vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



DavidSereda-DifferentialsCropCirclesAndAnti-gravity
#1


See User information
David will present shocking evidence of Reverse Engineered UFO technology with new material from Lockheed Martin Senior Scientist Boyd Bushman, Break-throughs in Differentials, crop circles and more. He will go deeper into his own presentation on Anti Gravity than ever before.

David Sereda has appeared on national news and radios shows. He is a space scientist, ecologist, filmmaker and author focusing on Reverse Engineered UFO Technology. He experienced a daylight sighting of a flying saucer in 1968 in Berkeley, CA and continued to have experiences with the ETs through dreams about alien technology.

http://www.archive.org/details/DavidS ... ropCirclesAndAnti-gravity


Posted on: 2010/5/30 20:35

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: DavidSereda-DifferentialsCropCirclesAndAnti-gravity
#2


See User information
Jag tyckte David Sereda verkade seriös när jag först såg hans film the case for NASA ufos, men efter detta var det precis som han flippade ur. han gjorde några filmer där han blandade sina teorier med usel skådespeleri tillsammans med en tjej, minns inte namnet på den, du kanske vet vilken jag menar. blev lite för flummigt för min smak. har dock inte följt något av hans senaste arbete så ska ta en titt på detta. men det han går igenom i the case for nasa ufos är väldigt intressant. jag vill se NASA bemöta hans frågor, men det kommer såklart inte hända.

Jag tror rätt starkt att en del av det man ser i dessa videosarna är hemlig teknologi som testas av NASA. Dom har redan ett par erkända hemliga program men jag tror att dessa inspelningarna har lyckats att fånga några fler.

3:05 har jag alltid undrat över vad fan det kan vara som kan svänga på det sättet:
http://www.youtube.com/watch?v=eE1Zn7W7Y3I









Posted on: 2010/5/30 21:01

Edited by TreeOfLiberty on 2010/5/30 22:51:15
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: DavidSereda-DifferentialsCropCirclesAndAnti-gravity
#3


See User information
David Sereda var faktiskt okänd för mig fram till idag. Har inte sett den där med tjejen osv. men gissar att det inte verkar vara nåt för mig. Den här föreläsningen var däremot dynamit. Hoppas du gillar den lika mycket som jag.

Relaterat är också dessa genomgångar av helig geometri:
http://www.youtube.com/watch?v=ujAlmq_v32c&feature=player_embedded

Posted on: 2010/5/30 22:29

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
26 user(s) are online (26 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 26

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS