg?

Citat:
"Varför ge ”romanlånga” inlägg en, kall hand…
När handen själv utövar det, ibland…? "

Var det för att du för en stund sedan gjorde ett romanlångt inlägg?
Här:
http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=68119#forumpost68119


Jag citerar ett tidigare inlägg som jag gjorde för en stund sedan:
Quote:

Jumalauta skrev:
på tal om romanlångt...

Kalkonen skrev:
Det var så jävla romanlånga inlägg att man alltid somnade halvvägs."

Ett annat som är dagsfärskt:
Kalkonen skrev:
"Jag tyckte mest det var kvasiintellektuellt svammel"

Man kan ju alltid skylla på närminnet om inte annat...

Jag kan inte säga om ditt senaste inlägg är svammel eller inte eftersom jag inte har läst det...



Det var detta inlägget som jag syftade på:
http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=68119#forumpost68119
Samma länk som ovan...


Practice What You Preach...

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




(1) 2 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
30 user(s) are online (30 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 30

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS