vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Forum Anger Management

See User information
Före: Så du säger att, så du tror att, hur fan kan du tro, jamen.

Efter: Jaha, du har uppfattat det så, Jaha, hur har du kommit fram till det, jaha, jag tror jag har en annorlunda källa till det vi pratar om.

Före: Så där är det inte, du har fel.

Efter: Jag har inte samma uppfattning, jag ser det inte så, vi ser det och har uppfattat det olika..

Före: Vad irrar du om, lär dig stava, gå o lägg dig, har du rökt på.

Efter: Jag förstår inte riktigt vad du menar, vill du vara snäll och utveckla, stvaning, menar du (####), jag förstår inte poängen/kontentan av det du försöker berätta, dela med dig av.

mm

Lugn o fin!

Är du arg, upphetsad, irriterad eller dyligt, skriv ett svar men posta inte, vänta i några minuter, läs det igen, fråga dig själv om du ännu tycker det samma som för nån minut sedan? Oftast så hinner man samla tankarna på någon minut. Fungerar det inte, vänta några minuter till!

Posted on: 2010/2/23 8:33
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Forum Anger Management

See User information
Sammanfattar hela forumet :D

Posted on: 2010/2/23 8:36
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
:)

Posted on: 2010/2/23 8:39
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare

See User information
lyfter, på förekommen anleding...

Posted on: 2010/2/25 0:33

See User information
Men före svaren är roligare att både skriva och läsa.

Posted on: 2010/2/25 2:55
Säll är den,
som för sig äger
lovord och förstånd uti livet,
ty onda anslag
man ofta rönt
alstras ur andras bröst.

See User information
Hehe, hur fan kan du tycka och tro nåt sånt... Jag uppfattar dig som en spännlästrad avelshingst som inte fått ge tillräckligt med meter, lagom öm i familjepåsen efter en dryg utekväll jagandes efter fruntimmer som dräglar efter gnäggande Tiger Woods kopior... Urs, med sånna tankar kan man lugnt räkna med att du halkar i snön med flit, bara för att uppfattas tuff och för att skaffa dig kompisar på länsföräkringar, jisses :)

Skönhetsoperera dig till en skäggig, brunstig bäverhanne, sätt dig sen med skägget i brevlådan så skall jag smiska rumpen din neonbrun, sen kan vi snacka gojja o dricka staketmalt :) ...

Ehh, skojja ju bara!

Må gott!

Posted on: 2010/2/25 6:00

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper