http://www.youtube.com/watch?v=JMXF3BIwIbM&NR=1en sånt moln såg jag idag som gjorde att jag nästan tappade uppfattningen, samtidigt som några jetplan sprejade Chemstrail över östergötland, helt otroligt. den 6 och nu den 16 juni har jag sett dessa jetplan, tänkte låta bli det som jag såg den 6 juni och tyckte kanske jag såg fel, men det som jag såg idag vart det för mycket, vad håller de på med de här djävlarna?, sedan gjorde min lilla insats som vaken.se anhängare och skickade e-mails till några föreningar i östergötland, vad kan man mer göra? man blir så maktlös. det känns som att jag såg hur Chemstrail och HAARP jobbar live i min hemstad, hoppas bara att det inte blir någon jordvävning i veckan, då blir jag säkert galen på riktigt, skit.
skickade detta 2 länk med e-mails:
http://www.youtube.com/watch?v=Op6YL0saw-cChemtrails - List Of Countries / "Why?"
http://www.youtube.com/watch?v=jJPS9vo1pB8