vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »

Se denna video gjord med polisens egna inspelningar, snacka om polisstat?!

See User information
Sprid denna länk till så många ni kan, den visar hur långt framskriden fascismen är i USA , poliserna är totalt hjärntvättade som går med på att utföra dessa handlingar mot medborgarnas yttrande och åsiktsfriheter, kommer det bli så här i Sverige/EU snart?

http://www.informationclearinghouse.info/article19347.htm

Posted on: 2008/2/15 11:21
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Se denna video gjord med polisens egna inspelningar, snacka om polisstat?!
Svenska polisen filmar också. Fast bara nazister och liknande och jag gillar inte nazister

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Än så länge så dokumenterar dom offentligt nazismrörelsen, med detta så legitimerar man att staten dokumentera grupperingar som "sticker ut". Vad händer när man börjar peka ut andra grupperingar som samhällsfarliga..?

Du vet väl att Bush har pekat ut konspirationsteoretiker, krigsmotståndare och regeringsmotståndare som ett samhällshot och presumtiva terrorister?

White House Targets Conspiracy Theorists As Terrorist Recruiters
http://www.prisonplanet.com/articles/ ... 06terroristrecruiters.htm

"The document says that terrorism springs from "subcultures of conspiracy and misinformation," and that "terrorists recruit more effectively from populations whose information about the world is contaminated by falsehoods and corrupted by conspiracy theories."

Posted on: 2008/2/15 13:09
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

Anonym
Jag håller med dig TeBe. Jag bara påpekade att svenska polisen också filmar. Än så länge bara grupper som även jag håller med om bör kartläggas och splittras. Men jag är övertygad att inom en snar framtid kommer de filma annat också... Om de inte redan börjat göra det. Det som händer, händer inte bara i USA. Kom ihåg hur Bush sade att antingen var man med dom eller emot dom. Det gällde mer än vad som sas högt. Bara så du vet

Anonym
jag gjorde en nyhet av den, för videon var så jävla bra ihopsatt...

fy fan va tydliga bevis. det är ingen tvekan att usa inte är "På väg" mot facistisk diktatur, utan att det är en fullt fungerande facistisk diktatur just nu...

See User information
Frågan är VRFÖR gilla du inte nazister?

Kan de ha att gör med att du blivit indoktrinerad med judisk sionistpropaganda av deras kontrollerade massmedier och skolsystemet ända sen småskoleålderna fram till nu.

Det finns otaliga nationalister och patrioter i detta landet som blivit i praktiken fredlösa, sparkade ifrån sina arbeten, fackföreiningar, vräkta ifrån sina lägenheter, inspärrade i fängelset, vägrade a-kasseersättningar etc BARA för att de har åsikter som strider emot satanistelitens agenda.

Och du, computerror säger att du inte bryr dig om dessa individers utsatthet visar bara på hur dåligt insatt du är i frågan.

VEM ska komma och försvara DIG om Snuten eller SÄPO kommer jagandes efter dig OM INTE du nu försvarar nationalisters och patrioters rätt till yttrandefrihet NU!

När man läser sådana inlägg som dina computerror så är det NÄSTAN så att jag kommer gädjas åt när väl Big Brother kommer och hämtar dig nästa gång, deras hantlangare är ute och "trålar" efter oliktänkande.

Posted on: 2008/2/15 17:47

Edited by bennybear on 2008/2/15 18:09:38

Anonym
Du förnekar förintelsen också? Eller du tycker att det var rätt att samla ihop 6.000.000 Judar, zigenare, handikappade och oliktänkande och döda dom? DU är själv oliktänkande. Jag också. Mitt öde vet jag redan, men jag vill att du tänker på mina ord nästa gång de samlar ihop oliktänkande.
Rasism och antisemetism får det att vrida sig i magen på mig. Tror du det kan bli en bättre värd så länge ni delar upp människor i olika grupper?

Men jag finner det smickrande att du är så säker på att jag gått i skolan...

See User information
Quote:

void skrev:

fy fan va tydliga bevis. det är ingen tvekan att usa inte är "På väg" mot facistisk diktatur, utan att det är en fullt fungerande facistisk diktatur just nu...
Du menar att landet ändrat karaktär lite sådär...? Finns många sätt att kolla om han fejkar, men somliga sätt är bättre... http://vids.myspace.com/index.cfm?fus ... dividual&videoid=28350767

Posted on: 2008/2/15 17:58
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..

See User information
Quote:

computerror skrev:
Du förnekar förintelsen också? Eller du tycker att det var rätt att samla ihop 6.000.000 Judar, zigenare, handikappade och oliktänkande och döda dom? DU är själv oliktänkande. Jag också. Mitt öde vet jag redan, men jag vill att du tänker på mina ord nästa gång de samlar ihop oliktänkande.
Rasism och antisemetism får det att vrida sig i magen på mig. Tror du det kan bli en bättre värd så länge ni delar upp människor i olika grupper?

En av historiens största lögner myten om "Förintelsen" är en av grundstenarna i Nya Världsordningens agenda.

Som jag sa är du MYCKRET dåligt insatt i frågan, så hem och läs på innan du gör bort dig ännu mer.

Helt uppenbart så har du blivit grundligt indoktrinerad av våra sionistjudiska medier och kontrollerade skolsystem sedan tidig ålder.

Sorligt men sannt. MEN det är aldrig för sent att att komma till sanningen.

Det finns hopp även för dig OM du inser ansvaret även du har för att söka sanningen, till vilket pris det än kostar.

Posted on: 2008/2/15 18:08

Anonym
Quote:

computerror skrev:

Det går att vända och undersöka vad som finns, under ALLA stenar.

Det går att ifrågasätta allt och det är också våran Skyldighet !

David Cole själv så kallad Jude och Revisionist åkte själv till Auschwitz och gjorde denna Dokumentär.

Kolla på den och ställ dig själv frågan om det går att ifrågasätta Förintelsen ??

http://www.revisionists.com/revisionists/cole.html

David Cole - The Truth Behind The Gates .

http://video.google.com/videoplay?doc ... o=0&type=search&plindex=0

Anonym
Benny:
Din opedagogiska jä... ångvält.

Quote:
läs på innan du gör bort dig ännu mer.

TILL DEN KRAMGOA BJÖRNEN BENNY

Om han/hon inte hade en aning om det kan du ju fan inte fet dissa pga det. Då ska du väl berätta: "titta här, det finns forskare som visar att det här med systematisk förintelse är falskt, och väldigt få bevis stödjer utrotning". Etc.

Hon/Han gör väl inte bort sig bara för att man inte råkat läst på det ämnet? Alla kan inte hinna läsa på alla ämnen när man vaknar. Vi har ju alla feta luckor. Nu råkar du vara expert inom det där området. Ta då rollen som lärare och visa dina elever vart dom ska läsa på dem istället för att attackera dem. Attackerar du, så skräms folk, och då kommer dom inte titta på ämnet.

Psykologilektion. Om du får den du vill övertyga att känna sig attackerad så kommer han hon automatiskt försvara sin åsikt på känslomässig grund, pga att han/hon känner sig förolämpad/osäker/personligt attackerad. Om du skiter i attacken på det sättet så är oddsen för att han/hon tittar objektivt på den information mycket mer sannolikt.

GET IT???

See User information
Quote:

computerror skrev:

compu, nu har du gjort tvärtom vad man gör som vaken, tar info utifrån den vanliga ljugvärlden. Hur sjutton tänkte du där (också).

Det blev några nollor fel där.

Vakna.

Gör hemläxa till nästa gång .

Detta är vaken, nåja...

Posted on: 2008/2/15 18:16
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

See User information
Quote:

void skrev:
Benny:

Quote:

Om han/hon inte hade en aning om det kan du ju fan inte fet dissa pga det. Då ska du väl berätta: "titta här, det finns forskare som visar att det här med systematisk förintelse är falskt, och väldigt få bevis stödjer utrotning". Etc.

Hon/Han gör väl inte bort sig bara för att man inte råkat läst på det ämnet? Alla kan inte hinna läsa på alla ämnen när man vaknar. Vi har ju alla feta luckor. Nu råkar du vara expert inom det där området. Ta då rollen som lärare och visa dina elever vart dom ska läsa på dem istället för att attackera dem. Attackerar du, så skräms folk, och då kommer dom inte titta på ämnet.

Psykologi lektion. Om du får den du vill övertyga att känna sig attackerad så kommer han hon automatiskt försvara sin åsikt på känslomässig grund, pga att han/hon känner sig förolämpad/osäker/personligt attackerad. Om du skiter i attacken på det sättet så är oddsen för att han/hon tittar objektivt på den information mycket mer sannolikt.

GET IT???

Jo, jag kan förstå din åsikt här MEN det jag blir så förb-at trött på är alla dessa horder av självsäkra små snorungar som väller ut ifrån våra indoktrineringsanstalter ( Skolorna ) och med sina inlägg med en dåres envishet vill skriva männskor med livserfarenhet och tonvis med kunskap på näsan med sina plattityder till resonemanmg.

"Lita inte på nån över 30" som Lenin sa har idag blivit verklighet.

Det är inta MITT ansvar att söka riktig kunskap om t.ex som nu i detta fallet Nazism/Förintelsen.

Det är de naiva "världsförbättrarna" ( Marxistliberalerna och deras jämlikar ) som har ansvaret på sina axlar att söka sanningen, vad de än kostar för de personligen.

Och om dessa personer då kan känna sig "ledsna" eller överkörda så har de ett till problem:

- Sitt eget ego som inte gillar att bli kritiserat.

Som den avsaknade Jaxstone brukade säga:

- Den som drar till med snyftvalsen är också ofta samma personer som brukar spela "dramaqueens" och på olika sätt ofta vill utmåla sig själva som offer.

Posted on: 2008/2/15 18:23

See User information
Quote:

void skrev:
Benny:

Quote:

Psykologi lektion. Om du får den du vill övertyga att känna sig attackerad så kommer han hon automatiskt försvara sin åsikt på känslomässig grund, pga att han/hon känner sig förolämpad/osäker/personligt attackerad. Om du skiter i attacken på det sättet så är oddsen för att han/hon tittar objektivt på den information mycket mer sannolikt.

GET IT???

Svensklektion >>> Psykologilektion

Annars kan jag hålla med. Man får ha tålamod och annat, och inte attackera, jag får också tänka på det mer. Bra du påminner om det...

Posted on: 2008/2/15 18:24

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

See User information
Quote:

void skrev:

Såg nyheten, och funderar på, vilket jag även gjorde innan, då det skrivs/hävdas att de demonstrerar lagenligt, det står "yttrandefrihet och annat. Men finns det papper på att de hade papper på att demonstrera? Det får man inte göra bara hux flux. I vårt land får väl inte fler än fem pers samlas på gatan och uttrycka någonting - för det måste man begära och betala för ett tillstånd.

Jag skulle bli väldigt förvånad om mobben var där med tillstånd - kanske hade de det - kanske hade polisen själva iscensatt föreställningens båda sidor. Bra för NWO att göra ju... fin träning mm...

Posted on: 2008/2/15 18:33

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Anonym
Novax: Ja, men jag skrev lite för snabbt, för jag var upprörd. Nu är det rättat. PS - då byter jag ordet mot manifestation då? Jag såg inget i videon som pekar på att det var olagligt, men jag kan ha tolkat fel. Hade det varit olagligt så hade dom nog slagit hårdare. Dessutom så skiter jag egentligen i om det är olagligt, för det är ändå facism att tysta ned folk som fredligt säger sina åsikter även om de inte hade något löjligt jävla tillstånd.

Benny: ja, men var inte arg på computererror bara för att du är sur på den där gruppen du beskrev ovan. jag vet vilken grupp det är, jag är lika sur som du på det. Du vet inget om computererror, förutsätt att han har samma indoktrinering som oss alla har om förintelsen och utveckla en smart teknik för att hantera det. De flesta som har ärliga ambitioner med att diskutera och är ärligt vetgiriga kommer ju titta på informationen som du presenterar och inte börja dissa den direkt.
Det är bara de som har denna vetenskapliga ärlighet som också kommer kunna vakna mera...

(och ja, jag väljer vilka jag försöker skriva pedagogiskt mot, jag väljer medvetet att INTE vara pedagogisk mot somliga sabotörer för de går ändå inte att hantera med pedagogik, för har inte syftet att diskutera och dela information, utan bara pressa på andra sina åsikter/sabotera, då måste man ta i på annat sätt än pedagogiskt)
Dock är det extremt få sabotörer här just nu...

Som Alan säger. "I Talk to people/the person". Dvs han pratar direkt till personer och försöker se bortom allt vad personen kan vara progammerad med för ideal/tillhör för olika grupper/subkulturer.

Anonym
Quote:

novax skrev:
compu, nu har du gjort tvärtom vad man gör som vaken, tar info utifrån den vanliga ljugvärlden. Hur sjutton tänkte du där (också).

Vakna.

Detta är vaken, nåja...
Vem har sagt att jag hämtar min info därifrån? Om jag hämtade min info därifrån du tror hade det väl inte blivit små faktafel som exakt antal osv. Petitesser i min värld. Småaktigt att bry sig om såna saker. Jag pratar i grova drag... Du, du hänger upp dig på småsaker som stavning och särskrivningar. Ja, jag vet att jag påpekade för dig att du gjort många stavfel i ett tidigare inlägg, men det var bara för att reta dig.

Anonym
ComputerError: Skit bara i det, när novax skriver sådär. Han gör så mot alla, och JA, precis alla tycker det är asirriterande.

(Lustig tråd, jag och bennyb tävlar i vem som kan citera Alan watt flest gånger) :)

Anonym
Quote:

void skrev:
ComputerError: Skit bara i det, när novax skriver sådär. Han gör så mot alla, och JA, precis alla tycker det är asirriterande.
Ok. Ska sluta ta åt mig av hans trams då

Anonym
ComPE: Men hans länkar och annan info kan vara bra! Men skit i de där grejerna där han vill rätta detaljskit, små anmärkningar och håller på och moppsa upp sig...

See User information
Quote:

computerror skrev:
Quote:

novax skrev:

Vakna.

Detta är vaken, nåja...
Vem har sagt att jag hämtar min info därifrån? Om jag hämtade min info därifrån du tror hade det väl inte blivit små faktafel som exakt antal osv. Petitesser i min värld. Småaktigt att bry sig om såna saker. Jag pratar i grova drag... Du, du hänger upp dig på småsaker som stavning och särskrivningar. Ja, jag vet att jag påpekade för dig att du gjort många stavfel i ett tidigare inlägg, men det var bara för att reta dig.

Det har jag sagt.
Vad har att du hade några nollor fel med "...som stavning och särskrivningar..." att göra. det var om några nollor fel jag skrev, eller hur? Skrev du inte sex miljoner, eller?

Hu rkan du få det till att jag hänger upp mig på småsaker som "stavning och särskrivning" - förklara det, för jag är inte alls med här.

Så, varifrån hämtar du denna info om sex miljoner då?

För övrigt så brukar jag inte reta mig på stavfel.
Jag försöker mer få till vidare tänk kring främst vad särskrivningar handlar om. Slinta på tangenter och annat är inte viktigt i detta sammanhang, tycker jag.

Posted on: 2008/2/15 18:54

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

See User information
Quote:

computerror skrev:
Quote:

void skrev:
Ok. Ska sluta ta åt mig av hans trams då

Vad var nu tramset menar du?

För övrigt är det väl trams att flytta fokus från det jag skrev om... att du har några nollor fel.

Nu hamnade till och med glocalnet i lä.

Posted on: 2008/2/15 18:57

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Anonym
Quote:

novax skrev:

För övrigt är det väl trams att flytta fokus från det jag skrev om... att du har några nollor fel.

Jag hämtar inte den informationen någonstans ifrån så jag kan påvisa källa. Du kanske kan vara snäll att upplysa mig om rätt siffra då? Men överstiger siffran "0" anser jag att siffran är för stor för att stödja ett sådant övergrepp mot folk. Jag kan blotta mig och säga att jag går på neuroleptika. Varje dag tar jag ett blått litet piller som du ser som min avatar. Men varje dag hjälper det mindre och mindre. Du får gärna kalla mig galen, det skulle tillochmed ge mig en ursäkt. Men jag undrar då vad din ursäkt är?
Jag har också ADHD, så jag kan inte koncentrera mig länge nog för att läsa spaltmeter efter spaltmeter med fakta. Istället vill jag ha en övergripande bild. Jag tar istället mina fakta genom att skapa ett genomsnitt på det folk pratar om. En faktaparasit kan man kanske säga. Men jag hämtar också mina fakta någon annanstans ifrån. Men du skulle bara förlöjliga mig om jag berättade varifrån. Eller ska jag reta dig och skriva "var i från" i stället

Någonting annat som skulle vara intressant är om du skulle skriva en uppsats om hur din världsbild ser ut och vilka krafter som påverkar. Jag lovar att läsa igenom denna uppsats i såfall... Se det som din chans att väcka oss som du påstår sover.

Edited by computerror on 2008/2/15 19:27:07
Edited by computerror on 2008/2/15 19:30:23

See User information
Quote:

computerror skrev:
Quote:

novax skrev:

Jag hämtar inte den informationen någonstans ifrån så jag kan påvisa källa. Du kanske kan vara snäll att upplysa mig om rätt siffra då? Men överstiger siffran "0" anser jag att siffran är för stor för att stödja ett sådant övergrepp mot folk. Jag kan blotta mig och säga att jag går på neuroleptika. Varje dag tar jag ett blått litet piller som du ser som min avatar. Men varje dag hjälper det mindre och mindre. Du får gärna kalla mig galen, det skulle tillochmed ge mig en ursäkt. Men jag undrar då vad din ursäkt är?
Jag har också ADHD, så jag kan inte koncentrera mig länge nog för att läsa spaltmeter efter spaltmeter med fakta. Istället vill jag ha en övergripande bild. Jag tar istället mina fakta genom att skapa ett genomsnitt på det folk pratar om. En faktaparasit kan man kanske säga. Men jag hämtar också mina fakta någon annanstans ifrån. Men du skulle bara förlöjliga mig om jag berättade varifrån. Eller ska jag reta dig och skriva "var i från" i stället

Någonting annat som skulle vara intressant är om du skulle skriva en uppsats om hur din världsbild ser ut och vilka krafter som påverkar. Jag lovar att läsa igenom denna uppsats i såfall... Se det som din chans att väcka oss som du påstår sover.

Jag sa i inlägg 12 att det var några nollor fel och att du hämtat det från den vanliga ljugvärlden.

Sedan så vet jag inte riktigt vart du tar vägen... du säger att du inte har hämtat den infon någonstans ifrån. Väldigt intressant fenomen får jag säga... det kanske kom med pillret, eller har du tagit någon session med den där apparaten, vad den nu hette, det kanske låg i dess program, vem vet .

Jag kallar inte dig för galen... jag har inte sett något som skulle tyda på det, men blir kanske lite orolig över dina slutsatser och allmänt över visa saker du skriver...

Du kan berätta eller inte, varifrån du hämtar dina fakta, och varför det kallas "fakta.

Vi har alla våra olika "tillstånd", problem och annat, och alla är i samma båt, än så länge.

Posted on: 2008/2/15 21:07

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

(1) 2 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper