vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Illuminatis direkta koppling till introduktionen av Fluor!

See User information
Egen forskning,

Fluor

I bl.a. Fritz Springmeiers bok, The Illuminati Bloodlines, får man tydligt och klart ådagalagt vilka som är de högst ordnade ätterna inom Illuminati-nätverket. Dessa är Rothschild, Rockefeller, DuPont, Collins, Van Duyn, Russell, Kennedy, Freeman, Onassis, Li, Astor, Merovingian, Disney, Reynolds, och Krupp.

Historien om hur Fluor kom till världen och hur det började tillsättas i dricksvattnet är direkt kopplad till minst fem av ätterna listade ovan. Utöver detta är andra höga Illuminati-familjer djupt involverade också.

Idén att tillsätta fluor till vatten kom först från aluminiumindustrin - Mellon Institute of Industrial Research är ett bolag som grundades av bröderna Andrew Mellon och Richard Mellon (Mellon är en känd topp-illuminati-familj). Samma institut var en stark förespråkare för asbestindustrin, och producerade forskning i flera årtionden som sade att asbest inte var farligt. Idag möts industrin av en flodvåg av rättegångar från människor som fått sina liv förstörda eller till och med avlidit på grund av asbest. Mellon Institute slogs samman med Carnegie Institute of Technology år 1967 (Carnegie är en annan känd Illuminati-familj vars imperium finansierades av Schiff och Rockefeller, där Schiff opererar som agent för Rothschild; Schiff-familjen och Rothschild-familjen levde i samma hus i Frankfurt på 1700-talet, och Jacob Schiff var den störste finansiären av Bolsjevik-revolutionen som vi vet var en Illuminati-operation).

Fluor användes också i vattentillförseln i Sovjet och sedan i Nazi-Tysklands koncentrations-läger, för att man visste att det gjorde slavarna fogliga och medgörliga. Det var bolaget IG Farben som utförde all forskning i Nazi-Tyskland och försåg Hitlers krigsmaskin med varor (tex., bolaget installerade gaskammarna i Auschwitz år 1940); på styrelsen i bolagets helägda USA:kapitel satt Paul Warburg. Hans bror Max Warburg var en av grundarna till bolaget och han ägde personligen mest aktier i bolaget samt att han satt på styrelsen. Warburg är en topp-illuminati-familj som är ingift med Rothschild-familjen (Warburg är även fadern för grundandet av Federal Reserve år 1913).

Kettering-laboratoriet var bland de största laboratorierna i världen och var välfinansierad. Laboratoriets chef, Robert Kehoe är mest känd för hans livslånga försvar för ämnet Bly. Han och hans institut gjorde en massiv studie för hur bra fluor är och hur förnuftigt det skulle vara att tillsätta det i dricksvatten. Denna studie finansierades av Aluminum Company of America, Aluminum Company of Canada, American Petroleum Institute, DuPont, Kaiser Aluminum, Reynolds Metals, US Steel etc.. Alla dessa tillhör alluminiumindustrin, och DuPont och Reynolds är två av de högst ordnade Illuminati-familjerna.

Nu hörde jag också att man ska börja tillsätta fluor i mjölken på grundskolor i England. Vet inte exakta fakta men något sådant var det.

Posted on: 2009/8/16 19:33
Anti-Korruptionsbyrån - Blogg om den Nya Världsordningen och Revisionism!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Illuminatis direkta koppling till introduktionen av Fluor!

See User information
*applåder*

Mycket läsvärt!

En tanke slog mig igår och det är vad din bok skall behandla. Hur FN skapades vore ju skoj och det går väl mycket hand i hand med EU. Vatikanens symboler a´la Egypt-Babylon är ett måste.

Jaja, fluor! I Uppland ligger fluorhalten runt 1 mg/l (gränsvärde är 1,5 mg/l). Nya rön fick myndigheterna att sänka gränsvärdet betydligt. Man borde gräva mer i det där.

För övrigt anser jag att Ramlösa skall bojkottas precis på samma sätt som aspartamförgiftade drycker.

Posted on: 2009/8/16 20:25
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Tack, Therold!

Är fluorhalten i Uppland naturlig eller är den tillsatt? Jag trodde man hade sagt nej till att tillsätta fluor till vattnet i Sverige.

Hur kan man kolla upp vad fluorhalten är? Jag skulle vilja veta vad den är i Jämtland där jag bor.

Posted on: 2009/8/16 22:19

See User information
Mkt intressant artikel! Så bra att jag hade velat visa det där utdraget för alla mina vänner och bekanta. Vilka mer källor är det du hämtat ifrån förutom Fritz Springmeiers bok? Kan va bra att ha lite mer underlag (om möjligt) innan det blir mail-lista...

Vad jag vet så är fluor halten naturligt hög här i Uppland. Men måste fan ringa nån på kommunen och gå till botten med skiten...

Köper endast fluorfri tandkräm sedan drygt ett år tillbaka...

Förbannade jävla satanister asså...

Posted on: 2009/8/16 23:29
"The force combines us, penetrates us and keeps the hole galaxy together" - Obi-Wan Kenobi

See User information
Huvudsakligen Christopher Brysons bok, The Fluoride Deception

Sedan är lite av det som inte handlar direkt om Fluor taget från känd fakta för att ge kontext, tex att Warburg skapade IG Farben, att de satt på styrelsen. Att Rothschild, Mellon, Rockefeller, DuPont, Reynolds etc. är Illuminati. Sådan fakta kan man få reda på i böcker såsom David Riveras Final Warning, allt David Icke skriver, Alex Jones etc.

Tex. Jag såg nyligen en NY Times-artikel (kanske Wahington Post, eller någon annan stor tidning) från typ 1918 om hur Warburg och Rothschild gifte sig, och därför vet jag att Warburg tillhör sedan minst år 1918 samma släkt som Rothschild.

Fluor i mjölk fick jag från Prisonplanet, men det är ju i alla tidningar däromkring i England antar jag också.

Dessutom! Detta bekräftar vad jag redan visste! Vi vet ju alla att Fluor är bedrägeri! Allt jag behöver veta för att förstå är att Fluor är drömdrogen för Illuminati eftersom den gör folk medgörliga och dumma i huvudet (jag har funnit en många riktiga studier som visar att man får lägre IQ av fluor). Men det är ju bra för folk som inte har kunskap som ger kontext, för folk som inte tror på det, för folk som inte har kunskap för att fatta det ändå, att visa klart och tydligt Illuminatis koppling.

PS. Jag köper också sedan ett halvår tillbaka fluor-fri tandkräm - Echinacea. :)

Men jag skriver om artikeln imorgon och lägger till riktiga källor, bättre språk och struktur, och mer information om vad hela Fluorskiten handlar om.

Jerry Fletcher i filmen Conspiracy Theory:

"You know what they put in the water, don't you? Fluoride. Yeah, fluoride — on the pretext that it strengthens your teeth! That's ridiculous. You know what that stuff does to you? It weakens your will, destroys your capacity for free and creative thought, and makes you a slave to the state!"

General Ripper i filmen Dr. Strangelove:

Ripper: Mandrake?
Mandrake: Yes, Jack?
Ripper: Have you ever seen a Commie drink a glass of water?
Mandrake: Well, I can’t say I have.
Ripper: Vodka, that’s what they drink, isn’t it? Never water?
Mandrake: Well, I-I believe that’s what they drink, Jack, yes.
Ripper: On no account will a Commie ever drink water, and not without good reason.
Mandrake: Oh, eh, yes. I, uhm, can’t quite see what you’re getting at, Jack.
Ripper: Water, that’s what I’m getting at, water. Mandrake, water is the source of all life. Seven-tenths of this earth’s surface is water. Why, do you realize that seventy percent of you is water?
Mandrake: Uh, uh, Good Lord!
Ripper: And as human beings, you and I need fresh, pure water to replenish our precious bodily fluids.
Mandrake: Yes. (he begins to chuckle nervously)
Ripper: Are you beginning to understand?
Mandrake: Yes. (more laughter)
Ripper: Mandrake. Mandrake, have you never wondered why I drink only distilled water, or rain water, and only pure-grain alcohol?
Mandrake: Well, it did occur to me, Jack, yes.
Ripper: Have you ever heard of a thing called fluoridation. Fluoridation of water?
Mandrake: Uh? Yes, I-I have heard of that, Jack, yes. Yes.
Ripper: Well, do you know what it is?
Mandrake: No, no I don’t know what it is, no.
Ripper: Do you realize that fluoridation is the most monstrously conceived and dangerous Communist plot we have ever had to face?

Posted on: 2009/8/17 1:23

Edited by Philochatus on 2009/8/17 1:38:48
Edited by Philochatus on 2009/8/17 1:40:30
Edited by Philochatus on 2009/8/17 1:45:28
Edited by Philochatus on 2009/8/17 1:46:45
Edited by Philochatus on 2009/8/17 1:47:33
Edited by Philochatus on 2009/8/17 1:57:57
Edited by Philochatus on 2009/8/17 2:10:20

See User information
Jag är geokemist i grunden (civilingenjör samhällsbyggnadsteknik, tekniska miljövård) och har alltid nära till hands att ha koll på geologi och vattenkvalité.

All fluor är regionalt sett naturlig. Tillsatt fluor kan bara ske ytterst lokalt och allra helst (allra minst önskvärt) i slutna system. I Uppland är halterna höga och exakt vad det beror av vet jag inte, men det kan alltid härledas till markmån, alltså vittrade bergarter. Man kan ju kolla med SGU (Statens Geologiska Undersökning) men jag har goda kontakter i Uppsala och kan dra fram det mesta.

Vill man veta mer om vattenkvalitet föreslår jag att man vänder sig till kommunen där man bor för att prata med någon som hanterar sådana frågor.

Posted on: 2009/8/17 6:17

See User information
Prata INTE skriv brev till "folkvalda politiska partinamn" och fråga om driksvattenleverantören XYZ är ETT svenskt rättssubjekt!

Rättssubjekt lokalt på den svenska delen av den inre gemensamma marknaden kan vara en kommunal svensk näringsverksamhet, som sedan 1994 har retroaktivt STRIKT skadeståndsansvar mot medborgare, som vill, vågar och kan, värdera, värdesäkra och välja dricksvattenleverantör.

VAKEN medborgare värderar, värdesäkrar och väljer dricksvattenleverantör, som i brev till EN medveten enskild dricksvattenkonsument redovisar organisationsnummer och säte, samt inte minst viktigt undertecknar brevet med tid och plats, namn på näringsverksamhet, samt underskrivet av företrädare för rättssubjektet, samt namnförtydligande och befattning.

PS. Fråga om fluor eller koppar i det kommunala dricksvattnet, har kvalitet som SKYDDAR enskild person, husdjur och egendom, samt enskildas hälsa, miljö, säkerhet och ekonomiska intressen, i total harmoni med EU-rättens företräde och EG-domstolens tolkning och praxis.

Posted on: 2009/8/17 9:19

Anonym
Quote:

Whistleblower skrev:
Prata INTE skriv brev till "folkvalda politiska partinamn" och fråga om driksvattenleverantören XYZ är ETT svenskt rättssubjekt!

Rättssubjekt lokalt på den svenska delen av den inre gemensamma marknaden kan vara en kommunal svensk näringsverksamhet, som sedan 1994 har retroaktivt STRIKT skadeståndsansvar mot medborgare, som vill, vågar och kan, värdera, värdesäkra och välja dricksvattenleverantör.

VAKEN medborgare värderar, värdesäkrar och väljer dricksvattenleverantör, som i brev till EN medveten enskild dricksvattenkonsument redovisar organisationsnummer och säte, samt inte minst viktigt undertecknar brevet med tid och plats, namn på näringsverksamhet, samt underskrivet av företrädare för rättssubjektet, samt namnförtydligande och befattning.

PS. Fråga om fluor eller koppar i det kommunala dricksvattnet, har kvalitet som SKYDDAR enskild person, husdjur och egendom, samt enskildas hälsa, miljö, säkerhet och ekonomiska intressen, i total harmoni med EU-rättens företräde och EG-domstolens tolkning och praxis.

Detta kan man väl göra med TN-C-elsystem (4-ledar) om det skyddar ens hälsa?

Samma gäller mobilmaster på byggnader, man frågar byggnadsinnehavaren.

Och så vidare...?

Anonym
Quote:
General Ripper i filmen Dr. Strangelove:

Ripper: Mandrake?
Mandrake: Yes, Jack?
Ripper: Have you ever seen a Commie drink a glass of water?
Mandrake: Well, I can’t say I have.
Ripper: Vodka, that’s what they drink, isn’t it? Never water?
Mandrake: Well, I-I believe that’s what they drink, Jack, yes.
Ripper: On no account will a Commie ever drink water, and not without good reason.
Mandrake: Oh, eh, yes. I, uhm, can’t quite see what you’re getting at, Jack.
Ripper: Water, that’s what I’m getting at, water. Mandrake, water is the source of all life. Seven-tenths of this earth’s surface is water. Why, do you realize that seventy percent of you is water?
Mandrake: Uh, uh, Good Lord!
Ripper: And as human beings, you and I need fresh, pure water to replenish our precious bodily fluids.
Mandrake: Yes. (he begins to chuckle nervously)
Ripper: Are you beginning to understand?
Mandrake: Yes. (more laughter)
Ripper: Mandrake. Mandrake, have you never wondered why I drink only distilled water, or rain water, and only pure-grain alcohol?
Mandrake: Well, it did occur to me, Jack, yes.
Ripper: Have you ever heard of a thing called fluoridation. Fluoridation of water?
Mandrake: Uh? Yes, I-I have heard of that, Jack, yes. Yes.
Ripper: Well, do you know what it is?
Mandrake: No, no I don’t know what it is, no.
Ripper: Do you realize that fluoridation is the most monstrously conceived and dangerous Communist plot we have ever had to face?

Stanley Kubrick. Vad kan man säga?

En djupt insyltad person som visste mycket och var vaken (bl a filmatiserade han ju en annan vaken person, Anthony Burgess En apelsin med Urverk)
...och avslutade det hela med "Eyes Wide Shut" och sedan hade han retat dem en gång för mycket...

See User information
Quote:

Flowerpower skrev:
Quote:

Detta kan man väl göra med TN-C-elsystem (4-ledar) om det skyddar ens hälsa?

Samma gäller mobilmaster på byggnader, man frågar byggnadsinnehavaren.

Och så vidare...?

JA - så är det när X-man vänder upp och ner på TÄNKET att LYDA och vara SNÄLL!

SNÄLLA är Humana Resurser som av ”illuminatis” LÄR att LYDA i det svenska folkhemmet.

Folkhemmets ”illuminati” LÄR eleven att LYDA mor och far, lärare i skola och universitet, samt framtida arbetsgivare.

Universitet där EN lärare INTE vill LYDA ”illuminatis” förflyttas till ett SÄKERT ställe.

Ett exempel på denna MATRIX är prof. Dennis Töllborg i Gbg. som flyttades från GUH till GRI, med samma lön & förmåner.

VAKEN enskild X-man som vill, kan och vågar utveckla egen KUNSKAP att mentalt FÖRSTÅ vem som i den svenska vÄrkligheten är ”FOLKVALD” som svensk lagstiftare och kontrollmakt.

Tänk om den svenska demokratin är feodal och att partipolitiker i styrelse, utskott och nämnd , är MÅLVAKT för NÅGONTING som INTE vill, kan eller vågar redovisas skriftligt i ett brev till EN modig VAKEN läsare, som vill, vågar och kan ta reda på om den svenska vÄrkligheten är VAKEN.

Att ställa RÄTT frågor i brev till RÄTT mottagare kan göra svensk ”illuminati” RÄDDA och beredda att besvara hotet.

Elektricitet är PRODUKT enligt EU-kommissionens produktansvarsdirektiv – men det förnekar svensk ”illuminati” så länge medborgare med HYPERMAKT inte tar reda på VEM som i vÄRKLIGHETEN är "FOLKVALD" och det allmänna inte vill, kan eller vågar betala skattefritt skadestånd till till EN drabbad enskild VAKEN X-man som vill, vågar och kan upptäcka säkerhetsbrist som är FÖRDRAGSBROTT, lokalt någonstans på den inre FRIA gemensamma svenska marknaden.

Mobilmast fast moterad på svenskt byggnadsvÄrk är EN sammasatt byggprodukt som i tid och rum, skall SKYDDA enskild person, husdjur och egendom, samt enskildas Hälsa, Miljö, Säkerhet (HMS), samt ekonomiska intressen, lokalt någonstans på den inre FRIA gemensamma svenska marknaden.

”Och så vidare” – men börja som svensk unionsmedborgare med HYPERMAKT att först ta reda på VEM som i vÄrkligheten i det svenska folkhemmets är FOLKVALD svensk lagstiftare och kontroll-MAKT. Då börjar KUNSKAP att FÖRSTÅ utvecklas.

Posted on: 2009/8/23 19:56

See User information
Jag förstår inte Whistleblower, det är ett fruktansvärt förvirrat inlägg.

Har du lust att förtydliga och bena ut det där?

:Hej

Posted on: 2009/8/24 2:11

See User information
Quote:

hej skrev:
Jag förstår inte Whistleblower, det är ett fruktansvärt förvirrat inlägg.

Har du lust att förtydliga och bena ut det där?

:Hej

Jag förstår när, var, hur och varför budskapet (texten) förnekas för att det förrvirrar den som har utvecklat KUNSKAP att LYDA.

Läs och försök som VAKEN läsare förstå VARFÖR Ola Alexander Frisk skrev ”Så knullar staten Din själ".

http://hyperdialog.book.googlepages.com/introbook.pdf

Söker Du mer information är Du välkommen med frågor.

Posted on: 2009/8/25 11:56

See User information
Vi kanske ska använda din artikel till framsidan? Lite bilder vore bra i sådana fall.

Posted on: 2009/8/25 16:39
Administratör och grundare av vaken.se

See User information

Posted on: 2009/9/10 8:31

See User information
Bra länk. Summerar det hela mycket bra.

Något jag tänkt mycket på är hur man skall få fluorbefriat tandläkarbesök. Finns det alternativtandläkare, så man slipper påtala självklarheten i att inte få i sig fluor under besöket?

Några tips?

Posted on: 2009/9/10 9:47

See User information
Den här var grymt faktaspäckad:

http://art-bin.com/art/sallstrom_sw.html

Funderar på att maila den till min tandläkare och se vad dom kontrar med.

Posted on: 2009/9/10 10:05

Anonym
Quote:

metaphor skrev:
Något jag tänkt mycket på är hur man skall få fluorbefriat tandläkarbesök. Finns det alternativtandläkare, så man slipper påtala självklarheten i att inte få i sig fluor under besöket?

Några tips?

Några alternativtandläkare känner jag inte till, men någon annan kanske gör det.

Skulle behövas, hehe. Var hos folktandvården för några veckor sedan för att kolla tänderna och diskutera en ev. amalgamsanering. När tandläkaren hade gjort tänderna och inte funnit några 'stora' hål kom vi in på tandkräm av någon anledning. När han fick höra att jag har börjat använda tandkräm utan fluor lät inte reaktionen vänta på sig...Det onda ögat kom snabbt fram...Och ett påpekande att jag får fler hål...

Körde några argument att fluor är en restprodukt från aluminiumindustrin och ett av världens farligaste gifter...

Och när jag sedan avböjde den sedvanliga fluorsköljningen (skölj i en minut, tack) kändes det som att himlen blev mörk inomhus. Det ev. resterande tvivel som fanns hos tandläkaren och dennes assistent försvann snabbare än snabbt. De hade verkligen med en ...(fyll i valfritt ord) att göra.

Vad gäller amalgamsaneringen kom vi i alla fall sedan överens om att tandläkaren skulle återkomma - antingen via tele/brev - inom 2-3 veckor. Efter 2 veckor ringde jag för att höra hur vi skulle gå vidare med saneringen. Tandläkaren var dock upptagen när jag ringde och har fortfarande - efter snart 4 veckor - inte hört av sig (fast jag t.o.m. lämnade ett meddelande till honom).

Skall man eller

See User information
LOL. Du har upplevt det som jag änu bara upplevt i mitt huvud.

Hahaha...dom är så grymt förutsägbara en del av statisterna i detta drama. Som tv-spelskaraktärer allihopa.

Än värre blir det väl när jag ska med barnen till tandläkaren nästa gång.
Funderar på att ringa till "tandis" och ta det per telefon innan, så barnen inte behöver skämmas när pappa blir arg.

Posted on: 2009/9/10 13:06

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper